Mukava maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä tässä farkkuasiassa on päästävä yksimielisyyteen. Kyllähän televisioitakin myydään pelkästään 32 tuumaisina.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kai Nalo

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Stadinarska kirjoitti:
Jaaha, Blis on taas tullut pysyvästi Kitinään.

Niin, itse asiaan. Kyllä ihmisellä on jokin intuitiomittari päässä aina ja tuo vertaus ei oikeasti toimi.
Vaikka ajattelisi, että arvot ovat toisia toisilla ihmisellä niin noin ronskiin vertailuun en menisi.

Jaguarissa on aivan valtavasti kaikilla ajatteluilla lisäarvoa. Sen huomaa se mökin yksinkertainen Mantakin nautintona, jos on Jaguarin kyydissä. Näin sanoisin.

Farkkujen ero on kuitenkin hienosäätöä ja lähes koko ero liittyy statukseen eli itsekorostukseen sinä lisäarvona. Siksi kalliit farkut vaan eivät ole kovin kestävää kehitystä oikeasti narsistisena ostoksena.

KUITENKIN voitaisiin laittaa tämä Jaguar vertaukseen, mutta silloin olisi otettava jokin muu auto kuin savuttava ja ruosteinen kolottava Nissan vertailuun.

Voitaisiin ehkä kysyä miksi joku ostaa Minin eikä Ford Fiestaa.

Tai miksi joku ostaa Jaguarin eikä isoa Alfaa. Näin se EHKÄ voisi toimia.

Oma mielipiteeni toki on, joka tässä täydellinen sivuseikka, että kalliitten farkkujen ostaja ei SAA koskaan koskaan eikä koskaan valittaa rahapulaansa. Ei nyt eikä 10 vuoteen tulevaisuudessa!

Onnittelut. Onnistuit postaamaan ensimmäisen viestin palstalle onnistumatta vituttamaan. Voisitko jatkossa tehdä saman, eli pysyä normaalissa keskutelutavassa, niin ei tarvitse laittaakaan sinua takaisin noreen?

Ps. Tuon värikkään allekirjoituksesi voit laittaa profiilisi sigu-kenttään, niin quottaamisesikin helpottuu.
Manaaja

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Omat 500e farkut oli versacet, kyllä passas maksaa.
Yritin funtsia tätä vartin, mutten ymmärtänyt, joten olen pakotettu kysymään: Miksi? Mitä lisäarvoa se tuo?
Ostaahan jotkut Jaguarejakin vaikka ihan samalla tavalla vois siirtyä paikasta toiseen Nissan Sunnylla, vuosimallia 1991 :wink:
Tarkoittaako tää sitä että me puhuttiin uusista farkuista vs. jonkun toisen 20 vuotta jalassaan pitämistä farkuista, jotka ovat epäsiistit, haisevat pysyvästi pahalle, ei koskaan tunnu omilta eivätkä pysy kasassa ilman jatkuvaa huoltamista? Sekö mulla on vaihtoehtoina 50e ja 500e farkkujen välillä, vai oliko analogiasi sittenkin vähän huono?

Sen sijaan jos sä haluat pysyä jollain tapaa suhteutettavien analogioiden linjoilla, niin ei, en mä ostaisi 300 000 euron uutta autoakaan 30 000 euron bulkki-Octavian sijaan. Sen sijaan mä voisin ostaa 150% hinnakkaamman auton (tai farkut!!!) jos katsoisin että saisin sillä rahalla suhteessa tarpeeksi paljon parempia ominaisuuksia ja mukavuutta. Mutta en 1000% hinnakkaampaa autoa. Se olisi täysin järjenvastaista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Farkut on murhaa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nii enkä mä ny vittu 150% hinnakkaampaa, ku 150% hintaista alkuperäisiin verrattuna!!!1
nastamuumio

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä ihmettelen, mitä te oikein teette housuissanne, kun mulla on esmes useampi vuos sitten Uffilta ostetut HM:n malliston farkut, jotka vaan kestää ja kestää.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kai Nalo kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Jaaha, Blis on taas tullut pysyvästi Kitinään.

Niin, itse asiaan. Kyllä ihmisellä on jokin intuitiomittari päässä aina ja tuo vertaus ei oikeasti toimi.
Vaikka ajattelisi, että arvot ovat toisia toisilla ihmisellä niin noin ronskiin vertailuun en menisi.

Jaguarissa on aivan valtavasti kaikilla ajatteluilla lisäarvoa. Sen huomaa se mökin yksinkertainen Mantakin nautintona, jos on Jaguarin kyydissä. Näin sanoisin.

Farkkujen ero on kuitenkin hienosäätöä ja lähes koko ero liittyy statukseen eli itsekorostukseen sinä lisäarvona. Siksi kalliit farkut vaan eivät ole kovin kestävää kehitystä oikeasti narsistisena ostoksena.

KUITENKIN voitaisiin laittaa tämä Jaguar vertaukseen, mutta silloin olisi otettava jokin muu auto kuin savuttava ja ruosteinen kolottava Nissan vertailuun.

Voitaisiin ehkä kysyä miksi joku ostaa Minin eikä Ford Fiestaa.

Tai miksi joku ostaa Jaguarin eikä isoa Alfaa. Näin se EHKÄ voisi toimia.

Oma mielipiteeni toki on, joka tässä täydellinen sivuseikka, että kalliitten farkkujen ostaja ei SAA koskaan koskaan eikä koskaan valittaa rahapulaansa. Ei nyt eikä 10 vuoteen tulevaisuudessa!

Onnittelut. Onnistuit postaamaan ensimmäisen viestin palstalle onnistumatta vituttamaan. Voisitko jatkossa tehdä saman, eli pysyä normaalissa keskutelutavassa, niin ei tarvitse laittaakaan sinua takaisin noreen?

Ps. Tuon värikkään allekirjoituksesi voit laittaa profiilisi sigu-kenttään, niin quottaamisesikin helpottuu.
Eka kerta tuntuu aina upealta. Johan tässä menikin kolmisen vuotta. Olen kyllä jo päättänyt paitsi vähentää värit minimiin myös pysyä tiivistetyssä kerronnassa ja asiasisällöltään helposti omaksuttavassa asiallisuudessa!

Ongelmana jatkossa saattaa olla luontainen taipumukseni laskea leikkiä asioista. Mutta niinhän sinäkin leikit.

Erityisesti keskityn ärsyttämättömään tyyliin. Tarkoitan etten provosoi tietentahtoen.

Ajattele, jos onnistun hyvin niin onhan se hieno saavutus.
Kerrothan mahdolliset flopit ja mahdolliset ylitykset rehellisesti niinkuin Kai sinulla on tapana, herra Nalo.

Joten antoisia lukuhetkiä jatkossakin.

Stinky pyysi hyvin perustellen isolla palstallani fonttiasian ja värin normalisointia ja sitten hänkin lukisi tekstejäni ja päätin aloittaa värittömällä ja aloittaa puhtaammalta pöydältä!

Otetaan harkintaan tuo signeeraus. Nyt jouluna tykkään käyttää vielä väriallekirjoitusta, sallinet sen vielä? Kaikki muutokset yhdellä kertaa on liian raskas tehtävä. Jatkossa yksinkertaistan allekirjoitusta.

Kiitän onnitteluista ja miellyttävästä ystävällisyydestä taholtasi

Lisää toki tätä toivoen ja joulua toivottaen

Joulunarska
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kääk! Huomasin juuri että lempifarkuissani on kaksi isoa tuuletusaukkoa haarovälissä. Ei siitä ole kuin kaksi kk kun huomasin toiset farkut samalla tavoin hajonneeksi. Ilmeisesti ylisuuret pallini ovat hinkanneet farkut puhki. No olihan nuo molemmat olleet jo usean vuoden käytössä.

On mulla onneksi vielä kolme ihan kelpoa farkkua, toivottavasti ne vielä kestävät. Farkkuni maksavat yleensä alle 50€ kipale, ostan kun tulee sopivat kohdalle. Tosin, inhoan niin paljon housujen sovittelua että aika harvoin noin tulee tehtyä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

nastamuumio kirjoitti:Mä ihmettelen, mitä te oikein teette housuissanne, kun mulla on esmes useampi vuos sitten Uffilta ostetut HM:n malliston farkut, jotka vaan kestää ja kestää.
Samoin mulla kestää farkut useemman vuoden, kaapissa on yhä niitä 10-vuoden takaisiakin, joissa ei muuta vikaa kuin näyttävät lahkeista hieman hapsuuntuneilta. Silloin ostin aina liian pitkiä housuja, kuului kai muotiin.
NuoriD

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Mä ihmettelen, mitä te oikein teette housuissanne, kun mulla on esmes useampi vuos sitten Uffilta ostetut HM:n malliston farkut, jotka vaan kestää ja kestää.
No mutta ehkä putkimies tulisi nopeammin rassaamaan röörejä, jossa sulla olisi 500:n farkut, daah!
Vastaa Viestiin