Mukava maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä lähden nyt tavallaan lahjaostoksille, tarkoitus nimittäin on antaa muijalle joululahjaksi jumalainen adonisvartalo, jota hän voi ihailla sopivaa maksua vastaan aina kun luvan saa. Hiihtämään siis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tää lahjakorttien "askartelu" on kyllä joka vuosi yhtä hauskaa :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Mä luulen että Riemikseltä unohtui aamukiireessä anustappi himaan ja siksi ei stondaa. Katseleppas sitä työpöytääsi vähän mielikuvituksellisemmin, varmasti löytyy ratkaisu.
Juristit on tylsiä eikä keksi mitään vaihtoehtoisia välineitä. Muutenkin ne vaan kommentoi, että katselepas kirjoitetaan yhdellä peellä. Virallistakaan tappia ei vielä ole, jouluna olen toiveikas.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Eipähän ole ennen tullut maksettua farkuista 221.90€.
:shock:
Ei toi ole vielä edes Paljon Rahaa farkuista.
Olisitko maksanut 10 vuotta sitten farkuista 1320mk? Edes niistä Paljon Rahaa -versioista? Kyllä tuo on aivan sairas hinta kappaleesta nuoren vinosilmän koneella ompelemaa puuvillaa.
ninnithequeen

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mukava maanantai tosiaan, kiitos Bliss vielä kerran :]
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Minusta on kauhian vaikia soitella vieraille ihmisille (paitsi jos ne on virastossa mutta silloin en soittelekaan vieraille ihmisille vaan virastoon) oli syy mikä tahansa ja nyt pitäs vielä ottaa puhelun aikana selvää että onko se ihminen kunnollinen. Haen koiraa enkä osta minkälaiselta kasvattajalta tahansa. Uarrgh kai se on pakko vaan alottaa. Ei se hurtta muuten löyä kotia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

elco kirjoitti:
Pitäisi keksiä taas jotain näyttävää, mutta ei oikein tule mitään mieleen. Maailmanympärimatka on ihan jees, mutta kun niitäkin on tullut tehtyä jo kolme. Maastamuutto on aina optio, mutta sekin on tehty jo kahdesti. Kai tässä pitää pelata aikaa ja tähdätä olemaan ensi talvi lomalla, että saa ikäänkuin välisuunnitelman, missä voi miettiä palmun alla grogi kädessä sitä, mitä aion tehdä kun kasvan isoksi.

Lapsen tekeminen olisi varmaan extremeintä, mitä voisi kuvitella, mutta en mä sellaiseen rupea. Yrittäjäksi ryhtyminen voisi olla jonkinmoinen veto, millä saisi pari vuotta kulumaan ja tehtyä jonkun sata miljoonaa.
Minulla on tällä hetkellä tuo maastamuutto-optio käytössä. En tosin ole päässyt sen pidemmälle kuin Lontooseen, mutta kyllähän täällä ennemmin asuu kuin turpaansa ottaa. Taiteilijaelämää vietän eli persaukinen olen, mutta katsotaas mitä tulevaisuus tuo tullessaan :D
Kai Nalo

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti: Kyllä tuo on aivan sairas hinta kappaleesta nuoren vinosilmän koneella ompelemaa puuvillaa.
Kyllä, lisäksi on todetava että nupissakin on joku leego poikittain kun maksaa farkuista moisia hintoja.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Enpä oo itekään maksanu tota summaa housuista ikinä, jotenkin käsittämätön. Toivottavasti kestää!

Lumitöitä tehty ihan håmppelina ja huomenna testaan Wake up -valon, aivan mahrottoman loistava lomaviikko. On se joka talvi vaan yhtä ihana huomata ja katsella miten nuo pikkuihmiset rakastavat lunta. :h:
bliss

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
:shock:
Ei toi ole vielä edes Paljon Rahaa farkuista.
Olisitko maksanut 10 vuotta sitten farkuista 1320mk? Edes niistä Paljon Rahaa -versioista? Kyllä tuo on aivan sairas hinta kappaleesta nuoren vinosilmän koneella ompelemaa puuvillaa.
Rahan arvon muutoksen huomioiden, kyllä, ja olen maksanutkin. Ja nimenomaan silloin - nykyään en ehkä. Tai no. Max 300 e voisin maksaakin jos olis oikein ihqut. Vaiks nää.

Nämä ovat jo kalliit.
tuulenpuiska

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Kikkeli.
Stinky

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Missä?


Piti tehdä piparitalo töihin pojille. En jaksanut. Tein pellin kokosen sydämen mihin kirjotin sokerikuorrutteella pipari ja koristelin nameilla. Napsikoot siitä perkele.
Piti lähtee salille mutta enpä taida jaksaa - oon laiska paska.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

tuulenpuiska kirjoitti:Kikkeli.
Löysit sen housuistasi?
Hei ihan tervettä että nuori poika(n.30) leikkiin itsellään vaikkei enää tuota luetakaan varhaiseen lapsenkehitykseen?
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Just kirjotin pari sikiön ruumiinavausta. Hyi Dave!!
Itse purin juuri vinkkípuhelimen satoa. Kaikkeen sitä suostuukin pussihousujen laistaessa.
Ei ne härskit puhelut ollu sulle henkilökohtaisia tarjouksia!:wink:
Juu ei tarvi referoida meille niitä, vaikka mieli tekisikin!
Stinky kirjoitti: Piti tehdä piparitalo töihin pojille. En jaksanut. Tein pellin kokosen sydämen mihin kirjotin sokerikuorrutteella pipari ja koristelin nameilla. Napsikoot siitä perkele.
Piti lähtee salille mutta enpä taida jaksaa - oon laiska paska.
Oon poikien puolesta pettyny.. :cry:
Nyt niskasta itseä vähän kiinni!


Juu lisää näitä, onkohan JOULU tulossa? :?
bliss

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

tuulenpuiska kirjoitti:Kikkeli.
Jestas :shock:
tuulenpuiska

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:^Missä?


Piti tehdä piparitalo töihin pojille. En jaksanut. Tein pellin kokosen sydämen mihin kirjotin sokerikuorrutteella pipari ja koristelin nameilla. Napsikoot siitä perkele.
Piti lähtee salille mutta enpä taida jaksaa - oon laiska paska.
Pimpissä? Näin ainakin maalaisjärjellä (1+1=2)
Stinky

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Sun matikkas ei kyllä toimi mun kohdalla nyt ollenkaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:Kai pitäisi lopettaa tuotteiden ostaminen sen perusteella, mikä tuntuu parhaalta ja hiukan katsoa sitä hintaakin.

Eipähän ole ennen tullut maksettua farkuista 221.90€. Saavat kestää ainakin 10 vuotta, prkl.
Jösses.
Farkunosto tyyliin Gattaca:
Löysin vuosi sitten Orimattilalaisesta halpahalllista viimeinkin farkkuja, jotka sopivat kummalliseen ruotooni. Merkki tai siis lätkä niissä "Stage". Koko 54 C. Hinta 10 euroa, taisi olla allekin. Ostin niitä seitsemän paria. Viime kesänä siniset oli loppu, mutta täsmälleen samaa mallia oli mustana, oikeastaan siistimpiä. Ostin niitäkin seitsemän paria kun kerran sopii sovittamatta. Nyt minulla siis on istuvia farkkuja 14 kpl hintaan 140 euroa, sinulla yhdet farkut hintaan 221.90.

Näiden haittana on se, että vaikkka kangas on riittävän paksua, sinisistä väri kulahtaa aika pian. Mutta toisaalta kun minulla on 14 kpl sopivia farkkuja, niitä ei tarvitse yhtenään pestä kun kaapista löytää kumminkin aina puhtaat. (jos nyt joskus vaatteita vaihtaa, mitä minä en tietenkään tee :D )

Nyt voisi uikuttaa, että halpisfarkuista ei löydä istuvia, mutta kun siellä on montaa muutakin tyyppiä halpiksia, jotka ei mun perseelle sovi.. niin ehkä löytyisi toisella tapaa mutanttiperseellekin, Bluntlyä myöten.

---

Äitini tosiaan pääsi kotiin. Oli aamulla vielä napannut lihaskipuunsa salakuljettamamme Oxaminin, kun lääkitystä ei meinannut kuulua tarpeeseen ajoissa. Helpotti. Palauttivat tähystyksen maksun sen mokailtuaan. Nieluvaivankin onneksi aiheuttaa vain tulehdus. En malttanut olla "opettamatta" paprut antanutta naislääkäriä, mutta hän ei ollut äidin tapauksesta kuullutkaan, siellä kun ei kukaan oikeasti vastaa mistään.

Sellaista äiti kotona kertoili, että kun huoneessa teki joku vanha mies kuolemaa kovasti valittaen ja letkuja sekä happinaamaria päältään repien, hoitsu oli vastaan painiessaan (tarpeellista toki) pimahtanut ja huutanut kuolevalle: "Älä vastustele! Et sinä täällä määrää vaan minä määrään! Jos sinä vedät ne irti, sinä kuolet! Enkä minä sitten välitä vaikka kuolisit!"

Kohtsillään ukko kuoli.
En mene takuuseen menikö noin, vain äidin muistikuva. Itsekin amätöörihoitsuna eli intin lääkintämiehenä sotilassairaalassa ja metsäkeikoilla olleena ymmärrän pakkokeinojen käytön tarpeen, mutta ei ole ihan kiva vittuilla noin, että tuollaiset ovat viimeiset sanat jotka eläessään kuulee.
Viimeksi muokannut Gat, 21.12.2009 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Pääasiallisesti tuon verran maksaa miehen farkut. Itselläni kalleimmat ovat olleet 500e, ei ole enää kaapissa.
tuulenpuiska

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:^Sun matikkas ei kyllä toimi mun kohdalla nyt ollenkaan.
Olen ensimmäistä päivää töissä.
Kai Nalo

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

RP kirjoitti:Pääasiallisesti tuon verran maksaa miehen farkut. Itselläni kalleimmat ovat olleet 500e, ei ole enää kaapissa.
Ai siis yli 200 euroa?

Miesten farkkuja saa alle 90 euron vaikkapa Jack&Jonesista. Itse en ole yli 90 euron farkkuja ostanut kertakaan. Viimekertaiset tais maksaa juurikin 89 euroa ja nekin olivat mielestani sikakalliit.

500 euroa farkuista on ihan silkkaa hulluutta :nuts:
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 21.12.2009 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Stinky kirjoitti:^Sun matikkas ei kyllä toimi mun kohdalla nyt ollenkaan.
Puiska lienee insinööri tai jos oikein pahasti käynyt niin peräti diplomi-insinööri? :P Silloin ymmärtäisin tämän matiiiiikan.
Stinky

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Mun matikka on tasoa 1+1=3.
Et aina ei voi voittaa mut pakko se on silti lotota.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

RP kirjoitti:Pääasiallisesti tuon verran maksaa miehen farkut. Itselläni kalleimmat ovat olleet 500e, ei ole enää kaapissa.
Ihan hurrrrjaa! Mies kyllä just naureskeli kun en antanut sen ostaa mulle yhtä ihanaa 899e mekkoa mut parin tunnin päästä laitoin 500e yhteen keräyspottiin. Pyrin hyvään oloon, niin kuin kai kaikki, olo on melko hyvä 25e tuontileviksissäkin. Ja joo, en katso hintalappuihin päinkään jos joudun makutuomariks sille paremmalle puoliskolle, riitahan siitä tulis...
RP

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Kai Nalo kirjoitti:
RP kirjoitti:Pääasiallisesti tuon verran maksaa miehen farkut. Itselläni kalleimmat ovat olleet 500e, ei ole enää kaapissa.
Ai siis yli 200 euroa?

Miesten farkkuja saa alle 90 euron vaikkapa Jack&Jonesista. Itse en ole yli 90 euron farkkuja ostanut kertakaan. Viimekertaiset tais maksaa juurikin 89 euroa ja nekin olivat mielestani sikakalliit.

500 euroa farkuista on ihan silkkaa hulluutta :nuts:
Jotkut pepperit ja diisselit maksaa tuon verran riippuen mallista. JJn farkut ei aina hivele sen persettä. Jottain leviksii ostaa jenkeist kolmelkympil/kpl isot kasat.

Omat 500e farkut oli versacet, kyllä passas maksaa.
RP

Re: Mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
RP kirjoitti:Pääasiallisesti tuon verran maksaa miehen farkut. Itselläni kalleimmat ovat olleet 500e, ei ole enää kaapissa.
Ihan hurrrrjaa! Mies kyllä just naureskeli kun en antanut sen ostaa mulle yhtä ihanaa 899e mekkoa mut parin tunnin päästä laitoin 500e yhteen keräyspottiin. Pyrin hyvään oloon, niin kuin kai kaikki, olo on melko hyvä 25e tuontileviksissäkin. Ja joo, en katso hintalappuihin päinkään jos joudun makutuomariks sille paremmalle puoliskolle, riitahan siitä tulis...
Meillä se menee niin, että kun mies löytää itselleen jotain tosi sopivaa tai mielekästä niin hintalapussa koreilee isot numerot. Hintalappu katsotaan vasta jälkikäteen. Itselleni yleensä edullisin on mieluisin. Samoin hintalappu katsotaan jälkikäteen.

Joskus vaan on kiva hemmotella itseään ja törsätä enemmänkin jos vain on mahdollista.
Vastaa Viestiin