Ihana lumisäinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ihana lumisäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Kiitos ....muodostaa.
SAIRA! :h:

Onko FK kiusannut sinua, muruni, vai oletko sinä kiusannut FK:ta?

Onko tänään ollut sinulla jotenkin erityinen päivä kun olet ollut Kitinäaktiivisempi ja toisaalta valvot näin kauan. Minä en olisi valvonut ellen olisi saanut pitkää puhelua äsken.

JA MITÄ olet mennyt tekemään! Uusi avatar. Tiedäthän, että se VOISI olla melkoinen riski, mutta sinun tapauksessasi se ei ole. Saira on aina :h: .
Ja kiva avatarhan sulla on tuo uusikin!

Kuka sulle muuten riistaa metsästää? Iskä, 1108 vai ex vai joku muu. Sinä et varmaan pyssyyn koske? Onko aivan kamalaa jos sanon, että minusta ei olisi metsästäjäksi!

Sairaterkuin , tosi lämpimin

Jouluarska
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihana lumisäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Frederik Krueger kirjoitti: Miksi juuri minun ajatukseni asioista kiinnostavat niin paljon, eikä esim. muiden mainitsemieni nimimerkkien? Esitänkö näkökantani epäselvästi enkä perustele niitä tarpeeksi hyvin?
Jos olisin ollut kiinnostunut niiden muiden ajatukset, niin ehkä olisin kysynyt sitä heiltä. Esität asian selvästi ja perustelet ne myös. Kysymys ei ole ollenkaan nyt siitä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihana lumisäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
saira kirjoitti:Kiitos ....muodostaa.
SAIRA! :h:

Onko FK kiusannut sinua, muruni, vai oletko sinä kiusannut FK:ta?

Onko tänään ollut sinulla jotenkin erityinen päivä kun olet ollut Kitinäaktiivisempi ja toisaalta valvot näin kauan. Minä en olisi valvonut ellen olisi saanut pitkää puhelua äsken.

JA MITÄ olet mennyt tekemään! Uusi avatar. Tiedäthän, että se VOISI olla melkoinen riski, mutta sinun tapauksessasi se ei ole. Saira on aina :h: .
Ja kiva avatarhan sulla on tuo uusikin!

Kuka sulle muuten riistaa metsästää? Iskä, 1108 vai ex vai joku muu. Sinä et varmaan pyssyyn koske? Onko aivan kamalaa jos sanon, että minusta ei olisi metsästäjäksi!

Sairaterkuin , tosi lämpimin

Jouluarska
Minä taidan nyt olla se kiusaaja. Tosin en tahallani, vaan koska haluan tietää mitä FK ajattelee. En ehkä osaa ilmaista ajatuksia niin, että kysymykseni otettaisiin vain kysymyksinä, eikä siellä takana ole mitään.

Tänään ollaan jo jouluturvassa vanhemmilla. Tosin huomenna vielä hetkeksi ihmisten keskelle... Joka vuotinen perinne, etsiä aatonaattona vielä yhtä joululahjaa isältäni äidilleni...

Avataren henkilö on sama kuin ennenkin, vain erilainen kuva. Kuvan kohteesta ei taida saada huonoa kuvaa... Siksi siis onnistuminen aina taattu!

Isä ja molemmat veljeni metsästävät. Ehkä minäkin vielä joskus. Kun saisi luettua kokeeseen... Haluan tarjota lapselleni samaa terveellistä ruokaa, mistä itse olen saanut nauttia, eikä tämä koske vain riistaa, vaan myös muuta luonnosta saatavaa ja itse kasvatettavaa ruokaa. Puhdas on aina puhdasta. Ymmärrän kyllä että suurin osa ihmisistä ei ajattele samalla tavalla tai ei siihen pysty. Itse kun olen kuitenkin sen asian kanssa kasvanut niin siihen suhtautuu erilailla. Myös luonnon ja sen lahjojen kunnioittamisena.

Mutta nyt taitaa olla aika Nukku-Matin, jotta jaksaa vielä huomisen rauhatonta joulunodotusta. Kauniita unia Arskalle!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ihana lumisäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
saira kirjoitti:Kiitos ....muodostaa.
SAIRA! :h:

Onko ....

Sairaterkuin , tosi lämpimin

Jouluarska
Minä taidan nyt olla se kiusaaja. Tosin en tahallani, vaan koska haluan tietää mitä FK ajattelee. En ehkä osaa ilmaista ajatuksia niin, että kysymykseni otettaisiin vain kysymyksinä, eikä siellä takana ole mitään.

Tänään ollaan jo jouluturvassa vanhemmilla. Tosin huomenna vielä hetkeksi ihmisten keskelle... Joka vuotinen perinne, etsiä aatonaattona vielä yhtä joululahjaa isältäni äidilleni...

Avataren henkilö on sama kuin ennenkin, vain erilainen kuva. Kuvan kohteesta ei taida saada huonoa kuvaa... Siksi siis onnistuminen aina taattu!

Isä ja molemmat veljeni metsästävät. Ehkä minäkin vielä joskus. Kun saisi luettua kokeeseen... Haluan tarjota lapselleni samaa terveellistä ruokaa, mistä itse olen saanut nauttia, eikä tämä koske vain riistaa, vaan myös muuta luonnosta saatavaa ja itse kasvatettavaa ruokaa. Puhdas on aina puhdasta. Ymmärrän kyllä että suurin osa ihmisistä ei ajattele samalla tavalla tai ei siihen pysty. Itse kun olen kuitenkin sen asian kanssa kasvanut niin siihen suhtautuu erilailla. Myös luonnon ja sen lahjojen kunnioittamisena.

Mutta nyt taitaa olla aika Nukku-Matin, jotta jaksaa vielä huomisen rauhatonta joulunodotusta. Kauniita unia Arskalle!
No eihän tuossa kiusaamista ollut. Käytin vain kujeellista sanaa. Ihan hyvää keskusteluahan tuossa käytiin. Saira, hauska juttu, mutta minua on "syytetty" jollain tavalla asioitten ohessa olevien mukamas epäoleellisten asioiden tutkimista itse asian sijasta. Myönnän, että oma uteliaisuuteni ja intressini vain määräävät joskus kiinnostuksen kulun.

Ahaa, vanhemmillasi! Mukavaa. Onkohan se Mansessa? Kuulepa, minä menen huomenna vielä hakemaan lahjoja ihan isollakin tavalla Helsingin keskustasta ja ehkä matkustan jopa metrolla eksoottiseen Itäkeskukseen jos olen oikein rohkea, heh! Vaikkei minulla ostettavaa niin paljoa ole, mutta olen varannut aikaa kerta olen Jouluarska. KUINKAHAN käy heräämiseni huomenna kun harvoin olen näin kauan valvonut.
Mutta menen nukkuman kohta. Mahdatko sinä jo olla unten mailla? No kenties näet tämän ..."huomenna-tarkoitan tänään".

Avattaren henkilö on selkeästi sama kuin ennen. On hyvin kaunis avatar. KAUAN piditkin sitä vanhaa avatarta. MIKSI sait aktiviteetin vaihtaa?

Tuo luontoasiahan on hyvin kestävään kehitykseen liittyvää. Itse rakastan luontoa monella tavalla. Tarkoitat varmaan marjoja ja sieniä lähinnä, vai? Ja riistaa. Minusta ei tulisi ikinä metsästäjää. En raatsisi ampua mitään. Olenko sinusta nyt onneton lusmuri?

Hyvää yötä Saira ja kiitos erittäin hienosta tavasta vastata ja lämmöstäsi ja hyvällä pohjalla olevasta rauhallisesta viisaudestasi. Se tekee vaikutuksen ja Arska pitää sinusta! Halitus.

Jouluarska
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihana lumisäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

saira kirjoitti:Jos olisin ollut kiinnostunut niiden muiden ajatukset, niin ehkä olisin kysynyt sitä heiltä.
Kysyinkin, miksi heidän ajatuksensa eivät kiinnosta sinua?
Esität asian selvästi ja perustelet ne myös. Kysymys ei ole ollenkaan nyt siitä.
No mistä sitten on kyse? Haluat tietää miksi olen jotain mieltä, mutta toisaalta sanot että perustelen kyllä mielipiteeni hyvin? Eikö vastauksen kysymykseesi pitäisi löytyä juuri niistä perusteluista?

Avaudu nyt hei, mistä kenkä oikeasti puristaa? :wink: Mutta nyt mä menen nukkumaan, vielä yksi työpäivä ennen joulua (kotitoimistolla tosin, päätin juuri).
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Ihana lumisäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Kertokaa nyt minulle, mikä sitä Vesalan koulua riivaa? Maahanmuuttajia löytyy, mutta miksi joulujuhlasta tehdään jokin ihmeen hip hop jou jou räp nigga -pelleily?

Oli kristillistä tai ei, niillä arvoilla tämäkin rauhan tyyssija on rakennettu. Huonoja esimerkkejä yhteiskunnista löytyy monesta muusta paikasta ja yllätys yllätys, uskontokunnista erityisesti maahanmuuttajien suosimat tuntuvat olevan kovaa valuuttaa. En muista, että länsimaissa olisi esimerkiksi kivitetty ihmisiä enää vähään aikaan (?).

Toki meilläkin tapetaan, mutta harvemmin valtiokoneisto järjestää kansalaisilleen hupia ja tarjoaa vielä tiiliskivet päälle. Tai pitää sukulaismiesten suorittamaa tyttövauvan sisään ajoa maan tapana.

Miksi emme voi olla ylpeitä tavoistamme ja toivottaa myös toiset kokeilemaan niitä? Miksi täytyy luopua kaikesta, että kaikki tuntisivat olonsa kotoisaksi. Vaikea olisi uskoa, että esim. Amerikan yhdysvalloissa luovuttaisiin uskollisuuden vannomisesta lipulle, vaikka luokalla olisi ketä.

Piilohattuiluna voisi taas kerran osoittaa syyttävän sormen humanistien suuntaan. Onhan se kiva, että kaikki saavat tulla Suomeen ja nauttia toisten työn hedelmistä, ei siinä mitää. Mutta että vielä perse pystyssä odotetaan koivuhalkoa kakkoseen, se on jo liikaa.
Kannattaa katsoa missä asuu. Meidän koulun joulujuhlassa oli edelleen pelkästään kalpeanaamoja ja meno oli sen mukaista eli perinteistä. Koko koulussa ei ole yhtään runsaammin pigmentöitynyttä lukuunottamatta yhtä kiinasta adoptoitua.
NuoriD

Re: Ihana lumisäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

saira kirjoitti:Kysyn vilpittömin mielin nyt FK sinulta. Voiko maahanmuuttokriittistä puhetta esittää ollenkaan millään sävyllä ilman, että tunnut ottavan sen henkilökohtaisella tasolla? En ole siis esittämässä kritiikkiä tai puolustamassa mitään, mutta pisti vain silmään, että tulit keskusteluun taas puolustamaan maahanmuuttajia. En siis nyt mieti itse asiaa, vaan enemmän sinua henkilönä.
Tulen nyt tähän itkemään, että ainakin tässä siirryit ilman syytä ad hominem linjalle.

Olimme mielestäni keskustelleet asiasta tuohon asti ilman henkilöön meneviä hyökkäyksiä.
elco

Re: Ihana lumisäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

nastamuumio kirjoitti:No mitä näille ihmisille sitten pitäisi tehdä?
http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=194484
Ehdotan turvapaikkaa Malediiveilta!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihana lumisäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Tulen nyt tähän itkemään, että ainakin tässä siirryit ilman syytä ad hominem linjalle.
Anteeksi että kutsuin kahta antamaasi mielipidettä "lapselliseksi" ja "idioottimaiseksi". Yritän vastaisuudessa keksiä kiltimmät mielipiteitäsi kuvaavat termit.
Olimme mielestäni keskustelleet asiasta tuohon asti ilman henkilöön meneviä hyökkäyksiä.
Anteeksi että loukkasin henkilökohtaisesti mielipiteitäsi. Ihan kivojahan mielipiteitä ne olivat, vaikka mielestäni kovin vieraita demokraattiselle oikeusvaltiolle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Ihana lumisäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Tulen nyt tähän itkemään, että ainakin tässä siirryit ilman syytä ad hominem linjalle.
Anteeksi että kutsuin kahta antamaasi mielipidettä "lapselliseksi" ja "idioottimaiseksi". Yritän vastaisuudessa keksiä kiltimmät mielipiteitäsi kuvaavat termit.
Olimme mielestäni keskustelleet asiasta tuohon asti ilman henkilöön meneviä hyökkäyksiä.
Anteeksi että loukkasin henkilökohtaisesti mielipiteitäsi. Ihan kivojahan mielipiteitä ne olivat, vaikka mielestäni kovin vieraita demokraattiselle oikeusvaltiolle.
Saat anteeksi, kun on joulu ja ihmisillä hyvä tahto ja maassa rauha.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihana lumisäinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Frederik Krueger kirjoitti: Kysyinkin, miksi heidän ajatuksensa eivät kiinnosta sinua?
Lupaan kertoa kun keksin vastauksen itse. Jostain selittämättömästä syystä ajattelin vain kysyä tällä kertaa sinulta.
No mistä sitten on kyse? Haluat tietää miksi olen jotain mieltä, mutta toisaalta sanot että perustelen kyllä mielipiteeni hyvin? Eikö vastauksen kysymykseesi pitäisi löytyä juuri niistä perusteluista?

Avaudu nyt hei, mistä kenkä oikeasti puristaa? :wink: Mutta nyt mä menen nukkumaan, vielä yksi työpäivä ennen joulua (kotitoimistolla tosin, päätin juuri).
Siis halusin vain tietää voiko mielestäsi asiasta keskustella myös kriittisesti. En vielä ole löytänyt mainitsemaasi keskustelua, joten jatkokysymyksiä ei vielä ainakaan ole tullut mieleen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin