Noloin joululahja?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:Mä toivoin Tekken 6:sta :oops:
Tuon olisin hankkinut broidille, mutta voitti sen ja erikoisohjaimen yms. sälää DigiExpon Tekken 6 -turnauksesta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

par-sky kirjoitti: Ootko huomannu että axe ja off (hyttyskarkotusmyrkky) haisee aika lailla samalle?
Juu, vähän sama katku on. Elä sie etelän mies huio!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Stinky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:halvan axen
Mä tykkään siitä axen suklaahässäkästä. Tekis mieli lipasta kun sen haistaa jonkun iholta.
Kaakuna dikkas kans mun 100 vuotta sitten Oulun reissulta ostamaani halpis-Axea.
Niin siis, munkin 100 vuotta vanha Axe Inca on ihan käypää tavaraa Axeksi. Se vedettiinkin heti pois markkinoilta, kun taisivat pelkää että se oikeasti voisi jopa aiheuttaa Efektiä. Kyllähän noita jotain Axeja käyttää just jonain duunidödöinä, mut sillon ne tosiaan on rehellisesti halpoja duunidödöjä, eikä mitään paristakympistä ylöspäin olevia öödedöödejä, jotka kuitenkin haisee ihan samalta.
milli

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja milli »

Noloin joululahja on ehkä sellainen, että hankitaan vaan pakolla jokin lahja, joka kuvastaa sitä, että toinen tunne tai ole lainkaan kiinnostunut lahjasaajasta, täysin ajattelematon lahja. Vähän niinkuin alkoholistille pullo .. tai rammalla pomppukeppi.

Ja kaikista kivointa on se, että toinen lahjaa antaessaan toteaa, että voit sitten antaa eteenpäin jos haluat. Miksi ihmeessä antaa lahja, jota ei kuvittele toisen haluavan/käyttävän?
Vastaa Viestiin