Noloin joululahja?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mikään saamani lahja ei ole ollu nolo. Huonon lahjan antaminen on eri asia, mutta sehän on jokaisen vaimon erikoispiirre. Miksen saa toivoa pelejä Pleikkarille, DS:lle tai PuuCeelle? WTF???
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo. Hauskojahan ne broidin huumoripläjäykset olis ollutkin, jos vaan ois tajunnu mikä puketti hältä on ettei pien 3-4 vee niitä avaa...

Samalla tavalla huumorilla meillä on broidin kans yks kiertävä lahja, meinaan 90-luvulta asti vuoroin vieraissa pyörinyt Punaiset Kuulat-rasia, avaamaton, ja sama, jonka tunnistaa siitä että mun kissojen hampaanjäljet on muovissa. Samalla tavalla on huumoria että paketoin miljoonaan hesari-kääreeseen faijalle 4 cl Campari-pulloja erikseen joku 10 kpl. Ja niitä ei tänä vuonna enää tehdäkään, niin pieniä Campareita. TOU!

Viime jouluna pyöritin kaikki faijan ja broidin lahjat kymmenkerroksiseen pakettiin kuplamuovia ennen itse lahjapaperia. Oma huumorinsa siinäkin.

Olipa yllätys että juuri Manis alkaa aukomaan näistä broidin lahjoista...eiköhän broidi tiedä että mun huumori riittää aika pitkälle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:Miksen saa toivoa pelejä Pleikkarille, DS:lle tai PuuCeelle? WTF???
Älä oo tollanen, sehän riippuu ihan vaimosta. Nytkin pukin pusseista löytyy PS3-peli. Synttärilahjaksi syyskuussa (tosin ilmestyi vasta 22.10. joten sai pelin vasta silloin) tuli PS3-peli, kolmas vuosi peräkkäin. Ainakin on mieleinen, vaikka vähän vanhaa kaavaa seuraakin. Kolme vuotta sitten lähetin miehen Liverpooliin äijäporukalla futista katsomaan (tosin pubiin) neljäksi päiväksi.

Vaihda vaimoa.

(Vähänx mä oon niinQ SIKA hyvä tyyppi :cheer: )
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

^ Nii, ja mulla on avovaimolle kontissa PS3-peli. Ittelle ei varmaan ole tulossa moista, kun olen itseäni niillä lahjonut aika urakalla viime aikoina.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bedlam kirjoitti:^ Nii, ja mulla on avovaimolle kontissa PS3-peli. Ittelle ei varmaan ole tulossa moista, kun olen itseäni niillä lahjonut aika urakalla viime aikoina.
Mä toivoin Tekken 6:sta :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elppis kirjoitti:
bedlam kirjoitti:^ Nii, ja mulla on avovaimolle kontissa PS3-peli. Ittelle ei varmaan ole tulossa moista, kun olen itseäni niillä lahjonut aika urakalla viime aikoina.
Mä toivoin Tekken 6:sta :oops:
Tosta se ois itte asiassa varmaan kans pitänyt, mutta pelasin nyt varman päälle.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Arskaaaa, kiitos kuulista!

Kuva

jouluterkuin,

Murtsikka ja nallella somistaneet pikkuihmiset
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Arskaaaa, kiitos kuulista!

Kuva

jouluterkuin,

Murtsikka ja nallella somistaneet pikkuihmiset
Oi ihanaa! Huomasit kuulani! Olin jo hieman surullinen ettet nähnytkään.

Ja hieno päivänsädepurkki, toki joulukoristeltu. Tyylikästä!

Oikein hyvää ihanaa joulua sinulle ja perheelle Jenny G :h:

Toivoo halauksin Arska
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Noloin saamani on sähköparranajokone iässä, jossa minulla ei partaa yhtään kasvanut vielä noin kymmeneen vuoteen.

Noloin antamani on varmaan pikkupoikana äidille ostamani mauton kullanvärinen halpakaulakoru. Äiti nauroi, että näyttäisi siinä Arkkipiispa Makariokselta, eikä käyttänyt koskaan.

Edit: Nolo yhtenä vuonna kissalle ostettu tavallinen leluhiiri, kun oli ennen saanut kissanmintulla maustetun. Vilkaisi ja häipyi.

Nolo myös koiralle pari metriä köyttä vetoleikkeihin. Ei inspiroinut verrattuna jättimäisiin puruluihin, suklaaseen tai vinkupalloihin, joita onneksi myös sai.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:Noloin saamani on sähköparranajokone iässä, jossa minulla ei partaa yhtään kasvanut vielä noin kymmeneen vuoteen.

Noloin antamani on varmaan pikkupoikana äidille ostamani mauton kullanvärinen halpakaulakoru. Äiti nauroi, että näyttäisi siinä Arkkipiispa Makariokselta, eikä käyttänyt koskaan.
Koska sinulle on sähköparta kasvanut?

Joulunarska
Manaaja

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Kategorisoin tyypit (A, B, C, D)
Instant fail.
Manaaja

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Olipa yllätys että juuri Manis alkaa aukomaan näistä broidin lahjoista...eiköhän broidi tiedä että mun huumori riittää aika pitkälle.
Jep. Onneksi sulta ei nyt tässä yhtälössä mitään sen tähdellisempää unohtunut, kuin käsitys oman huumorintajusi rajoista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nämä äidin partaveet, Nyt taas Fhrenheittia, pari vuotta sain H2O for men kun entinen tykkäsi siitä, siis ensin monta vuotta Lagerfeldejä litrakaupalla ja sitä ennen Fahrenheitteja, niiitä olisi ollut juotavaksi asti joten lahjoitin niitä joka joulu exän isälle koska sellainen kierrätysmahdollisuus oli ja voin antaa vieläkin hänelle joululahjan JA vaikka erosin tyttärestään yli viisi vuotta sitten, kyllä se oli sellainen helpotus että siitä hyvästä voi gubelle työntää lagerfeldiä tai fehrenheittiä pullollisen kouraan joka joulu kunnes kuolema henkensä ruumista eroittaa, voisin tietysti käydä aina jouluna pirskottamassa suunnattomasta varastosta sopimattomia partavesiä haudalle, se on kyllä sukuhauta että tulee muistettua vähän aseampiakin sukupolvia samantien riippumatta sukupuolesta....
Jenny Daa-aah! ling

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Kategorisoin tyypit (A, B, C, D)
Instant fail.
Kui? 1, 2, 3, 4 parempi?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En saanut Budapestejä :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vesper kirjoitti:En saanut Budapestejä :/
Etkä ostanu varastoon? :(

Sain kuulia. Avaan hädän hetkellä. Nyt on suklaansyönti menossa, lasken kaiken syömäni. Toistaiseksi 1200g uponnut, kaukana ennätyksistä mutta vuotta on jäljellä!

Noloja lahjoja ei tullut, mutta pari hieman erikoista kyllä... Kummassakaan ei mitään käsialasta tunnistettavia tekstejä päällä, korteissa koneella kirjotettuna nimeni. Argh! Lahjat olivat Michael Jackson -seinäkalenteri ja muki, jossa on kuva musta teiniajoilta, aivan karmea tukka ja maalit naamassa, silmät kierossa... Mysteeriä selvitettäväksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En ostanut varalle. Hassua sinänsä, että ostettiin siskon kanssa toisillemme lähes identtiset joululahjat eikä kumpikaan ollut edes maininnut mitään toiveita. Ehkä tää on sitä siskojen välistä teletappiaa :]

Ja en siis saanut mitään noloa tänä vuonna.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En kässää ihmisten hajuaisteja. Aina kun mä saan jotain öödedöödee tmv. lahjaksi (mutsilta yleensä) ja tiiän että se siellä haistelee niitä minuuttikaupalla, niin lopputuloksena on aina joku halvan suihkusaippuan hajuinen tuote minkä se sitten valitsee. Ei siinä, kyllähän tommosta duunissa säilyttää ja kesken työpäivän tai kuntosalirääkin jälkeen vähän suhauttaa, mut... Miten se voi aina valita mun nenään niin halvan axen tuoksusia juttuja? Luojan kiitos sitä vihreää Lacostea ei enää taida saada mistään kaupasta. Se vasta järkkyä saippuaa olikin.
Stinky

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti:halvan axen
Mä tykkään siitä axen suklaahässäkästä. Tekis mieli lipasta kun sen haistaa jonkun iholta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Noloja joululahjoja (noloja antajalleen ja/vai saajalleen?):

- tanssiva ja laulava poro/hirvi

- Muumi "Haisuli"-suihkushampoo

- erikoisvärikkäät ja erikoispaksut joulusukat
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Stinky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:halvan axen
Mä tykkään siitä axen suklaahässäkästä. Tekis mieli lipasta kun sen haistaa jonkun iholta.
Kaakuna dikkas kans mun 100 vuotta sitten Oulun reissulta ostamaani halpis-Axea.
NuoriD

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:En kässää ihmisten hajuaisteja. Aina kun mä saan jotain öödedöödee tmv. lahjaksi (mutsilta yleensä) ja tiiän että se siellä haistelee niitä minuuttikaupalla, niin lopputuloksena on aina joku halvan suihkusaippuan hajuinen tuote minkä se sitten valitsee. Ei siinä, kyllähän tommosta duunissa säilyttää ja kesken työpäivän tai kuntosalirääkin jälkeen vähän suhauttaa, mut... Miten se voi aina valita mun nenään niin halvan axen tuoksusia juttuja? Luojan kiitos sitä vihreää Lacostea ei enää taida saada mistään kaupasta. Se vasta järkkyä saippuaa olikin.
Olikohan se NYT-lehdessä, jossa testattiin muutama vuosi sitten eri tuoksuja sokkotestillä, mukana oli kalliita merkkejä, halpismerkkjä ja joku Fairyn astianpesuaine.

Fairy vei sokkotestissä voiton.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:Olikohan se NYT-lehdessä, jossa testattiin muutama vuosi sitten eri tuoksuja sokkotestillä, mukana oli kalliita merkkejä, halpismerkkjä ja joku Fairyn astianpesuaine.

Fairy vei sokkotestissä voiton.
Kalliilla dödöllä saa kalliita chicksejä.
Halvalla dödöllä saa halpoja chicksejä.


...mitä fairya tuo olikaan?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

sivustahuutaja kirjoitti:
Kalliilla dödöllä saa kalliita chicksejä.
Halvalla dödöllä saa halpoja chicksejä.


...mitä fairya tuo olikaan?
huima, sinäkö se oot?

Kaikki Axet on kammottavia myrkkylitkuja. "Axe effect" my ass.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Noloin joululahja?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Lilo kirjoitti:
Kaikki Axet on kammottavia myrkkylitkuja. "Axe effect" my ass.
Ootko huomannu että axe ja off (hyttyskarkotusmyrkky) haisee aika lailla samalle?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin