Aaton aatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Aaton aatto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

tuulenpuiska kirjoitti:Hyvää joulua!
Tak desamma! Ja kaikille muillekin!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Stinky

Re: Aaton aatto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä en ehkä huomenna kävele, enkä nosta ees aamukahvikuppia huulilleni. Se ohjaaja oli sadisti. Piiskas, kuritti, käski ja piiskas lisää. Ihan helmi siis :h: Se omisti myös ihanan sairaan huumorintajun ja oli vielä ulkonäöllisestikkin niiiiin mun makuun. Aaah.

Maustekakku tehty, keksit uunissa. Vähän vielä lahjojen väsäystä ja sit mä rentoudun. Otan yhden rommitotin, laitan leffan pyörimään ja olen.
Huomenna taas salille, on kuitenki koko aamupäivä aikaa ennenkun kaverijoulu voi alkaa :]
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Aaton aatto

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei kyllä tunnu yhtään joululta, mutta eipä sen väliä. Mitään joulurutiineja ei minulle ole kehittynyt tässä vuosien varrella. Paitsi tietty juopotella kotona.

Perunalaatikko toki on imeltymässä ja huomenna väännetään (minä en tosin osallistu - onneksi - siihen touhuun) lanttu- ja porkkanalaatikot. Ja syödään!
SikaMika

Re: Aaton aatto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sviddu nääs kun meinaa pukata pitkää päivää. Hain auton mutsilta, kävin hierotuttamassa pippe... selän ja hartiat ja käväisin vittuillakseni pyörähtämässä huomisten pokien ulko-ovilla. Oppivatpahan vittu olemaan, huomenna vedän vielä turpaan ja kusen kuuseen, saatana. Nii-i. Sitten ehdin hätäisesti kotona kakkimaan ja taas mulkku vaahdossa liikenteeseen, sillä kertaa kohti kauppaa. Paskat kaupasta pussiin ja juuri sopivasti ysiltä pihalle ja kotiin. Sitten soittoa joka pokalle notta hengissä ollaan kai ja huomenna tulossa kai. Lopulta sapuskat naamaan ja kas, kellohan käy vasta vuorokauden 24.:ttä tuntia. Nyt tarvitsee enää poltella levyille loput joululahjat, laittaa huomiset kuviot lopulliseen järjestykseen, pesaista vaahdokas mulkku ja hoitaa muut iltapuhteet, mutta kun nekin maistuvat ihan yöpuulle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Aaton aatto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ajokeli oli ok. Mitä nyt loppumatkasta oli hidastelijoita ohitettavana. Samalla tuli puhuttua, omalta osaltani, pisin hf-puhelu - noin kolme ja puoli tuntia. Puhekaverina kinkun kypsyttäjälle ja samalla ajankulua ajellessa maalle. Kaikkea sitä naisten vuoksi tekee.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin