Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tapani tulette tuntemaan Kansa esiintyy huonosti valikoituneelle kansalle tänään Studio "54"ssä!
Onneksi olen täällä 60 kilsaa kotikaupungistaan pohjoiseen ehkä kuule enkä nää vaikka en haluaisikaan..
Dumis

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Meikä lähtöö röihin kohta. Pitää käydä hakemassa saksan laivalta rahti&ichmiset pois. Onneks lyhyt keigga.
ninnithequeen

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi kiesus mikä siivo tääl on, kyl on vietetty joulua ny, juuh. Toi tiskivuori on käsittämätön...

Puolet kinkuista ja laatikoista syömättä vielä. No uppoo uppoo...

Pikkuneiti tuhisee vielä ja pulkkamäen verran pitäis ulkoilla tänään. Lakkais vaan ny ihan kokonaan tuo tuuli, brrrrr...
Dumis

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:Pikkuneiti tuhisee vielä ja pulkkamäen verran pitäis ulkoilla tänään. Lakkais vaan ny ihan kokonaan tuo tuuli, brrrrr...
Eihän siellä ole pakkasta kuin nimeksi, huivi naamaan ja mäkeen vaan. Ties vaikka itekin tänään innostuisin illan päätteeksi mäkeen :twisted:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi pyllerö, kaikki hotellit on kiinni. Mä en halua jonottaa taksia!!

Meillä on kiva oksennustauti pörräämässä tässä perheen kesken, odottelen innolla koska se iskee muhun. 6/11 oksentaa jo...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei mäkeen, pitää käkistellä fisua poskeen, kai lihaakin taas turpaan tunkea?
Joulu on pullukoiden parasta aikaa? ;)
Koskahan Ninni pääsee eroon siitä parasiitistä sisällään?
Olis tossa puolen kilsan päässä mäki tosiaan yläosastaan jyrkkä kuin Paloheinä mutta olenhan täällä Salpausselän(60km to Lahti) mäkimaastossa..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaikki ei ole nyt oikein, paino tippunut 2kg joulun aikana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Kaikki ei ole nyt oikein, paino tippunut 2kg joulun aikana.

Sulla on vaa-assa vikaa,vikaa..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Gat »

Toinen nimeni on Tapani. En saanut lahjaa, vaikka koko maa pitää pyhäpäivänä.
Stinky

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Hyvää nimipäivää.

Mä nukuin liian pitkät yöunet ja pahassa asennossa. Selkää juimii, mutta uskon että se pienellä venyttelyllä kyllä paranee. Tänään meen taas salille vaikka kroppa on edelleen kipee keskiviikon reenistä. Mä en kyllä ymmärrä millon mä pystyn tekee niin monta toistoo kun ohjaaja "käski" ja niillä painoilla :roll:
Ehkä sen usko minuun on kovempi kun mun omani..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stinky kirjoitti:^Hyvää nimipäivää...
Ei riitä.
Lähetä nimipäivälahjanani alastonkuvasi [email protected]
Tai ainakin kerro pikkareistasi alushousuketjussani ikiliikkujissa.

Mikä etymologia siinä on, että angloamerikkalaisesti Tapaninpäivä on "Boxing Day"? Nyrkkeiltiinkö silloin?

Onko teillä Tapaninpäiväperinteitä? Meillä oli ennen "Tapaninajelu". Kerran pentuna pääsin oikean hevosreen kyytiin. Muuten oli tapana vaan koko perheen kanssa cruisailla autolla ympäriinsä. Nyt kumminkin isin auto ei kylmässä käynnisty ja minä olen liian promillessa (taas) lapioidakseni hangen alta ja käynnistääkseni Land Rover Pikkumustaa, jota isä ei suostu ajamaan kun vanhus pelkää automaattivaihdetta vaikka auton käyntiin saisinkin.
Viimeksi muokannut Gat, 26.12.2009 13:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti: Mä nukuin liian pitkät yöunet ja pahassa asennossa. Selkää juimii, mutta uskon että se pienellä venyttelyllä kyllä paranee. Tänään meen taas salille vaikka kroppa on edelleen kipee keskiviikon reenistä. Mä en kyllä ymmärrä millon mä pystyn tekee niin monta toistoo kun ohjaaja "käski" ja niillä painoilla :roll:
Ehkä sen usko minuun on kovempi kun mun omani..
Oota pari viikkoa, ne tämänhetkiset toistomäärät naurattaa :D Jaksaa jaksaa!! Punnertaa punnertaa!! Nostaa nostaa!!

nimim. suklaarasia edessä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti: Mikä etymologia siinä on, että angloamerikkalaisesti Tapaninpäivä on "Boxing Day"? Nyrkkeiltiinkö silloin?
Box viittaa laatikkoon tai oikeammin siinä olleeseen lahjaan, joita annettiin aikoinaan köyhille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Gat kirjoitti: Mikä etymologia siinä on, että angloamerikkalaisesti Tapaninpäivä on "Boxing Day"? Nyrkkeiltiinkö silloin?
Box viittaa laatikkoon tai oikeammin siinä olleeseen lahjaan, joita annettiin aikoinaan köyhille.
O.K. Kummempi sitten miksi nyrkkeily eli Boxing on "laatikointia".
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Gat kirjoitti: Mikä etymologia siinä on, että angloamerikkalaisesti Tapaninpäivä on "Boxing Day"? Nyrkkeiltiinkö silloin?
Box viittaa laatikkoon tai oikeammin siinä olleeseen lahjaan, joita annettiin aikoinaan köyhille.
O.K. Kummempi sitten miksi nyrkkeily eli Boxing on "laatikointia".
Box voinee tarkoittaa sitä nuoraneliötä jossa kaksi tulevaa ellei jo olevaa hengenköyhää läpsii toisiaa nenemmän tai vähemmän pehmustetulla rukkasella poskille?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti:
Box voinee tarkoittaa sitä nuoraneliötä jossa kaksi tulevaa ellei jo olevaa hengenköyhää läpsii toisiaa nenemmän tai vähemmän pehmustetulla rukkasella poskille?
Ei se ole hengenköyhää lyömisellään, jalkatyöllään, väistöillään ja suojauksellaan verrattuna itämaisiin (varsinkin jaappanilaisiin ja korealaisiin) zombie-mätkimistyyleihin. Joissa tosin potkitaankin. Mutta joista pystylajien osalta puuttuu painiminen myös.

Vastaukseesi, että voi olla noin, Tosin neliömäinen köysien rajoittama jutska nyrkeilyssä on suomeksi "Kehä" ja alkuperämaassa "Ring", eli outo tapa sanoa hieman boksimaista "neliötä" sekin.

Että josko "Boxing"-sanan takana olisi joku muu jutska?
Dumis

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Yöllä unta 3h, nyt tuntuu että olis kännissä vaikkei tän päivän puolella ole ottanut mitään. Nopeesti torkuille.
Stinky

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti: Oota pari viikkoa, ne tämänhetkiset toistomäärät naurattaa :D Jaksaa jaksaa!! Punnertaa punnertaa!! Nostaa nostaa!!

nimim. suklaarasia edessä.
Tänks peipi :] Tänään ei kyl naurattanut. Ähisin ja puhisin ku pien perkele. Mut helevetin hyvä fiilishän tosta taas tuli.

Nyt oottelen kamua kylään. Lämmitetään sauna, otetaan parit glögit ja sillain. Ehkä kävästään parilla tossa lähikuppilassa ja ajoissa mun luo kauneusunille (lue: hoiputaan pilkun aikaan mun kämpille kuorsaamaan).
On kyllä sanottava että ihan mahtijoulu ollut tähän asti. Vähän pelkäsin että iskeekö yksinäisyys seurassa mutta mitä vielä!
Ja mä oon neulonut niin hemmetisti että on sormenpäät verillä *virn*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Box voinee tarkoittaa sitä nuoraneliötä jossa kaksi tulevaa ellei jo olevaa hengenköyhää läpsii toisiaa nenemmän tai vähemmän pehmustetulla rukkasella poskille?
Ei se ole hengenköyhää lyömisellään, jalkatyöllään, väistöillään ja suojauksellaan verrattuna itämaisiin (varsinkin jaappanilaisiin ja korealaisiin) zombie-mätkimistyyleihin. Joissa tosin potkitaankin. Mutta joista pystylajien osalta puuttuu painiminen myös.

Vastaukseesi, että voi olla noin, Tosin neliömäinen köysien rajoittama jutska nyrkeilyssä on suomeksi "Kehä" ja alkuperämaassa "Ring", eli outo tapa sanoa hieman boksimaista "neliötä" sekin.

Että josko "Boxing"-sanan takana olisi joku muu jutska?
Joku nyrkkeilijä järkeili tuossa taannoin televisiossa että nerkkeily voi tehdä tyhmäksi ja hetken mietittyään korjasi että on voinut olla tyhmä jo sinne noustessaan..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jep jep, onneks oli hotellit kiinni. Vituttais potea tätä yrjötautia hotlassa. Ei tansseja tänään, mut oonpahan hemmetin kuumottava potilas pikkumustassa ja täydellisessä meikissä ja kampauksessa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tapaninpäivä "Tapsanpäivä"

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti: Joku nyrkkeilijä järkeili tuossa taannoin televisiossa että nerkkeily voi tehdä tyhmäksi ja hetken mietittyään korjasi että on voinut olla tyhmä jo sinne noustessaan..
No kieltämättä noin itsepuolustusmielessä on Tymää niin paljon matsata, että hankkii aivovammoja. Ehkä nillä on joku kova kilpailuvietti tai ammattilaisilla rahan kaipuu? No, oma valintansa.

However edelleen sitä mieltä, että taktis-teknisesti, whatever, länsimaissa ollaan oltu viimeiset parisataa tai kolmesataa (ööö viisisataa) vuotta näissä tiukka-anus vinosilmiä edellä. Muu on ropagandaa ja Hollywoodia. Jos siis haluu näitä miettiä. Ei tarvi.

Just ja just olen säälistä välttänyt vastaamaan McJannen lähes muinaiseen postaukseen näistä.
Vastaa Viestiin