Joulu meni mitä jäi Sunnuntai ksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Joulu meni mitä jäi Sunnuntai ksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Käteen?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joulu meni mitä jäi Sunnuntai ksi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tän päivän työt tehty. Iltapäivällä lomille lomps. Sitä ennen pitäis löytää lounaspaikka. Eilen oli hiljaista, vain keskustan Mäkinen oli auki. Lähteehän se nälkä euron juustoillakin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joulu meni mitä jäi Sunnuntai ksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tän päivän työt tehty. Iltapäivällä lomille lomps. Sitä ennen pitäis löytää lounaspaikka. Eilen oli hiljaista, vain keskustan Mäkinen oli auki. Lähteehän se nälkä euron juustoillakin.
Donuts!? 8)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Joulu meni mitä jäi Sunnuntai ksi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:No kieltämättä noin itsepuolustusmielessä on Tymää niin paljon matsata, että hankkii aivovammoja.
Kovassa kännissä tuhoutuu enemmän aivosoluja kuin tyrmäykseen päättyvässä nyrkkeilymatsissa. Lisäksi nyrkkeily ei heikennä erektiota. Muista tämä karhusessioissasi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joulu meni mitä jäi Sunnuntai ksi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onkohan tuo perse sanonut sopimuksen lopullisesti irti? Tee mieli istuakkaan enään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joulu meni mitä jäi Sunnuntai ksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Onkohan tuo perse sanonut sopimuksen lopullisesti irti? Tee mieli istuakkaan enään.
Vaihda housut tulee edes vähäksi aikaa hyvä mieli?
ninnithequeen

Re: Joulu meni mitä jäi Sunnuntai ksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täällä joulu jatkuu vaan...tosin kinkut siivutettu pakkaseen paitti kohta hernekeittoon menevät...

Päiväunet lapsosen kans otettu ja saunaan ollaan menossa. Pulkkailemassa ja ostoshelvetissäkin käyty. En löytänyt sopivia rintsikoita ja kirosin ääneen että äitillä on liian isot tissit. Tyttö totesi että mun pitää löystyttää ne :roll:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Joulu meni mitä jäi Sunnuntai ksi

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

ninnithequeen kirjoitti:Täällä joulu jatkuu vaan...tosin kinkut siivutettu pakkaseen paitti kohta hernekeittoon menevät...

Päiväunet lapsosen kans otettu ja saunaan ollaan menossa. Pulkkailemassa ja ostoshelvetissäkin käyty. En löytänyt sopivia rintsikoita ja kirosin ääneen että äitillä on liian isot tissit. Tyttö totesi että mun pitää löystyttää ne :roll:
Thihi. Sanoit kai, että heti kun imetys loppuu niin löystyttyvät ittestään. :D

Oon tänään sylitelly pikkuvauvasia ja taas vuotanu vauvahimoa ja -tarvetta korvalehdistä selkää pitkin persvakoon saakka. Kaveri on jo hieman huolissaan musta ja totesi, että oon hyvin potentiaalinen kidnappaaja. No en tietenkään ole. Mä kaipaan sitä ihanaa oloa kun jotain kasvaa sisällä, ne kaikki kieput ja pomput, hermoratojen paikalleen naksahtelut, ihan kaikki, ääääääää. Kyllä vauvan nuuskiminenkin toisinaan riittää ja jos syön vielä ton vikan kilon joulusuklaitani niin vatsassa on liikettä niin kuin odotusaikana.
Vastaa Viestiin