Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Jouluruokaa
2
14%
Jotain muuta kiitos
10
71%
Ei tiedä vielä
2
14%
 
Ääniä yhteensä: 14

NuoriD

Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Veikkaan, että tänään jotain muuta. Menisi kyllä vielä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

EI mene. Jos lauantaina tilattiin pizzat, tavan mukaan. Eilen oli tonnikalasalaattia, ja tänään luultavimmin italianpataa.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ei varmasti. Sitä ei mennyt enää joulupäivänäkään.
Söimme joulutacoja :wink:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti: italianpataa
Italianpata on hyvää, syötiin eilen. 8)
Jouluruoat menis kyllä vielä, en syöny ku pari ateriaa..mutta ei mulla himassa sellasia ole. Paitsi sinappisilakoita.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei mänis. Muutenkaan ole mitenkää jouluruokaihminen, mutta voin uhrautua kerran vuodessa.
ninnithequeen

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tavallaan, joulukinkkua hernesopassa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ei mee. Ei jouluruoat ole oikeasti niin mahtavia, että niitä viitsisi syödä kuin max. kahtena tai kolmena päivänä vuodessa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joulupäivänä meni viimeks. Tapanin aamuna söin aamupalaa ja sen koommin en olekaan voinut syödä yhtään mitään. Toivo elää että tänään pysyisi ruoka sisällä :] Oksentaminen on vetänyt selän puolelta jotkut lihakset niin jumiin, että se tuntuu vaikuttavan nyt koko kroppaan, ja sitä kautta on myös hirvittävä hedari. On tää sairastaminen vaan niin kivaa... Not.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Onnekseni jouduin syömään jouluruokaa vain aattona. Jostain syystä pöydässä ei ollut kinkkua mutta kalkkunaa oli, liekö syynä viimeaikainen muoti-ilmiö olla kannattamatta teurassikojen epäinhimillisiä oloja.

Toisaalta, en tiedä oliko yhtään sen parempi idea käydä pyhinä kolme kertaa Mäkkärissä, ei sitäkään moskaa jaksa kovin monena päivänä viikossa syödä. Kaiken muun pahan lisäksi Kampin Mäkkärissä oli luokattoman huono McBacon ja ranskalaiset, olivat jo ehtineet jäähtyä, ranskalaiset olivat nahkeita jne. Saarioisten lasagne oli tuolle hyvä vaihtoehto.

Ainoa "jouluruoka" jota söin aaton jälkeen oli hedelmäsalaatti + kermarahkasössö.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Juuri meni ensimmäinen pipari. Kinkun voisi ostaa jos saisi auton käyttöön.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja RP »

Menisi, jos olisi. Kinkkua, perunalootaa, lanttulootaa, rosollia, graavia (söin jouluaattona tasan 300g tätä ihanuutta) ja italiansalaattia. Menisi, eikä tekisi edes tiukkaa. Mennään tänään shoppaamaan, joten syömme tod.näk pikaruokaa = hese.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mä ilmoittaudun toiseksi, joka ei saanu suklaata! Annoin kyllä itse lahjaksi Kultasuklaan suklaamuttereita...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Minä voisin vetää joululaatikoita (lanttu,- porkkana- ja peruna) vaikka vuoden läpeensä, ihanaa!!!! Siis kunhan on itsetehtyä. Ei niitä kaupan suolapommeja syö kuin harakiristit.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mulla on vielä 2 konvehtirasiaa ja ne vihreet kuulat tuhoomatta, syön tän vuoden puolella.

Tänään meni vielä ihan helpolla savulohta, parit muikut ja hernetuuvinkia (sitä kummaa hernemössöä, mitä jossain jo ihmettelin) ja veikkaanpa, että huomiseks haluan ton jouluna unohtuneen kalkkunarullan joulusinapilla. Hyvii ruokii, ainoastaan porkkanalaatikko taitaa olla semmonen, mitä en vuoteen kaipaa. Imellettyä perunalaatikkoa taas haluisin tehä jo lisää, oli aiiivan liian pienet satsit kun muksut söi ihan hulluna kaikkea...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mulla on vielä 2 konvehtirasiaa ja ne vihreet kuulat tuhoomatta, syön tän vuoden puolella.
Voi ei, minulla ei ollut muuten yhtään konvehtirasiaa tänä jouluna - yleensä on! Pitääkin käydä ostamassa alesta huomenna jotain :D

Mutta vihreät kuulat... Yhm, ne voisi tunkea vaikka sinne minne päivä ei paista ;)
Jenny Daa-aah! ling

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Niistä kuulista muuten tehään semmonen kuusipuu uudeks vuodeks, lumilyhtyyn päälle jännästi. Koitan muistaa kuvata. :]

Koira pisti just loput piparit näköjään nassuun.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mulla on vielä aamuksi leivänpäälle äiteen mukaan pakkaamaa kinkkua. Se oli sitten siinä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Söimme tänään tuomiani aH! maukkaita Chef Wotkin's joulumakkaroita!
Okei vähän peruna-, lanttu-, porkkana- ja lihasmagareenalaatikoita, koska mm.juureslaatikot senkus paranee lisäkypsytyksellä! Lisukkeina säilepunakaalia(LIDL suosittelen, nannaa), Dijon-sinappia, suolakurkkuja ja punajuuriviipaleita..
Eli komsii komsaa osa joulua, suuri osa!

P.S. Uutena Vuotena menen kavereitten kanssa ravintolaan syömään ja mmm.. juomaan! Taidan ottaa Einspain-illallisen koska sika on aina hyvää erimuodoissaan, niin makkarana kuin muunakin muotopuolena..
bliss

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suvinen kirjoitti: Onko olemassa ketään toista ihmistä, joka ei saa suklaata lahjaksi?
:yo:

Ihmiset alkavat jo pikkuhiljaa oppia :)
milli

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja milli »

Ah, päivällä herkuttelin kalkkunalla ja rosollilla. Salilta kotiuduttuani laitoin leivän päälle kunnon viipaleen kalkkunaa ja sinappia. Nannaa. Laatikkoja söisin vaikka kuinka, jos en karppaisi.
Jouluna tuli konvehteja syötyä niin paljon, että nyt ei suklaa uppoa oikein lainkaan. Ja aattona tuli syötyä kunnon joulukonvehteja, tryffeleitä jne.. nam!
Vihreät kuulat on muistaakseni hyviä.. karkkikarkkiahan en ole syönyt kohta .. öh... varmaan puoleen vuoteen. vau 4 kk .. ei voi muistaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Meneekö vielä tänään jouluruokaa?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

No hmm. Menis, mutta nyt jo jotain muuta kiitos.
Ai niin. Huomiseksi on graavisiikaa, sitä söis kyllä ympäri vuoden. Varsinkin omapyytämänä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin