Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mikä on eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi?

Kakkasin joskus 80-90 luvun vaihteessa Seurahuoneen Café Sociksen pöytään jättämälleni lautaselle. Kaverini kävi jättämässä samaan pöytään spermanäytteensä.

Erityistä syytä ko. teolle ei ollut, se vain tuntui hauskalta.
Chap

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Chap »

Olin n. 18 vuotiaana kävelemässä parin kaverin kanssa kesäyönä baarien sulkeutumisen jälkeen jatkoille Vallilaan kun huomasimme Linnanmäen kohdalla spurgun nukkuvan kallioon louhitun väestösuojan oven edessä. Tästä saimme ratkiriemukkaan idean kiivetä ylös kalliolle 5-6 metriä spurgun yläpuolelle ja kusta ristiin hänen päälleen. Näin pari vuotta jälkikäteen olen vähemmän ylpeä tästä uroteosta.
NuoriD

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

asiasta kukkaruukkuun: mitä hittoa tuossa sun avassa tapahtuu?
NuoriD

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Missä sen suu on? Musta näyttää kuin se olisi nielaissut nenänsä.
Chap

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Chap »

Sille on kasvanut kyrpä otsaan, mutta mitään nenän nielemistä en kyllä tosta hahmota. Suu on se yksi viiva.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Chap:n avatarta ensimmäistä kertaa katsoessani näin maaoravan, jolta roikkui kaksi kyrpaa leuasta. Hmm.

Epäsoveliain tekoni on luultavimmin tissien näyttäminen laivalliselle Silja Linen matkustajia. Oi niitä Suomenlinna-aikoja..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jäin auton alle ja huusin kivusta, mikä varmasti loukkasi päälle ajanutta autoilijaa ja häiritsi muuta liikennettä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Varmasti osittain toistoa:

Olin ala-asteella kun hajotimme luokkakaverin kanssa jollakin parkkipaikalla olleen autonrämän. Ei se tainnut olla alunperinkään ajokuntoinen, mutta silti hävettää. Käsittääkseni meidät ajoi hirmutekoon sama tunne mikä saa poikalapsen rikkomaan legotornin, hajottaminen on vain kivaa, teimme sitä naurussasuin huutaen. Emme halunneet aiheuttaa kenellekään pahaa mieltä tms., ajattelimme että auto on niin rämä että sitä saa hakata kepeillä ja kivillä.

Sinänsä ihmetyttää ettei juuri kukaan puuttunut tilanteeseen vaikka parkkipaikka oli ison kerrostalon pihalla ja tapahtuma päiväsaikaan. Saattoi olla että joku ohikävellyt mummo hiukan ihmetteli ja torui. Onneksi emme olleet somalilapsia tai mustalaisia, meitä valkolaislapsia katsotaan suopeammin silmin.

Kerran (taas ala-asteikäisenä) olen varastanut kaupasta yhden karkkipötkylän. Syynä ei ollut muu kuin halu todistaa itselleni että uskallan tehdä niin. En ihme kyllä jäänyt kiinni, ja jäi osaltani ainutkertaiseksi kokemukseksi.

Varsinaiset kiusanteot kuten yleisten vessojen rikkominen, väärien hälytysten aiheuttaminen palokunnille tai siivoojan mopin varren katkaisu eivät ole koskaan oikein inspanneet, enkä ole ymmärtänyt mikä vitutuksen ja harmin aiheuttamisessa täysin ulkopuolisille niin kiehtoo. Eiväthän he ole tehneet minulle mitään, joten miksi harmistuttaisin heitä? Ilmeisesti elco oli sittenkin oikeassa ja minulla on huono huumorintaju kun en saa siitä mitään tyydytystä.

Vaatihan se varmaan aikamoista kekseliäisyyttä kun jonkun nuorisoravintolan vessassa joku jannu oli jumittanut vessapaperirullan pönttöön ja vääntänyt oikein mojovat tortut sen päälle. Säälitti ajatella vessansiivoojan reaktiota, ja olihan se kovin ikävästi meitä muitakin kohtaan jotka olisimme halunneet käyttää kyseistä toilettia. Toivottavasti teko kuitenkin helpotti tekijänsä oloa, kyllähän paskantaminen yleensä tekee niin joka tapauksessa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
RP

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:Chap:n avatarta ensimmäistä kertaa katsoessani näin maaoravan, jolta roikkui kaksi kyrpaa leuasta. Hmm.

Epäsoveliain tekoni on luultavimmin tissien näyttäminen laivalliselle Silja Linen matkustajia. Oi niitä Suomenlinna-aikoja..
Tuo on hyvä tapa saada bileisiin äksöniä. Tyttöjen kesken alkoi tuntumaan puuduttavalta, joten pillurallia Turun keskustaan --> tissit ikkunasta ulos. Jo oli auton takana letka ja parkkipaikalla tungosta.

Nykyään efekti olisi lähinnä "parkkipaikka tyhjenee pikavauhdilla"-tasoa.
Manaaja

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Tuo on hyvä tapa saada bileisiin äksöniä. Tyttöjen kesken alkoi tuntumaan puuduttavalta, joten pillurallia Turun keskustaan --> tissit ikkunasta ulos. Jo oli auton takana letka ja parkkipaikalla tungosta.

Nykyään efekti olisi lähinnä "parkkipaikka tyhjenee pikavauhdilla"-tasoa.
Joo. Oisko sulla kuvaa niistä tisseistä noilta ajoilta?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kusin Suomen pankin edessä olevan Snellmannin patsaan päälle ja juurelle..
Joskus partiolaisena näytin persettä kokkolalaiselle ravintola-asiakaskunnalle ikkunaruudussa..
Monta kertaa on viilennystä perse tarvinut auton avoimessa ikkunassa..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:Mikä on eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi?

Kakkasin joskus 80-90 luvun vaihteessa Seurahuoneen Café Sociksen pöytään jättämälleni lautaselle. Kaverini kävi jättämässä samaan pöytään spermanäytteensä.

Erityistä syytä ko. teolle ei ollut, se vain tuntui hauskalta.
:shock:
Tuo on siis niin vaikuttavaa. Kunnioitan.
Ennen kuin kerron omistani, haluaisin yksityiskohtaisen selostuksen, miten tuon toteutitte. Ihanko paikan aukiollessa paskoitte ja runkkasitte lautaselle ja pöydälle?

Kysyn, koska joka miehellä pitäisi olla harrastus. Itse olen harkinnut uutena hobbyna paskantamista sopimattomiin paikkoihin. Kuten johtajien toimiston tuoliin, hienojen juppibutiikkien tuotepöydälle tai kirkon kastealtaaseen. Ehkä voisit neuvoa sellaisen toteuttamisessa, kuten neuvoit sarjamurhaamisessakin?
NuoriD

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mikä on eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi?

Kakkasin joskus 80-90 luvun vaihteessa Seurahuoneen Café Sociksen pöytään jättämälleni lautaselle. Kaverini kävi jättämässä samaan pöytään spermanäytteensä.

Erityistä syytä ko. teolle ei ollut, se vain tuntui hauskalta.
:shock:
Tuo on siis niin vaikuttavaa. Kunnioitan.
Ennen kuin kerron omistani, haluaisin yksityiskohtaisen selostuksen, miten tuon toteutitte. Ihanko paikan aukiollessa paskoitte ja runkkasitte lautaselle ja pöydälle?

Kysyn, koska joka miehellä pitäisi olla harrastus. Itse olen harkinnut uutena hobbyna paskantamista sopimattomiin paikkoihin. Kuten johtajien toimiston tuoliin, hienojen juppibutiikkien tuotepöydälle tai kirkon kastealtaaseen. Ehkä voisit neuvoa sellaisen toteuttamisessa, kuten neuvoit sarjamurhaamisessakin?
Pliisusti veimme lautaset vessaan ja teimme temput siellä. Sitten kuljetimme lautaset takaisin pöytään eritteet lautasliinan alla.
SikaMika

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mä olen vain kakannut koulun vessassa, pyyhkinyt rippeet käsipyyhepaperiin, taitellut paperin ns. iskemättömän näköiseksi ja tunkenut sen takaisin käsipyyhetelineeseen seuraavan käsienpesijän riemuksi. Vaikka olenkin pitkän ja tiukan linjan opiskelija, niin tämä tapahtui jo ala-asteella. Sovitaan nyt vaikka sitten niin, että tämä on kaikkien aikojen sopimattomin tekoni, eiks jeh?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:Mä olen vain kakannut koulun vessassa, pyyhkinyt rippeet käsipyyhepaperiin, taitellut paperin ns. iskemättömän näköiseksi ja tunkenut sen takaisin käsipyyhetelineeseen seuraavan käsienpesijän riemuksi. Vaikka olenkin pitkän ja tiukan linjan opiskelija, niin tämä tapahtui jo ala-asteella. Sovitaan nyt vaikka sitten niin, että tämä on kaikkien aikojen sopimattomin tekoni, eiks jeh?
Et siis koskaan, et koskaan ole esiintynyt, vaellellut tai juossut julkisesti yleistä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavassa asusteessa eli kokonaan ilman niitä tai vain mhdollisimman vähän peittävässä asusteessa ympäri ja ämpäri?
Ainakin maineesi tai kertomustesi perusteella olet harrastanut moista? Toisaalta tehdäänhän lieviäkin raiskauksia!
RP

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Tuo on hyvä tapa saada bileisiin äksöniä. Tyttöjen kesken alkoi tuntumaan puuduttavalta, joten pillurallia Turun keskustaan --> tissit ikkunasta ulos. Jo oli auton takana letka ja parkkipaikalla tungosta.

Nykyään efekti olisi lähinnä "parkkipaikka tyhjenee pikavauhdilla"-tasoa.
Joo. Oisko sulla kuvaa niistä tisseistä noilta ajoilta?
Taitaa olla varastossa uskoisin, onhan tuosta sentään about kahdeksan vuotta aikaa. Varmaan pelkkien tissien varaan ei voi suoritusta laittaa. Oli siellä myös hyvännäköinen perse sekä rivo suu huutelemassa (ei mun).
SikaMika

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niba kirjoitti:
Et siis koskaan, et koskaan ole esiintynyt, vaellellut tai juossut julkisesti yleistä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavassa asusteessa eli kokonaan ilman niitä tai vain mhdollisimman vähän peittävässä asusteessa ympäri ja ämpäri?
Toinen ei tykkää äidistä, toinen ei tyttärestä. Mielipidekysymys, pitääkö enemmän/vähemmän kakka- vaiko alastonkepposista.
elco

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja elco »

Elppis kirjoitti:Chap:n avatarta ensimmäistä kertaa katsoessani näin maaoravan, jolta roikkui kaksi kyrpaa leuasta. Hmm.
Eikun marsu, joka nielee karvatonta poikastaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kitinä saa kyllä miettimään asioita.

Yllätyin aika porsaana NuorenD:n ja Chapin teoista. Ne olivat kyllä asteikollani pöyristyttävällä tasolla.

Tunsin itseni aika nössöksi ja suorastaan liian kiltiksi. Minun ei ikimaailmassa ole tullut ajatuksiinkaan mikään noin kamala, ihan tosi. Saati sitten olisin voinut toteuttaa. Mutta sehän ei minua paremmaksi tee. Ehkä en ole tarpeeksi avarakatseinen. Kylläpä kauhistutti-oikeasti. Paskantaminen lautaselle hienossa kahvilassa työntekijöiden riemuksi. Paskapaperin jättäminen toisille paskaisina. Ihmisen päälle kuseminen.
NOSTAN käteni pystyyn "ihailusta". Ja kyllä alan syömään omenan joka päivä, joka pitää lääkärit loitolla. Muuten joku saattaa määrätä reseptillä sitä itseänsä...

Omaan ehkä lässyyn syntilistaani. Kehtaako sitä edes sanoa?
Vanhan aitan ikkunoiden kivitystä (valmiiksi rikki), ylinopeuden pieni ajaminen, invalidipaikan käyttö, nuolen ampuminen auton konepellille, mutta se oli vahinko samoin kun pesäpallon heittäminen ikkunaan (tosin kopin ottaja saattoi tehdä sen tahallaan), jalkapallopelissä tahallinen kamppi, peruskoulussa letin aukaisu tytöltä, en ole avannut rintsikoita luvatta, niinkuin muut pahat pojat. Jotain tämänkaltaista tein kyllä koulussa, mutta aina jonkinlaisella luvalla, toivottavasti, heh.

Käveleminen päin punaisia, kirkossa tekstailu, joskus kiroilua, naisten vessan käyttö tokikin aika usein, golfpallon droppaaminen tahallaan hiukan parempaan paikkaan kun ei ole tuomaria,vaikka se yleensä aina on kunnia-asiani olla pettämättä itseään ja kerran parikymppisenä tosiaan olin omin lupineni tyttökaverin kaa naisten saunassa koska olin varma ettei naisporukka tule saunomaan (miesten kiuas kaputt). Tulivat. Meillä oli ratkihauskaa silloin. eikä tytöt millään tavalla halunneet mua pois. Voi hitsi. Löytyyhän niitä, mutta kyllä mä olen oikeasti kiltti tapaus. Ällökiltti.
Joskus ja aika usein olen mielessäni manannut joitakin tyyppejä viidenteen helvettiin, mutta ikinä en ole tehnyt kuin muutaman murhan hyttyselle. En muuten edes ole työntänyt ihmistä saati sitten tehnyt vakavampaa. Siitä olen ylpeä kyllä.

Seksualiselta puolelta saattaa löytyä jotakin epäsovinnaisuutta, mutta seksuaalisuushan on sallittua laajalti jos ei kulje lain väärällä puolella. Siellä en ole vieraillut tietääkseni

En tosiaankaan ole ollut ikinä humalassa häiritsevästi. Sisällä sisimmässä alkoholi on kyllä vähän tuntunut. Ei löydy siltä saralta mitään dramatiikkaa. Enkä polttanutkaan väärässä paikassa kerta en oo tupakoinut. Mutta olen kokeillut pari kertaa! Siinähän se synti!

Ikinä en todellakaan ole alentunut varastamaan mitään. Ahaa. Okay, vessapaperia olen äkilliseen tarpeeseen ja työstä kyniä työtarpeeseen. Olen loppujen lopuksi suuri rikollinen. Ristiinnaulittakoon?

Stadin paha välipäiväarska
harjoittelija
Manaaja

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Seksualiselta puolelta saattaa löytyä jotakin epäsovinnaisuutta, mutta seksuaalisuushan on sallittua laajalti jos ei kulje lain väärällä puolella. Siellä en ole vieraillut tietääkseni
Homoseksuaalisuus on syntiä, Jouden.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Seksualiselta puolelta saattaa löytyä jotakin epäsovinnaisuutta, mutta seksuaalisuushan on sallittua laajalti jos ei kulje lain väärällä puolella. Siellä en ole vieraillut tietääkseni
Homoseksuaalisuus on syntiä, Jouden.
Siis arvostettu Jouden-da? Minäkö? Mahtavaa!
Ja en ole homppeli mutta joskus varmaan jonkinverran tomppeli.

Minulla on täydellinen todiste, jonka mukaan valitettavasti en VOI olla Jouden-da. Minä tietenkin olisin Jouden-sa, jos olisin Jouden. M.O.T

Stadinarska (äkta produkt)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vodka spritella lasissa, heitin sisällön naisen naamalle kun se kaatoi vahingossa lasini. Ei tehnyt todellakaan tahallaan, mutta olin silloin erittäin huonolla tuulella ja hermostunut. Tämä tapahtui ravintolassa kesällä 1987. Minut heitettiin ulos, mutta porttaria en saanut. Seuraavalla kerralla sama poke kysyi jotakin siihen tapaan että osaanko nyt käyttäytyä. Vastasin myöntävästi. Pääsin sisään. :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siis ihan ehdottomasti se ku joskus -82 tai -83 riisuin itteni alastomaksi juhannuksena lavatansseissa. Sen jälkeen vanhemmat ei ookaan kovin paljoa vieny mua tansseihin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eniten yleistä soveliaisuutta rikkonut tekosi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

sipsi kirjoitti:Siis ihan ehdottomasti se ku joskus -82 tai -83 riisuin itteni alastomaksi juhannuksena lavatansseissa. Sen jälkeen vanhemmat ei ookaan kovin paljoa vieny mua tansseihin.
Ja olit kaksi vai kolme?
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin