Tsi-dihh!! tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Upeesti alkanu viikko. Tsöböö! Kiva olla lomilla, uroot tuossa pullisteli hetken mutta otettiin luonto hniiltäkin pois. bViina ei ole pääsyt lo9ppumaan-
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töis, tädää. Pitäs varmaan kekkiä jotain tekemistä täks päiväks. Ehkäpä käyn nyt ostaa ne uikkarit jotka aikoinani "palautin" viikkarin saunaosastolle. Ja sit ehkä simmailee itikseen.
Stinky

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Persetti, työkamu edelleen kipee :(
Mut mulla on kivaa ja kipua tiedossa joten sen voimin jaksaa. Ja illalla salille!
ninnithequeen

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jos sitä kävis tytsän kans vaik heppoja kattelemassa talleilla tänään.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Uskaltaiskohan lähteä kauppaan hakemaan vähän jogurttia ja hedelmiä. Verenpaineet sen verran olemattomat että mustuu vähän väliä päässä. Sisulla perkele!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Uskaltaiskohan lähteä kauppaan hakemaan vähän jogurttia ja hedelmiä. Verenpaineet sen verran olemattomat että mustuu vähän väliä päässä. Sisulla perkele!
Kuulostaa hyvältä, lekuri voisi olla parempi vaihtoehto?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Uskaltaiskohan lähteä kauppaan hakemaan vähän jogurttia ja hedelmiä. Verenpaineet sen verran olemattomat että mustuu vähän väliä päässä. Sisulla perkele!
Kuulostaa hyvältä, lekuri voisi olla parempi vaihtoehto?
Ei ne mun yrjötaudille kuitenkaan mitään tee.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Ei ne mun yrjötaudille kuitenkaan mitään tee.
Ehkä määräisivät jotain nesteytysjuomia, ettet kokonaan kuivu. Olettaen tietysti, että mikään pysyy sisällä. Ilmeisesti tauti on jo kestänyt, joten ainakin kannattaa harkita ammattiavun tarvetta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jokohan sitä tänään jaksaisi katsella joululahjaa itselleen vai riittäisiköhän tuo kun pistin autokorjaamon katsastuttamaan kärryni kun ei itseä kiinnostanut lähteä punkasta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huh, selvisin kauppareissulta ja kotiin tullessa en enää kestänyt katsella tekemättömiä lumitöitä, kaikilla muillakin kun oli jo kauniisti tehtynä. Työnsin sitten muutaman kolallisen lunta ja luulin kuolevani. Käsivarret on ihan makaronia :D Jessus että voikin vetää tällainen lastentauti veteläksi.

Nyt aion työntää tehosekoittimeen banaania, jogurttia, mehua ja jäitä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Väsyttää sikana. Meinas pari kertaa nukahtaa tuoliinkin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Aamiainen:

Tehosekoittimeen täälläkin:

*puolikas bansku
* karpaloita
*rahkaa puolisen purkkia
*tuoretta inkivääriä siivuina
* 1 rkl tyrni-karpalojauhetta
*3 rkl kaurahiutaleita
*mansikkakeittoo
*soijamaitoa
*1 rkl hinajaa

NAM. Näyttää yrjöltä, mutta maistuu raikkaalta. Karpalot roks. Ehkä perusboringpuolukatkin sopis tohon.

Käviskö jumpalla päivällä(pitäis lähtee kohta) vai illalla(pitäis siivota sitä ennen)? Ulkoilu tekis varmaan hyvää, mutta oletettu orastava niskajumihedari haluais ehkä odottaa vielä pari tuntia.

Päätin hankkia uudeksi vuodeksi purkkirusketuksen. Vaikuttaa toistaiseksi lupaavalta.

Näköjään tuota vatsatautia on liikkeellä, siis ihan oikeeta eikä sitä joka huimalla oli kerran uutena vuotena..
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Näköjään tuota vatsatautia on liikkeellä, siis ihan oikeeta eikä sitä joka huimalla oli kerran uutena vuotena..
Joo, tuntuis olevevan. Meilläkin kaatui lopulta 11/11 eli koko lössi. Ja tuntuis olevan yllättävän pitkäkestoinen ja alkuunsa järkyttävän raju. Mulla vetäs jotkut selkälihaksetkin sellaiseen kramppiin että sain nukuttua vasta relaksantin avulla. Systeri löi päänsä yrjötessään, silmäkulma mustana.

Mulla meni tehariin puolikas banaani, metsämansikkajugu, granaattiomenamehua ja jääpaloja. Nam nam :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Minkä ihmeen takia ihmisen pitää olla iloinen asiasta, josta toinen ei ole aiemmin maininnut mitään? Ensin lähes salataan asioita eikä päästetä elämään, sitten soitetaan, paukautetaan "ilouutinen" ja odotetaan onnitteluita jne. samalla hetkellä. Ei onnistu.

En ymmärrä mun äitiä. :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:Minkä ihmeen takia ihmisen pitää olla iloinen asiasta, josta toinen ei ole aiemmin maininnut mitään? Ensin lähes salataan asioita eikä päästetä elämään, sitten soitetaan, paukautetaan "ilouutinen" ja odotetaan onnitteluita jne. samalla hetkellä. Ei onnistu.

En ymmärrä mun äitiä. :(
Ei päästetä elämään? Äiti ei päästä tytärtänsä elämäänsä? Miten se voi oikeastaan edes "onnistua", voivoi?

Ymmärrän sinua, ettei innostus ole rytmikästä, jos ja kun näin on. Kuvittelen, että asia VOISI olla äitisi meno uudelleen kihloihin? JOS vanhempasi ovat eronneet. On ainoa asia joka matsaisi empiiriseen kokemukseeni.

(Pyydän anteeksi arvailuani jos vanhempasi ovat naimisissa.)

Stadin välipäiväarska
harjoittelija
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tai jos ostaisi joululahjaksi itselleen uuden tyynyn? Olisikohan Vepsäläisellä vielä hottis myyjätäti jos vaikka sinne suuntaisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Arska, vanhemmat erosivat jotakuinkin vuosi sitten, ero astui kesällä voimaan. Äiti vaan ilmoitti että on saanut asunnon, yhteisen uuden miesystävän kanssa, vaikka en tiennyt että moista edes hakivat.... saatikka uudesta miehestä paljoakaan.

Ei kai se mulle kuulu, kai. Äh, ihan sama. Muuttakoon vaikka Marokkoon for all I care *marttyyyyyyyr*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ajoin eilen töiden jälkeen Selloon alennusostoksille. Autoja pyöri niin paljon että jätin sikseen, ja suuntasin Jumboon. Kuten oletinkin, ei siellä ollut yhtään helpompaa, joten jäi alennustuotteet tällä kertaa ostamatta.

Ei mulla mitään oikeaa ostettavaa olisi ollutkaan, talvikengätkin ovat edelleen käyttökelpoiset. Säästyi rahaa, hienoa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Elppis kirjoitti:Minkä ihmeen takia ihmisen pitää olla iloinen asiasta, josta toinen ei ole aiemmin maininnut mitään? Ensin lähes salataan asioita eikä päästetä elämään, sitten soitetaan, paukautetaan "ilouutinen" ja odotetaan onnitteluita jne. samalla hetkellä. Ei onnistu.
Ehkä hän piilotteli asiaa mahdollisimman pitkään koska pelkäsi negatiivista reaktiota.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
ninnithequeen

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nitsku tänään: "Miksi sä äiti laitat aina huulipunaa, luuletko että olisit vahingossa kaunis?"

:roll:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jos siirtyisi etätöihin, ei täällä työpaikalla jaksa olla pidempään..
Pitäisi väkertää pari muistiota ja esitys ja ja plääh. Onneksi on lyhyt työviikko!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:ero astui kesällä voimaan.
Muistetaan kuitenkin, että erot kuten laitkin tulevat voimaan, ne eivät astu mihinkään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuten vähän odottelinkin sokeriarvot 3h ruuasta 7,6, kuolema se on taas lähempanä! JESH...
Oon kyllä huomannu jotain mutta siinä se sitten tuli..
Selvyys..Vaitsi ei torstai-iltana! ;)
Vesper kirjoitti:Uskaltaiskohan lähteä kauppaan hakemaan vähän jogurttia ja hedelmiä. Verenpaineet sen verran olemattomat että mustuu vähän väliä päässä. Sisulla perkele!
Alunperin olisi?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:

Näköjään tuota vatsatautia on liikkeellä, siis ihan oikeeta eikä sitä joka huimalla on aina uutena vuotena..
Korjasin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tsi-dihh!! tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:

Näköjään tuota vatsatautia on liikkeellä, siis ihan oikeeta eikä sitä joka huimalla on aina uutena vuotena..
Korjasin.
Vastustan tuollaista kanssaihmisten panettelua. Kun bileissä tarjotaan pilaantunutta ruokaa, on järjestäjien syy jos vierailla menee järjestelmä sekaisin.
Vastaa Viestiin