Vuoden viimeinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vuoden viimeinen työtunti \o/
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kai Nalo kirjoitti:
Se on kovaa puuhaa toi tavallisen arjen pakoileminen.
Ei niin kovaa kuin siinä jatkuvasti sätkiminen.

Daami otti eilen varaslähdön uuteenvuoteen, kotiutui baarista pilkun jälkeen. Katotaas kuinka hyvin se jaksaa jäljellä olevat neljä touhukasta päivää. En ole enää ihan varma, kirjoittaako tälle palstalle nimimerkillä Hellu... :)

Mä olin kaukaa viisas ja pakkasin reissukamani jo eilen, tänään ei tarvitse panikoida ja unohdella tavaroita vaan voin ottaa rennosti. Taidan tupakin jälkeen korkata yhden tämän vuoden viimeisistä olusista.
Kai Nalo

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

SikaMika kirjoitti: Ei niin kovaa kuin siinä jatkuvasti sätkiminen.
Päinvastoin. Kun tulee sinuiksi sen faktan kanssa että elämä on pohjimmiltaan hyvin tasapaksua puuroa ja että työkin on vaan pakollinen paha, muuttuu suhtautuminen elämään hyvinkin radikaalisti hälläväliä asenteeksi.

Toki jos jatkuvasti kaipaa uusia seikkailuja, ei tuo harmaa arki riitä mihinkään.
SikaMika

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kai Nalo kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Ei niin kovaa kuin siinä jatkuvasti sätkiminen.
Päinvastoin. Kun tulee sinuiksi sen faktan kanssa että elämä on pohjimmiltaan hyvin tasapaksua puuroa ja että työkin on vaan pakollinen paha, muuttuu suhtautuminen elämään hyvinkin radikaalisti hälläväliä asenteeksi.

Toki jos jatkuvasti kaipaa uusia seikkailuja, ei tuo harmaa arki riitä mihinkään.
Kyllä tähän ikään mennessä on käynyt selväksi, mitä elämä pääsääntöisesti on. Ei se silti ole mikään syy olla hakematta uusia elämyksiä silloin tälllöin, päinvastoin. Harmaata arkea jaksaa paljon paremmin kun tietää voivansa värittää sitä toisinaan muunkinväriseksi.
elco

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Kai Nalo kirjoitti: Se on kovaa puuhaa toi tavallisen arjen pakoileminen.
Niinno, tärkeintä on elää elämänsä onnelisena ja olla kummittelematta kuoltuaan.

Aika hyvin mä olen omasta mielestäni kuitenkin onnistunut. 2000-luku meni tuubiin. Eihän multa ole toukokuun jälkeen puuttunut kuin suunnitelma ja nyt ei puutu enää sitäkään.

Oikeastaan vakavin ongelma, mikä mulla on on, että nää nykyduunit ei maistu. Alan olemaan vähän vanha tälläisiin kovan paineen toimitushommiin. Olen liian laiska ja liian kärsimätön, että antaisin uraputkelle mahdollisuuden. Kun ajat paranevat niin freelancerin hommat voisivat olla Vastaus: samaa mitä nytkin, mutta vähemmän ja enempi vapaata.
Kai Nalo

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti: Niinno, tärkeintä on elää elämänsä onnelisena ja olla kummittelematta kuoltuaan.
Toki toki, eikä siinä mitään. Mies tekee sitä mitä mies parhaiten osaa ja nauttii.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kai Nalo kirjoitti:Toki toki, eikä siinä mitään. Mies tekee sitä mitä mies parhaiten osaa ja nauttii.
Pitäisköhän kaivaa persettä...
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Työt saa riittää tältä päivältä. Kotiin ja tänään ilman etätöitä :h:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

8)
Teillä on kirkkaat jutut jutskat! Mutta..
Ajoin 132km äsken aika sää, vittu miksi ihmiset ajaa norminopeutta ohituskaistaa motarilla, sitten kun rekka lyö lumituprua ilmaan pikkasen seisotaan jarrulla? Pitäis pysyä kotona jos ei uskalla ajaa! Silloin kun ajetaan niin ajetaan, EI räplätä munia, radiota, muoria tai kännyä! Eikä se henki lähe kun yhen kerran, useinmiten.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Joillakin on järkeä, toisilla ei? Toivottavasti muistit sladittaa?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Galleriassa jouluisia kuvia.
Paras päivä ikinä.
Stinky

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

What a day :roll:
Miten voikin ihminen olla tämmönen tuuliviiri? Siis noin niinkun ajatusten kanssa. Ei tää perkele ole normaalia, hoitoon mun tarttis varmaan hakeutua..

Huomenna kuitenkin tuntia lyhkäsempi työpäivä, siitä ystille ja sieltä käymään itiksessä. Ilta on edelleen avoin, baarit ei taida kuitenkaan kutsua. Liikaa porukkaa ja liian pitkät jonot tiskille. Mukavuus ennenkaikkea :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti: Huomenna kuitenkin tuntia lyhkäsempi työpäivä, siitä ystille ja sieltä käymään itiksessä. Ilta on edelleen avoin, baarit ei taida kuitenkaan kutsua. Liikaa porukkaa ja liian pitkät jonot tiskille. Mukavuus ennenkaikkea :]
Mä oon varustautunut kuorettomilla nakeilla, 1,5-vuotiaan parhaimmalla seuralla ja pikkupullolla skumppaa, jota en varmaan edes korkkaa :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ei sulla yhtään hassumpi suunnitelma! Mulla on vähän blaah fiilis tohon uuteen vuoteen. Raketteja ois kyllä kiva nähdä. Saa nähä mitä me ystin kanssa keksitään. Se "sai vapaa-illan" miehestään ja muksuistaan ja luulen et jotkut sen kaverin kotibileet käydään ainakin katsastamassa ja niitä raketteja jossain. Who knows :]
RP

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Me ostettiin muutama ilotulite, ruokaa ja hiukan alkoakin. Vietetään kotona rauhallisesti, tosin kaveri tulee uuden miehensä kanssa kylään joten ei ihan pelkän perheen kesken olla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Löytyi jääkaapin sisuksista ihQ sidukka, nautiskelempa sen nyt kun ihme huimauskohtaus meni ohitse. Pelkäsin kuumetta, mutta taisi olla vain huonon kunnon, painavien kauppakassien ja ylämäkien aiheuttama yhdistelmä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vuorossa lumitöitä. Auton pesuun sopiva pakkanen, ei likastu ihan heti.
Mutta ekaksi takkaan tuli.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Joillakin on järkeä, toisilla ei? Toivottavasti muistit sladittaa?
Valitettavasti en ole samanlainen rallikuski kuin esim. Manala. Ajan vain mahdollisimman suoraan mahdollisimman nopeasti mahdollisimman perille asti. Kerran kotimatkani katkesi ikävästi mutta kuski en ollutkaan sillä kertaa itse, sillä toisiin ei voi koskaan luottaa tai ainakaan pitäisi. :|
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vuoden viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Viime yönä katsoin elcon kanssa Rambo kolmosta, tekstailin aggressiivisesti Fredin kanssa mamuasioista ja shoppailin Vesperin kanssa.
Luulin eka että se oli painajainen, mutta paranihan se loppua kohden :]

Hengissä ollaan, tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin