Loistoton Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

2 viikon "nenänvalkaisukausi" päättyy huomenna Cornerissa. Tai oikeastaan jo aikaisemmin pohjienoton takia... :miitti: :beer: :cheer:

Raittius on :perse::stä. :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kid

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Haa, puol tuntii vie tehokasta lukuaikaa jälellä. Työpäivä menny ohi ihan hujauksessa.
Huomenna sitten täällä taas..
1108

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Terapiassa lupailtiin paranemista kokonaisuudessaan. Ja pässit, puhun fysioterapiasta. Saan heittää kepeillä vesilintua ensiviikolla, mikä sopiikin minulle koska perjantaina pitää olla pelikunnossa.
1108

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja aina vaan muuttuu paremmaksi!!! Syy on tässä:
Kuva
Tuleva rakkaani...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Pirteänä töihin. Mies osasi viihdyttää mua kaverinsa luota puhelimella 02-03 välillä :rofl: Ihan pimee se on! Aamulla olivat pistämässä kaverin isän autoa uuteen uskoon tallissa: soitti heti aamutuimaan "Täällä on kunnon suupattu IHAN UUSI Range Rover, jääkaapit, telkkarit ja kaikki!! Pimp OUR ride!". 4,2L. Mäkin haluun!
Nyt ne on menossa kiinalaiseen, argh.

Eilen tuli sitten otettua vähän pidemmän kaavan mukaan. Onnelasta pääsin lähtemään vasta klo 1.30 :roll: '

Iskuyritys #1:

- "Mitä puruja sä syöt kun sulla on noin upee kroppa?"

Naurua... ja 10 min myöhemmin, sama jätkä:

- "Koita mun hauista".

Sanoin että helvetti, mä kirjotan nää ylös ja käskin sen tsempata. 10 min myöhemmin tuli käsi vyötärölle ja veto miestä kohti:

- "Anna mulle kielisuudelma".

Ei vittu... Laitoin yhden sinkkukaverin sen eteen ja sanoin että haukkaa tästä. Johan lähti! :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Starflare

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti: Tuleva rakkaani...
Kauankos olet skebaa skulannut?
Avatar
marialina
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 18.08.2005 10:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja marialina »

Ja päivä jatkuu yhtä ihanasti kuin alkoikin... Painajaisten seurauksena pimeänpelossani olin ottanut avaimen pois huoneen ovesta, missä se on oikeestaan aina kun olen kotona. Sitten kun menin suihkuun, unohdin asian ja vedin tietty oven vielä lukkoon. Seurauksena puoltoista tuntia keittiössä yöpaidassa ja pyyhe päässä toivoen että jompikumpi kämppiksistä tulis kotiin. Onneksi tuli. Huoltomieskin oli söpö, mutta 20 e köyhdyin tästäkin hyvästä. Pejkele.
When the going gets tough, the tough go shopping
tuulenpuiska

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Elppis kirjoitti:*Elppiksella käy flaksi*
Odotitko Onnelasta jotain muuta?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Harmaata ja ankeeta. Alavireisyyttäni pääsin sängystä ylös vasta puoli kahdeltatoista, mikä on kyllä aika ennenkuulumatonta. Kello oli soimassa 8.30. Salilla kävin sentään, ja kaupassa. Jaksaako tässä ees suihkuun mennä, tai noita pyykkejä laittaa. Mitä turhaa. Paskaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

tuulenpuiska kirjoitti:
Elppis kirjoitti:*Elppiksella käy flaksi*
Odotitko Onnelasta jotain muuta?
En. Piti käydä nopeasti moikkaamassa kavereita. En ole ennen ko. paikassa käynyt. Pöydät on onneksi kestäviä vaikka kuinka koroilla tamppais, nimim. kokeiltu eilen.
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

peugeotissa taas propleemaa... sähköt hukassa :P
slam

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Harmaata ja ankeeta. Alavireisyyttäni pääsin sängystä ylös vasta puoli kahdeltatoista, mikä on kyllä aika ennenkuulumatonta. Kello oli soimassa 8.30. Salilla kävin sentään, ja kaupassa. Jaksaako tässä ees suihkuun mennä, tai noita pyykkejä laittaa. Mitä turhaa. Paskaa.
ryhti suoraan!
Exsat

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kaduilla tuulee. Tänään syömään ja teatteriin.
Kreivitar

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Kolmas lasi viiniä menossa. Tänään pidän kivaa itseni kanssa - olen sen ansainnut! En ehkä kenenkään muun kuin itseni mielestä, mutta en anna sen häiritä humalaani.
1108

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Kauankos olet skebaa skulannut?
En vuosiin koskenutkaan kitaraan. Mutta ajattelin aloittaa perseelleen soittelun uudestaan... Ei se taito, vaan tyyli ja into!
Nowaysis

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

irmelianneli kirjoitti:Paskaa.
Soittase mulle illalla jos haluut, olen liikenteessä!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nowaysis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Paskaa.
Soittase mulle illalla jos haluut, olen liikenteessä!
Voi kun kiva. Mulla vaan 3,60e rahaa, että taitaa olla paras pysytellä 4seinän sisällä toistaiseksi.. :(
Starflare

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Kauankos olet skebaa skulannut?
Ei se taito, vaan tyyli ja into!
Ha! minähän pohjaan ihan samaan! tosin kurkullani vain :D .
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hyi hemmetti. Suussa aivan käsittämättömän paha maku. Joko syyllinen on eilen nautittu 0.5dl pahaa "siideriä" tai erään kitystä muka poistuneen onnettoman runkkarin lempijuoma.

Mahakin paisunut sen näköiseksi kuin olisin pamauttamassa maailmaan keskikokoisen kerrostalon äpäräkakruja. Jos vaikka sauna, terva ja valkosipuli auttaisi asiaan, viinaa sisältyy noihin kaikkiin kolmeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tuulenpuiska

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Bluntly kirjoitti:Hyi hemmetti. Suussa aivan käsittämättömän paha maku. Joko syyllinen on eilen nautittu 0.5dl pahaa "siideriä" tai erään kitystä muka poistuneen onnettoman runkkarin lempijuoma.

Mahakin paisunut sen näköiseksi kuin olisin pamauttamassa maailmaan keskikokoisen kerrostalon äpäräkakruja. Jos vaikka sauna, terva ja valkosipuli auttaisi asiaan, viinaa sisältyy noihin kaikkiin kolmeen.
Miehen puhetta.
1108

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pakko käydä zoomaan kuvaa aika-ajoin... Voi kuinka haluaisin kädelläni hyväillä kaulasta, tarttua oikein kunnolla kiinni ja antaa isän kädestä.
slam

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

nukuin kohtuu makeasti lämpimässä vällyjen välissä... *haukotus*
tonttu8

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Sauna tekee terää! :oops: (sori muru.)
Samoin äitin tekemät pöperöt. :lol:
1108

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu8 kirjoitti:Sauna tekee terää! :oops: (sori muru.)
Lyö nyt lyötyä...

Mutta ei mene kauaa että pääsen saunaan myös minä. Ja silloin saunotaan kunnolla, 120 astetta mittariin ja löylyä kiukaalle huutaen "Ai perkeeeeele" ja vihdotaan niin maan saatanasti. Terassilla kaljaa koneeseen ja takasin löylyyn.

*haaveilee*
ninnithequeen

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hallelujah! Home sweet home!
Ihan ok päivä kyl duunissa, ei mitään ihmeellisempiä.

Nyt luvassa luksusta: Viittä eri juustoa, viinirypäleitä, suolakeksejä, punaviiniä, sauna, oma sänky ja oma perhe. Juuri nyt ei ihminen muuta tarvitse :dream:
Vastaa Viestiin