Loistoton Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vituttaa perkele. :tiistai:

Toivottavasti ei teitä muita. Nyt sohvalle ja leffan ääreen, sit nukkumaan. Espoossa ollaan, PÖH!!! *tahtoo kotiin*
slam

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

tätähän tämä elämä on... yhden pyöräilykaverin sanoihin on hyvä päättää tämä päivä ja aloittaa yö...

Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä, kun se ehtii sulaa. :lol:

eiköhän tämä tästä taas... :)
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hunis »

ninnithequeen kirjoitti:Vituttaa perkele. :tiistai:

Toivottavasti ei teitä muita. Nyt sohvalle ja leffan ääreen, sit nukkumaan. Espoossa ollaan, PÖH!!! *tahtoo kotiin*
älä ninnuska murehdi... nalle- puh:kin sanoi aikoinaan: mitä turhaa murehtia, hunajaa saa kuitenkin aina päivän päätteeksi. Mehiläiset kun eivät koskaan nuku..
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
slam

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Hunis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vituttaa perkele. :tiistai:

Toivottavasti ei teitä muita. Nyt sohvalle ja leffan ääreen, sit nukkumaan. Espoossa ollaan, PÖH!!! *tahtoo kotiin*
älä ninnuska murehdi... nalle- puh:kin sanoi aikoinaan: mitä turhaa murehtia, hunajaa saa kuitenkin aina päivän päätteeksi. Mehiläiset kun eivät koskaan nuku..
tuo on alkuperäinen nallepuh lelu (minun avatar), joka oli kirjailijan lapsilla/lapsella...

Naiset on hunajaa ja niitä saa ;) Onhan minulle "ohi mennen" sanottu, että jos olisin sinä nussisin naisia ihan prkleesti :lol: Snällä maailman kuva tuntuu, vaan olevan tiukassa mun vartalossa kiinni tai lähinnä päässä.

Monet naiset ja miehet ovat vapaa harrastajia. Harrastavat kenen kanssa lystäävät kokematta asiaa varmaankaan mitenkään ihmeellisenä. Ehkä joskus löydän itsetunnon, + mielekkyyden tehdä samoin ja alan pukiksi myös... :lol:

sitä odotellessa yritän vaan etsii lääviä (love), eikä pildeä...
slam

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Hunis kirjoitti:
Pohja on tukeva alusta ylös ponnistamiselle, mutta entä, jos pohja nousee määrättömän korkealle (ihminen ylpistyy) ja pohja putoaa alta, kun hän yrittää ponnistaa.

ps. väsynyttä ajattelua... öitä teille. Huomenna täytyy mahd. lähtee autoremppaa tekeen...
ninnithequeen

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hunis kirjoitti: älä ninnuska murehdi... nalle- puh:kin sanoi aikoinaan: mitä turhaa murehtia, hunajaa saa kuitenkin aina päivän päätteeksi
Voi hitto, kunnon repeämys :jouden:

Kattelin ton nelosen leffan ja sehän oli loistava! Ja kyl tää tästä, huomenna pääsee taas kotiin murujen viereen. Nuutikii tuli äsken ja oli aika notkeessa kuosissa :D

Nyt öitä, et jaksaa herätä.
SingleMalt

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kadehtikaa.

Mä olen nähnyt Frederikin livenä, ja jorannut tsingiskaanin tahdissa itseni piippuun.


Nyt nukkumaan. Jos en herää aamulla, niin älkää syyttäkö Frederikiä..
slam

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kivut ei ole kivat... nukkuminen vaikeutuu :P
Avatar
marialina
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 18.08.2005 10:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja marialina »

Ihanaa kun näkee painajaisia siinä määrin että herää lauantaiaamuna kello 6 eikä pysty enää nukkumaan. Mutta itseäni saan kai syyttää, kuka käski käydä katsomassa sen Sin Cityn... Itse tykkäsin, alitajunta ilmeisestikään ei.

Kohta olen kaiken lisäksi vararikossa, ensimmäinen erä ensi kevään Kiinan matkasta meni eilen maksuun. Kaupungilta mukaan tarttui lisäksi kengät ja Studio Julmahuvi, syödään siis puuroo taas vähän aikaa.
When the going gets tough, the tough go shopping
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä olen jo tunnin ollut hereillä. Työpäivänä en ikinä jaksa herätä näin aikaisin. Viimeisiä rojuja pitäisi pakata ja muuttoporukka tulee reilun tunnin kuluttua. Tämä saattaa hyvinkin olla viimeisiä aikojani kityssä vähään aikaan, tai ainakin ennen maanantaita ja työpaikkaa. Paljon riippuu siitä saanko welhoni ihan itse viriteltyä muuttoromujen keskellä. Aamiaiseksi oli einesmakaronilaatikkoa, nam.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yhteensä 1 käyttäjä tällä hetkellä :: 1 Rekisteröity, 0 Piilotettua ja 0 Vierasta

Kyllä sitä ihminen on niin yksin maailmassa...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Ei mitaan uutta taalla, kirjoitan silti.

Hyvaa lauantaita.
Lolita kirjoitti:Tämä saattaa hyvinkin olla viimeisiä aikojani kityssä vähään aikaan, tai ainakin ennen maanantaita ja työpaikkaa.
:boohoo: Koita jaksaa.
Dumari

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää huomenta. Kapula on, onneksi sentään kotiutuminen ei mennyt kovinkaan paljoa tämän päivän puolelle. Nyt vuorossa puhuvat päät ja firmain isoimmat mulkerot, hyvä mahis nuolla peppania tai hommata mononkuva kankkuun.

Elämä ja kapula on, tänään ehkä jopa yökerhoon. (ellen sammu sitä ennen)
aimohaiku

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Lauantain aamukuntoilut suoritettu, vuorossa kahvin juontia. Uusi ystäväni palaa tänään Suomeen, mikä on hyvin mukavaa. Kirjamessuilla taidan piipahtaa tänään.
Lolita kirjoitti:Tämä saattaa hyvinkin olla viimeisiä aikojani kityssä vähään aikaan, tai ainakin ennen maanantaita ja työpaikkaa. Paljon riippuu siitä saanko welhoni ihan itse viriteltyä muuttoromujen keskellä.
Työniloa Lolitalle! Toivottavasti palaat pian takaisin joukkoomme. :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olen ihan rikki.

Ei haittais olla rikki useamminkin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta nussut.
Miten mulla voi olla nokka vieläkin tukossa? Käsittämätöntä. Kahvia koneeseen, mie olin fiksu ku toin maidon mukanani, kun ei tuo Nuuti moisia käytä. Huoh, kohta luudan varteen ja klo 12 baari auki ja krapulaiset ihmiset sisään. Klo 18 kohti kotia :cheer:
Oiskohan juustolautanen, viinirypäleet ja punaviini hyvä iltapala :P
DeliriumTremens

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

pipi olo :( pitäis alkaa pukeutuu ja lähtee kirjamessuille...
Kid

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Aurinkoista huomenta!
Meikä taas töissä ja ruotsintentin paperit mukana. Puhelin ei oo soinu kertaakaan ja jos ei soi niin meikä saa lukee tenttiin koko päivän!
Ja illalla saunoon ja kummitytön kaa leikkii :D
millivanilli

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

On pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö takana.

Nyt voisi touhuilla, enkä meinata, eli siivousta tiedossa.
tuulenpuiska

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Huhhuh. Mä tartten paremman unirytmin. Aiemmin se unirytmi oli valvotaan 6:een ja herätään iltapäivällä, nyt se venähti nukutaan 21 ja herätään 06. Ei hjyvä. Onneksi on lauantai 8)
SingleMalt

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Paska reissu, mut tulipahan tehtyä. Oli muuten eka ja viimenen kerta kun frederikin näin.

Nyt maistuis aamuolut.
Nowaysis

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

aasi kirjoitti:Olen ihan rikki.
Ei haittais olla rikki useamminkin.
Mitä sä oot oikeen ollu raksaamassa, joka päivä kovasti teit töitä lapion varressa..
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Hiphip. Cornerin uusi ilme katsastettu. Kovin on... kliinisen siisti. Ja valoisa. Ja sohvakuositus on sedumainen :shock:

Muttamutta: multa kysyttiin siellä papereita :cheer:
Don't Panic!
Lilo

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Muttamutta: multa kysyttiin siellä papereita :cheer:
On se kiva että edes jossakin ollaan kohteliaita sullekin... :wink:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Loistoton Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nowaysis kirjoitti:Mitä sä oot oikeen ollu raksaamassa, joka päivä kovasti teit töitä lapion varressa..
Isä ja setä rakentavat yhdessä kaksiosaisen rantahuvilan ja olen nyt ollut vajaan viikon auttamassa parhaani mukaan perustusten rakentamisessa. Lähinnä olen vain yrittänyt pysyä poissa kirvesmiesten tieltä, kantanut tarvikkeita yms. Ja lapioinut hiekkaa.

Tulee muuten aika komea.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin