Loma Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lomalla kyl. Onkohan siellä edelleen täysikuu, uni tuli vasta ennen kolmea(okei, lomarytmi osasyyllinen) ja heräsin jotain viis kertaa taas. Ei varmaan viikkoon ns. rauhallista yöunta. Illalla otan melatoniinia.

Vähitellen kaipais jotain aivoja rasittavaa työtä. Huomenna ehkä juu.

Muksu loikoilee piikkimatolla Olipa kerran Amerikkaa katsoen eikä kuulemma aio liikkua mihinkään. Roskienvienti, kierrätykset ja kirjasto, niin ja pulkkamäki riittävät tän päivän aktiviteeteiksi.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jee, auto ois ehjätty. Pitääkö tommonen AVIS sijaisauto palauttaa tankattuna vai not?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ei tarvitse, mutta kannattaa.
Tankkavat kyllä täyteen ja laskuttavat kaikkien lisien kanssa muistaen lisähinnan polttoaineen litrahintaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:Nyt saa olla kyllä tipatonta 15.1. asti. Olo on kuin olisi kaatanut uuden vuoden tinat kurkusta alas.

Uuden vuoden huippuhetki on ilmeisesti ollut, kun olen noussut huutelemaan hiljaisuutta, kiroilemaan ja rähisemään perjantaiyönä. Itselläni ei ole mitään muistikuvaa vaan päinvastoin muistikuvat ovat hyvinnukutusta ja rauhallisesta yöstä. Jos näin todella tapahtui niin en oikein tiedä onko aggroautopilotti hyvä vai paha asia.
Juu autopilotti on hyvä olemassa joskus olen kävellyt DTMstä Hakaniemeen autopilotti päällä. Olen käynyt Berliinissäkin niin monta kertaa että voisin sielläkin turvata heikolla kunnolla autopilottiin(melkein joutunutkin, ryyppy päällä 5p)! Tukholma on taas MIP suomalaiselle autopilotille. Kalaravintoloiden väliseen liikenteeseen autopilotti on aivan mainio, paitsi ettei viimeiseen pääse enää sisään. Kannattaa aggre-asetus muuten ottaa pilotista pois päältä. ;)

Valitettavasti syy autopilotin käyttöönoton lisääntymiseen lienee alkava II tyylin Diapetes, mikä voinee olla syynä tulevaan tissuttelun vähentämiseen. Ikävää jos keho sanoo sopparin irti.
Manaaja

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Noniin, auto on haettu, ja tankkasin sitä mazdanpaskaa. En kylläkään ihan täyteen. Ei se nyt jumaliste voi olla, ettei yli 13 litraa polttoainetta mitä siihen tankkasin, riitä 110km ajoihin jotka sillä ajoin. Eikä siis vieläkään tankki tullut aivan täyteen, mutta bensamittari sentään näytti jo täyttä.

Lähti itsellä se ensimmäinen pykälä digitaalisesta bensamittarista lähes heti kun sen kinnerin alle sain, joten ei kyllä tainnut olla tankki täynnä mulle tullessaankaan. Tai jos oli, niin on kyllä aivan käsittämätön tuo 1,3 litrasen maksalaatikon kulutus. Enemmän kuin omalla kiesillä, joka painaa jotakuinkin tuplat ja on varustettu yli 2x suuremmalla koneella. Mazdan ajotietokone kuitenkin näytti 6,4l/100km keskikulutusta mulle tullessaan ja multa lähtiessään. Enpä tiedä sitten miten pitkältä matkalta se sitä mittasi. Omituista joka tapauksessa. Haistan kusetuksen makua!

Paska kun erehdyin taas katsomaan talviautoja vajaavetoisten tilalle. Hieman nimittäin kutkuttaisi... Hinta vain on vähän suolainen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mulla oli joku kerta Polo:nen sijaisautona korjaamotakuun piikkiin. Ajoin 50km, lopetin tankkauksen 10 litran kohdalla vaikka mittari ei näyttänyt täyttä. Palauttaessani mainitsin asiasta ja lupasivat lähettää laskun lisätankkauksesta. Perui kuitenkin sanansa kun näytin tankkauskuitin ja kävi itse lukemassa ajetut kilsat.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos kankkunen tästä vielä pahenee niin pitää mennä oksentamaan. Edellinen nautittu alkoholiannos oli toissayönä kello 2.
bliss

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti:Jos kankkunen tästä vielä pahenee niin pitää mennä oksentamaan. Edellinen nautittu alkoholiannos oli toissayönä kello 2.
Ota olut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:
elco kirjoitti:Jos kankkunen tästä vielä pahenee niin pitää mennä oksentamaan. Edellinen nautittu alkoholiannos oli toissayönä kello 2.
Ota olut.
'
EI vittu ei hyvää kankkusta kannata pilata viinan vapauttavalla vaikutuksella, korjaussarja roks NOT!
Manaaja

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onpas ihq narsku Dr. Philissä!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Auto aamulla määräaikaishuoltoon, töistä tullessa takaisin. Ei mitään erityistä, onneksi pesivät auton samalla kun oli älyttömän paskainen.

Tulipahan taas huomattua kuinka julkinen seutuliikenne on perseestä, kun odottelin vähän viiden jälkeen vaihtovuoroa (539) Pitskussa yli 20 min. Miten voi vittu olla että vuoro kulkee vain puolen tunnin välein tuohon aikaan? YTV:n reittihakukaan ei toiminut, sopivasti. Ilmeisesti olisi sittenkin kannattanut sijoittaa sijaisautoon yhdeksi päiväksi.

Laittakaa se perkeleen seutuliikenne kuntoon ennenkuin alatte asettelemaan mitään tietulleja.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Laitoin makrulaatikkoon purkillisen chilimaustettua tomaattimurskaa, pidetään peukkuja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Elppis kirjoitti:Laitoin makrulaatikkoon purkillisen chilimaustettua tomaattimurskaa, pidetään peukkuja.
Tsih.

Tein just makaroonilootaa nelisen kiloa! Hyvää on.
Vastaa Viestiin