Loma Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lomalla Loppiaiseen asti!
Jahuu!
Dumis

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tervepä herne. Töissä ekaa kertaa tänä vuonna.
Aika kosteissa tunnelmissa (3päivää) uusi vuosi vaihtui. Nyt savuton ja ainakin vähän aikaa huikatonta elämää. Ja onnistuinpa sitten vielä uudenvuoden pippaloista Votakankin bongaamaan ja ja... lopun voi arvata. Tänään ei kyllä uskalla salille, mutta huomenna täytyy kyl mennä.
Stinky

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Töissä. Ystäväni unettomuus on jälleen saapunut vieraakseni. Eipä ihmekkään että on ihan vetämätön ja aavistuksen ärtynyt olo. Kolmas yö semmosella 4h unilla. Väsyttää mut uni ei vaan tule :roll:
Pyllystä!
Manaaja

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Ja onnistuinpa sitten vielä uudenvuoden pippaloista Votakankin bongaamaan ja ja... lopun voi arvata.
Ei pysty, auta vähän.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olipahan viikonloppu.

Se muuten sattuu kun tulee sängystä otsa edellä sängyn läpi lattiaan, vaikka olisikin Hattivatti-tyyny pehmusteena.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Tipaton, anyone?

Ajattelin kokeilla ekaa kertaa elämässäni. Samalla voisi tuo painokin hieman taas tippua.. :oops:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ ajattelin kokeilla tipatonta helmikuuta. Tammikuu kosahti heti alkuunsa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ja onnistuinpa sitten vielä uudenvuoden pippaloista Votakankin bongaamaan ja ja... lopun voi arvata.
Ei pysty, auta vähän.
Oltiin jatkoilla jossain kalliossa ja en mennyt sit yksin kotia.
Kuulemma olin suorittanut villin shöwn black horset jalassa, vissiin se oli vedonnut :D
Lauantaina olin sit Hausmyllyn keikalla hotelli Vantaalla. Vahvasti meni sekin.
Kai Nalo

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^^ Ei kosahtanut. Tipaton tammikuu-yritys alkaa vasta tänään ja loppuu 4:s helmikuuta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ja onnistuinpa sitten vielä uudenvuoden pippaloista Votakankin bongaamaan ja ja... lopun voi arvata.
Ei pysty, auta vähän.
Oltiin jatkoilla jossain kalliossa ja en mennyt sit yksin kotia.
Kuulemma olin suorittanut villin shöwn black horset jalassa, vissiin se oli vedonnut :D
Lauantaina olin sit Hausmyllyn keikalla hotelli Vantaalla. Vahvasti meni sekin.
Lisää sossupokea! Onks tiedossa guumaa lämmittelyä tästä eteenpäin? Mä tahdon tietää, mulla on tylsä elämä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Vahvasti meni sekin.
Lisää sossupokea! Onks tiedossa guumaa lämmittelyä tästä eteenpäin? Mä tahdon tietää, mulla on tylsä elämä!
Musta tuntuu että mun elämä on välillä vitsi kun mopo karkailee välistä ihan kohtuullisesti. Ei tässä nyt tiedä mitenpäin olisi. Mut jos haluut kaffitella joku päivä niin voin kertoilla sähellyksistäni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Vahvasti meni sekin.
Lisää sossupokea! Onks tiedossa guumaa lämmittelyä tästä eteenpäin? Mä tahdon tietää, mulla on tylsä elämä!
Musta tuntuu että mun elämä on välillä vitsi kun mopo karkailee välistä ihan kohtuullisesti. Ei tässä nyt tiedä mitenpäin olisi. Mut jos haluut kaffitella joku päivä niin voin kertoilla sähellyksistäni.
Kahvi maistuu aina :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivänsankarille onnea !

Toivottavasti työinto jatkuu loppuvuoden samalla mallilla, nyt tuntuu meinaan hyvälle. Lienen sairas..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivänsankarille onnea tätäkin kautta :h:
Dumis

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ainiinjoo, muistinpa että kenen synnäreistä hihkutte. Onnea hänelle :) :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Päivänsankarille onnea tätäkin kautta :h:
Juu, samoin täältä :h: En malta odottaa mitä tämä kauan "uhkailtu" uudistuminen näyttää :D
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

9. päivän jälkeen on tipaton omaan syntymäpäivään asti :) Ja sitten varmaan vappuna maistuu ... ja sen jälkeen juhannuksena. Joskus on tullut oltua jopa vuosi ilman mitään alkoholia, piece of torttu. Toi ei ollut uuden vuoden lupaus, vaan päätin sen toissapäivänä muuten vain.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei tipaton, mutta terveellinen tammikuu. Neljä kemupäivää takana, alkoholiannosten määrä melko olematon. Ekat päivät pilasi ykätaudin jälkimainingit, vikoina ei vaan kiinnostanut. Olen ehkä pipi.

Nyt lomaa, töihin sitten torstaina. Ja siitähän se alkuvuoden duunihelvetti sitten repeääkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hei kaikki terveet ja sairaat!
Tipalliset ja tipattomat!
En tiedä menenkö hunningolle jos ura katkeaa.
Manalalle hyvää mielikuvituksen parantumista!
Joskus naiset testaa miehiä, onko niillä kiinnostusta
ja joskus testaavat sitten muita miehiä välillä..
Rämä elämä mutta oma!
Jatkakaa!
Dumis

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Taistelen tuolissa pysyäkseni hereillä. Sitten kotiin köllimään <3
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Minuukin väsyttää, varsinkin nyt lounaan jälkeen.

Pitää jaksaa viihdyttää pätkistä pari tuntia. Ehtisköhän sitä ottaa minitirsat ennen ruuanlaittoa ja miehen kotiutumista? Pistetään testiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Minuukin väsyttää, varsinkin nyt lounaan jälkeen.

Pitää jaksaa viihdyttää pätkistä pari tuntia. Ehtisköhän sitä ottaa minitirsat ennen ruuanlaittoa ja miehen kotiutumista? Pistetään testiin.
Mites se sun lauantai meni, olitko pitkääki paarissa? Me tultiin vasta 24 kulmilla perkele clubille ja sieltä sitten kotia.
elco

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja elco »

Nyt saa olla kyllä tipatonta 15.1. asti. Olo on kuin olisi kaatanut uuden vuoden tinat kurkusta alas.

Uuden vuoden huippuhetki on ilmeisesti ollut, kun olen noussut huutelemaan hiljaisuutta, kiroilemaan ja rähisemään perjantaiyönä. Itselläni ei ole mitään muistikuvaa vaan päinvastoin muistikuvat ovat hyvinnukutusta ja rauhallisesta yöstä. Jos näin todella tapahtui niin en oikein tiedä onko aggroautopilotti hyvä vai paha asia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Minuukin väsyttää, varsinkin nyt lounaan jälkeen.

Pitää jaksaa viihdyttää pätkistä pari tuntia. Ehtisköhän sitä ottaa minitirsat ennen ruuanlaittoa ja miehen kotiutumista? Pistetään testiin.
Mites se sun lauantai meni, olitko pitkääki paarissa? Me tultiin vasta 24 kulmilla perkele clubille ja sieltä sitten kotia.
Olin kotona iltapäivästä neljän jälkeen. Ei huvittanu venata juhlakalua, oma väsymys oli aika suuri, samoin nälkä. Veikkaan, että jos olisin sinne sun sohvalle tullut teidän kyyhkyläisten viereen istuskelemaan, niin olisin ollut lähinnä zombie-tyylistä seuraa :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Loma Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Minuukin väsyttää, varsinkin nyt lounaan jälkeen.

Pitää jaksaa viihdyttää pätkistä pari tuntia. Ehtisköhän sitä ottaa minitirsat ennen ruuanlaittoa ja miehen kotiutumista? Pistetään testiin.
Mites se sun lauantai meni, olitko pitkääki paarissa? Me tultiin vasta 24 kulmilla perkele clubille ja sieltä sitten kotia.
Olin kotona iltapäivästä neljän jälkeen. Ei huvittanu venata juhlakalua, oma väsymys oli aika suuri, samoin nälkä. Veikkaan, että jos olisin sinne sun sohvalle tullut teidän kyyhkyläisten viereen istuskelemaan, niin olisin ollut lähinnä zombie-tyylistä seuraa :D
Sohvalla istui kyyhkyläiset minä ja mika. Votakka oli puolet matsista veskissä meikkaamassa :D Oli muuten tosi paska matsikin, vitutti oikein kunnolla oman jengin muniin puhaltelu.
Vastaa Viestiin