Vapaa tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Jenny Daa-aah! ling

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Asie Payton kirjoitti:Skimbaloma menee ihan nysväämiseksi - täällä on kylmä kuin ryssän helvetissä (no ainakin niitä venäläisiä täällä on ihan helvetisti) ja ravintolayrittäjä rikastuvat lompakkoni suosiollisella avustuksella. Jääkausi tulossa!!
Lämmittele ittees meidän ens viikonlopun treffeillä!
Asie Payton

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:Skimbaloma menee ihan nysväämiseksi - täällä on kylmä kuin ryssän helvetissä (no ainakin niitä venäläisiä täällä on ihan helvetisti) ja ravintolayrittäjä rikastuvat lompakkoni suosiollisella avustuksella. Jääkausi tulossa!!
Lämmittele ittees meidän ens viikonlopun treffeillä!
No uh! Heti alkoi lämmittämään! Tai okeestaan kuumottamaan, enkä ole enää kylmästä kankee ;)
Jenny Daa-aah! ling

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Asie Payton kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Lämmittele ittees meidän ens viikonlopun treffeillä!

No uh! Heti alkoi lämmittämään! Tai okeestaan kuumottamaan, enkä ole enää kylmästä kankee ;)
Mä oon. Mies koitti lämmittää muistuttamalla viikonlopusta kun mä kysyin onko ohjelmaa vai voinko karata Miamiin muutamaks viikoks makaamaan ja rakastamaan itseäni.

Tänään kaikki on

[x] paskaa
[x] väärin
[x] perseestä

!!!
Asie Payton

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

No voihan paska. Ota pikalähtö tallinnaan pariksi päiväksi ja ennen sitä pistät rahaa jonnekin hyvään!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lämmittelen nyt itteäni takalla ja hellalla. Kova kohtalo!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Minä taidan karata sinne aurinkoon. Ja tilata vaikka huoran kotiin reissun ajaks, rahaa hyvään.
Asie Payton

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Minä taidan karata sinne aurinkoon. Ja tilata vaikka huoran kotiin reissun ajaks, rahaa hyvään.
Saat luvan karata ilman tilaamisiakin! Juot pari drinksua mullekin. Lupaan lämmetä jo siitä ajatuksesta.
milli

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

geetzulle: :h:
tuulenpuiska

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

huima kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Ketjua lukiessa tulee mieleen josko Nastis on oikeasti subbari, joka salaa haluaa että se otetaan väkisin, rajusti ja kysymättä :P
Eikös jokainen nainen ole?
Mistäs mä sen tietäisin? Nörtti kun olen..
Jenny Daa-aah! ling

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Terästin glögin ja kaikki on heti hieman paremmin. Tuleekohan musta helpolla alkoholisti jos sallin itelleni parit tömpsyt iltasin? En kyllä uskalla kokeilla, menköön nyt mökkeilyn piikkiin. Jotenkin se pieni viinan tarjoama kolahdus lihaksissa poistaa vitutuksesta ison terän. Ah...
milli

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Terästin glögin ja kaikki on heti hieman paremmin. Tuleekohan musta helpolla alkoholisti jos sallin itelleni parit tömpsyt iltasin? En kyllä uskalla kokeilla, menköön nyt mökkeilyn piikkiin. Jotenkin se pieni viinan tarjoama kolahdus lihaksissa poistaa vitutuksesta ison terän. Ah...
Kovasti tekisi mieli, mutta.. ihan siitäkin syystä en uskalla ottaa... pitää yrittää olla ilman mitään puuduttavia.
RP

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä olen aina halunnut olla alkoholisoitunut kotirouva. Valitettavasti tämän urakehityksen tielle tupsahtaa jatkuvasti esteitä. Toivottavasti en vanhalla iällä katkeroidu, unelmien sirpaloitumisesta.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Oisit ollu niiiin hyvä mun paikalla.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

milli kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Vittu missä se vitutusketju on saatana! Vituttaa tuo tekopyhä synnyttäjä niin etten taida päästää koskaan lastani sen lähettyville. Vittu mitä suuruusharhaa ja paranoiaa! Helvetin hullu ämmä, jos kulkee geeneissä listin itseni ennen kuin alan samanlaista haittaa tuottaa muille.
Meidän isä niin kiltisti joskus sanoi, että säälii sitä miestä joka meidän sukuun joutuu.. koska.. meidän äidin suvun naiset ovat niin kauheita akkoja.. ja mä kuulema välillä muistutan äitiä.
Nyt mä sitten tarkkailen koko ajan sitä, että muistutanko meidän äitiä.. ja jos jotain merkkejä tulee, niiin olen aivan murheen murtama.

Toivotaan, että tiedostamalla nuo epämieluisat piirteet, pystytään välttämään ne.
Onhan siinä tuo hyvä puoli tietysti. Olen koittanut jo pidempään karsia itsestäni ääri-ilmiöitä, ei niistä tule hyvä olo itselle eikä muille. Satunnaisia raivopurskauksia tulee, onneksi enimmäkseen kirjallisesti kuten tuo äskeinen.

Surettaa ja tuntuu hyvin epäoikeudenmukaiselta, että oma äiti syyttää pahasta olostaan minua, kaikista auttamisyrityksistä huolimatta. Kun en enää keksi lähestymistapaa joka häntä hyödyttäisi tai toipumista edistäisi, olen päättänyt ottaa nyt oman hyvinvointini vuoksi etäisyyttä. Varmaan suuri osa omasta, vahvasta reagoinnista johtuu odotuksesta ja sitä kautta ajatuksista itsestä vanhempana ja omasta äitisuhteesta.

Mutta näillä mennään, tsemppiä sinullekin ja kiitos kommentista!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin