Halloween

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Quarter

Halloween

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Jenkkilästä kopioitu juhla tänne kotosuomeen... mutta se nyt kumminkin on. Pukeudutko? Juhlitko? EVVK?

Laittakaapa "viisaat" päänne yhteen... mun pitäs pukeutua joksikin örriäiseksi duuniin. Kauhuteema ja maskeeraaja on käytössä. Olen baarimikkona joten mitään liian isoa ei saa olla että pystyy duuninsa tekemään. Miksi pukeudun, mistä saan tarvikkeet/asut jne.. apua!!
tuulenpuiska

Re: Halloween

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Kasvomaski + releet lienee ihan toimiva kombo. Punainen on aina hyvä väri kasvossa helloweeninä.
ninnithequeen

Re: Halloween

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu, meidän baarissa on kans kunnon halloween-pippalot. Pari tyttöä on jo suunnitellut, kuinka koreaksi paikan pistävät, ja halukkaat asiakkaat maskeerataan, sekä paras asu palkitaan.
Itse en aio pukeutua, mä olen sen verran pelottavan näköinen muutenkin...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Halloween

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ehdotan pukeutumista krapulapeikoksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kid

Re: Halloween

Viesti Kirjoittaja Kid »

Oih, musta ois ihana päästä kunnon halloweenpippaloihin ja pukeutuu kunnolla. Joku noita tai vastaava.. *haaveilee*
1108

Re: Halloween

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tuulenpuiska kirjoitti:Kasvomaski + releet lienee ihan toimiva kombo. Punainen on aina hyvä väri kasvossa helloweeninä.
Tyyliin:
Kuva

???
tuulenpuiska

Re: Halloween

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vaikkapa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Halloween

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä maalasin itselleni kerran "turpiin saaneen"- naaman. Lilalla, keltaisella, sinertävällä, mustalla jne. väreillä saa kauniin mustan silmän, suun ympärille kunnon lyönnin jälki. Ja jos on hyvä maskeeraaja, niin se saa nenänkin näyttämään vinolta ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin