Kevyt keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pidätkö itseäsi enemmän

itsekkäänä
12
60%
epäitsekkäänä
8
40%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Öh? Veikkaisin, että liitto, jossa ajoittain taistellaan ennen papin aamenta kestää suuremmalla todennäköisyydellä, kuin liitto, jossa eletään pelkässä ruusunpunaisessa hattarassa.
Voi Dave Darling, oot nyt vähän hukassa. En mä hakenut mitään hattaraa vaan lähinnä aikaa, kun en vaan ymmärrä tota naimisiinmenon "pakollisuutta". Melko keskiaikaista, sano.

Ja joo, ymmärrän että lapsi muuttaa kuvioita, mutta silti. Ja uskoisin, että Ylermi tuntee mut sen verran hyvin, ettei kysymyksestäni pahastu. Kun olen kuitenkin vilpittömästi onnellinen kaikkien vakkansa löytäneiden puolesta :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Eihelvetti. Nyt oon nähnyt kaiken. Mythbustersit kiillottavat kakkaa :shock: :D
Mitä myyttiä tuossa testataan?
No daah, tietysti väittämää "You cant't polish a poop"
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Asie Payton kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Jospa sitä eroaa huonommin kun muistaa mitä kaikkea se yks pikkujuhla veikään...
Riippuu kai siitä mitä se raha merkitsee. Itsellä se kun valuu sormien läpi kuin juoksuhiekka, niin eipä tuo juuri erossakaan missään tuntunut.

Yllille onnittelut. Ennustan, että liitto on onnistunut tänne raportoidusta ja ylisuurista häistä huolimatta. Positiivisen kautta toisen onnen hetkellä, sano!!
True. Mun halvat talviprinsessahäät oli meillä hyvä läppä. "Eipähän ketuta sit erotessa!" ... Kaikki tilillä olevat rahat pistettiin häämatkaan, onneks äiti teki hääsafkat. :]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

10 kiloa on meillä melkein pohja, koska pelkästään 200 vierasta on se 6000 egee. Kilo hääpaikkaan ja kilo pändiin. Ei haise köyhälle ei... :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:10 kiloa on meillä melkein pohja, koska pelkästään 200 vierasta on se 6000 egee. Kilo hääpaikkaan ja kilo pändiin. Ei haise köyhälle ei... :roll:

Iiih :D 200 ihmistä? Huh, onneks ei näin. Mä en kestäis niin paljon ihmisiä samassa huoneessa/tilassa, saatikka sitten vielä kutsuisin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilman mitään kokemuksen tuomaa syvää rintaääntä asiaa kohden sanoisin, että 10k hääbudjetilla käyttäisin 500€ häihin ja 9500€ häämatkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 200 vierasta
:apuva:

Toki jokainen saa pitää sellaiset häät kuin haluaa, mutta mulle tois olisi kauhistus.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 200 vierasta
:apuva:

Toki jokainen saa pitää sellaiset häät kuin haluaa, mutta mulle tois olisi kauhistus.
Häät on mulle yhtä suurta kauhistusta 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Hei, ihanaa onnea Ylermi!

Meillä on kotona kauheaa kädenvääntöä siitä millaiset häät järjestetään, jos järjestetään. Mä olisin melkein maistraatin kannalla.. mutta toi toinen haluaa häähäät. Ichemies.
NuoriD

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jos millin mies menisi pyrymiehen stuntiksi?
Stinky

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Onnea Ylermille ja tulevalle vaimollensa :h:
RP

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Siis mä en hehkuta tietoisesti parisuhteitani ~koskaan, koska se on vaan jotenkin kornia. Sen sijaan raportoin ihan tietoisesti oikeastaan vain karikot, koska itse tykkään lukea muiden karikoista. Ne on vaan huomattavasti mielenkiintoisempia ja elämänmakuisempia ne.
Mä luen mieluummin hyvistä asioista. Kun nyt järkikin sanoo, että suhteissa on karikoita, niin mieluummin niitä hyviä juttuja. Mitä se helpottaa narista täällä vaikkapa tällä hetkellä vaivaavaa ajanpuutetta parisuhderintamalla tai viime viikkoista hulluraivokohtaustani. En ymmärrä. Mieluummin muistelen näitä hyviä juttuja, joiden takia noi ei oo niin isoja juttuja kuiteskaan. Vituttais vaan kahta kauheammin jos keskittyis negatiivisiin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mua ei valitettavasti kiinnosta juuri kenenkään parisuhdeihkuilut. Ne ovat tosi puuduttavia, eikä niistä saa oikein mitään irti. Sen sijaan esmes ND:n tilitykset ovat mitä hauskinta luettavaa. Huomaa, että kirjoittaja osaa suhtautua pikku vastamäkiin rennosti ja huumorillakin, kuten elämää nähneen kuuluukin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun henk.koht. ylä- ja alamäet liittyvät todella harvoin parisuhteeseen; siitä nyt ei tule muutenkaan (oikeasti) paljon tiliteltyä. Tottakai täällä toki saa kukin avautua just niin paljon kuin haluaa.. Mä en vain jaksa aina itseäni, ottaisin itsestäni samantien avioeron, jos voisin.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:Mun henk.koht. ylä- ja alamäet liittyvät todella harvoin parisuhteeseen; siitä nyt ei tule muutenkaan (oikeasti) paljon tiliteltyä. Tottakai täällä toki saa kukin avautua just niin paljon kuin haluaa.. Mä en vain jaksa aina itseäni, ottaisin itsestäni samantien avioeron, jos voisin.
Mun mielestä nuo omat jutut vaikuttaa myös parisuhteeseen vaikka ne ei parisuhteesta johtuisikaan. Silloin niistä voi tulla parisuhdekarikkoja.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Mun mielestä nuo omat jutut vaikuttaa myös parisuhteeseen vaikka ne ei parisuhteesta johtuisikaan. Silloin niistä voi tulla parisuhdekarikkoja.
Jos on normaali eli edes vähäkään tiiviimpi parisuhde, niin kyllähän omat asiat vaikuttaa aina jotenkin parisuhteeseen. Totta kai se menee niin. On sitten määrittely- ja luonnekysymys, kuinka paljon ne vaikuttavat, mutta vaikuttavat kuitenkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Eihelvetti. Nyt oon nähnyt kaiken. Mythbustersit kiillottavat kakkaa :shock: :D
Mitä myyttiä tuossa testataan?
No daah, tietysti väittämää "You cant't polish a poop"
Tai pikemminkin "turd", sama asia.

http://tinyurl.com/yl2jp7f

Onnea Ylermille! Ja kaikille muillekin! Jopa minulle!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bluntly kirjoitti:Ilman mitään kokemuksen tuomaa syvää rintaääntä asiaa kohden sanoisin, että 10k hääbudjetilla käyttäisin 500€ häihin ja 9500€ häämatkaan.
Toisaalta tulee muistaa että häät maksavat helposti itsensä moninkertaisesti takaisin lukuisten silitysrautojen ja vedenkeittimien muodossa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Mitä myyttiä tuossa testataan?
No daah, tietysti väittämää "You cant't polish a poop"
Tai pikemminkin "turd", sama asia.

http://tinyurl.com/yl2jp7f
Joo, toi on varmasti enemmän oikein, satuin vaan näkemään ton poop-version painettuna t-paitaan :D
Asie Payton

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Frederik Krueger kirjoitti: Toisaalta tulee muistaa että häät maksavat helposti itsensä moninkertaisesti takaisin lukuisten silitysrautojen ja vedenkeittimien muodossa.
Taas lasketaan kaikki rahan arvossa. Fuck the money - kunhan kinkerit on hyvät!!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Ilman mitään kokemuksen tuomaa syvää rintaääntä asiaa kohden sanoisin, että 10k hääbudjetilla käyttäisin 500€ häihin ja 9500€ häämatkaan.
Sitten on vielä se toinen ihminen, joka toivottavasti sinunkin tapauksessa on nainen. Kyllä pääasiallisesti nainen on aina ansainnut prinsessajuhlansa, jos niin haluaa. Se on morsiamen päivä se hääpäivä. Miehen tehtävä on suoritutua, olla fiksu ja siisti sekä muistaa vakuuttaa hääkansa rakkautensa voimasta ja aitoudesta. Ei miehen nauttiminen poissuljettu ole, mutta kuten totesin, se ei ole ykkösprioriteetti.

Häämatkaan saa tietenkin kukin törsätä vaikka perintönsä, mutta itse suhtaudun siihen lapsen ehdoilla ja häälahjoista saadun rahan mukaisesti, sellaisena kivana juttuna sitten joskus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No joo. Jotenkin vain asennoitunut siihen, että jos tässä nyt jotenkin vain ajatuksissa toisen olevan jo kierroksella 1-n ja viettänyt ne prinsessahäät jo jonkun muun kustannuksella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllä pääasiallisesti nainen on aina ansainnut prinsessajuhlansa, jos niin haluaa. Se on morsiamen päivä se hääpäivä. Miehen tehtävä on suoritutua, olla fiksu ja siisti sekä muistaa vakuuttaa hääkansa rakkautensa voimasta ja aitoudesta. Ei miehen nauttiminen poissuljettu ole, mutta kuten totesin, se ei ole ykkösprioriteetti.
En tajua tätä, mutta tottakai tuo on ok, jos se on molempien mieleen.

Onko vaimosi sitten valmis syömään eväitä pari kertaa viikossa, jotta saat jotain, mikä kiinnostaa vain sinua?
NuoriD

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:
Nyt on torstai!
Voi torstainakin jäädä eväät kotiin. Mä lähden nyt syömään.
Hernekeittoa. :prööt:
Ei pierettänyt :(
Manaaja

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllä pääasiallisesti nainen on aina ansainnut prinsessajuhlansa, jos niin haluaa. Se on morsiamen päivä se hääpäivä. Miehen tehtävä on suoritutua, olla fiksu ja siisti sekä muistaa vakuuttaa hääkansa rakkautensa voimasta ja aitoudesta. Ei miehen nauttiminen poissuljettu ole, mutta kuten totesin, se ei ole ykkösprioriteetti.
En tajua tätä, mutta tottakai tuo on ok, jos se on molempien mieleen.

Onko vaimosi sitten valmis syömään eväitä pari kertaa viikossa, jotta saat jotain, mikä kiinnostaa vain sinua?
Computer says....No.
Vastaa Viestiin