Tuskien Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Elppis kirjoitti: Loppupeleissä Bliss haluaa varmasti sellasen cowboybuutseissaan ja chopperissa pihalle pärähtävän tatuoidun Jack Daniels- jätkän joka repäisee 501:t jalasta ja näyttää *sensuroitua matskua* ilman kumia.
Kukapa ei haluaisi! Paitsi siis tietty mä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä en haluais. Viisnollaykköset on so last season.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriD kirjoitti:
elco kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Viinan kanssahan et ole koskaan lätrännyt?
Ehkä olen, ehkä en, mutta enää en läträä!
No jos sä et läträä enää viinan kanssa, niin kai mäkin sitten olen vähintään 180 cm.
*reps*

Miksi et läträisi, elco?
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Mä en haluais. Viisnollaykköset on so last season.
Mut ne on silti perseystävälliset farkut. Ja saahan ne kato pois :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Mä en haluais. Viisnollaykköset on so last season.
Eiku 501:t Bliss:n jalasta! (näin sillä kerran sellaset). Nyt tuli catfight.
The great club outshines the individual, always and forever.
MGandhi

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

RP kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Juujuu, lapset on elämän suola ja maailman tärkein juttu, joojoo, mutta jos oikeasti haluaisi yh:nakin vielä joskus elää merkityksellisessä parisuhteessa, tuota ei kannattaisi suuremmin ainakaan mainostaa.
Parempi tuokin on ilmoittaa, ei tule sitten yllätyksenä. Välttyy suuremmilta murheilta.
Juu toki kannattaa, mutta sitten ei kannata odottaakaan vastauksia mieheltä, jota kiinnostaa myös toimiva parisuhde. Mä nimittäin luen ton kohdan niin, että nyt etsitään viihdyttäjää, seuramiestä, ihmisdildoa ja rahapussia, ei tasa-arvoista kumppania. Mutta varmasti sellaisiakin miehiä löytyy, joille tämä asetelma on OK.
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: No jos sä et läträä enää viinan kanssa, niin kai mäkin sitten olen vähintään 180 cm.
Hmh, tää nyt on sama kuin se että Pyro ei hehkuta suhteen hyviä puolia: en mäkään postaa tänne silloin kun olen selvä tai kankkuseton!
Dumis

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Meillä on dyynissa noi lomautukset pyörineet viime vuoden maaliskuusta ja silti vetäisin toistaiseksi parhaan vuoteni töissä ansiotuloissa mitattuna :D Kun tuo työ/lomautus-uhka oli mainittuna, niin laittoi taas naurattamaan tämä tilanne.
RP

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

MGandhi kirjoitti: Juu toki kannattaa, mutta sitten ei kannata odottaakaan vastauksia mieheltä, jota kiinnostaa myös toimiva parisuhde. Mä nimittäin luen ton kohdan niin, että nyt etsitään viihdyttäjää, seuramiestä, ihmisdildoa ja rahapussia, ei tasa-arvoista kumppania. Mutta varmasti sellaisiakin miehiä löytyy, joille tämä asetelma on OK.
Itse taas luen sen niin (syystä miksi en sinkkuna olisi todellakaan tapaillut lapsellista miestä kun en kerran minkään asteista perhe-elämää halunnut), että lapsen ehdoilla mennään. Yhteistä laatuaikaa ei ole kovinkaan paljon, etukäteen ei kannata juuri mitään suunnitella, koska noh lasten kanssa asiat ei yleensä mene niin miten on meinannut. En olisi jaksanut sellaista parisuhdetta. Pieninä esimerkkeinä yllä mainitut.

Kun on jo suhteessa ja saadaan yhteinen lapsi, tuo muutosprosessi ei ole niin jyrkkä ja mustavalkoinen. Se on aika tasa-arvoinen parisuhteen kantilta katsottuna. Silloin kyseessä on kuitenkin yhteinen lapsi. Molempien tunneside lapseen vaikuttaa jo lähtökohtaisesti. (Joo, tunnesiteitä voi tulla vaikka ei olisikaan yhteinen lapsi, plää plää ei ole se pointti).
Manaaja

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss tarvii vastauksen jossa sitä läimäytetään verbaalisesti perseelle ja käsketään keittiöön leipomaan mustikkarahkapiirakkaa.

Mmm, mustikkarahkapiirakkaa...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hyi, rahkaa piirakassa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oho, ilmahan on lämmenyt asteella!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Manaaja

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^^^ No siis, bliss ei kestäis kymmentä sekuntiakaan minkään alistuvan epämiehekkeen kanssa. Siis sellaisen, jollaisia tuon kaltainen ilmoitus eniten kerää. bliss toivookin, että joku tarpeeksi äijä-äijä näkee sen ilmoituksen läpi, ja käskee sen keittiöön tekemään mustikkarahkapiirakkaa. Valitettavasti vain useimmat eivät vaivaudu, kun on helpompaakin marjastettavaa.

Ja jos nyt pitää kritiikkiä antaa, niin mun mielestä lapsen ja miehen alleviivaava vertaaminen toisiinsa on aika turnoff. Kai se nyt on sanomattakin selvää että oma jälkikasvu on tärkeintä elämässä, mutta ei sitä miehen verrannollista _arvottomuutta_ tarvitse hieroa väen vängällä sen naamaan. Miehinen itsetunto kun yleensä perustuu jonkinnäköiselle hyötyarvolle ja -arvostukselle suhteessa.
MGandhi

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

RP kirjoitti: Itse taas luen sen niin , että lapsen ehdoilla mennään.
Tätähän mä sanoinkin. Ja tämä myös paistaa ilmoituksesta läpi.

Toisinsanoen ilmossa voisi lukea myös: Jos haluat olla toisarvoinen turhake, joka saa viihdyttää minua silloin kun se minulle sopii, niin ota yhteyttä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Jos haluat olla toisarvoinen turhake, joka saa viihdyttää minua silloin kun se minulle sopii, niin ota yhteyttä.
Aah, story of my life.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuva
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:^ Siis vastausta vai asiallista vastausta?
Vastausta yleensä. Maksullinen seura karsinnee asiattomimmat :wink:
:shock:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Manaaja

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin tohon maksullisuusjuttuun vielä. Yleensä naiset ovat sanoneet että se menee kylde toisinpäin: Vain epätoivoisimmat maksavat. Ei-epätoivoiset ja kohdillaan olevalla itsetunnolla varustetut luottavat siihen että saavat seuraa "ihan ilmaiseksikin".
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:"Olen täysin tyytyväinen elämääni näinkin. Mitään pakottavaa tarvetta ihmissuhteen löytämiselle ei ole"

Jos oikeasti olisit täysin tyytyväinen elämääsi ilman miestä, et hakisi sitä netistä deitti-ilmolla?
Eikö tässä maailmassa saa muuttaa mieltään? En minäkään ole aina parisuhdetarvitsevainen, ainoastaan vuoroviikoin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

MGandhi kirjoitti:Toisinsanoen ilmossa voisi lukea myös: Jos haluat olla toisarvoinen turhake, joka saa viihdyttää minua silloin kun se minulle sopii, niin ota yhteyttä.
MIks puhua paskaa heti alkuunsa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:MIks puhua paskaa heti alkuunsa?
Sitä kutsutaan parisuhteen aluksi.
What? Kyyninen paskertti!
The great club outshines the individual, always and forever.
MGandhi

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:MIks puhua paskaa heti alkuunsa?
Sitä kutsutaan parisuhteen aluksi.
Joo mutta sitten tehdään lapsi ja kah, elämä taas hymyilee. Vitut parisuhteesta. Eiksje?
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hitto. Unohdin mainita ilmoituksen vaatimuslistassa kohdat lisääntymishaluton, ei kieroutuneita seksuaalisia tarpeita ja väkivaltainen käytös ei-toivottavaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti: Koetin sanoa, että parisuhteen muodostamisvaiheessa ns. tunnusteluvaiheessa harva puhuu kaikki pahat ajatuksensa/puolensa julki.
Kertomatta jättäminen ei ole valehtelua.

Nyt mä lähden, valehtelematta, KOTIIN! Tosin hoitomestan kautta, kiinnostaa kuin kilo mämmiä tarpoa rattaita työntäen/vetäen tässä säässä. Jätkää kiinnostaa varmaan yhtä paljon istua rattaissa.. Yngh.

Viikin Prisma+Alko+muut liikkeet ovat ilman sähköjä. Siellä ne riehuu fikkareiden kanssa, leikkii tekevänsä jotain. Urpot. Tulis kotio sieltä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Blissille tulevat vastaukset kiinnostavat kovasti, lähinnä miesten ikähaitarin vuoksi. Mietin joskus skenaariona suhteestani pois joutumista syystä tai toisesta, tilanne olisi seuranhaun kannalta vähän eri kuin oli kuusi vuotta sitten, lapsen myötä vielä erimpi. Jospa joku b:n kanssa samalla aaltopituudella oleva surffaisi juuri nyt cityssä, mistä sen tietää ellei kokeile.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin