Tuskien Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta, taas 4 h unta ja pystyssä :swirl:

Kämpän raivausta tiedossa, kaveri tulee vihdoin tänään mun kans kokoomaan tuon sängyn. Suomeks koko makuuhuoneen tyhjennys siis melkein edessä että mahutaan, ah.

Vatun unettomuus, mie haluisin ny nukkua.
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tää opettelee jälleen normaalia arkirytmiä kolmen viikon lomailun jälkeen. Maanantaina pitäis ihan oikeesti herätä aikaisin ja lähteä töihin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Temperature: -31.0 °C
Feels like: -38.7 °C

Hrr.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Huh!
Manaaja

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

aasi kirjoitti:Temperature: -31.0 °C
Feels like: -38.7 °C

Hrr.
Temperature: -8.8 °C
Feels like: +30 °C sisällä satiinilakanoiden välissä.

Ahh.
Kai Nalo

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:satiinilakanoiden välissä.
Homo.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:satiinilakanoiden välissä.
Homo.
Äläs nyt, korkeintaan hetero joka ymmärtää hyvän päälle!

Perkeleen junaliikenne. 30min seisoin tuulessa ja tuiskussa, perse jäässä ja silmät kohmeessa odotellen sitä 10 min välein kulkevaa junaa. Kiva tehdä miinuksia takaisin huomenna, taitaa tulla pitkä työpäivä. Grr!!

Ei mulla muuten muuta; taidan hakeutua päälääkäriin. Ei tästä muuten tule mitään. :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Elppis kirjoitti:
Perkeleen junaliikenne. 30min seisoin tuulessa ja tuiskussa, perse jäässä ja silmät kohmeessa odotellen sitä 10 min välein kulkevaa junaa. Kiva tehdä miinuksia takaisin huomenna, taitaa tulla pitkä työpäivä. Grr!!
(
En usko. VR:n mainosten perusteella junaliikenne on huoletonta, nopeaa ja varmaa :leuhka:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Elppis kirjoitti:Ei mulla muuten muuta; taidan hakeutua päälääkäriin. Ei tästä muuten tule mitään. :(
Hukkasin blogis. Piip. Särkyjen vai fiilisten vuoks?

-15, aamutupakalla ei tuntunu vilulta. Koiratkin viihtyivät hangessa päästäisten perässä. Rauhalliset 3 tuntia edessä, mies on ihana kun lähti lasten kanssa kylälle.
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kai Nalo kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Perkeleen junaliikenne. 30min seisoin tuulessa ja tuiskussa, perse jäässä ja silmät kohmeessa odotellen sitä 10 min välein kulkevaa junaa. Kiva tehdä miinuksia takaisin huomenna, taitaa tulla pitkä työpäivä. Grr!!
(
En usko. VR:n mainosten perusteella junaliikenne on huoletonta, nopeaa ja varmaa :leuhka:
VR:n mainokset koskevat ainoastaan aikaväliä 1.5. - 15.9.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ei mulla muuten muuta; taidan hakeutua päälääkäriin. Ei tästä muuten tule mitään. :(
Hukkasin blogis. Piip. Särkyjen vai fiilisten vuoks?
Blogia ei oo päivitetty ties millon viimeks, en vain osaa pukea ajatuksiani sanoiksi... mutta rakenteellista vikaa ei pitäis olla, johtunee siis viallisesta ajatusmaailmasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bliss kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Perkeleen junaliikenne. 30min seisoin tuulessa ja tuiskussa, perse jäässä ja silmät kohmeessa odotellen sitä 10 min välein kulkevaa junaa. Kiva tehdä miinuksia takaisin huomenna, taitaa tulla pitkä työpäivä. Grr!!
(
En usko. VR:n mainosten perusteella junaliikenne on huoletonta, nopeaa ja varmaa :leuhka:
VR:n mainokset koskevat ainoastaan aikaväliä 1.5. - 15.9.
Arvatenkin vielä säävarauksella.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Varokaa liikkuvaa VR:ä!
Näinhän VR saa pidettyä itsensä otsikoissa vähän niinkuin Keskusta-puolue? :wink:
Dumis

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aika kovat vieroitukset menossa, näin untakin niistä kaikista ja aamulla oli sit herätessä pääkoppa ihan sekaisin. Tuntuu että vaan pahenee päivän myötä. Argh, miks on vaikeeta. Vittu muutan vuorille ja tuun takas puolen vuoden päästä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mistä kaikesta itseäs vierotat? Röökistä ja naisista?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:^ Mistä kaikesta itseäs vierotat? Röökistä ja naisista?
Ja kahvista.

edit: tosin naisista vieroitus meni heti uuveena puihin, mutta täytyy nyt kattoa miten tässä mennään.
Kai Nalo

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti:Aika kovat vieroitukset menossa,
Minä vieroitan itseäni tarpeettomasta jääkaapin oven availusta, elikkäs napostelusta. Perkeles että on vaikeaa olla nappaamatta sitä metukan siivua tai palaa keesestä aina välillä. Tupakastakin pääsi sata kertaa helpommin eroon :doh:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ja minulla on ihan oikeasti kovat vieroitusoireet makeasta, jota olen vetänyt viime aikoina ennen lakkoa kuin se simppa sitä hilloansa. Hävettää oikein nämä vieroitusoireet.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Aika kovat vieroitukset menossa,
Minä vieroitan itseäni tarpeettomasta jääkaapin oven availusta, elikkäs napostelusta. Perkeles että on vaikeaa olla nappaamatta sitä metukan siivua tai palaa keesestä aina välillä. Tupakastakin pääsi sata kertaa helpommin eroon :doh:
Joku lääkärisetä tokaisi telkkarista, että ruoka on suurin addiktio. Kun ilman sitä ei voi elää. Sama kuin sanoisi alkoholistille, että koeta pysytellä viidessä paukussa per päivä loppuikäsi.
No ei se kyllä ole. Kyllä se alkkis vieroitetaan alkoholista, jos vain on mahikset moiseen. Ihmistä on vähän vaikea (normioloissa) vieroittaa ruuasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Elppaaaa... Ootte asian ytimessä, ihan samassa. Keskittykää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ihan samaa meinasin :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Asie Payton

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

hhhrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Huomenna kotiin poks ja eikö perkele pakkaset täällä lauhdu. On se niin väärin.
milli

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Gumman hyvä fiiwis, vaikka tänään onkin hurjan pitkä työpäivä :) Ehkä johtuu osittain siitä, että odotan innolla lauantaita ja avokin syntymäpäivää, olen suunnitellut kaikkea kivaa koko päiväksi, alkaen selkähieronnoista, selän pesusta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Anoppi täyttää tänään 50v. Kutsui (käski) kummatkin pojat nopeasti käymään luonaan, ilmoitusluontoista asiaa. Jahas. Mitäköhän siellä tällä hetkellä tapahtuu?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Anoppi täyttää tänään 50v. Kutsui (käski) kummatkin pojat nopeasti käymään luonaan, ilmoitusluontoista asiaa. Jahas. Mitäköhän siellä tällä hetkellä tapahtuu?!
Sun anoppis on kyllä aika omalaatuinen tapaus. Ainakaan tule tylsää sen kanssa :D
Vastaa Viestiin