Tuskien Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Sähän nyt jaksat olla olevinasi asiantuntija mun pään sisällön suhteen.
Jos laittaisinkin moisen ilmon kovin tosissani, en kuitenkaan voisi tehdä asian suhteen mitään. En pysty treffailemaan ihmisiä. Ei ole niin mitään mahdollisuutta. Jos mulla on noin kuusi vapaata lauantaita vuodessa, käytän ne ihan todellakin johonkin mielekkäämpään kuin randomtreffailuun.
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Sitten meillä on tämä elco-setä, joka on kanssa välillä oikein hassu. Tämä Prinssi rohkea kun keskittyy argumenteissaan toistamaan näitä huikeita sanamuunnoksiaan allekirjoittaneen nikeistä ja ylisuurista psykologisista kuvitelmistaan. Hassua tämä on etenkin siksi, koska hänkään ei ole esittänyt vielä yhtään järkevää vasta-argumenttia tai kumonnut minun ja muiden "huikeita johtopäätöksiä" millään muotoa.
Tarjoilija! Minulle samaa kuin mitä tuo äskeinen konstaapeli tilasi. Tuplana!

Yhtään vasta-argumenttia? Kumonnut kenenkään johtopäätöksiä millään muotoa? Onko tämä nyt sitä kuuluisaa psykologista pelisilmääsi? (bliiii-iiisss, täällä olisi sulle taas töitä!)

Jos otan tuplana niin muutunko nibaksi?
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti: (bliiii-iiisss, täällä olisi sulle taas töitä!)
Me ei vielä neuvoteltu palkkiosta.
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:
Me ei vielä neuvoteltu palkkiosta.
Mä voin kirjoittaa vastauksia sun ilmoon?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Jos laittaisinkin moisen ilmon kovin tosissani, en kuitenkaan voisi tehdä asian suhteen mitään. En pysty treffailemaan ihmisiä.
Läppä-kortti! Mäkin vaan läpällä heittelin näitä omiani. Luulitko oikeasti, että tosissani olisin, enhän mä vois millään osatakaan sanoa mitään, koska olen taas kerran niba. En vaan pysty sanomaan mitään järkevää, ei ole resursseja eikä mahdollisuuksia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En vaan pysty sanomaan mitään järkevää, ei ole resursseja eikä mahdollisuuksia.
Tässä nyt jotenkin sokea kana löysi risukasan!

Odotan kuitenkin, että tämä kosminen todellisuudentajukohtaus on ohimenevää, minkä jälkeen saamme taas tuta psykologista pelisilmää vastapalloon.
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Läppä-kortti!
Tunge sinä vitun idari se läppä-kortti niin syvälle hanuriis että pysyy. Ja heitä villi arvaus siitä, kuinka paljon luulet olevan tyrkyllä viittomakielen taitoisia vammaisten lasten hoitajia ilta-aikaan.

Ylermi Ylihankala kirjoitti: En vaan pysty sanomaan mitään järkevää, ei ole resursseja eikä mahdollisuuksia.
No se on kyllä huomattu moneen kertaan.
Chap

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

^onko vastauksia muuten tullut?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Ja heitä villi arvaus siitä, kuinka paljon luulet olevan tyrkyllä viittomakielen taitoisia vammaisten lasten hoitajia ilta-aikaan.
Ei nämä sun tuplasignaalit muuksi muutu oli lastenhoitajia tai ei.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ihmettelen miksi teet ongelman mun tekemisistä tai sanomisista, varsinkin kun asia ei ole mulle millään tavalla ongelmallinen.
Mutta kai sulla sitten on muuten tylsää.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voihan sen miehen tavata myös päiväsaikaan, vaikka leikkipuistossa niin että muksu on mukana. Tosimiehellä(= joka siis ois oikeesti kiinnostunut susta ilmoituksesi perusteella)ois munaa siihenkin, eri asia sitten onko se itsestäsi sopiva ensitapaaminen.
Prepare for the worstest.
Asie Payton

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Ei, ei ja vielä kerran ei. Johan se on tällä palstalla monta kertaa ruodittu, että tosimies ei toisten lapsia hyysää, jos kohta ei omiakaan!!
RP

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

^ :lol:
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

nowaysis kirjoitti:Voihan sen miehen tavata myös päiväsaikaan, vaikka leikkipuistossa niin että muksu on mukana. Tosimiehellä(= joka siis ois oikeesti kiinnostunut susta ilmoituksesi perusteella)ois munaa siihenkin, eri asia sitten onko se itsestäsi sopiva ensitapaaminen.
Ei se ole. Mä en halua lastani mukaan ensitapaamisiin enkö varmasti toiseen tai kolmanteenkaan.
Tosin oon mä tästä poikkeuksiakin tehnyt mutta ei niitä tapaamisia ole voinut varsinaisesti silleen tapaamisiksi luokitella.
Manaaja

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Siis vitsi. Mä oon poikkeus.
Vastaa Viestiin