Tuskien Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:Hitto. Unohdin mainita ilmoituksen vaatimuslistassa kohdat lisääntymishaluton, ei kieroutuneita seksuaalisia tarpeita ja väkivaltainen käytös ei-toivottavaa.
No just. Arvatenkin juuri tuollaiset nyt sitten vastaavat.

Ihan ok ilmoitus se oli, katoaa massaan. Käsittääkseni käytetty tehokeino oli se että pitkän ja tarkan vaatimuslistan tarkoituksena on viestittää kyseessä olevan tavoiteltavan arvoinen nainen joka pitää ottaa haasteena. Vastaajat lienevät osittain samoja kuin Unelmien Poikamiestyttö-ohjelmiin osallistuneet? Tärkeintä on voitto, ei päämäärä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti:
Miksi et läträisi, elco?
Aina tätä äärimmäistä vakavuutta. Pirun tylsää.

Juon työviikoilla hyvin harvoin yhtään mitään su-to. Poikkeuksena ehkä yksi Kalle-ilta vuodessa. En koskaan juo yksin.

Otan normikuussa kännit keskimäärin kaksi kertaa kuukaudessa. Päälle juhlapäivät ja pannaan nyt vielä viikko jotain poikain lomailua. Pyöristetään ylöspäin 40 kännit vuodessa; ehkä 12 annosta kerta (pyöristettynä ylöspäin). 500 annosta alkoholia vuodessa (pyöristettynä ylöspäin). 1,5 annosta päivässä (pyöristettynä ylöspäin). Tykkään olla kännissä seurassa, mutta toimintakyky säilyy 97,5%:sesti ja silloin kun se ei kerran vuodessa säily niin menen itse nukkumaan yksin omaan sänkyyn..
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:Aina tätä äärimmäistä vakavuutta. Pirun tylsää.
It's not me, it's you. :P
SikaMika

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tuollaisia Blissin kaltaisia ilmoja on nähty ennenkin. En lähde arvuuttelemaan oman itsetuntoni hyvyyttä keskiarvoon nähden, mutta aika pitkälti hakijan pärstäkertoin on määrännyt huvittuneisuuteni asteen. Jos on ollut megabeibe, olen ymmärtänyt tylyn ilmon keinona pitää ne laarin pohjimmaiset vonkuupojat poissa jaloista. Jos taas ei megabeibe, olen lähinnä ajatellut että mitähän tuokin oikein luulee itsestään, vaikka sama jyvät akanoista -efekti tälläkin on saattanut olla mielessään. Blisshän on tietenkin megabeibe, joten näen hänen tylytyksensä silkkana taktiikkana. Hänenä olisin kuitenkin laittanut ilmon maksuttomille miehille enkä olisi töötännyt muksulla ihan noin suoraan vastapalloon.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

SikaMika kirjoitti:Hänenä olisin kuitenkin laittanut ilmon maksuttomille miehille enkä olisi töötännyt muksulla ihan noin suoraan vastapalloon.
Maksuttomuudesta ehkä samaa mieltä, koska mikäänhän ei takaa että maksullista vastauspalvelua käyttäisivät just ne kaikkein parhaimmat ja sopivimmat tapaukset (eivätkä edes rikkaimmat). Ehkä pikemminkin kaikkein epätoivoisimmat. Olenhan minäkin vastannut joskus aikoinaan match.comiin, jossa piti maksaa vastaamisesta. Onneksi sain muutamalta vastatulta sentään seksiä ettei ihan täysin miinukselle mennyt sekään, mutta onhan tuollainen seksistä maksaminen vähän outoa sekä epäilyttävää. Match.comia pitäisi syyttää parituksesta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Jaa toki parhaat vastauspalat meille bliss. Vai onkohan se sallittuu? 8)

Lapset toi kylältä vain hyviä ostoksia, sain ison pinon cottifrutteja, hurjasti hedelmiä ja pähkinöitä sekä pari kirjaa. Ehkä mulla ei olekaan kovin kiire sivilisaation pariin.

Avanto ei tänään tuntunut hyvältä, päälle satava lumi tais olla liikaa.
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Mulla on huomenna 9.30 viisinkertainen kalenteribuukkaus. Taitaa olla uusi ennätys.
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti:Mulla on huomenna 9.30 viisinkertainen kalenteribuukkaus.
Sopivaa perjantaiohjelmaa. Kuinka ajattelit suoriutua? :D
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti: Sopivaa perjantaiohjelmaa. Kuinka ajattelit suoriutua? :D
Teetän itsestäni viisi kloonia ja lähden itse lotraamaan viinan kanssa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumis kirjoitti:Meillä on dyynissa noi lomautukset pyörineet viime vuoden maaliskuusta ja silti vetäisin toistaiseksi parhaan vuoteni töissä ansiotuloissa mitattuna :D Kun tuo työ/lomautus-uhka oli mainittuna, niin laittoi taas naurattamaan tämä tilanne.
No ihan hyvä kriteeri se on olla olemassa, varsinkin kun tuloista stressaaminen ja epävarmuus ovat tekijöitä, jotka vaikuttavat jossain määrin myös kaikkeen muuhunkin. Jos siis ei oikeasti halua olla suhteessa toisen ihmisen tukena vastoinkäymisissä - tai ainakaan heti aluksi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ilmoitushan on aevan paska, ei sen ihmeempää. Miksi hakea suraa, jos ei sitä tarvitse?

Miksi laitaa vaatimuslista toisesta, kun tarkoitus on kertoa itsestään? No naiset tietysti luulevat, että he ovat jotain niin erinomaista, että heidän seuraansa hakeudutaan ja suorastaan kerjätään huomiota. Sori, mutta tuollaisen "haasteen" ottavat vastaan vain vässykät.

On selviö, että lapsi on vanhemmalleen elämän kulmakivi tai sitten kyse ei ole normaalista ihmisestä. Miksi asia on hierottava paskana naamaan, eikö kyse ole hienosta piirteestä? Toisekseen kyse ei ole mistään nollasummapelistä, lasta voi rakastaa täysillä ja elää parisuhteessa, sillä rakkaudella ei ole rajoja.

Mutta eipä siinä mitään, jos teksti on ns. väkisin väännetty toisten painostuksesta. Ehkä kirjoittajan tarkoituksena on nimenomaan osoittaa, että kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia ja murhaajia.

Mistä pääsemmekin luontevasti viimeiseen kommenttiin. Eniten (luonnollisesti) huvittaa se, että KSE ja minä en tarvitse miestä -jeesustelija laittaa seuranhakuilmoituksen. Miksi on niin kamalaa tunnustaa, että ihminen kaipaa toisen luo? Biologia on luonut meidän tietynlaisiksi ja tarve hakeutua muiden seuraan on yksi ominaispiirteistämme. Olisi vähintäänkin syytä laittaa nuttura löysemmälle ja antaa itselleen vähän armoa.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tota...ei Bliss varmaan vallan tosissaan ole tuota ilmoa tehnyt, että niitä nutturoita ny löysemmälle jossain muualla...
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^No _onneksi_ se on aevan paska. En mä halua siihen vastauksia, saanpahan olla hetken rauhassa pahimmilta rätkyttäjiltä.
Ja kyse ei ole siitä etteikö jonkunlainen ihmissuhdejuttu olis enempikin kuin toivottavaa vaan nyt juuri siitä, että en tasan hetkeäkään usko tollasiin ilmoituksiin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tosta ilmotuksesta puuttuu yks tärkeä luonnehdinta: häilyväinen. Muuten on kyllä hyvä! Karsi mut ja pierukielen heti pois looraas tukkimasta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Asie Payton

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

MGandhi kirjoitti:
RP kirjoitti: Itse taas luen sen niin , että lapsen ehdoilla mennään.
Tätähän mä sanoinkin. Ja tämä myös paistaa ilmoituksesta läpi.

Toisinsanoen ilmossa voisi lukea myös: Jos haluat olla toisarvoinen turhake, joka saa viihdyttää minua silloin kun se minulle sopii, niin ota yhteyttä.
Ja sitten sen voi lukea niin, että jos olet rehti, reilu, avoin jne... niin omaa aikaa riittää, pesää tulee kun homma toimii ja elämä hymyilee.

Itse näkisin, että homma vois toimia oikein hienosti - kaksi kompastuskiveä tietty. Lasta se ei pystyis omimaan ja mietojen kanssa tykkään läträtä oikeissa paikoissa ja oikeina aikoina. Mut sehän hoituis tolla omalla ajalla jne... Ja niin ne yhdys sanat. Olen insinööri - en mikään vitun humanisti kielitieteilijä!!

Ei paha ilmo. Hyvä ilmo.
RP

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Luen salaa Ellejä, ja sieltä kyllä välittyy selkeästi se ettei olla ihan kartalla siitä mitä on seurustella lapsettomana lapsellisen kanssa. Vaikka luulisi tietävän, edes kuvitella tietävänsä. Siksi sen voi myös painottaa. Se on tietysti sitten eri kun lapsi kasvaa. Jos nyt hakisin seuraa niin ainoastaan seksiseura passaisi. Parisuhteen hoidolle ei olisi aikaa, ellei asuttaisi saman katon alla. Kun se aika (mitä kyllä on lapsen kanssa, töiden kanssa ei!) on otettava silloin kun se on hollilla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:^^No _onneksi_ se on aevan paska. En mä halua siihen vastauksia, saanpahan olla hetken rauhassa pahimmilta rätkyttäjiltä.
Haluat sä siihen vastauksia, sen vuoksi sen laitoit. Älä kuules pidä meitä niin tyhminä, että tuollaista luulet meidän uskovan.

Niin ikään haluat normaalin heteronaisen tapaan huomiota nimen omaan miehiltä. Jatkuvasti postaat tänne näitä mä oon niin paska ja ruma-kehukaa pliis kehukaa mua juttujasi. Yhtä lailla päivittelet kuviasi galleriaan tiuhaan. Sun puheet ja toiminta ei vaan kohtaa. Mutta tämä kaikki huomionhakuisuus on aivan innhimillistä, hyväksyttävää ja joskus sympaattistakin. Mitä ihmettä sä luulet voittavasi kieltämällä näitä itsestäänselviä perustarpeita? Kerro, mitä olet saavuttanut tällä!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Haluat sä siihen vastauksia, sen vuoksi sen laitoit. Älä kuules pidä meitä niin tyhminä, että tuollaista luulet meidän uskovan.

Niin ikään haluat normaalin heteronaisen tapaan huomiota nimen omaan miehiltä. Jatkuvasti postaat tänne näitä mä oon niin paska ja ruma-kehukaa pliis kehukaa mua juttujasi. Yhtä lailla päivittelet kuviasi galleriaan tiuhaan. Sun puheet ja toiminta ei vaan kohtaa. Mutta tämä kaikki huomionhakuisuus on aivan innhimillistä, hyväksyttävää ja joskus sympaattistakin. Mitä ihmettä sä luulet voittavasi kieltämällä näitä itsestäänselviä perustarpeita? Kerro, mitä olet saavuttanut tällä!
Nyt en voi muuta kuin nauraa :D
On se pirun hyvä että oot nimenomaan poliisi etkä psykologi.

edit. Otetaas askel takaisin päin. Mitä olen saavuttanut? Suurista saavutuksista en tiedä mutta ainakin mulla on ollut hiton hauskaa kun olen lukenut sekalaisia reaktioita typerimpiinkin juttuihin. Pätee kyllä muidenkin kirjoittamiin, ei pelkästään omiin. Onko itsensä viihdyttäminen saavutus?
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti: Nyt en voi muuta kuin nauraa :D
On se pirun hyvä että oot nimenomaan poliisi etkä psykologi.
Mutta siis eikös tämä Pyro ollut kuuluisa psykologisesta pelisilmästään tmv?

Tähän kuuluisi vielä pakollinen perssilmävitsi, jota en nyt jaksa oheistaa.
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Luultavasti psykologisesta perssilmästään.
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:^Luultavasti psykologisesta perssilmästään.
Kiitos. Olikin jo aika ulkoistaa perssilmävitsin kertominen. Tästä lähtien kun joku kirjoittaa sanan "silmä" joko itsekseen tai osana yhdyssanaa niin murjaise tämä minun nimissäni, jooko?

Voisin myös ulkoistaa Daven kaappihomoskuukkeliudesta, xSpeden idiotismista ja urpiaisen vasemmistopölhöilystä pään aukomisen. Niin, ja sitten kun Fredikruger kirjoittaa mitä tahansa niin silloin pitäisi kanssa olla jonkun muistuttamassa, että olipa muuten taas hauskasti ja fiksusti sanottu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitsi, unohdin käydä puntarissa salin jälkeen. Olisi voinut olla jotain kivaakin huomattavissa kun vyö meni heittäen yhtä reikää tiukemmalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ann »

elco kirjoitti:Tästä lähtien kun joku kirjoittaa sanan "silmä" joko itsekseen tai osana yhdyssanaa niin murjaise tämä minun nimissäni, jooko?
Jonkun mainitessa sanan "nuolenta", aatos kantaa heti sinne, e-hee?
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Eiks palstan perseserkut vois lyödä päänsä yhteen ja tehdä mulle ilmoituksen? ;)
Mikä on perseserkku?

Kun tässä nyt kerta ulkoistaminen on päivän sana niin miten olisi vaikka tälläinen:
---
Olen fiksu, hauska, nopea, ... ja ihana nainen.

En etsi elättäjää, isää lapsilleni, satunnaista seksiä, luikuria, nössöä, ... tai muuta ihme hiihtäjää. Sitä vastoin etsin elämääni miestä, josta ajan kanssa ja kaiken osuessa kohdalleen voisi tulla elämäni mies.

Kuten aina elämässä niin niin se vain on, että miehet hoitavat pokailun. Parhaiten on yleensä toiminut, kun komea miehekäs mies antaa minulle älykästä huomiota. Elikä liitä kuva (itsestäsi) vastaukseesi - eikä sitten mitään latteita arkipäiväisyyksiä, jooko?
---

Editioi tuosta noi listat (...) kohdalleen.

Lyön eurosta vetoa, että tällä ilmolla löytyy taas uusi kalju luikuri, joka homman muuttuessa vähänkään vakavaksi liukenee kuin usva.
Vastaa Viestiin