Tuskien Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Lyön eurosta vetoa, että tällä ilmolla löytyy taas uusi kalju luikuri, joka homman muuttuessa vähänkään vakavaksi liukenee kuin usva.
Haha :D

Noin muuten varsin käypä ilmoitus. Mut ehkä mä nyt tsekkaan tän hetkiset kortit loppuun asti. Ehkä. Siis jos alkaa se simpukkakin kostumaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Paska päivä. Paska paska paska. Ja nälkäkin on.
Nyt naurattaa onneks Martina Esko ja huomenna on sentäs perjantai.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Söin puoli pussia juustonaksuja katsellen Suurinta pudottajaa. Reilu kerho kokoontuu. Join energiajuomankin (joita mies paheksuu), eikä ollut edes sugar free. Taidan jälkkäriksi vetästä vähän After Eightejä.

Läski!
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Et ole läskiä nähnykkään!

Must tuli Martina ja Esko fani :lol:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Meinaa pukata flunssan. Prkl. Josko kolmen tunnin päikkärit ois hävittänyt flunssan. Toivon niin.
Nyt etätöitä, kunnes takan ja hellan tulet sammuu. Eli ainakin 1,5 h.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Asie Payton

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Haluan että metallica julkaisee uuden albumin, haluan... Haluan että uusi vuosi antaa muutakin kuin pakkasta.
NuoriD

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Eiks palstan perseserkut vois lyödä päänsä yhteen ja tehdä mulle ilmoituksen? ;)
Mikä on perseserkku?
+ ilmoitus
.
Masa on kertonut, että perseserkkuja ovat miehet (tai naisetkin?), jotka ovat tunteneet saman henkilön raamatullisesti.

Muuten varmaan ihan OK, mutta onx siinä pakko sanoa, että ei etsi satunnaista seksiä? Se kun ei tarkoita yhtään mitään. Mutta ilmeisesti sääntö vaatii näin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Muuten varmaan ihan OK, mutta onx siinä pakko sanoa, että ei etsi satunnaista seksiä? Se kun ei tarkoita yhtään mitään. Mutta ilmeisesti sääntö vaatii näin.
Sä keskityit ihan epäolennaiseen. Mun mielestä on ihan parasta, että mä olen elcon mielestä fiksu, hauska, nopea ja ihana :h:

Missäköhän mä muuten oon nopea, hmm....
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Muuten varmaan ihan OK, mutta onx siinä pakko sanoa, että ei etsi satunnaista seksiä? Se kun ei tarkoita yhtään mitään. Mutta ilmeisesti sääntö vaatii näin.
Sä keskityit ihan epäolennaiseen. Mun mielestä on ihan parasta, että mä olen elcon mielestä fiksu, hauska, nopea ja ihana :h:

Missäköhän mä muuten oon nopea, hmm....
Suuttumaan?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt saa etätyöt riittää. Aamulla oltava asiakkaan luona ennen 0800. :krooh:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Suuttumaan?
Totta! Onneks myös leppymään :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Muuten varmaan ihan OK, mutta onx siinä pakko sanoa, että ei etsi satunnaista seksiä? Se kun ei tarkoita yhtään mitään. Mutta ilmeisesti sääntö vaatii näin.
Eiku se on siinä karsimassa vastausten määrää. Ulkonäön korostaminen on mukana oikeastaan vain samasta syystä.

Patzhan on tietenkin kaikkea juuri tuota mitä ilmossani sanoin, mutta on sanottava, että tarjosin tuossa lähinnä dynamiittisen ilmorakenteen. Vaatimuslistat ovat dorkia, joten on parempi yrittää verhota vaatimukset itsestään puhumiseen. Junou, antaa ymmärtää. Ja lyhythän sen olla pitää - etenkin naisilla.
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Asie Payton kirjoitti:Haluan että metallica julkaisee uuden albumin, haluan... Haluan että uusi vuosi antaa muutakin kuin pakkasta.
Suunnilleen parasta, mitä musiikillisesti koko orkesterille olisi voinut tapahtua olisi ollut, että koko pumppu olisi delannut siinä bussiturmassa eikä vaan Burton. Homma on ollut kiihtyvässä alamäessä Ride the Lightningista lähtien.
Kai Nalo

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bliss kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sun puheet ja toiminta ei vaan kohtaa.
Nyt en voi muuta kuin nauraa :D

Bliss on on kuin klassinen tapaus minipukeisesta naisesta. Ensin puetaan minihametta päälle, nostetaan tisulia pusupeilla, laitetaan korkokenkää jalkaan, lisätään säärtä näytille ja näytetään niin vampilta että miehiltä putoo silmät päästä. Sitten miesten kuolatessa ja flirttaillessa tiuskitaan että mitä vittua noi miehet tuijottaa. Itteeni varten mä tälläydyn!

Joopa joo.
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

No siinä on meillä toinen mestariprofiloija :D
MGandhi

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

bliss kirjoitti:No siinä on meillä toinen mestariprofiloija :D
Sorry nyt vaan Bliss, mutta kyllä se vain tuolta ulospäin näyttää. Jos profilointi menee täysin metsään, niin kyllä silloin ulospäin näkyvät toiminnot ovat aika vahvasti ristiriidassa omien aitojen halujes kanssa. Mutta toisaalta, sehän on sitten lähinnä meidän muiden ongelma.
Kai Nalo

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bliss kirjoitti:No siinä on meillä toinen mestariprofiloija :D
Ei siihen profiloijaa tarvitse, että näkee sun hauraan kuores läpi.

Mikä siinä on niin kamalaa, ettei voi myöntää tarvitsevansa kumppania vierelleen?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ehkä kyse on tästä
On se nainen dorka. Kauheassa kiimassa, muttei tajua sitä. Senkö takia moni nainen haaveilee, että heidät otetaan rajusti yllättäen takaapäin perseeseen? Ovat niin tyhmiä, että haluavat naida, mutteivät tiedä sitä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tai tästä?

Mä vähän luulen että tää on mun juttu. Mulla on vähän sellainen ongelma, että kuvittelen haluavani parisuhteen, mutta suhteen aikana mussa tapahtuu jotain käsittämätöntä vittuuntumista ja kahlituksi tulemisen tunnetta, ja alan sitten jo omalla käytökselläni ajamaan parisuhdetta alas. Aika surkeeta :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Been there. Oikeastaan, tuo loppui kun tuli vastaan mies joka totesi, jotta nyt loppui paskanjauhanta. Tässä oon, tässä pysyn. Mutta tuskin olisi loppunut ellei kyseessä olisi se itselleen just sopiva.

Tiskattu, pyykätty, pannu voideltu, tytsä ruokittu ja nukutettu. Josko jatkaisi kirjoittamista.
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:mutta suhteen aikana mussa tapahtuu jotain käsittämätöntä vittuuntumista ja kahlituksi tulemisen tunnetta, ja alan sitten jo omalla käytökselläni ajamaan parisuhdetta alas. Aika surkeeta :/
Mä kans. Nykyistä lukuunottamatta 100% parisuhteistani on päättynyt eroon juuri noin.
RP

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Noh, miten nykyinen eroaa muista. Ehkä se vaan on niin yksinkertaista; muut eivät olleet sopivia. Ei ole sitoutumiskammoa, on vaan vääriä tyyppejä.
nastamuumio

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä oon nyt niin samista elcon, Vesperin ja RP:n kans. En ala mihkään, jos ei musta tunnu, että elämä ilman kyseistä tyyppiä olis selkeesti huonompaa.
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:Noh, miten nykyinen eroaa muista. Ehkä se vaan on niin yksinkertaista; muut eivät olleet sopivia. Ei ole sitoutumiskammoa, on vaan vääriä tyyppejä.
Ehkä tässä itsekin on vähän vanhempi ja viisaampi. Tai ainakin vanhempi.

Kyllä mä nuorempana läksin kävelemään oikein hyvästä suhteesta täysin tekaistulla kriisiytymisellä. En sinänsä kadu mitään tietenkään. Nuorempana sitten oli kanssa näitä Kalju LuikuriTM -mallisuorituksia, jossa uin liiveihin ja sydämiin ja sitten joku vastaanotettu ystävänpäivänkortti sydämineen tmv sai aikaan pakokauhun, kriisiytymisen ja kytkemisen. Totta että on vääriä tyyppejä - nimittäin mä olin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sinänsä hassu ketju tämä. Hyvin itsetietoisen oloinen keski-ikäinen sinkkunainen ensin mainostaa tulleensa vihdoin kuorestaan ja laittaneensa deitti-ilmon. Deitti-ilmo sinänsä oli mitenpäin vain ajateltuna luotaantyöntävä. Sitten kun tämä asia todetaan ihan ääneen monen eri kirjoittajan näppäimistöllä, tämä nainen kiistää kuin Pietari kaiken pelkästään heinäntekojärjen avulla ilmenevän tarkoitusperänsä eli ettei tarvitse miestä mihinkään ja on täysin tyytyväinen elämäänsä ilman miestä. Tämä nainen tuo usein palstalla esiin itseänsä teinimäisesti mollaamalla, kuinka hän kipeästi olisi miehisen huomion ja kehujen tarpeessa. Tämänkään asian päättelemiseksi ei tarvitse sertifikaatteja tai kahta aivosolua enempää psykologista kapasiteettia.

Sitten meillä on tämä elco-setä, joka on kanssa välillä oikein hassu. Tämä Prinssi rohkea kun keskittyy argumenteissaan toistamaan näitä huikeita sanamuunnoksiaan allekirjoittaneen nikeistä ja ylisuurista psykologisista kuvitelmistaan. Hassua tämä on etenkin siksi, koska hänkään ei ole esittänyt vielä yhtään järkevää vasta-argumenttia tai kumonnut minun ja muiden "huikeita johtopäätöksiä" millään muotoa.

Hassua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin