Pakkasperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lapsi syötetty, leikitetty ja tuuditettu. Tiskattu. Imuroida ei voi, ettei herätä. Muija lähti kirjastoon. Jos paistais lohen ja siihen kiilaksi jotain hannucarboo...ehkä riisiä. Näin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meillä olis lauantaina vapaailta/-yö. Funtsittiin että josko sitä kutsuis muutaman ihmisen meille pelejä pelailemaan (niin justiinsa, JUST NIITÄ PELEJÄ! ) ja aamulla nukkuis pitkään. Kuulostaa aika luxukselta, etten sanois!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Jos paistais lohen ja siihen kiilaksi jotain hannucarboo...ehkä riisiä. Näin.
Perunaa. Lohi kaipaa perunaa. Siikli-merkkistä perunaa!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kai Nalo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Jos paistais lohen ja siihen kiilaksi jotain hannucarboo...ehkä riisiä. Näin.
Perunaa. Lohi kaipaa perunaa. Siikli-merkkistä perunaa!
Samoilla. Pakkasessa ei vaan ole kuin ranskalaisia, jotka eivät lohen kanssa sovi. Kylmässä ei siis ole lohkoja tai keittotavaraa. Riisi sopii lohen kanssa, kunhan tekee esmes kermaviilistä, tillistä ja sitruunasta kastikkeen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:^ Lohen kanssa keitettyä perunaa ja sitten:

1 Kermaviilipurkki
2 tl sokeria
1 tl sitruunapippuria
1 sitruunan mehu
mustaa pippuria
tilliä
+ kurkkusalaattia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:^ Lohen kanssa keitettyä perunaa ja sitten:

1 Kermaviilipurkki
2 tl sokeria
1 tl sitruunapippuria
1 sitruunan mehu
mustaa pippuria
tilliä
Mihin sä sitruunapippuria tarvit, kun sulla on sitruuna ja pippuri erikseen?
Dumis

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Meillä olis lauantaina vapaailta/-yö. Funtsittiin että josko sitä kutsuis muutaman ihmisen meille pelejä pelailemaan (niin justiinsa, JUST NIITÄ PELEJÄ! ) ja aamulla nukkuis pitkään. Kuulostaa aika luxukselta, etten sanois!
Tulisin mutta kun Olli järjesti pokeri-illan mun kämppään, vissiin täytyy olla paikalla :D
SikaMika

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ohlalaa.

Kesken aamiaisen sisään ryntää YIT:n kirosanansaattajat. Alakerran naapurilla valuu vettä katosta sisään ja käy ilmi, että se on peräisin meiltä. Keittiön pesualtaan poistoputki oli irronnut yhdestä liittimestä ja vedet valuivat suoraan lattialle. Meille päin vahinko ei ollut näkyvissä ennen kuin repi putkiston näkyville. Mä kiristin sisäänmuuttaessani kaikki liitokset kytkiessäni astianpesukoneen kiinni, mutta tuossa liitännässä on YIT:n jampan mielestä jotain feelua, joskaan se ei näy ulospäin vaan vasta putken irroitettuaan/irrottua. Saas nährä mitä HOAS taas keksii, vika on selvästi kiinteistössä mutta ei se ole niitä ennenkään estänyt yrittää laskuttaa vikojansa mu(i)lla. Onneksi on vakuutukset kunnossa ja mä vs. HOAS tappelurekordikin on 1-0 mulle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Meillä olis lauantaina vapaailta/-yö. Funtsittiin että josko sitä kutsuis muutaman ihmisen meille pelejä pelailemaan (niin justiinsa, JUST NIITÄ PELEJÄ! ) ja aamulla nukkuis pitkään. Kuulostaa aika luxukselta, etten sanois!
Tulisin mutta kun Olli järjesti pokeri-illan mun kämppään, vissiin täytyy olla paikalla :D
Kuka kutsui? ;) No ei, automaationa olisin. Perkuleen Olli. Piäksen!

(tihihihih, lääkäri nimeltä KOKKELI.. tihihihih)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Josko lähtisi kotiin. Ja sitten maalle kalastamaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Meillä olis lauantaina vapaailta/-yö. Funtsittiin että josko sitä kutsuis muutaman ihmisen meille pelejä pelailemaan (niin justiinsa, JUST NIITÄ PELEJÄ! ) ja aamulla nukkuis pitkään. Kuulostaa aika luxukselta, etten sanois!
Tulisin mutta kun Olli järjesti pokeri-illan mun kämppään, vissiin täytyy olla paikalla :D
Kuka kutsui? ;) No ei, automaationa olisin. Perkuleen Olli. Piäksen!
(tihihihih, lääkäri nimeltä KOKKELI.. tihihihih)
Sähän oot kohta jo niin vakiokamaa että piti vähän sua tiputtaa maan kamaralle :P No ei, ei Mikakaan saanut tällä kertaa kutsua. Olli kutsui kaikki vieraat :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: Olli kutsui kaikki vieraat :D
Sun oma pikku emäntä lauantaina :h:
(ps. ihanaa olla "vakiokamaa" :D)
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kohta se olis lähettävä. Harvoin pelottaa, mutta nyt kyl vähäsen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Kohta se olis lähettävä. Harvoin pelottaa, mutta nyt kyl vähäsen.
Ota rennosti, iske perjantaihymy kasvoille ja tee kuten parhaalta tuntuu :)Pidähän kiva ilta!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kohta se olis lähettävä. Harvoin pelottaa, mutta nyt kyl vähäsen.
Ota rennosti, iske perjantaihymy kasvoille ja tee kuten parhaalta tuntuu :)Pidähän kiva ilta!!
Yes sir, lupaan kännihäiriköidä sua heti aamupäivällä jos tulee paha mieli :twisted:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:^ Lohen kanssa keitettyä perunaa ja sitten:

1 Kermaviilipurkki
2 tl sokeria
1 tl sitruunapippuria
1 sitruunan mehu
mustaa pippuria
tilliä
Kyllä tuo sokeri kannattaa ilman muuta korvata (makealla) sinapilla ja vaikkapa thai-tyylisellä makealla chilikastikkeella. Suosittelen myös ehdottomasti valkosipulinkynnen puristamista joukkoon. Ja kun tuolle tielle lähtee, niin miksei kermaviilinkin sijaan voisi käyttää vaikka hyvää jogurttia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Pakko palata hommien pariin. Saa mitään aikaiseksi paskaa jauhamalla. Se on viikonloput nyt!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Oiskohan se jätskin paikka tänään?
Paras päivä ikinä.
Asie Payton

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Kyllähän mä talvesta tykkään juu, mutta nyt tää siperia riittä ja mä lennätän pähkinäni etelään. Huomenna pelaamaa. Uh, sisäliikuntaa vähissä vaatteiss!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tilulii, tulihan zumbattua! Nyt kotiin ja matkalla aion hakea irtokarkkeja :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Vesper kirjoitti:Tilulii, tulihan zumbattua! Nyt kotiin ja matkalla aion hakea irtokarkkeja :]
Tuntuiko tehokkaalta? Mä menen zumbaamaan ensiviikolla. Odotan mielenkiinnolla.
milli

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Aamiaiselle ei sovi kuin alkottomat smoothiet, senkin narttu.
Taitaa huomenna kuitenkin aamu alkaa mimosalla :P Avokin synttärit ovat onneksi vain kerran vuodessa.
Stinky

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Eilisen paskapaskapaskapäivän jälestä tämä olikin sitten hyvä. Uusia tuulia puhaltaa työrintamalla ja niitä sitten puitiin esimiehen kanssa lounaspitsan ääressä. Ei paskempi palaveri. Ja töiden jälkeen jaksoin raahata taas pebani salille ja nyt kroppa kiittää.
Taidan avata oluen. Meni sitten sekin reeni hukkaan :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

milli kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tilulii, tulihan zumbattua! Nyt kotiin ja matkalla aion hakea irtokarkkeja :]
Tuntuiko tehokkaalta?
Se tehokkuus on ihan omista muuvseista kiinni. Kyllä mulle hiki tuli, mehän siis zumbataan jokaa perjantai töissä :]

Ja ostin jotain paaaljon kaloripitoisempaa kuin karkkeja: kaikkia ihania Parrots-pähkinöitä! Nam!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pakkasperjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Inhottava pakkanen, mut hyvä treeni ja tein just ihkuja banskukarpalomunffisseja nams. Vielä tää neljäs ja viiminen, sit riittää. Karpaloja ois saanu olla enemmän, mutta kun loppuivat. Ovat myös hieman likilaskuisia, mutta muksun kanssa tehtyjä niin varsin viehkeitä joka tapauksessa 8)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin