Vapaa lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Asie Payton

Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Sitä se on. Täydellisesti. Pikku-ukko menee yöhuoltoon ja mulla on päivä, ilta, yö ja aamu aikaa touhuta omiani. Säbäturnaus, sillä se lähtee. Loppu menee fiiliksellä…
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Miten Suomen kansa osaakin viidestä heikosta esityksestä valita juuri ne kolme kamalinta euroviisufinaaliin? Äänestävien ikäjakauma oli aika selkeästi taas nähtävissä karsinnoissa: mummot ja mustalaiset jyrää. Kiukuttaa!

Mies ja lapsi kipeinä, itse vasta parannuin. Lauantai mennee siis rattoisasti kipusiskona häärien. Toivottavasti saisi yön nukuttua, tai siis toivottavasti lapsi ei heräile liikoja.
Hei Mussukka! :h: . Mun tarkoituksenani oli vain vilaista äkkiä Hesarin lukemisen jälkeen Kitinää, mutta tottakai mun täytyy julkisesti tässä tervehtiä sinua kun kerran suorastaan tilattiin!

Vai on rakkahasi kipeitä. No, laita hoitsun valkea puku päälle niin eiköhän miehesi ainakin herää. Ei silti, olethan sinä Mussukka ilman temppujakin.

Hyvää yötä ja halit ja älä kipeydy toivoo kaverisi

ARSKA
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla virittelemään verkkokalastusjuttuja jään alle. Toivottavasti ei tuule liikaa, jotta kuulisi uittolaudan äänen jään ja lumen läpi.
Nyt unta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juu pääsin palveluun vasta kuuden jälkeen ja kotiin 9ltä..eilen..
Kaitse on nukuttamaan mentävä..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aamuhoitovuoro näin vapaapäivänä. Muija ehdotti, että pyrittäis heräämään vapaapäivinä lapsen kanssa samaan aikaan eli klo 6-7, niinku perheenä. Täytyy vähän sulatella ja reenata ja märehtiä. Toistoa, toistoa...kyllä se siitä :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä lähden nyt Lappeenrantaan. Kiinnostaa kuin kilo p*skaa. Mut pakko se on mennä ettei mee perinnöt sivu suun!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Aamuhoitovuoro näin vapaapäivänä. Muija ehdotti, että pyrittäis heräämään vapaapäivinä lapsen kanssa samaan aikaan eli klo 6-7, niinku perheenä. Täytyy vähän sulatella ja reenata ja märehtiä. Toistoa, toistoa...kyllä se siitä :roll:
Olishan se joo kivaa, mutta pidemmän päälle ei ainakaan meillä onnistu. Tasapuolisesti heräämiset; yritetään aina vähän laskeskella että kumpi saa sit tulevina päivinä muutenkin levättyä (mies iltavuorossa = nukkuu aamulla) jne. ;) Kyllä mä otan mielummin pari heräämistä aikaisin, ja sit kerran herään klo 9, kun että joka päivä 6 jälkeen ylös.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo, ei toimi yhteisherätykset tässäkään taloudessa. Joskus satutaan kaikki olemaan ylhäällä pirteinä samaan aikaan, mutta pääasiallisesti vuorotellaan lauantai ja sunnuntai. Näin kumpikin saa sen yhden päivän viikossa nukkua pitkään.

Tytsä ainakin diggaa kun pääsee herättelemään meitä, että sellanenkin perhejuttu on lapsista ihan hauskaa ;)
Dumis

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joo, leffareffit meni hyvin. Tänään vuorossa pokeri-ilta, ehkä tästäkin tulee kiva ilta :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

-22. Ehkäpä kahville erään vanhan kityläisen kanssa :)
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Joo, leffareffit meni hyvin. Tänään vuorossa pokeri-ilta, ehkä tästäkin tulee kiva ilta :)
Kerro lisää; anna sisältöä nettielämälleni!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Joo, leffareffit meni hyvin. Tänään vuorossa pokeri-ilta, ehkä tästäkin tulee kiva ilta :)
Kerro lisää; anna sisältöä nettielämälleni!
Emmä viitti enää palstalla, täytyy vähän pitää yksityisyyttäkin ja kaikkia ei myöskään kiinnosta. Mut voin tsättäillä vaikka huomen illalla tärkeet juorut :D
Kai Nalo

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Siis voi venäjä. Ajattelin painua paikalliselle jumpasalille kolistelemaan rautaa, mutta sittenhän mä hokasin mitä se maksaa. Siis että 20 euroa kerta. Mitä vittua? Saako siellä samaan hintaan suikkarin?

http://www.kuntokeskusfortius.net/?gcli ... 3godHWwWMw
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Huhhuh. Kylläpä taas huomaa syöneensä ja juoneensa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
elco

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kai Nalo kirjoitti:Mitä vittua? Saako siellä samaan hintaan suikkarin?
Todennäköisesti joku kiva poika voi antaakin.
Kai Nalo

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Mitä vittua? Saako siellä samaan hintaan suikkarin?
Todennäköisesti joku kiva poika voi antaakin.
*kiihottuu*
Stinky

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Itsetehtyjä porkkanasämpylöitä, kahvia, kuntosalia, saunaa, elokuvia, ruokaa ja neulomista. Niistä on mun lauantai tehty :h:
Manaaja

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:Siis voi venäjä. Ajattelin painua paikalliselle jumpasalille kolistelemaan rautaa, mutta sittenhän mä hokasin mitä se maksaa. Siis että 20 euroa kerta. Mitä vittua? Saako siellä samaan hintaan suikkarin?
Nii-i kato. 20 kertaa ku käy niin samalla rahalla saa asiallisen penkin ja 140kg laakeroidun tangon jo omaksi, joilla on kaiken lisäksi vielä jonkinlainen jälleenmyyntiarvokin. Vaikka rautakin pääosin maksaa summia, joita ei pysty käsittämään. Samalla rahalla millä saa pari hassua rautaputkea jotka voi pulteilla laittaa ristiin yksinkertaiseksi telineeksi rautatangolle, saa jo esimerkiksi television tai tietokoneen. Ei toimi ajatuksena mun jakeluportaassa.
Kai Nalo

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti: Ei toimi ajatuksena mun jakeluportaassa.
Toimisko sitten, jos sulla ois 53 neliön asunto, akka, kakara ja koira?


Sitä paitsi, mä en pärjää pelkällä penkillä ja sen roippeilla. Pitää saada taljat ja käsipainotkin.
Manaaja

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ei toimi ajatuksena mun jakeluportaassa.
Toimisko sitten, jos sulla ois 53 neliön asunto, akka, kakara ja koira?
Hintapolitiikka ei toimi ajatuksena. Kyllä mä sen ymmärrän ettei kämppään mahdu. Ei mahdu mun 52 neliöönkään, vaikkei ole koiraa, akkaa eikä kakaraa.

Sitä paitsi, mä en pärjää pelkällä penkillä ja sen roippeilla. Pitää saada taljat ja käsipainotkin.
Tuskin kukaan pärjää. Se nyt vain oli esimerkki.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Herätessä kurkku oli paksuna ja olo on hiukan hontelo. Tuntuu että kuume nousee. Paskaa. Onneksi ei tarvi lähtiä mihinkään, voi vaan pötköttää sohvalla koko päivän ja käydä välillä keittelemässä kuumaa mehua. Ruokaakin on jäänyt viikolta niin ei tarvi edes kokata (vaikka se onkin kivaa - terveenä)

Taidan myös kokeilla sen sanonnan paikkansapitävyyttä joka kuuluu "kunnon pano parantaa".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Meillä on 54 neliöö, penkki, painot, kuntopyörä ym. Hiukan ahdasta, mutta ei ihan niin ahdasta kuin luulisi. Muut kamat sitten vieki tilaa. Isompia tiloja odotellessa, paitsi ajateltiin ehkä myydä pois.
Kai Nalo

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti: Hintapolitiikka ei toimi ajatuksena.
No näinhän se. On tossa näemmä halvempiakin saleja tarjolla, joten toi olikin jäken kallein sali. Duunipaikallahan mä yleensä reenaan päivisin, joten halvallahan tässä on päässyt tähän asti.

Jos siirtyisi oman kylän salille, mihin tosin aika ei taida riittää, tulisi salilla käynti maksamaan virman liikuntaseteliavustuksella noin 25 euroa kk. Se ei enää ole paha kustannus.

Toisekseen, mulla ei tule kotisalilla reenattua. Jotenkin se motivaatio varsinaisella salilla on ihan eri ja on ihan kiva kun on joku joskus varmistamassakin, kun suuremmilla punteilla yrittää räveltää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuntosalimaksuissa on sama ilmiö kuin maksullisissa töllökanavissa - aina pitäisi ostaa koko paketti. Asiakkaan kannalta tässä ei ole mitään hyvää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kai Nalo

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Totta. Melkoista hämäräheikin hinnoittelupolitiikkaa näyttävät harrastavan. Ihan ostos-teevee meininkiä sano.
Vastaa Viestiin