Torvet soi sunnuntaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

eli Chuggington tulee. Eipä sitten muuta.

Ai niin, SuomiTv:ltä Robin of Sherwood 22.30. Luvassa kolmas jakso, joten vielä pääsee mukaan, jos pitää laatuviihteestä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ai Riemumiel tuollaista. Ihan kummaa juttua :shock: .

No eipä mulla ole sen enempää lisättävää tähän. Ihmettelen miksi mä oon vielä pystyssä, korjaan ylhäällä. No pääasia etten ole ulkoruokinnassa.

Tuo nyt ei ollut kovin älykästä. Mutku mutku mutku oon väsynyt. Hyvää yötä niille jotka jo nukkuu. Herätkää katsomaan tämä postaus heti!
Ja aamuvirkuille hyvää huomenta. Kaikille ihan tasavertaisesti ihonväriin liittyen. Eikun siis. Äh, antaa olla.

Stadinarska
osittain mopo joskus harjoittelijalla liiraa ja huojuu mutta pysyy pystyssä!
ninnithequeen

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli ihan totta tulee???? Ei voi olla, ekaa kertaa siis joku uusii sen! Ihanaa!

Jäi unet taas ihan vallan kesken. No, takas kakaran viereen kohta. Ei nyt VIELÄ voi kahviakaan keittää...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nyyrikin päivä. Täytyy todeta, että irl ei ole koskaan tullut vastaan Nyyrikkiä. Muistan joskus lukeneeni, että Almanakkaan vaadittiin 1000 rekisteröityä nimeä. Ehkä muistan väärin...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mittari(lasitetulla partsilla) näyttää taas -22. Eilen ulkona yks mittari näytti -8, ja siltä se enemmän tuntuikin. Paljonko teidän mittarit Helsingissä näyttää? Onkohan tuo meidän oikeasti hajonnu.. otan sisään ja katon miten näyttää sitten. Näköjään sääsivut näyttää tosin -21, että ehkä tuo ei olekaan seonnut..
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Niba »

-14 5m korkeudessa. Kaikki puut ja oksat jään kuorruttamat 2-4cm kerroksella, tänään tekevät postikorttientekijät tiliä, ei muuta kuin riittävä kamera kantoon ja kuvia ottamaan, joku oltarusko varmasti tekisi vielä eetvarttia kuvalle? Taidan olla sisässä, paitsi ellen mene avantoon uimaan, toivottavasti Tuorinniemen ropeli toimii niin ei tarvisi mennä Marjaniemen miniatyyriavantoon!
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja pix »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nyyrikin päivä. Täytyy todeta, että irl ei ole koskaan tullut vastaan Nyyrikkiä. Muistan joskus lukeneeni, että Almanakkaan vaadittiin 1000 rekisteröityä nimeä. Ehkä muistan väärin...
no ei niitä nyt kyllä ihan niin montaa ookaan: http://verkkopalvelut.vrk.fi/Nimipalvel ... ku.asp?L=1
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hyvän pahvin nuo Nyyrikit ovat sitten joskus taannoin tehneet.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä luulin että Nyyrikit olis naisia :shock:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Mä luulin että Nyyrikit olis naisia :shock:
Kyselin just pojilta, kaks mielsi naiseksi, yksi (vanhempi) mieheksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä luulin naisen nimeksi, mies oli toista mieltä.
Dumis

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Naista mäkin olsin veikannut.
RP

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja RP »

Vähän naputtelin tuohon nimiä ja tulin siihen tulokseen, että kun luulin nimen olevan hiukan harvinaisempi ts. vanha niin tosiasiassa sitä nimeä oli annettu ihan törkeästi. Esim. kuvittelin tytsän nimeä löytyvän paljonkin, mutta eipä löytynyt. Toisin oli kaikenmaailman Inkerit sun muut määriltään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miehistä yleisimmät taitavat olla pääasiallisia toisia nimiä, kuten Juhani, Kalevi ja Tapani. Naisista yleisin taitaa olla Maria.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Minuu naurattaa että 60-70-luvulla joku mies on saanut nimekseen Elina.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Minuu naurattaa että 60-70-luvulla joku mies on saanut nimekseen Elina.
Onhan noita, tais olla pari Harriakin :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Minuu naurattaa että 60-70-luvulla joku mies on saanut nimekseen Elina.
Onhan noita, tais olla pari Harriakin :D
Suomessa on nimetty yli 80 000 Elinaa, mutta mä olen meilestäni kyllä se ainut ja oikea Elina; en sentään onneksi näkymätön.

Nyt mä lähden ulos, graah!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihdoinkin on valkokangas seinällä, eihän se montaa vuotta odotellutkaan lootassa.

Mutta helvetin idiootti ei voinut tehdä kunnon raivausta työalueelle, seurauksena kaksi ruukullista märkää multaa paksulle villamatolle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Riemumieli ihan totta tulee???? Ei voi olla, ekaa kertaa siis joku uusii sen! Ihanaa!
Niin taitaa olla ja tottapa totta. Itse missasin ekan jakson (vaikka onhan ne dvd:llä), mutta tänään siis 22.30.

Sinänsä hassua, että sarja esitetään, SuomiTv:llä kun ei ole tarkoitus näyttää väkivaltaisia ohjelmia. Toisaalta ohjelmassa ei veri juuri roisku, joten ehkä se tekee pätkästä sopivan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:Minuu naurattaa että 60-70-luvulla joku mies on saanut nimekseen Elina.
Tuo voi johtua ja johtuneekin ihan väestötietojärjestelmän konversiosta. Hetuja luotaessa tunnusosan kolmas merkki on saattanut mennä naisella parittomaksi.
Paras päivä ikinä.
elco

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja elco »

Täysin saamaton olo taas vaihteeksi. Lähdin kuitenkin urhoollisesti kissanäyttelyyn seuraksi. Kissanäyttelyn jälkeen oli optioina mennä itäkeskukseen shoppaamaan tai tulla kotiin, mihin ilmoitin neuvokkaasti, että katsotaan sitten.

Kuinka ollakaan kissanäyttelyn jälkeen petasin, että kaipa tästä joutaisi kotiin mennä, eiksjuu? Tuli ok, mutta psykologisella pelisilmälläni(!) näin, että homma ei nyt mennyt hyvin. Sattuman oikusta kävimme Hertsikassa kääntymässä ja siinä sitten sopuilin, että eikös Itäkeskukseen sittenkin.

Naisten ostokset ensin, minkä jälkeen piti muka ryhtyä hommista ehkä epämiellyttävimpään eli ostamaan itselleen vaatteita. Katsoin ekassa kaupassa heti, että täällä ei ole mitään. Naisystävä keräsi pari vaatetta mukaan ja talutti minut sovituskoppiin. Kokeilin vaatteita päälle eikä homma oikein futannut. Naisystävä kuitenkin syötti uutta vaatetta uuden vaatteen perään jupisevaan ja narisevaan sovituskoppiin. Lopputulos oli kolmatta sataa euroa valtavaan kassilliseen halpoja vaatteita.

Nyt ei tarvitse mennä vaatekauppaan ainakaan neljään kuukauteen!
tuulenpuiska

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

McJanne kirjoitti:Kävin pitkällä kävelylenkillä. Naama paleltui. Onko nyt hyvä, stna.
On?
RP

Re: Torvet soi sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti: Nyt ei tarvitse mennä vaatekauppaan ainakaan neljään kuukauteen!
:lol:
Vastaa Viestiin