Munamiesten tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Noissa brittinaisissa on joitain lutkahtavan kiihottavaa.
Ei kun käytät näitä loputtomia mahdollisuuksiasi ja käväiset soolona etelänmatkalla Espanjassa tai Ibizalla. Taitaa noitten touhuissa suomi-neitokin jäädä toiseksi.
Sitä mä en tiedä mitä ne ulkomaankomennuksillaan tekee. Ilmeisesti moraalinsa putoaa kuten Suomimammalla porauslautalla, mikä on heidän tapauksessaan vain hyvä asia.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti:Sitä mä en tiedä mitä ne ulkomaankomennuksillaan tekee. Ilmeisesti moraalinsa putoaa kuten Suomimammalla porauslautalla, mikä on heidän tapauksessaan vain hyvä asia.
Etelän lomakohteissa britit ovat ihan uskomatonta sakkia.
NuoriD

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

"Scandinavian girls manage to dress sensibly warm and still look very sexy. English girls are tasteless and trashy.
- Sarah, Paris, 11/1/2010 08:17
"


Sarah Pariisista ei nyt hiffaa, että tastless and trashy juuri saa jopon keulimaan.
NuoriD

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tämä kyllä jo näyttää hengenvaaralliselta. Toivottavasti kuvaaja teki muutakin kuin otti kuvan.

Ja en tarkoita ko. naisen raahaamista pusikkoon.

Kuva
SikaMika

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Sitä mä en tiedä mitä ne ulkomaankomennuksillaan tekee. Ilmeisesti moraalinsa putoaa kuten Suomimammalla porauslautalla, mikä on heidän tapauksessaan vain hyvä asia.
Etelän lomakohteissa britit ovat ihan uskomatonta sakkia.
Kyllä mä heidän äärettömän sikailupotentiaalinsa tunnen, mutta ei ole omakohtaista kokemusta brtittinaisten lohkaisuherkkyydestä ko. maisemissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Briteissä ilta-/yöaikaan kävellessä ihmettelee ensin että wtf, jengi kävelee minihameissaan ja topeissaan pitkin katuja, eiks tällä jengillä tuu kylmä. Kun astut sisään klubiin, huomaat ettei yhdessäkään ole narikkaa - itse paistut ja ahdistat ihmisiä ulkotakkisi kanssa riehuessa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ens viikolla leimaan sit.
Miten vanha auto sinulla on, kun joudut jo köyhien jonoon?
Melkein 7-vuotias.

Tekis mieli vetää päikkärit, mutta kohta pitää taas mennä töihin.
Nyt tekee tupakkia jo kohtuullisesti mieli.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ens viikolla leimaan sit.
Miten vanha auto sinulla on, kun joudut jo köyhien jonoon?
Melkein 7-vuotias.

Tekis mieli vetää päikkärit, mutta kohta pitää taas mennä töihin.
Nyt tekee tupakkia jo kohtuullisesti mieli.
Ruokarööki onkin se pahin. Hyvin sä pärjäät!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Tekis mieli vetää päikkärit, mutta kohta pitää taas mennä töihin.
Nyt tekee tupakkia jo kohtuullisesti mieli.
Ruokarööki onkin se pahin. Hyvin sä pärjäät!
Ihmeen kivuttomasti selvis viikonlopun pokeri-illasta jossa tuli nautiskeltua virvokkeita. Ainoastaan yhteen sankariin meinas palaa hermo. No se ky kuulemmal lensi kallion paarista sit kaaressa loppuillasta ulos :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Salilta soitettiin tutustumiskäynnin ajankohdan sopimiseksi. MITÄ VITTUA?! Joku stanan mamu (ihana olen :h:), joka ei osannut suomea. Puhelu kesti 5 min ihan vain sen vuoksi, koska herra ei osannut sanoa AIKAA kunnolla. Taisteltiin pitkä tovi siitä, että onko klo 18.30 illalla "puoli kahdeksantoista", "kuuskolkyt" vai "puoli seitsemän". Lopulta ilmoitin tulevani paikalle "puoli seitsemältä, 18.30, eli 30 minuuttia ennen klo 7 ja puoli tuntia ennen klo 19". Toivottavasti en ollut kovin töykeä. Iski vielä mainosspiikin jostain ilmoittautumistarjouksesta puhelimessa (minkä luin jo, ja mainitsin asiasta puhelimessa heti aluksi). Osasi ainakin sen osan suomeksi, koska selvästi luki tekstin.

:evil: En haluis hylätä koko touhua yhden puhevikaisen vuoksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Viimex kun tilasin karvakädeltä pizzaa, niin sillä oli jotain käsittämättömiä vaikeuksia sisäistää osoitettani, jonka olen jo samalle jampalle antanu noin 126 kertaa ja joka kerta toiminut. Mutta ehkä hän oli vaan kovassa krapulassa :D
RP

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Viikonloppuna uskalsin (!) vihdoin itse soittaa meidän vakiokebabpaikkaan ja tilata safkaa. Vituilleenhan se meni miehen pizzan osalta, itse sain maukkaan rullakebabin. Vika oli täällä päässä, ei siellä.

Hermot menee Elloksen asiakaspalvelun kanssa. Siellä on ilmeisesti vain huonoa suomea puhuvia venäläisiä. Ja mun hermot menee todella nopeasti jos en saa ongelmaa ratkaistua helposti ja nopeasti. Tai, että en helvetti tiedä ratkesiko se ongelma vai ei.

Tästä syystä tytsä käy yksityisellä lekuriasemalla, siellä kun vielä on suomalaisia lekureita. Omissa asioissa voinkin sitten jankata edes takas niin kauan että kumpikin tajuaa, jos tajuaa.

Kyllä oli ihan kauheeta kun synnytyslekuri ei osannut finskaa ja kokoajan kyseli lääkeohjeiden tarkoitusta hoitajalta kun ei niinku ymmärtänyt :?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ & ^^ Nettitilauslomake pelastaa maailman.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen soittelin yhden jutun asianomistajalle. Saman tien hitsas kiinni, kun yritin selvittää, kuinka häneltä aikoinaan pöllitty tavara olisi nyt mahdollisesti minulla. Ei se mokkakives osannut suomea eikä isobritanniaa. Soitti vielä iltapäivällä uudelleen ja kyseli jotain mottipäisiä uudelleen. Suljin taas puhelun kesken kun en jaksanut lässyttää enempää.

Siis näitä vaippapäitä on pilvin pimein, heitä joilla on oma firma, eivätkä he silti puhu kuin jotain arabiaa tai persiaa. Miten ihmeessä he pystyvät lain mukaan toimimaan kaiken paperiduunin ja muun suhteen. Ainiin, eiväthän ne taida paljon veroa maksaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

SikaMika kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Noissa brittinaisissa on joitain lutkahtavan kiihottavaa.
NOOOOOOOOT!!
Kun katoin noita kuvia niin ekana tuli mieleen että "siis mitä vittua niillä on päällä???" En ymmärrä muotia ja tässäkin se tuli esiin. En koskaan, koskaan laittaisi tuommoisia rytkyjä päälle. Ainoa mielestäni jotenkuten ok-vaate oli sen lihavan tytön pikkumusta, mutta jos oisin noin paksu, en laittais semmoista päälle. Tai ainakin hankkisin oikean koon. Ja eri leikkauksen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriD kirjoitti:Tämä kyllä jo näyttää hengenvaaralliselta. Toivottavasti kuvaaja teki muutakin kuin otti kuvan.

Ja en tarkoita ko. naisen raahaamista pusikkoon.
Vaikuttaa vähän lavastetulta.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No britit eivät hoida hampaitaankaan, joten miksi he välittäisivät pukeutumisesta. Ja toisaalta kun kyse Suomen tyyppisestä sisäsiittoisesta maasta, niin miksi välittää. Hevosnaamoista olisikin jo aika päästä eroon ja kovat pakkaset auttanevat tässä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Juniorin kouluinfo tänään, jänskää. Tai no ei jänskää, mutta ihan kivaa. Enpä oo hirveesti saanu luettua kuten suunnittelin, menee ilta sitten siinä. Ja onhan tässä vielä useita tunteja aikaa. Ehkä siis kone kiinni ;-)
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Juniorin kouluinfo tänään, jänskää. Tai no ei jänskää, mutta ihan kivaa. Enpä oo hirveesti saanu luettua kuten suunnittelin, menee ilta sitten siinä. Ja onhan tässä vielä useita tunteja aikaa. Ehkä siis kone kiinni ;-)
Tokihan juniori menee saksan- tai vielä parempi ranskankieliseen kouluun, että potentiaalinen ura Euroopassa ja maailmalla helpottuu edes hieman?
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Juniorin kouluinfo tänään, jänskää. Tai no ei jänskää, mutta ihan kivaa. Enpä oo hirveesti saanu luettua kuten suunnittelin, menee ilta sitten siinä. Ja onhan tässä vielä useita tunteja aikaa. Ehkä siis kone kiinni ;-)
Tokihan juniori menee saksan- tai vielä parempi ranskankieliseen kouluun, että potentiaalinen ura Euroopassa ja maailmalla helpottuu edes hieman?
Ei näistä kumpikaan, mutta kaksikieliselle luokalle _pyrkii_ kuitenkin ;-)

Enkä siis ole lukematta kouluinfojännityksen takia, vaan oman laiskuuteni ja netissä roikkumisen.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ranskankielisestä koulusta ei tule kuin snobeja imho.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Meidän toimiston lämmitetyllä lattialla on yllättävän hyvä nukkua.
elco

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

milli kirjoitti:Meidän toimiston lämmitetyllä lattialla on yllättävän hyvä nukkua.
Muistan edelleen yhden Vironmatkan, jossa kaverin kylppärin lattialämppäri lämmitti mukavasti polvia kun tuli yrjö.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Elppis kirjoitti:Ranskankielisestä koulusta ei tule kuin snobeja imho.
Snobiutta ei pidä käsittää negatiiviseksi piirteeksi ;)
Prepare for the worstest.
milli

Re: Munamiesten tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

elco kirjoitti: Muistan edelleen yhden Vironmatkan, jossa kaverin kylppärin lattialämppäri lämmitti mukavasti polvia kun tuli yrjö.
Tuollaisessa tilanteessa kylmä/viile lattia on kyllä itselle mieluisin, voi viilentyä lattiaa vasten.
Vastaa Viestiin