Jännittävä torstai (korjattu)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Jännittävä torstai (korjattu)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

exPertti kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Muut saavat kirjoittaa tänne ajatuksistaan, tunteistaan ja tekemisistään, mutta minä en?
Jos ihminen kirjoittaa sellaisia kommentteja kuin sinä hän haluaa niille tietynlaista vastakaikua.
Mielenkiintoista.

(Jos joku raportoi suhteestaan ihmiskuntaan, hän haluaa vastakaikua - varsinkin jos hänen viestinsä, on ettei kiin
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 14.01.2010 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jännittävä torstai (korjattu)

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaivoin nenästä räkää, on se elämä ehanaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jännittävä torstai (korjattu)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Kaivoin nenästä räkää, on se elämä ehanaa.
Nyt haisee koko työhuone pieraisin penkkiin..
Ricoh? paska merkki?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jännittävä torstai (korjattu)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha Soomi pääsi BBC world newsseihin, tupakointikieltosuunnitelmien takia, olin ilostunut, jopa Suomea käsitellään vaikka maailmalla tapahtui Haitissa järisi! Okei seuraavaksi Etyjin puheenjohtajamaa Kazakstanin ampassadööriä haastateltiin ihmisoikeuksista, niin sitten päästiin taas Haitien järistykseen..
Ihan kivaa tällainen uutisten moninaisuus vrt. :lol: :wink:
Stinky

Re: Jännittävä torstai (korjattu)

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hieronta teki tajuttoman hyvää ja sauna sen päälle oli luksusta. Kotikin on siivottu viikonloppua varten eli huomenna tarvii pikapikaa käydä vaan kaupassa ja sit valmistautuu kaverin tupareita varten. Kiva ja erilainen viikonloppu muutenkin tiedossa :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jännittävä torstai (korjattu)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bliss kirjoitti:Ihmisiä vaivaa joku outo talviaggressio. Täällä ja muualla. Hui.
TELEPATIAA!
Yhteensattuma tähän hieman erikoinen. Juuri äskeisellä vierailulla sanoi tuttuni lähes täysin saman asian mielestäni samoilla sanoilla.

Minä vastaan tähän niinkuin siihenkin että minä en ole kokenut nyt viime aikoina ollenkaan samaa, paitsi jossain määrin voisi ajatella samansuuntaisena minua kohtaan omituista, onneksi varsin ainutlaatuista hyvin tylsää käytöstä eräältä naiselta, jota luulin ihan päinvastoin, hyvinkin kivaksi. Harmittaa oman ihmistuntemukseni onneksi harvinainen epäonnistuminen kun oikeasti lähes aina olen toistaiseksi tuntenut ihmiset suurinpiirtein oikein. Onneksi hän ei ollut sentään kovin tuttu eikä tuntenut minua tarpeeksi, toivottavasti, hehhee :shock: Se "lohduttaa".
Mutta ihminen saa näköjään uusiakin kokemuksia vaikka ikää olisi sata vuotta! Sitä vissiin kutsutaan elämäksi.

Mutta aggressiota ei ole esiintynyt mielestäni ympärilläni eikä minun ympäristössä. Jotain levottomuutta sensijaan ehkä.

Mutta pointti oli se, että kaverini sanoi juuri saman kuin Bliss, mutta hän ei ollut Bliss. Se tuntui oudolta.

Olen hieman väsynyt, hyvää yötä

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 15.01.2010 7:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jännittävä torstai (korjattu)

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti:Jaaha Soomi pääsi BBC world newsseihin, tupakointikieltosuunnitelmien takia, olin ilostunut, jopa Suomea käsitellään vaikka maailmalla tapahtui Haitissa järisi! Okei seuraavaksi Etyjin puheenjohtajamaa Kazakstanin ampassadööriä haastateltiin ihmisoikeuksista, niin sitten päästiin taas Haitien järistykseen..
Ihan kivaa tällainen uutisten moninaisuus vrt. :lol: :wink:
Mitä vittua? Taasko yksi kukkahattutäti-kerrostalokyttääjien laki tulossa? Mikä se on? Eikö saa röökata kotonaankaan tai ulkona tai kummassakaan?
*Sytyttää Mallun*
Vastaa Viestiin