10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Seuraavaksi?

10 vuotta samaa myrkkyä lisää?
2
33%
Eläkkeelle!
1
17%
Jotain aivan muuta!
3
50%
 
Ääniä yhteensä: 6

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tätä hommaa(työ) tehty, 10v tulee kuluneeksi tänään ja huomenna olen vielä kuluneempi, jäiskö eläkkeelle?
Viimeksi muokannut Niba, 15.01.2010 0:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Viikonloppuna ois tiedossa askarteluapaskartelua ja kaverita :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lähden tuossa kohtapuoliin suuhygienistille. Muistelen viimeisestä hamppulääkärikäynnistä olevan joku seitsemän vuotta :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Unihommat ammuttu alas eikä laskeutuminenkaan tapahtunut telemarkilla. Heräsin puoli seiskalta eikä paluuta entiseen enää ollut. Soittelin sitten saman konkurssin piikkiin kysyäkseni sijaishommia tälle päivälle, muttei niitäkään löytynyt. Näin lyhyen yön aikana sen tyyppisiä painajaisia paskahommista, että ilmeisesti luonto päätti ajaa mut keskellä yötä lopputyön tekoon. Se onkin edennyt mukavasti tämän viikon aikana, joten jatketaan siitä.

Koska Niballa on tänään merkkipäivät töissä, voisi sielunveljensä Homie kertoa jonkin tilanteeseen (kuin tilanteeseen) sopimattoman sokerileipurin kakkuvitsin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meitä on moneksi


Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kovasti väsynyttä huomenta!
Nyt en voi syyttää edes unettomuutta, nukkumasaa, enkä sinilintua.. Kuka helkutti käski valvomaan myöhälle yöhön? Zzz. No onneksi enää 7,5 tuntia viikonloppuun.
Kivaa muutenki, että on tulossa rauhallinen viikkis..ei mitään sovittuja menoja minnekään. (Vaari lasketaan hautaan kello 14, mut sinne en pääse ku oon töissä. Siis uurna.) Lisäksi yksi tyttökaveri tulee "Suomen persereiästä" kylään, mutta meinaan olla niin rohkea että annan poikaystävän lähteä sen kanssa ulos ja pysytellä itse neljän seinän sisällä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Miks et pääse uurnan laskuun?

Ihanaa, perjantai! Tänään on kaverin tuparit ja huomenna pulkkamäkeen :] Masun pohjasta kutittaa huominen jo valmiiks. Ei pulkkamäki vaan se seura. Iik.
milli

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja milli »

tpk!
Mielettömän hyvä fiilis :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Webasto hoidettu kuntoon pikahuollossa, aivan mahtava huoltoukkeli :h: Mieletön palveluasenne ja muisti jopa kehua mun kauniit kynnet! Seuraava ohjelmanumero turvallisuudesta luennointi, mun lemppari. Ei pöllömpi päivä siis! Perjantaikin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vihroin perjantai! Vapaata koko viikonloppu ja menojakin olen yrittänyt olla sopimatta ihan mahdottomasti :D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Heräsin 9.43 mukavien vaikkakin outojen unien jälkeen. Missasin aamupäivän jumpan, mutta onhan tässä koko päivä aikaa. Opiskelua luvassa ja onneksi vielä mielenkiintoisesta aiheesta. Pysyttelen silti kotona lukemassa, nukahtamisen vastustaminen julkisilla paikoilla ei ole hirveän mukavaa. Ehkä yhdentoista tunnin yöunista oli jotain hyötyäkin, toivon ma.

Nyt aamiaista, yleensä oon syöny jo lounaan tähän aikaan, ihku laiskamatoaamu :)
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olen meedio. Näin unta siitä, että Sipsi lauloi "mun biisin" jossain kemuissa singstarissa. Heräsin ja puhelimessani oli viesti Sipsiltä. Pelottavaa.

Paska olo, mut se nyt ei oo mitään uutta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mikä sulla on? Kipiä vai :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:^Mikä sulla on? Kipiä vai :(
Sain osittain sen pojan paskataudin ja olin sijaistamassa siellä muualla, missä ergonomia petti sit ihan totaalisesti, ei edes mun vasta aloitettu hyvä lääkitys estänyt niskajumia ja superhedaria. Mä oon jotenkin kroonisesti sairas nykyään, näköjään. Mä haluaisin vaihtaa töitä johonkin ehkä hieman luovempaan, tai edes sellaiseen, missä olisi edes osa päivästä jotain muuta, kuin vain kirjoittamista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:ehkä hieman luovempaan, tai edes sellaiseen, missä olisi edes osa päivästä jotain muuta, kuin vain kirjoittamista.
Kirjoittaminen on mitä suurimmassa määrin luovaa työtä.
Paras päivä ikinä.
SikaMika

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:Pelottavaa.
Indeed. Kun uutenavuotena tuli röpöteltyä isolla kädellä, alkoi ottamaan pumpusta jolloin pistin korkin pulloon. Sama toistui muutaman selvän päivän jälkeen loppiais-iltana. Siinä sitten mietiskelin, että melko nuorena tällaiset vaivat mulla alkavat. Mietin sitten perään parasta kaveriani, joka läträä viinalla paljon enemmän kuin minä ja ajattelin, että missähän kunnossa se mahtaa olla. Sitten päädyin ajattelemaan faijaansa, jolle myös soppa on aina maistunut, ajattelin että kaverillani saattaa olla mua paremmat geenit koska melko iäkkäällä isällään ei ole koskaan ollut mitään ongelmia terveytensä kanssa vaan on ollut aina melko vetreä gubbe. Pari minuuttia tämän ajatusketjun läpikäymisen jälkeen samaiselta kaverilta tulee tekstiviesti, että isänsä on kuollut. Spooky.

Enää ei ole ottanut pumpusta, kun olen palannut terveellisten elämäntapojen pariin...ainakin toistaiseksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pelottavaa.
Indeed. Kun uutenavuotena tuli röpöteltyä isolla kädellä, alkoi ottamaan pumpusta jolloin pistin korkin pulloon. Sama toistui muutaman selvän päivän jälkeen loppiais-iltana. Siinä sitten mietiskelin, että melko nuorena tällaiset vaivat mulla alkavat. Mietin sitten perään parasta kaveriani, joka läträä viinalla paljon enemmän kuin minä ja ajattelin, että missähän kunnossa se mahtaa olla. Sitten päädyin ajattelemaan faijaansa, jolle myös soppa on aina maistunut, ajattelin että kaverillani saattaa olla mua paremmat geenit koska melko iäkkäällä isällään ei ole koskaan ollut mitään ongelmia terveytensä kanssa vaan on ollut aina melko vetreä gubbe. Pari minuuttia tämän ajatusketjun läpikäymisen jälkeen samaiselta kaverilta tulee tekstiviesti, että isänsä on kuollut. Spooky.
Joskus ajatuskin voi tappaa?

Taidanpa jättää turhat ajattelut tänään väliin kun vertaiskokemuksia lueskelee..
Enää ei ole ottanut pumpusta, kun olen palannut terveellisten elämäntapojen pariin...ainakin toistaiseksi.
Kyllä sitä kuollaan vielä teilläkin!
Onkos siis isäisesi hengissä?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Olen meedio. Näin unta siitä, että Sipsi lauloi "mun biisin" jossain kemuissa singstarissa. Heräsin ja puhelimessani oli viesti Sipsiltä. Pelottavaa.
Ihan huippua! 8)
Itseasiassa en ole koskaan testannut sing staria..karaokea kyllä liiankin kanssa. Mikä se biisi oli? (Että tiedän, mitä alkaa treenaamaan.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:ehkä hieman luovempaan, tai edes sellaiseen, missä olisi edes osa päivästä jotain muuta, kuin vain kirjoittamista.
Kirjoittaminen on mitä suurimmassa määrin luovaa työtä.
Saneluiden kirjoittaminen ei kylläkään ole.
Stinky

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Voi Elppa :( Kauheesti haleja sulle. Yritettäskö nähä ens viikolla?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei kiinnostanut sängystänouseminen ajoissa kun oli kivat mielikuvitusretket menossa eli saa killiä työpisteellä ties kuinka myöhään. Voisi muuten melkein jättää salille menon huomiseen, mutta lauantaisilla urheiluaktiviteeteilla on ollut heikko toteutumisprosentti. Toisaalta kuumottaisi päästä rautakauppaan, boys and toys.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Olen meedio. Näin unta siitä, että Sipsi lauloi "mun biisin" jossain kemuissa singstarissa. Heräsin ja puhelimessani oli viesti Sipsiltä. Pelottavaa.
Ihan huippua! 8)
Itseasiassa en ole koskaan testannut sing staria..karaokea kyllä liiankin kanssa. Mikä se biisi oli? (Että tiedän, mitä alkaa treenaamaan.)
Love is all around :D

Stinky- juu!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Love is all around :D
Ai toi, mähän oon kuullut kun Elppis laulaa ton! Hyvin vetikin.
Tänään wiskin maistelua Maunulassa heviklaanin mestoilla, saas nährä mitä seuraa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Love is all around :D
Ai toi, mähän oon kuullut kun Elppis laulaa ton! Hyvin vetikin.
Tänään wiskin maistelua Maunulassa heviklaanin mestoilla, saas nährä mitä seuraa.
Et sä uskaltais sanoa mitään muutakaan :D Toivottavasti pitkätukat järjestää sulle hyvän vapaaillan niin, että ehdit matsia katsomaan huomenna (ja viemään mut johonkin täältä!). Vitsivitsi, ota vaikka toi mies.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Et sä uskaltais sanoa mitään muutakaan :D Toivottavasti pitkätukat järjestää sulle hyvän vapaaillan niin, että ehdit matsia katsomaan huomenna (ja viemään mut johonkin täältä!). Vitsivitsi, ota vaikka toi mies.
Love is all around on jees! *nostalgiaa*
Siis mitä? Eikö teillä ole poika kotona viikonloppuna? Pitäiskö kävästä drinksuilla huomenillalla?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin