10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Seuraavaksi?

10 vuotta samaa myrkkyä lisää?
2
33%
Eläkkeelle!
1
17%
Jotain aivan muuta!
3
50%
 
Ääniä yhteensä: 6

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Et sä uskaltais sanoa mitään muutakaan :D Toivottavasti pitkätukat järjestää sulle hyvän vapaaillan niin, että ehdit matsia katsomaan huomenna (ja viemään mut johonkin täältä!). Vitsivitsi, ota vaikka toi mies.
Love is all around on jees! *nostalgiaa*
Siis mitä? Eikö teillä ole poika kotona viikonloppuna? Pitäiskö kävästä drinksuilla huomenillalla?
On on, sen takiahan mä laitoin että joko mies tai minä :D Vaikka Malmilla asutaan, ei toi 1,5v ole vielä IHAN valmis yksin kotona olemiseen (muutamaan vuoteen, mun puolesta muutamaan kYMMENEEN vuoteen :D).
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Love is all around :D
Ai toi, mähän oon kuullut kun Elppis laulaa ton! Hyvin vetikin.
Tänään wiskin maistelua Maunulassa heviklaanin mestoilla, saas nährä mitä seuraa.
Et sä uskaltais sanoa mitään muutakaan :D
No jätin sanomatta ettet ole vielä mikään Idols-tähti joka omaa täydellisen taidon/äänen ja tulkinnan. Tollei niinku lähikuppilatasoltaan kyl erittäin hyvää.
Elppis kirjoitti:Toivottavasti pitkätukat järjestää sulle hyvän vapaaillan niin, että ehdit matsia katsomaan huomenna (ja viemään mut johonkin täältä!). Vitsivitsi, ota vaikka toi mies.
Huomenna on oma matsi 17.45, jotenka varmaan joutuu olemaan ilman huikkaa sen matsin jne... Niin ja ehkä Votakan kanssa pitäs nährä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
On on, sen takiahan mä laitoin että joko mies tai minä :D Vaikka Malmilla asutaan, ei toi 1,5v ole vielä IHAN valmis yksin kotona olemiseen (muutamaan vuoteen, mun puolesta muutamaan kYMMENEEN vuoteen :D).
Heh, joo melkein ymmärsinkin..mutta oli pakko varmistaa. 8)
Palailemme asiaan! Voihan sitä viikollakin treffata.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari pus, elä suutu, en mä pahalla.

Sipsi, kahtotaan. Mul on puhelin, sul on puhelin. Sun vaan pitää oppia vastaamaan siihen :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:Malmilla asutaan.
Naapuri.

Tänään teen töitä kotona (tai siis tein, nyt "teen töitä") koska taloyhtiö oli tilannut IV-röörien puhdistuksen. Noooooh, IV-firman hemmot tuli ja puhdisti ja poltti keittiön valaistussulakkeen. Ei siinä mitään, pimeässä keittiössä kyllä pärjää, mutta jostain syystä pakastin ja jääkaappi on kiinni samassa sulakkeessa. Ja pakastin on täynnä hirvenlihaa. Asian korjaaminen ei kuulema kuulu IV-firmalle, vaikka se sen sulakkeen poltti isolla työkoneellaan. Sillälailla ja justiinsa.

Meillähän ei tietenkään ole yhtään sulaketta varalla, mutta onneksi naapurista löytyi. Kun hoksasin että kas, pakastin ei ole enää päällä, niin silmiini piirtyi kuva Eat&Joy Maatilatorilta missä kävimme eilen. "Hirven paisti ja file 150€/kg".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti: Sun vaan pitää oppia vastaamaan siihen :D
No niin se äitikin sanoo, mut päikkäriajat on pyhitettyjä. 8)

Ääh, silmään sattuu..haluun kotiin. Toivottavasti Mersu-kyyti on tänään ajoissa, joutuu ehkä muuten pistää Jamesin vaihtoon.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Dumari pus, elä suutu, en mä pahalla.
You're not making any sense.
Mistä mä olisin jotain ottanut? Vielä työaikana? Ei täällä saa ottaa :P
Stinky

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti: Stinky- juu!
Jei! Mä en kykene ajattelee nyt selkeest et palataan aikatauluun myöhemmin.
Bliss: Tuutko samalla??
bliss

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Stinky- juu!
Jei! Mä en kykene ajattelee nyt selkeest et palataan aikatauluun myöhemmin.
Bliss: Tuutko samalla??
Toki. Jos ei mitn katastrofia satu, tai ei oo poikasen terapiailta. Ne meinaan alkoi taas.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:ehkä hieman luovempaan, tai edes sellaiseen, missä olisi edes osa päivästä jotain muuta, kuin vain kirjoittamista.
Kirjoittaminen on mitä suurimmassa määrin luovaa työtä.
Saneluiden kirjoittaminen ei kylläkään ole.
Lääkärien tuutista tulee kyllä usein sellaista puuppaa että siihen kyllä vaaditaan kaikkea muuta paitsi myötätuntoa.
Mitenkäs se olisi ollut jos valelääkäri olisi puhunut omiaan?
Onneksi konsultoi sairaanhoitajia..
Keskustelussa TV1ssä tuli provo haistattelijalta, koska kuulemma oli nuori ja kauniskin(leveät hartiat ja kaikki) Karkkilan puolen asioita päättänyt nainen olisi varmasti antanut hänelle muutakin kuin työpaikan, varmasti neidillä45 pikkuhousut jo housut kastui! ;)
Stinky

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

bliss kirjoitti:
Stinky kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Stinky- juu!
Jei! Mä en kykene ajattelee nyt selkeest et palataan aikatauluun myöhemmin.
Bliss: Tuutko samalla??
Toki. Jos ei mitn katastrofia satu, tai ei oo poikasen terapiailta. Ne meinaan alkoi taas.
Mahtavaa :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Malmilla asutaan.
Naapuri.
Meillähän ei tietenkään ole yhtään sulaketta varalla, mutta onneksi naapurista löytyi. Kun hoksasin että kas, pakastin ei ole enää päällä, niin silmiini piirtyi kuva Eat&Joy Maatilatorilta missä kävimme eilen. "Hirven paisti ja file 150€/kg".
eat & Joy on tosiaan uusi maatilamyymälä lasipalatsissa..
Siellä valikoimissa myös pienpanimo-oluita, Tuorlan panimosta esim sellaisia joita ei muualta Hesasta saa, eikä Espoosta eikä Vantaasta..
Tuorlan panehtimon tuotteen ovat kyllä herkkiä päivämäärän suhteen, eli ne kannattaa juosa heti lähimenneisyydessä kotiinkannosta!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Niba kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Malmilla asutaan.
Naapuri.
Meillähän ei tietenkään ole yhtään sulaketta varalla, mutta onneksi naapurista löytyi.
Meillä on useampi kuin yksi naapuri.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Taidanpas lähteä rumputreeneihin.
Kai Nalo

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kotiin. Huomenna juniorin kanssa metsään nuotiolle ja grillaamaan makkaraa. Johan se on 14 kuukautisen aika saada eka nuotiokokemus. :thumb:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niba kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Malmilla asutaan.
Naapuri.
Meillähän ei tietenkään ole yhtään sulaketta varalla, mutta onneksi naapurista löytyi. Kun hoksasin että kas, pakastin ei ole enää päällä, niin silmiini piirtyi kuva Eat&Joy Maatilatorilta missä kävimme eilen. "Hirven paisti ja file 150€/kg".
eat & Joy on tosiaan uusi maatilamyymälä lasipalatsissa..
Siellä valikoimissa myös pienpanimo-oluita, Tuorlan panimosta esim sellaisia joita ei muualta Hesasta saa, eikä Espoosta eikä Vantaasta..
Tuorlan panehtimon tuotteen ovat kyllä herkkiä päivämäärän suhteen, eli ne kannattaa juoda heti lähimenneisyydessä kotiinkannosta!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Työpäivä pulkassa. Puuuuuh.
Onneksi viikonloppu alkaa!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Täällä on niin tylsää että lähdin vaihtelun vuoksi piikitettäväksi. Tähän perään jokin sika-aiheinen kasku ja hymiö. Jatkan harjoituksia...
tuulenpuiska

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Taidanpa vaihtelun vuoksi kirjoittaa jotain muutakin kuin one-linereitä. Kerron päivästäni.

Ensinnäkin, mä en käy missään. Se myös näkyy siinä kuinka ilmeisesti normaalit jutut tuntuu oudoilta. Tapaus metro: sisään astuu pari muusikkoa, joista toinen alkaa soittamaan harmonikkaa. Siis mitä vittua? Ulkonahan tuo on ihan ok, mutta sisällä metrojunassa? Teki mieli pistää kädet korville ja tokaista kovaa ääneen jotta olkaa hiljaa. Tyypillinen katusoitanta ei sovi metron sisälle: liian äänekästä. Eikä siinä vielä kaikki! Kaverit oli aika pelimiehiä ja kun niitä oli kaksi, niin toinen kiersi vaunua ympäri jotain sopertaen, vissiin vierasta kieltä, kuppi kourassa jonkin sortin esityspalkkiota haluten. Aika röyhkeää sakkia! Olivat "vain" yhden pysäkivälin matkassa mukana. Ihme meininkiä nykyään...


Ihminen on muuten tosiaan juuri niin nuori kuin itse luulee olevansa! Siis meikähän on aikas teinix ja sillai vittu joo, vaikka 30 tuli täyteen. Mutta jos on niin sanotusti "Young at heart" niin se myös näkyy ulospäin. Näin vissiin kaupan tädillekin näyttäytyi, sillä kyseli papereita kun olutta ostin. Enkä ole kuin parisen vuotta samassa kaupassa käynyt...
Stinky

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Helmee. Pääsin lähtee töistä jo puol 4 ja sain vielä kyydin himaan. Kävin kaupassa, apteekissa ja olen kerennyt ottaa jo tirstat. Ihan luksusta. Nyt saan rauhassa käydä suihkussa ja valmistautuu iltaa varten. Kohta avaan ölpän :]
Asie Payton

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

No nyt alkaa olla tylsää kökkiä tässä sohvalla polvi oikosena. Tota The Wrestleriä katsellessa alkoi tehdä mieli sylitanssia. Voisko joku tulla toimittamaan?
SikaMika

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mun tekee mieli viinaa, tupakkaa ja suklaata. Mun ei tee mieli tehdä lopputyötä. *jatkaa lopputyöntekoa*
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stinky kirjoitti:Helmee. Kohta avaan ölpän :]
Mimmi lähössä radalle? Mekko vai housut? Kevyt kenttänaamio vai kohtalokas megapakkelson? Sitten hiukset, kiinni vai auki? Entä kengät, onko korkkarit liian liukkaat? Kuis sitten pohjat, liika sidukkahan turvottaa? Eihän päikkäreistä vaan jäänyt liptoneita jäähdytettäväksi asti? Mikä baari, lihatiskimäinen dise vai tunnelmallinen irkkupupi? Kortsut, ne just, riittääkö perhepakkaus jos kunnon kiima iskee? Joko siivosit vessan ja keittiön, niistä se yövieas huomaa, oletko oikeasti siisti ja parisuhdematskua? Niin paljon kyssärii...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: ...
Tupareihin. Mekko. Kevyt kenttänaamio. Auki. Saappaat. Glögi ja kaljaa, en juo sidukkaa. Jäi. En tiedä vielä. Kortsut ehdottomasti ja pitäs riittää jos tarve vaatii. Siivosin eilen, kämppä on aina siisti.
Jatketaanko?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: 10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sorppa ylermi, en missään mielessä tarkoittanut loukata, ajattelin vaan että imo nuo babybiot on jotenkin vaan enemmän äideille suunnattuja. Voin laittaa niille viestiä, että varaavat isejä varten sinne muutaman miehekkään tuoteboxin ettei kenenkään enää tarvi pahoittaa mieltään.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin