TII

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kai Nalo

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Niba kirjoitti:Helpponakkeja
Aidon kulinaristin tunnistaa aina!
bliss

Re: TII

Viesti Kirjoittaja bliss »

RP kirjoitti:Koitan myös harrastaa herätyskellolla syöntiä, koska se vireystila vaan on sairaan hyvä kun syön säännöllisesti. Vielä mennään tytsän ehdoilla, joten päivät on niin erirytmisiä ym. että sekin osaltaan hankaloittaa tätä omaa issuetani.
Syöt jotain aina kun tyttökin syö? Vaikka rytmi ajallisesti heittelee niin eikö se ole kuitenkin aika säännöllistä? :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kai Nalo kirjoitti:
Niba kirjoitti:Helpponakkeja
Aidon kulinaristin tunnistaa aina!
viipale luomu :) ruisleipää + lasi maitoa

Tämän jälkeen menen n. klo. 19 avantoon, käyn siellä ehkä kaksi tai kolme kertaa välillä lämmitellen kuulaassa ja tuulettomassa säässä -8C. Siinä on nautintoja yhdelle illalle, kyllä tulee uni silmään!
RP

Re: TII

Viesti Kirjoittaja RP »

bliss kirjoitti: Syöt jotain aina kun tyttökin syö? Vaikka rytmi ajallisesti heittelee niin eikö se ole kuitenkin aika säännöllistä? :)
No samaan aikaan ei toki voi syödä, siis jos haluaa että tytsä syö. Se on aikamoinen show. Yleensä syön kun hän unilla, mutta juuri tuosta syystä se unohtuukin kun puuhaan jotain muuta. Mun on hyvin vaikea syödä ilman näläntunnetta, jostain syystä sitä tulee aika harvoin. Tämä on hiukan osa ongelmaa varmaankin. Tuskin unohtaisi jos maha huutaisi hoosiannaa.
NuoriD

Re: TII

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:

Sain jonkun kiertävän vatsapöpön lauantaisista bileistä, ei mukavaa.
Yleensä sitä sanotaan krapulaksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ja naisilla ilmenee joskus myös nimellä 'raskaus'.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Re: TII

Viesti Kirjoittaja elco »

Voitto!

Tuli uusi vihu tenniksen esport cupin tähän asti korkeimman tason avauskierroksella vastaan. Irtauduin pirullisen väännön jälkeen duunista 15min ennen matsia. Ohjaamo täynnä käsiä ja välimatkat juoksua ja minuutti myöhässä kentällä.

Vihulla ei ollut mitään heikkouksia. Kaikki peruslyönnit ja syöttö olivat pahoja enkä päässyt peliin mukaan ollenskaan. Kun vihulla oli omassa syötössään pelipallo 5-0 johtoon niin mietin perimmäisiä kysymyksiä, kuten miksi vitussa olen ylipäänsä olemassa ja eikö vittu edes tennis voisi sujua.

Sain jollain hätäpaskalla pisteen, minkä jälkeen vihu teki kaksi kaksoisvirhettä. 1-4. Sementtilastissa oleva kilometrin mittainen tavarajuna nytkähti liikkeelle asemalta. Kitkuttelin oman syötön kotiin vaikeuksien kautta ja vihun virheiden kautta pääsin 4-4:ään ja edelleen 5-4:ään. Normaalisti peli muuttuu johtoasemassa vaikeaksi, mutta nyt jotenkin homma loksahti kohdalleen ja sain parannettua tasoa. Sain pidettyä tason loppuun asti ja vein 11 peliä putkeen pyyhkien piruparalla lattiaa 11-4.

Ero säälittävän paskahousun sekä munattoman homon ja pysäyttämättömän kuningasvoittajan välillä on pienestä kiinni. Olen täynnä itsevarmuutta ja itseäni. Mmmuahahaha!
Jenny Daa-aah! ling

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Meillä on karsastettu amicat sun muut aina ja ihan vaan siks, ettei safkan sisällöstä tiedä tarpeeks. Mielummin kotona väsätty ateria ilman extralisäainepaskoja sun muita, yleensä tulee syötyäkin määrällisesti vähemmän. Fiksummin. Mul on ehkä pieni ruokavamma ja haluun mahdollisimman tarkasti nähdä kun vatsaan aikomani tuote tehdään...

Subwayn patonkiin sorruttiin pojan kanssa taas tänään. Eilenkin. Mut en voinu ottaa tunaversioo ku myyjis ei tienny onko siinä käytetyt munat luomuja tai edes vapaita! :D

Vegisversio toimi hyvin.
Jenny Daa-aah! ling

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

RP kirjoitti:
bliss kirjoitti: Syöt jotain aina kun tyttökin syö? Vaikka rytmi ajallisesti heittelee niin eikö se ole kuitenkin aika säännöllistä? :)
No samaan aikaan ei toki voi syödä, siis jos haluaa että tytsä syö. Se on aikamoinen show. Yleensä syön kun hän unilla, mutta juuri tuosta syystä se unohtuukin kun puuhaan jotain muuta. Mun on hyvin vaikea syödä ilman näläntunnetta, jostain syystä sitä tulee aika harvoin. Tämä on hiukan osa ongelmaa varmaankin. Tuskin unohtaisi jos maha huutaisi hoosiannaa.
Pelkkää vettä, ei limppareita tai mehuja, tuntuu nälkä herkemmin!
Eli lapsineuvot pelaa aikuisillakin. :]

Söin just 2 avocadoa ja manteleita kasan ihan vaan siks ku ei huvita syödä ruokaruokaa nälättömään oloon, oikomista...
Jenny Daa-aah! ling

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Sähköpostiin esiteltiin Suomen rohkeimpia miehiä. Pari vikaa kikatutti.

1. Matti Seinäjoelta:

Matti, joka tulee myöhään kännissä kotiin, yltympäri huulipunan jäljissä ja haisee naisen parfyymille, läpsäyttää vaimonsa takamukselle ja sanoo:
"Sä oot sitten seuraava!"

2. Ville Oulusta:

Vaimo oli makuuhuoneessa sängyssä lukemassa kun Ville käveli makuuhuoneeseen lammas kainalossaan.
"Tässä on se lehmä, jonka kanssa harrastan seksiä kun sinulla on päänsärky."
"Toi on kyllä lammas", vaimo kommentoi.
"Mä puhun lampaalle", Ville vastasi.

3. Jari Kuopiosta

Jari huomaa vaimonsa pakkaavan matkalaukkunsa, joten kysyy: "Mitä teet?"
Nainen vastaa: "Pakkaan tavaroitani ja muutan Lontooseen. Olen kuullut, että siellä maksetaan naisille 400 puntaa siitä mitä olen antanut sinulle ilmaiseksi"
Myöhemmin kun nainen on lähdössä, hän huomaa että Jari on myös pakannut matkalaukkunsa. Hän kysyy: "Mihin sinä olet lähdössä?"
Jari vastaa: "Tulen mukaan Lontooseen. Haluan nähdä miten pärjäät 800 punnalla vuodessa."

4. Heikki (pultsari) Tyrnävältä:

Nainen oli ostoksilla paikallisessa S-marketissa ja poimi kauppakoriinsa 2 litraa maitoa, rasiallisen kananmunia, 2 litraa tuoremehua, salaattia, tomaatteja ja kahvipaketin.
Ulko-oven vieressä oli Heikki tarkkailemassa naista kun hän nosti tavarat kassan hihnalle. Hetken jälkeen Heikki lausui: "Oot varmaan sinkku."
Nainen säikähti hieman, mutta häntä kiinnosti myös tietää miten juoppo oli voinut tietää hänen sosiaalistatuksensa, koska hän oli todellakin sinkku. Hän tarkasti nopeasti ostamansa tuotteet, mutta ei löytänyt niistä yhtään merkkiä, mikä olisi voinut paljastaa häntä sinkuksi. Loppujen lopuksi hänen oli pakko myöntää juopolle: "Niin olen, mutta mistä tiesit?
"Koska oot niin saatanan ruma." vastasi Heikki.
Manaaja

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elämäni ekat mavet kokeiltu varovaisesti flunssatoipilaana. 124 kilon kohdalla alkoi tuntumaan, ettei näpit välttis enää kestä enempää ilman lipsumisvaaraa. Mikä avuksi? Eiks remmit ole vähän pelleilyä?

Edit: Ristikkäinen ote tuntui auttavan asiaan. 135kg meni aika mukavasti vielä. Ei se liene ihan huanosti ekoiks ykköskokeiluiks.
RP

Re: TII

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Pelkkää vettä, ei limppareita tai mehuja, tuntuu nälkä herkemmin!
Eli lapsineuvot pelaa aikuisillakin. :]
Juon pelkkää vettä, viikonloppuisin hiukan limpparia. Maitoa tai mehua en juo. Olen aina ollut tämmönen syöjä siis ihan nuoruudesta lähtien. Se nyt vaan korostuu enemmän kun olen kotona kokoajan. Töissä tai koulussa se oli helppoa kun oli ne ruokatauot :) Olen niin omissa ajatuksissani elävä tyyppi, ja se yhdistettynä kokkausinnon nollatasoon on aika pölö yhdistelmä :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ilma ei ollutkaan niin tyyni mutta uinti sujui helposti, kaveri aristi viime viikolla paleltunutta sormeaan lisäksi hiukan tunnelmaa vähensi uimapaikalle(laiturille) saapunut viiden rysä-muijan poppoo (3kynppisiä), aika mahottomasti mökää pääsi heistä ja pari pulahti jopa avantoon..
Itse vetelin pari kierrosta avannossa n. 10m ja välillä pikku spurtti ylämäkeen juosten ja sitten vielä pulahdus mereen! Kaikki tietysti häirinneiden rysä-muijien iloksi(Jope) iloksi(Jope)!
Kai Nalo

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:Eiks remmit ole vähän pelleilyä?
Ei ole. Niiden tarkoitus on myös antaa täysi keskittyminen puhtaalle ja suoralle nostolle. Mave on meinaan yksi niistä liikkeistä joilla voit saada välilevyn pullistuman hyvin helpolla, jos keskittyminen herpaantuu pidon vuoksi ja nostat vaikkapa hieman vinossa asennossa.

Ite teen SJM:aa tällä hetkellä 90 kilolla remmien kanssa juuri tuosta syystä.

Opettele pienillä painoilla tekniikka eka. Välilevyn pullistumaa sä et halua meinaan hankkia. Äläkä ojenna selkääsi yli loppuvedossa. Se on myös pahasta.
Bhven

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kai Nalo kirjoitti:Opettele pienillä painoilla tekniikka eka. Välilevyn pullistumaa sä et halua meinaan hankkia. Äläkä ojenna selkääsi yli loppuvedossa. Se on myös pahasta.
Kuulostaa jotenkin törkeän vaaralliselta. Kannattaako mitään painojen nostelua edes harkita ennen kuin jaksaa vetäistä vähintään 30 leukaa putkeen?
Kai Nalo

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Bhven kirjoitti: Kuulostaa jotenkin törkeän vaaralliselta. Kannattaako mitään painojen nostelua edes harkita ennen kuin jaksaa vetäistä vähintään 30 leukaa putkeen?
Jos mä vetäisin luonnostani 30 leukaa putkeen olisin jo silloin niin hyvässä kunnossa että pysyisin vaan sohvalla ja nauraisin kun lahjattomat treenaa.
Bhven

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kai Nalo kirjoitti:Jos mä vetäisin luonnostani 30 leukaa putkeen olisin jo silloin niin hyvässä kunnossa että pysyisin vaan sohvalla ja nauraisin kun lahjattomat treenaa.
Tarkoitin notta aloittaa treenaamisen leuanvetotangolla ja siirtyy rautoihin vasta sitten kun menee 30 putkeen. Voiko leukoja vetelemällä kuinka helposti rikkoa itsensä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23474
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Leuanvetohan se auttaakin maastavetoon huimasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Bhven kirjoitti:Voiko leukoja vetelemällä kuinka helposti rikkoa itsensä?
Ei, mutta aika yksipuolinen treeni kyllä on. Selkä, hauis ja forkut. Sitä paitsi, sen yhdenkin leuan saaminen on aika kova juttu monelle. Reenaa siinä sitten, kun ei edes ensimmäistä meinaa saada.

Toisekseen 30 leuan vetäjät on aika harvassa. 30 leukaa kun vaatii aika helvetin kovan lihaskunnon. Suomen ennätyskin on vain 63 toistoa.

Ei salilla itteensä riko, kunhan vaan pitää järjen päässä ja unohtaa elvistelypainojen kanssa pelleilyn. Kyllin pienet painot, rauhallisesti ja keskittyen sano.
Bhven

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Bluntly kirjoitti:Leuanvetohan se auttaakin maastavetoon huimasti.
Vaikea sanoa, kun en tiedä asiasta mitään. (Terv. nimim. en ole koskaan käynyt salilla.) Ajattelin vaan notta leuanveto treenaa koko yläkroppaa, niin ehkä siitä saadut lihakset jotenkin estäisivät selkää rikkoutumasta niin helposti tai jotain.
Kai Nalo

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti: Ero säälittävän paskahousun sekä munattoman homon ja pysäyttämättömän kuningasvoittajan välillä on pienestä kiinni. Olen täynnä itsevarmuutta ja itseäni. Mmmuahahaha!
Haistan kitinän tennisturnauksen tulevan. Elco Vs. Stadinarska. Place your bets!
Bhven

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kai Nalo kirjoitti: Ei, mutta aika yksipuolinen treeni kyllä on. Selkä, hauis ja forkut. Sitä paitsi, sen yhdenkin leuan saaminen on aika kova juttu monelle. Reenaa siinä sitten, kun ei edes ensimmäistä meinaa saada.
Hyvä pointti. Kannattaanee aloittaa ihan vaan punnerruksilla siis.
Toisekseen 30 leuan vetäjät on aika harvassa. 30 leukaa kun vaatii aika helvetin kovan lihaskunnon. Suomen ennätyskin on vain 63 toistoa.
Eikö Prosessi ole sitten epävirallinen Suomen mestari? Muistaakseni puhui joskus, että pystyi nuorempana vetämään niin monta leukaa kuin halusi? Julistan prossun samalla epäviralliseksi maailmanmestariksi.
Ei salilla itteensä riko, kunhan vaan pitää järjen päässä ja unohtaa elvistelypainojen kanssa pelleilyn. Kyllin pienet painot, rauhallisesti ja keskittyen sano.
Roger that. Jäin vaan nyt miettimään, että jos maastavedossa on mahdollisuus saada vl-pullistuma, niin varmaan löytyy turvallisempiakin liikkeitä samojen lihasryhmien treenaamiseen, vai ei? Miksi jengi treenaa vaarallista maastavetoa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23474
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bhven kirjoitti: Miksi jengi treenaa vaarallista maastavetoa?
- uber liike koko ruodolle
- suurimmat RAW-painot liikkuu tässä
- mahtava tunne kun vintti melkein pimenee, oksennus tulee juuri ja kakka kurkistaa kunnon sarjan viimoisissa vedoissa

Miksi jengi polttaa tai juo viinaa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Bhven kirjoitti:Miksi jengi treenaa vaarallista maastavetoa?
Ei se vaarallista ole kuin huonolla tekniikalla ja liiian suurilla painoilla toteutettuna.
Bhven

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Bluntly kirjoitti: - uber liike koko ruodolle
- suurimmat RAW-painot liikkuu tässä
- mahtava tunne kun vintti melkein pimenee, oksennus tulee juuri ja kakka kurkistaa kunnon sarjan viimoisissa vedoissa
Ok.
Miksi jengi polttaa tai juo viinaa?
Koska tehokas veronmaksaja polttaa, juo ja kuolee nuorena.

http://yle.fi/alueet//lappi/2010/01/teh ... 77294.html
Vastaa Viestiin