TII

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:Opettele pienillä painoilla tekniikka eka.
Mä oon opetellu koko viime kesän, syksyn ja alkutalven tekniikkaa niillä turhauttavan pienillä vinyylipainoilla.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kai Nalo kirjoitti:
elco kirjoitti: Ero säälittävän paskahousun sekä munattoman homon ja pysäyttämättömän kuningasvoittajan välillä on pienestä kiinni. Olen täynnä itsevarmuutta ja itseäni. Mmmuahahaha!
Haistan kitinän tennisturnauksen tulevan. Elco Vs. Stadinarska. Place your bets!
Jaahas. Mielenkiintoista. Pääsymaksut ovat sitten korkeat eikä hyväntekeväisyyteen mene osaa. Olihan gladiaattoriareenoillakin muinoin pääsymaksut. Mietin vain lyönkö palloa tasoituksena juustohöylällä vai pikku paistinpannulla. :roll:

Noniin siis Elcolla on vallan upea harrastus ja varmaan oikein jo hyvä taso. On ilo kuulla asiasta näin äkkiarvaamatta Kitinässä. Moni äkkiarvaamatta tapahtuva pysähdyttää hetkeksi. Tai seisottaakin jos asia on sopiva.

Ohoh, meinasin panna allekirjoituksen, mutta Vespa sai minut muuttumaan jo lähes täysin normaaliksi, joten allekirjoitustakaan ei enää tule, ellei sitä nimenomaa joku halaja.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:Ohoh, meinasin panna allekirjoituksen, mutta Vespa sai minut muuttumaan jo lähes täysin normaaliksi, joten allekirjoitustakaan ei enää tule, ellei sitä nimenomaa joku halaja.
:h:

Olipa pitkä päivä Turussa ja kotimatkalla. Ja mitä hittoa, Veikkolassa on Vesper niminen baari! Nyt pitäis valmistautua huomiseen akatemiaan ja illan kokki&viinikouluun Sara La Fountainin kanssa. Jos on kokannut neljän "huippukokin" kanssa, voiko alkaa vetämään jotain omaa kokkiohjemlaa telkkarissa? Vesperin keittiössä? Á la Vesper?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: TII

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vesper kirjoitti:Ja mitä hittoa, Veikkolassa on Vesper niminen baari!
Mun työmatkallakin näkyy joku Vesper-koti...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumis

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Opettele pienillä painoilla tekniikka eka.
Mä oon opetellu koko viime kesän, syksyn ja alkutalven tekniikkaa niillä turhauttavan pienillä vinyylipainoilla.
Jaa, mie aloitin elo-syyskuussa vetelee 50kg:lla, nyt meni pari viikkoa sitten 2x120kg. Toisaalta mulla on kyllä yks jenkkifutaaja jeesinä siinä vahtimassa tekniikkaa ja muutenkin spottaajana aika usein salilla.
Loppuvuodesta vois kait mennä 160-180kg, jos kehitys jatkuu katkeamatta. Mutta ei tässä mikään kiire, pääasia on pitää ittensä terveenä.
Kai Nalo

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Opettele pienillä painoilla tekniikka eka.
Mä oon opetellu koko viime kesän, syksyn ja alkutalven tekniikkaa niillä turhauttavan pienillä vinyylipainoilla.
Ok, mä luulin että teit mavea ekaa kertaa, mutta se taisikin koskea treenaamista flunssaisena. Sitä siis teit ekaa kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kai Nalo kirjoitti:Toisekseen 30 leuan vetäjät on aika harvassa. 30 leukaa kun vaatii aika helvetin kovan lihaskunnon. Suomen ennätyskin on vain 63 toistoa.
:yo:
33 vedin lukiossa 65 kilosena ilman sen kummempaa reeniä. Nykyään menee ehkä 24. Kuitenkin 50kg:n lisäpainolla meni yksi toisto pari vuotta sitten 83 kiloisena. Oon tosin ymmärtääkseni ollut lahjakas leuanvedossa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kai Nalo

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 33 vedin lukiossa 65 kilosena ilman sen kummempaa reeniä.
Hyvin vedetty. Mä sain intissä testeissä 11 leukaa kun painoa oli about 80 kg. Nyt taitas mennä kaks. En tosin oo kokeillu, kun ei ole leuanvetotankoa salilla..
Manaaja

Re: TII

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Opettele pienillä painoilla tekniikka eka.
Mä oon opetellu koko viime kesän, syksyn ja alkutalven tekniikkaa niillä turhauttavan pienillä vinyylipainoilla.
Ok, mä luulin että teit mavea ekaa kertaa, mutta se taisikin koskea treenaamista flunssaisena. Sitä siis teit ekaa kertaa.
Ekaa kertaa minkäännäköisiä ykkösiä tai voimailun puolelle meneviä nostoja ylipäätään. Vinyylipainojen kanssa homma oli pelkkää keppijumppaa, minkä voi huomata siitä jos rautaa on aiemmin riittänyt tankoon hädin tuskin puolet siitä mitä on flunssatoipilaana kapasiteettia nostaa.

Ei siinä, kyllä jumppaamallakin hengästyy, mutta ei sillä saa tähtiä näkymään silmissä eikä sellaista fiilistä että on ihan oikeasti tehnyt jotain palautumista vaativaa.
Vastaa Viestiin