Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Mulla on neljänkympin kriisi.
Mä tiedän yhden, jolla on kolmenkympin kriisi. Miten sä selvisit siitä?
Ei mulle tullut sitä ikinä. Taisin bilettää ja huorata sen ohi huomaamattani.
Ah, sehän se!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elpalle hali ja voimia. Meidän kissoja saa tulla halailemaan, se auttaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Mä tiedän yhden, jolla on kolmenkympin kriisi.
Puhutko musta? :h:
Vai oonks vaan ihan sairaan omahyväinen?

No mut oli ny miten oli, niin onhan se ny miehille ihan eri asia. Ei niillä ole samanlaista biologista kelloa! (Sitäpaitsi jos on "huorannu ja bilettäny" ihan tarpeeks jo vuosia sitte..niin ei kai nyt helvetissä enää tartte? Sekin vielä.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Mä tiedän yhden, jolla on kolmenkympin kriisi.
Puhutko musta? :h:
Vai oonks vaan ihan sairaan omahyväinen?

No mut oli ny miten oli, niin onhan se ny miehille ihan eri asia. Ei niillä ole samanlaista biologista kelloa! (Sitäpaitsi jos on "huorannu ja bilettäny" ihan tarpeeks jo vuosia sitte..niin ei kai nyt helvetissä enää tartte? Sekin vielä.)
Joo, älkää saako sitä kuvaa että meillä mies kävisi huoramassa. Tai toivon ainakin ettei käy :shock: Teen taas kärpäsestä härkäsen kai.. mutta juu, ilta menee tiukasti keskustellessa :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mieluummin huorissa kuin vieraissa :wink: *yrittää huumoroida (kyllä, tämä on sana!)*
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Mulla on neljänkympin kriisi.
Olen ollut huomaavinani samaa. Joku kysely kysyi ikääni ja kun sen kirjoitti ruudulle alkoi ahdistaa.

Otin tapaturmavakuutuksenkin jo... :)
Sä kriiseilet just silleen Q vois olettaakki ;)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Joo, älkää saako sitä kuvaa että meillä mies kävisi huoramassa. Tai toivon ainakin ettei käy :shock: Teen taas kärpäsestä härkäsen kai.. mutta juu, ilta menee tiukasti keskustellessa :roll:
Hei, älkääs ny. Elpsukka. :h:
Nythän tää keskustelu menee ihan päälaelleen. Siis eihän tässä nyt huorissakäymisestä ollut (käsittääkseni) kysymys.. Vaan siitä, kuinka selätetään kolmen/neljänkybän kriisi.
Eiku nyt vasta hiffasin, miten se oikeasti meni. Plop, diu. Liian monta päällekkäistä ajatusta. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

No nyt laittoi lekuri sähköpostia että maanantaiksi saisin hältä ajan. Hassua, apua taitaa saada oikeasti :oops:

Kohta mä lähden tarpomaan tonne pakkaseen hakemaan kääpiötä.. Helikopteri olis kätsy, kuskilla siis.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Sä kriiseilet just silleen Q vois olettaakki ;)
Vakuutusturvan parantaminen on oletettava merkki? :)
Mitä sillä vakuutuksella enää tekee. Huorausvuosina sellaiselle olisi ollut edes jotain käyttöä.
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Kai Nalo kirjoitti: Mitä sillä vakuutuksella enää tekee. Huorausvuosina sellaiselle olisi ollut edes jotain käyttöä.
Tuo jotenkin kuulosti siltä, että kaipaisit näitä huorausvuosia ts. sitä menoa ja meininkiä, nuoruutta ja jaksamista. Näinkö ne kriisit muuten ilmenee, menohaluina (en tarkoita panohaluja)?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikille kanssaeläjilleni.

Arska on aikas väsynyt touhuttuaan tänään opintiellä ja työssään.
Australian avoimet menee ja ihmekyllä olen ollut laiska sitä kahtomaan.

Omistamaani ketjuun onkin tullut tissit, mutta kenen ne sitten on lopulta. En vielä uskalla ottaa kantaa. Aika hassua kun täytyy tarkkailla omaa ketjuaan etäältä mitä siellä tapahtuu! Ilotaloksiko (ikoketjuksi) muuttuu vallan?

Eikä allekirjoitusta! Joskos saisin sydämen niinkuin eilen vai toissapäivänäkö se oli. Mieshän on aina iloinen saadessaan sydämen.
Dumis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo tais keksiä uuden kitinä-pätevän termin "huorausvuodet". Nekin taitaa olla kohta lähes kaikilla takana? Veikkaan että Vesperi on kommentoimassa tähän ekana "Not!" :P

Mun pitäs taas alkaa huoraa ja se ei kyllä yhtään maittais, mielummin olisin jonku kaa. Mutta eiköhän sekin tässä muutu kun kesä ja ihanan sexikäs kroppani saapuvat mestoille, sit saa kissat kyytiä!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:Kai Nalo tais keksiä uuden kitinä-pätevän termin "huorausvuodet". Nekin taitaa olla kohta lähes kaikilla takana?
Jos menivät niin tapahtui niin nopeasti etten huomannut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

RP kirjoitti: Tuo jotenkin kuulosti siltä, että kaipaisit näitä huorausvuosia ts. sitä menoa ja meininkiä, nuoruutta ja jaksamista. Näinkö ne kriisit muuten ilmenee, menohaluina (en tarkoita panohaluja)?

No en todellakaan kaipaa. Kyllä reilu 18 vuotta sitä laatua jo riittää.

Pointti oli se, että huoruusvuosina sitä sattui ja tapahtui kaiken näköistä vahinkoa niin paljon, että vakuutukselle olisi ollut käyttöä. Nyt vanha ottaa jo niin paljon varovaisemmin, että todennäköisyys loukkaantumiseen on paljon pienempi.

Minulla kriisi iski ulkoiseen habitukseeni, sisäiseen hyvinvointiin ja kuntoon. Ikä on vaan typeriä numeroita, mutta yleiskunto, kroppa ja olotila läimii isoja avareita poskille. Aion sairastua urheiluhullun syndroomaan ja olla vuoden päästä nelikymppisenä niin kovassa kondiksessa, että oma alastonkuva peilissa ei enää okseta 8)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti: "huorausvuodet"
Ihan selkeää tyttökirja-ainesta!
Et jos L.M.Montgomery olis eläny 2000-luvulla, niin Anna-sarjan ekan osan nimi olis ollu: (H)Annan huorausvuodet.

8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Kai Nalo tais keksiä uuden kitinä-pätevän termin "huorausvuodet". Nekin taitaa olla kohta lähes kaikilla takana? Veikkaan että Vesperi on kommentoimassa tähän ekana "Not!" :P
Mitä vattua?!? :shock:

Koulutus ohi, halleluja. Olin poikkeama joukossa, omasta mielestäni positiivinen, mutta voi jeesus mitä jengiä. Oikeesti. Seuraava ohjelmanumero on viikon kala-annoksen kuittaaminen sushilla (on kyl jo viikon toka).

Ps. mulla on kaks tapaturmavakuutusta, oonko huoraaja vai keski-ikäinen?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Huorauskolmenkympinkriisit meidän perheessä 1/2 takana. Loppuja odotellessa, dippadaj. 8)

Elppa pus!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tapa-turmavakuutus ei suojaa kuolemalta edes Davea..
Dumis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kai Nalo tais keksiä uuden kitinä-pätevän termin "huorausvuodet". Nekin taitaa olla kohta lähes kaikilla takana? Veikkaan että Vesperi on kommentoimassa tähän ekana "Not!" :P
Mitä vattua?!? :shock:
Ajattelin että kuitenkin vielä pyörittelet könsikkäitä!
Tai ainakin jotain nasevaa tulisit tuohon kommentoimaan, mutta taisinkin yllättää sut eikä päinvastoin.

Nyt kaljaa ja keikalle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Ajattelin että kuitenkin vielä pyörittelet könsikkäitä!
Enhän mä oo koskaan ketään pyöritellyt! (tähän joku sädekehähymiö)

Ja siis mun elämäni ainoa ikäkriisi oli alle kolmekymppisenä, paskassa avoliitossa ja päässä ajatus, että pitäis mennä naimisiin ja perustaa perhettä ja kaikkee, mutku tää mieshän on ihan väärä. Mutta että pakkopakko kun oon jo niin vanha ja muut sitä jo odottaa ja oon väärässä maassakin ja virkavapaalla ja ja ja..... Sitten tulin järkiini.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

En kyl alkais jos suklaa kiellettäis. Mansikkasuklaa. Tässä fasistisessa maassa kaikki on mahdollista. Korjaan, maassa missä on fasistiset päättäjät.
elco

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:En kyl alkais jos suklaa kiellettäis. Mansikkasuklaa. Tässä fasistisessa maassa kaikki on mahdollista. Korjaan, maassa missä on fasistiset päättäjät.
Odotas vaan kun Suvinen ja Satu Hassi kaappaavat vallan!
NuoriD

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ajattelin että kuitenkin vielä pyörittelet könsikkäitä!
Enhän mä oo koskaan ketään pyöritellyt! (tähän joku sädekehähymiö)

Ja siis mun elämäni ainoa ikäkriisi oli alle kolmekymppisenä, paskassa avoliitossa ja päässä ajatus, että pitäis mennä naimisiin ja perustaa perhettä ja kaikkee, mutku tää mieshän on ihan väärä. Mutta että pakkopakko kun oon jo niin vanha ja muut sitä jo odottaa ja oon väärässä maassakin ja virkavapaalla ja ja ja..... Sitten tulin järkiini.
Eikös se mennyt niin, että miehes petti sua?
SikaMika

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eipä tullut lopputyön tähän astinen kirjoitusvaihe valmiiksi eilisiltaan mennessä. Arvioin työn määrän rajusti alakanttiin, kyllä tässä loppuviikko hujahtaa heittämällä kun tuli näitä työkuvioitakin taas mukaan. Hyvänä puolena on se, että työstä on melko paljon jo kasassa ja kun sen saa vielä dokumentoitua, helpottuu projekti loppuaan kohti merkittävästi.

Mä meen nuq, huomenna leikin opettajaa englanniksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Eikös se mennyt niin, että miehes petti sua?
Henkisesti kyllä. Ja koska olin niistä mukamas-ympäristön-paineista niin sekaisin, ajattelin että voinen antaa senkin anteeksi.

Haluatko vielä tarkemman analyysin pieneen mustaan kirjaasi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin