Nibavapaa-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Nyt kun vielä saisi ignoraattua topikitkin niin ei tarttis provosoitua (mikä ihana tekosyy).
milli

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

sqwiiiiiik!

tpk.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Perhanan kylmä, luulin jo tottuneeni näihin pakkasiin. Tänään pukeutumista lentoemoksi palaverien lomassa. Autokin lähti (vihdoin!) tummennettavaksi. Nyt teetä ja uutisia...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kahvia ja kitinää.
Illalle suunnitelmissa joko kuntosaleilua tai matkamessuja. Tämä päätös riippuu ihan siitä, mihin aikaan oon töiden jälkeen himassa. Rauhallinen kotiviikonloppu tulossa. Jospa sitä sais vaikka kirppiskamat jo tässä vaiheessa kasaan :]
milli

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Kahvia ja kitinää.
Illalle suunnitelmissa joko kuntosaleilua tai matkamessuja. Tämä päätös riippuu ihan siitä, mihin aikaan oon töiden jälkeen himassa. Rauhallinen kotiviikonloppu tulossa. Jospa sitä sais vaikka kirppiskamat jo tässä vaiheessa kasaan :]
Mä sain eilen aikas paljon ihan hyvää kamaa kasaan. Siivosin vaatekaapin ja nyt se näyttää väljältä! (täytyy ottaa kuva blogiin :P ) Ihmettelen kun kuitenkin oon ostanut niin poskettoman paljon juttuja viimeisen kuukauden aikana.
Manaaja

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Autokin lähti (vihdoin!) tummennettavaksi. Nyt teetä ja uutisia...
Millä se tummennetaan? Ei kai kalvoilla?
NuoriD

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Autokin lähti (vihdoin!) tummennettavaksi.
Eikö sen olisi voinut tilata heti oikean värisenä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En tiedä eikä kiinnostakaan :] Ja olis voinut tilata, mutta ei tullut mieleen sillä hetkellä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Itsehän en laita mitään, mutta pojat lupas tehdä tyylikästä jälkeä.
On taas hyvä olla minä: perjantaina autonpesijä täytti pyynnöstäni pissapojan, mutta jollain laihalla litkulla --> pissis jäässä. Tänään pomo haki auton tallista, pesee auton, sulattelee pissiksen ja laittaa tiukemmat nesteet. Ja luonnollisestikin palauttaa auton talliin. Ja mitäkö maksaa? No ei tietenkään mitään :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

:rofl: :barf: :paska: :lollero: :napu: :twisted:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Niba kirjoitti:...
En tajua.

Onko sulle kasvanut tavallista isommat manboobsit?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23492
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kakkatykki käynnistyi, oli kyllä odotettavissakin kun toimistolla kiersi ympärillä.

Uskaltaakohan mennä keikkumaan katonrajaankaan ettei tapahdu ikäviä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti:Kakkatykki käynnistyi, oli kyllä odotettavissakin kun toimistolla kiersi ympärillä.

Uskaltaakohan mennä keikkumaan katonrajaankaan ettei tapahdu ikäviä.
Noh?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:perjantaina autonpesijä täytti pyynnöstäni pissapojan, mutta jollain laihalla litkulla --> pissis jäässä.
Sun autossa on pissiksen rakko niin sokkeloinen, että jos täyttää veden ja viinan peräkkäin, ei siis valmiiksi sekoitettuna, niin ne jäävät aika lailla kerroksittain rakon sisään. Eli kyseessä ei välttis ole liian laiha seos. Ja kannattaa itse täyttäessä sekoitella cocktaili valmiiksi.
Ai mistä tiedän. Sain joskus ajossa olleen samanmoisen auton rakon jäätymään - no ensin tuli raakaa Lasolia, sitten ei mitään. Säiliöön ei kuitenkaan mahtunut lisää nestettä. Vesi oli jäätynyt yläosaan tulpaksi..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

huima kirjoitti:
Niba kirjoitti:...
En tajua.

Onko sulle kasvanut tavallista isommat manboobsit?
Niba on keksinyt, että netistä voi ladata kuvia, ja sitten linkittää ne keskusteluun.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
huima kirjoitti:
Niba kirjoitti:...
En tajua.

Onko sulle kasvanut tavallista isommat manboobsit?
Niba on keksinyt, että netistä voi ladata kuvia, ja sitten linkittää ne keskusteluun.
Selitys ei toimi..

Kuva
NuoriD

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^^Eli sä oot nähny ihan livenä naisen rintaliiveissä ja tätä ihmettä pitää toitottaa kolmatta päivää peräjälkeen?

Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tuulenpuiskahan tilasi nuo tissit tähän keskusteluun perustamalla keskustelun? ;) Eli sitä saa mitä tilaa..
NuoriD

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:Tuulenpuiskahan tilasi nuo tissit tähän keskusteluun perustamalla keskustelun? ;) Eli sitä saa mitä tilaa..
Eli sä et olekaan nähnyt naista rintaliiveissä lievenä? :(
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
Niba kirjoitti:Tuulenpuiskahan tilasi nuo tissit tähän keskusteluun perustamalla keskustelun? ;) Eli sitä saa mitä tilaa..
Eli sä et olekaan nähnyt naista rintaliiveissä lievenä? :(
Se taas on ihan toinen juttu eikä kuulu tähän keskusteluun.
bliss

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:Haluan tehdä reklamaation tästä ketjusta. Otsikko ei vastaa sisältöä.
Mä reklamoin myös.

Sain myös hengenahdistuskohtauksen järkyn rumista tisseistä ja karseista rintaliiveistä tolla edellisellä sivulla.
Note: Älä ikinä, IKINÄ enää lue Kitinää kirjautumatta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hemmetti, tartteisin noita Air Finlandin korttikuvia suurempina. Mä haluu-uu-uun! Mistä mä nyt niitä kekkaan?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Hemmetti, tartteisin noita Air Finlandin korttikuvia suurempina. Mä haluu-uu-uun! Mistä mä nyt niitä kekkaan?
Otat yhteyttä AirFinlandin viestintään?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Otat yhteyttä AirFinlandin viestintään?
Jotenkin mä luulen että ne ei niitä sieltä ihan tosta vaan mulle anna...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Nibavapaa-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Niba kirjoitti:Tuulenpuiskahan tilasi nuo tissit tähän keskusteluun perustamalla keskustelun? ;) Eli sitä saa mitä tilaa..
Eli sä et olekaan nähnyt naista rintaliiveissä lievenä? :(
Mietis hei nyt vähän. Kyllä tollasilla tisseillä sentään saa jo muutakin kuin nautasikaa.
Vastaa Viestiin