Talvitiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

... ja pakkaset jatkuu.

Tääl etelässä oli vähän vajaa parikymppiä aamulla.
Tänään pitäis varmaan lähteä kauppoihin kiertelee patjoja ja sänkyjä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäs pakata mut ei oo motivaatiota. Mitä mä laitan päälle?! Huomenna menee koko päivä lentoemännän asussa, mut illalla pitäis hipata. Iiik! Tartteisin uuden sisällön vaatekaappiini, oon kyllästynyt kaikkeen siellä. Ja vähän kenkähyllynkin... Ja uudet hiukset, ehdottomasti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

^
Mulla oli tuo kaikki uusiksi fiiwis vähän aikaa sitten, sitten mä vaan pistin kapain uusiksi :)
Uusia hiuksia kans mietin, ainakin takaisin tasainen otsis.. ja ehkä ehkä ehkä.. en tiedä uskaltaisiko värjätä tai siis vaalentaa hiuksia.
Stinky

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Olipas mukava keli taas köpötellä töihin. Toppahousut, kelsiturkki ja pipo :h:
Selkäkin tais tykätä rauhallisesta kävelystä, eilen olikin niin paskana et joutu menee bussilla. Tänään pitäs mennä äireen ja siskon kans eläviin kuviin, saas nähä täytyykö sitä vetää tuhdit napit napaan et jaksaa istua koko leffan ajan..
tuulenpuiska

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Oho oon hereillä tähän aikaan. Pitäiskö mennä päikkärille samantien?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No ei tuo hurrilandiankaan postitoimi vaikuta ihan nappiratkaisulta:

2010-01-26 05:37 Göteborg Lähetys on lajiteltu
2010-01-25 05:38 Stockholm Lähetys on lajiteltu
2010-01-22 16:55 Göteborg Lähetys on lajiteltu
2010-01-22 07:32 Posten Posten Logistik on vastaanottanut eletronisen etukäteisinformaation lähettäjältä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä lähden nyt Riihimäelle, tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Jeee juuri varmistui että minä saan koiran joka syntyi eilen <3
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Muija ja vavva tullut kipeäksi possurokotteesta. "Tää on nättiä, tää on helmee!"
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kai Nalo

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Nyt vituttaa. Virikesetelit tulivat ja korvasivat harrastekassan. Voi verottajan perkele minkä menit tekemään. Taas.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kotiin ja lenkille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ostin sittenkin melkein 5 ja puol kiloa palautusjauhoja, sekä härkää että ruisleipää. Viime viikolla meni satku nappeihin, nyt jauhoihin, on tää ittestään huolehtiminen aika kallista.

Kohta sitä sänkyä metsästää, se vasta kallista sit onkin!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:Meidän hamsterivanhus taitaa tehdä kuolemaa. :cry: Ei maistu enää ruoka samaan tahtiin ja nukkuu vaan enimmäkseen. Turkkikin ihan eri näköinen kuin aikaisemmin, eikä tuota voi pullukaksi enää haukkua. Onneksi ei näytä olevan mitään sairautta kuitenkaan, niin ei tarvitse kipuiluja pelätä.
Onhan sillä ikääkin jo 2v... eipä nuo kovin montaa vuotta vanhemmaksi yksin eläkään :(

Ninni pyöräytti pojan, reilut 2,5kg ja vajaa puol metriä.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaola kirjoitti:Meidän hamsterivanhus taitaa tehdä kuolemaa. :cry: Ei maistu enää ruoka samaan tahtiin ja nukkuu vaan enimmäkseen. Turkkikin ihan eri näköinen kuin aikaisemmin, eikä tuota voi pullukaksi enää haukkua.
Ehkä se viettää Tipatonta Tammikuuta? Oireet täsmäävät täysin taudinkuvaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onnittelut Ninnille!

Mitoista voi päätellä että iso roikale siitä tulee kasvamaan.

Vauvat on jotenkin pop kun vertaa mennä vuosiin..

Ainiin..
Avannossa käyty, -20 pakkasta ja tuulta n. 3m/s luulen, erinomaiset uimaolosuhteet!

Sen verran helpotettu käynti että vain yksi kerta ja uintimatka vain yksi kierros kesto n. puoli minuuttia.. No sitten vielä juoksin uimatossusillani sellaisen 50m pyrähdyksen, avannon jälkeen nimittäin jalatkin tuntuvat taas hetken yhtä pitkiltä..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti: Mitoista voi päätellä että iso roikale siitä tulee kasvamaan.
Tuleeko meillä sitten vajaan 4kg ja reilun puolen metrin mitoilla jättiläinen? :x Sulla on Niba nisäkkäät sekaisin, ja pää.
The great club outshines the individual, always and forever.
Chap

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti: Mitoista voi päätellä että iso roikale siitä tulee kasvamaan.
Tuleeko meillä sitten vajaan 4kg ja reilun puolen metrin mitoilla jättiläinen? :x Sulla on Niba nisäkkäät sekaisin, ja pää.
Kertokaa nyt te ketkä tiedätte! Tuliko tyttö vai poika? Paljonko painoi ja kuinka pitkä oli? Oliko rekkis mukana synnytyksessä? Toiko kotihomo kukkia? Onko pyykit pesty?
Chap

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aevan ehanaa, olin laittanut palkkikseen vahingossa sivutuloverokorttini - olipas kiva ylläripylläri todeta asia tänään palkkakuitistani.
Brotonia Bum
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 26.01.2010 19:57

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Brotonia Bum »

Ulkopuolisesta näyttää, että ootte kaikki samassa työpaikassa. Yritän päästä mukaan. Millainen palkka meillä muuten on?
RP

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Kaaaheen pikkunen tuo ninnin poika <3 Menikö kaikki ok? Ei poika joutunut osastolle?
RP

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Brotonia Bum kirjoitti:Ulkopuolisesta näyttää, että ootte kaikki samassa työpaikassa. Yritän päästä mukaan. Millainen palkka meillä muuten on?
Alle 5000€/kk palkalla tänne ei ole mitään asiaa. Köyhät kyykkyyn!!!1
SikaMika

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Melko noloa. Mä en enää muista, kuinka lasketaan laskuja jakokulman avulla. Olen viimeksi törmännyt pakottavaan tarpeeseen tehdä niin n. ala-asteella kun noita ekan - ja silloin kuvittelin että myös vikan - kerran pyöriteltiin. Pitäisi meinaan huomenna opettaa kyseiset temput pilteille. Onneksi daami on vast'ikään peruskoulusta päässyt, joten osasi opettaa isää nussimaan.

Näyttäisi kehkeytyvän pirtsakka pyöräilysää aamu-seksi.
Bhven

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

☔ ♿ ☕
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Talvitiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti: Mitoista voi päätellä että iso roikale siitä tulee kasvamaan.
Tuleeko meillä sitten vajaan 4kg ja reilun puolen metrin mitoilla jättiläinen? :x Sulla on Niba nisäkkäät sekaisin, ja pää.
Toivottavasti perii isänsä perimästä edes sen paremman puolen, meinaan?
Ja toivon myös roolimallit löytyvän muualta tällä kohta?
Onneksi en tiedä enempää kuin tekään..
Ehkä siihen syntymäpainoon vaikuttaa myös raskauden kesto ja muut sivutekijät?
En sitten varmasti sano mutta, pieni syntymäpaino on ollut varmaan aiemmin sopeuma koviin oloihin, kun alkupanos on pidetty pienenä ja sitten vain katsottu että miten hyvin tulevaisuus etenee näin evolutiivisesti katsottuna? :wink:
Vastaa Viestiin