Keskiiiiviikkoh

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ihan reipas pakkaskeli oli taas aamusta.
Tänään räkäflunssailu jatkuu, oikeastaan ole edes flunssaa, räkää vaan nenästä tuleepi. Sali töiden jälkeen ja sit mielenkiinnolla odottelen että miltä toi mun uus palautusjuomamixi maistuu.
Dumis

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voihan kulli kun olis jo näläkä, vaikka vedin normipuurosetin kuudelta aamupalaksi :x
bliss

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:näläkä, vaikka vedin normipuurosetin kuudelta aamupalaksi :x
Sama.
Taidan keittää saavillisen kahvia jos sillä helpottais...
Dumis

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:
Dumis kirjoitti:näläkä, vaikka vedin normipuurosetin kuudelta aamupalaksi :x
Sama.
Taidan keittää saavillisen kahvia jos sillä helpottais...
Pitäis ostella/syödä hedelmiä töissä, muttakun aina ei vaan jaksa/muista ottaa niitä mukaan kotoa. Argh. Eikä se paljoa jeesaa vaikka vetäis ruisleipää aamupalaksi, vaikka onkin vähän täyttävämpää.
bliss

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja bliss »

^No mulla on täällä omppuja ja appelsiineja mutta jos mä syön ne nyt, mää kuolen nälkään jo alkuiltapäivästä :?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkanut olemaan hiukan pirteämpi kun mättänyt tuota d-vitamiinia kunnon annoksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^^ Pääsen kyllä kymmeneltä lounaalle, mutta siihenkin on vielä puoltoistatuntia! Siel sit tuleekin vedeltyä isot setit ja sit heti kolmelta duunin salille reenaamaan, siinäkin on liian iso tauko safkailussa. Joskus viideltä kun on kotona... Ärgh, tahon jonkun syöttäjän :P
Kai Nalo

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ei sitten lähtenyt huihai enää käyntiin. Savusta ja naftanhajusta päätellen tais kyrvähtää viimenenkin hehkutulppa. Oiskohan tossa riittävästi syytä vaihtaa uus auto..

Naaraan Audi ei edes inahtanut. -24,5 näytti olevan yön minimilämpö..
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 27.01.2010 8:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dum-dum-di-dum...
Dumis

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eiks jengillä ole sähkötolppaa vai mistä johtuu että on vaikeuksia kännistää bilikaa? Mulla on vielä katoskin, josta skodillac lähti vähän huonommallakin starttauksella (en muistanut ihan loppuun asti pyörittää).
Dumis

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ I'll risk it! :D

on meillä töissäkin tolppia, mutta en nyt jaksa alkaa sinne viedä, kuitenkin unohtuis kaapeli sinne joskus.
Viimeksi muokannut Dumis, 27.01.2010 8:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kai Nalo

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti:Eiks jengillä ole sähkötolppaa vai mistä johtuu että on vaikeuksia kännistää bilikaa?
On tolppa, mutta ei se paljon auta jos hehkutulpat on paskana. Silloin on kesälläkin vaikeuksia saada kone käyntiin. Uusilla tulpilla tuosta ongelmasta selviää.
bliss

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:Eiks jengillä ole sähkötolppaa vai mistä johtuu että on vaikeuksia kännistää bilikaa?
Mul ei o. Jonoa tolppapaikkaan on n. 30 tyyppiä, paikkoja ei oo monta. Enkä viitti edes ajatella mitä se tolppapaikka maksais kun kylmäpaikkakin on 8e/kk :P
Dumis

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Eiks jengillä ole sähkötolppaa vai mistä johtuu että on vaikeuksia kännistää bilikaa?
Mul ei o. Jonoa tolppapaikkaan on n. 30 tyyppiä, paikkoja ei oo monta. Enkä viitti edes ajatella mitä se tolppapaikka maksais kun kylmäpaikkakin on 8e/kk :P
Oho, meil ruutu tolpalla on kait ton 8e, enkä nyt muista paljon se katos maksaa; varmaan 12-15e/kk, mutta ainakaan tartte skrabata ikinä aamulla :)
Kai Nalo

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti: Mielenkiintoista, että ensin EGR ja nyt tulpat. Mitä seuraavaksi? Talvikeli pistää tekniikat tositestiin.
Hei kamaan. 185 tonnia mittarissa ja alkuperäiset hehkutulpat.
Kai Nalo

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti: alkaisitkohan kaipailla jo pakkassäitten loppumista?
En missään nimessä. Mahtava talvi ja tulee ihan lapsuus mieleen :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Fiiatti on lähtenyt loistavasti käyntiin kylmyydestä välittämättä, mutta se onkin aika vastikään tullut autokaupasta.

Noi tolppapaikat on kyllä raadollisen taistelun takana. Päästiin heti ekaksi jonoon, mutta siitä ei sitten olekaan kovin paljoa liikuttu. Nyt mä soittelen kerran kuussa isännöitsijälle ja vahtaan meidän rapusta kuolleen mummon tolppapaikkaa. Vielä on perikunta maksanut paikasta, joten ei ole sitä saatu.

Muuten pitäis kylmällä paikalla, mutta kun meidän yhtiöllä ei sellaisia ole. On vaan epämääräinen perunapeltoa pinnanmuodoiltaan muistuttava kenttä, jolle melkein mahtuvat kaikki halukkaat. Siellä on junnattu paikoillaan kinoksessa enemmän kuin muutama kerta, kun johonkin se auto pitää laittaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Fiiatti on lähtenyt loistavasti käyntiin kylmyydestä välittämättä, mutta se onkin aika vastikään tullut autokaupasta.
Millainen värkki mahtaa olla kyseessä?
Lolita: Dont do it! Pertti kuitenkin kertoo että mistä sun autos hajoo seuraavaksi.
Dumis

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Lolita: Dont do it! Pertti kuitenkin kertoo että mistä sun autos hajoo seuraavaksi.
Äh, Fiateista ei mitään kokemuksia ellei yhden herran mussutusta Lineasta lasketa. :)

Ihan mielenkiinnosta vaan.
Älä selittele, kuitenkin etsit jo juniorin pikkuautoista fiatia kaulin toisessa kädessä!
MGandhi

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Jos kerran työskentely 2000-luvulla onnistuu globaalissa yrityksessä käytännössä mistä vain, niin miksi vitussa mä olen 20 asteen pakkasessa Suomessa enkä esim. jonkun palmun alla?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Koet kansalaisvelvollisuudeksi maksaa valtiolle reiluja ja tasapuolisia veroja?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
MGandhi

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Bluntly kirjoitti:^ Koet kansalaisvelvollisuudeksi maksaa valtiolle reiluja ja tasapuolisia veroja?
Juu en. Ihan yhtä reilua ne verot olis maksaa vaikka Malesiaan tai Singaporeen.
elco

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja elco »

MGandhi kirjoitti:Jos kerran työskentely 2000-luvulla onnistuu globaalissa yrityksessä käytännössä mistä vain, niin miksi vitussa mä olen 20 asteen pakkasessa Suomessa enkä esim. jonkun palmun alla?
Et ole saanut aikaiseksi lähteä?
MGandhi

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

elco kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Jos kerran työskentely 2000-luvulla onnistuu globaalissa yrityksessä käytännössä mistä vain, niin miksi vitussa mä olen 20 asteen pakkasessa Suomessa enkä esim. jonkun palmun alla?
Et ole saanut aikaiseksi lähteä?
Varmaan aika lähellä totuutta. Enkä varmaan tule koskaan saamaankaan aikaiseksi.
Kai Nalo

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Lähtihän se paska käyntiin. 30 minuuttia ja täysillä puhaltava sisätilan lämppäri konepellin alla tekee ihmeitä.

Nyt ne uudet hehkut jostain.
Vastaa Viestiin