Keskiiiiviikkoh

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Sä oot kokoajan kipeenä. Syötköhän sä tarpeeks munaa?
Ja onko se onnellisen kanan muna?
Tottakai on jos ees on. nowsku ei syö mitään onnetonta ikinä.
Niii-n mutta pystyykö nielaisemaan munan kokonaisena suuhunsa?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Niba kirjoitti:Niii-n mutta pystyykö nielaisemaan munan kokonaisena suuhunsa?
En ymmärrä niitä, jotka syö munaa jos ei pidä mausta ja halua nautiskella. En keksi yhtään syytä miks munaa kannattais ees yrittää kokonaisena suuhunsa!
tuulenpuiska

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Musta on kyl tullut vanha. Ei noi pakkaset silloin nuorena kirpaissut...
Bhven

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Bhven »

tuulenpuiska kirjoitti:Musta on kyl tullut vanha. Ei noi pakkaset silloin nuorena kirpaissut...
Eikö edes vuonna 1987?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nowalle tervehtymisiä :boohoo:

Kurkku yrittää täälläkin olla kipeä, en anna.

Tekis kauheasti mieli jotain muuta ruokaa kun tota makrulaatikkoa jääkaapissa, auttakee!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:Tekis kauheasti mieli, auttakee!!
Mmm, kebab.
RP

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja RP »

Jos noin paljon sairastelee niin siellä on jotain takana. Mutta mitä. Se se vaatii salapoliisityöskentelyä. Kyllä.
Manaaja

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mul on ollu ihan sikaretee päivä. Asensin mun läppäriin 320 gigasen D-levyn tilalle 400 gigasen! Keskimääräinen tiedonsiirtonopeus nousi 51 megatavusta sekunnissa 72 megatavuun sekunnissa! Ihan sika nopee toi uus levy siis!

Ja sit laitoin sen vanhan 320 gigasen pleikka kolmoseen! Nyt pleikkaki on nopeempi ja isompi ja BOOM!
RP

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja RP »

Tänään saadusta sikarokotteesta tuli hieman flunssainen olo. Ihanaa käpertyä peiton alle ja juoda kuumaa kaakaota. Ehkä shoppailua. Tekee mieli rullakebabia. Hmm.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

For the record: olin viimeksi kipeenä kaksi kuukautta sitten, ainakin omien laskujeni mukaan :) Okei, mutta silloin olinkin kunnolla ja pitkään.. Munansyönti on kyllä ollut heikonlaista viime aikoina, ja tuplamölleritkin loppui toista viikkoa sitten. Yritän tsempata.

Kiitokset huolenpidosta muruset, olo on jo hiukan positiivisempi, eikä tarvi stressata nukkumisesta tai töistä ennen ensi viikkoa. Peiton alla ei edes palellut neljään tuntiin, jei. Nyt linnottaudun peiton kanssa sohvalle csi:n ja kovan lain pariin.
Viimeksi muokannut nowaysis, 27.01.2010 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^Hahaa, peitot vaan mielessä sielläkin!11

Ja siis tuo duunissa kipeenä eikä jaksa opiskella koski tätä päivää, ei niinku mun yleistä olotilaa, haluan ylös merkittävän.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Peiton tulee heilua, muuten peitto on huono peitto. Ihme homma etten ole vielä flunssaillut hela talvena, vaikka koko lähipiirini on, toiset pariinkin kertaan. Huomenna taas keuhkoille haastetta ladulla. Nyt kuitenkin suklaarasian tyhjennystä, joulu meni jo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nyt kuitenkin suklaarasian tyhjennystä, joulu meni jo.
Mä tsemppasin 19 päivää suklaatta, taisit voittaa. Sain pienen orgasmin kun vihdoin antauduin pienelle Pätkikselle.
bliss

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kyllä huomaa että mulla ei oo juurikaan tuota sosiaalista elämää... : oon tehnyt kahden viikon aikana kaksi neulepuseroa ja kahdet villasukat. Jepjee...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nyt kuitenkin suklaarasian tyhjennystä, joulu meni jo.
Mä tsemppasin 19 päivää suklaatta, taisit voittaa. Sain pienen orgasmin kun vihdoin antauduin pienelle Pätkikselle.
Päivää en muista mut aika tasoihin meni. Lankesin noin viikko sitten Fazerin blöölle neljän ruudun verran. Tästä tilanne eskaloitui seuraavana päivänä ja repsahdin uudelleen saman verran. Sitten päivä taukoa ja pieni Daim-levy. Eilen sitten taasen nuo perinteikkäät neljä ruutua blöötä. Äsken meni kolme konvehtia, mut tsemppasin ja vedin perään banaanin. Kausi on pitkä ja kaikkea voi vielä tapahtua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä taistelin eilen karkkihyllyllä sitä maraboun inkivääri-sitruuna tummaasuklaataAAAAAAAHHH vastaan ja voitin. Tummaa suklaata 70% vois kyllä alkaa taas syömään pari palaa päivässä. Erityisen suklaasyöppö en ole ollut koskaan, mutta nyt taas semmonen makeanhimo kausi menossa näköjään.
Prepare for the worstest.
Asie Payton

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Alkoi tehdä mieli salmiakkia. Onneksi mulla on pussi jemmassa, nams.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt kun sais sellaisen possupiikin työpaikan puolesta, aattelin etten taida ottaa. Haluan tuntea olevani nuori, villi ja vapaa ja elää vaarallisesti!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Nyt kun sais sellaisen possupiikin työpaikan puolesta, aattelin etten taida ottaa. Haluan tuntea olevani nuori, villi ja vapaa ja elää vaarallisesti!
Älä ota. Mä tulin ainaki pirun kipeeks siitä.
RP

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Nyt kun sais sellaisen possupiikin työpaikan puolesta, aattelin etten taida ottaa. Haluan tuntea olevani nuori, villi ja vapaa ja elää vaarallisesti!
Älä ota. Mä tulin ainaki pirun kipeeks siitä.
Mäkin olin pirun kipeä taudissa. Entten tentten, tautia ei voi hallita, rokotuksen noin periaatteessa voi.
SikaMika

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tipaton tammikuu on toiminut, alkoholinkulutus on pysynyt absoluuttisessa nollapisteessä eikä tupakkaakaan ole mennyt körssin körssiä. Suklaakieltoa ei periaatteessa ole, mutta eihän se sovi diettiin mitenkään. Lauantaisin olen kuitenkin pitänyt herkuttelupäivän, jolloin voi syödä äärimmäisellä kohtuudella vaikka sitä suklaata. Paino tippunut parikolme kiloa.
ninnithequeen

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Nyt kun sais sellaisen possupiikin työpaikan puolesta, aattelin etten taida ottaa. Haluan tuntea olevani nuori, villi ja vapaa ja elää vaarallisesti!
Älä ota. Mä tulin ainaki pirun kipeeks siitä.
Mäkin olin pirun kipeä taudissa. Entten tentten, tautia ei voi hallita, rokotuksen noin periaatteessa voi.
Mul tuli seuraavana päivänä kuume, kesti kaks päivää, ja kättä särki viikon niin ettei nostaa voinut. Ja kuinka moni siihen epidemiaan sitten kuolikaan? Ja kuinka moni tavan influenssaan....
tuulenpuiska

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Bhven kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Musta on kyl tullut vanha. Ei noi pakkaset silloin nuorena kirpaissut...
Eikö edes vuonna 1987?
Muistaako kukaan noin kauas? :D Ei muistaakseni >.<
nastamuumio

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä otin sikaflunssarokotuksen viime viikolla, enkä saanut mitään muita oireita kuin ihan lievää turvotusta ja vieläkin lievempää aristusta. Oli tosi vaivatonta.
RP

Re: Keskiiiiviikkoh

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:
RP kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Älä ota. Mä tulin ainaki pirun kipeeks siitä.
Mäkin olin pirun kipeä taudissa. Entten tentten, tautia ei voi hallita, rokotuksen noin periaatteessa voi.
Mul tuli seuraavana päivänä kuume, kesti kaks päivää, ja kättä särki viikon niin ettei nostaa voinut. Ja kuinka moni siihen epidemiaan sitten kuolikaan? Ja kuinka moni tavan influenssaan....
Suomessa on todettu 43 influenssa A(H1N1)v -infektioon liittyvää kuolemantapausta (iän mediaani 56 vuotta; vaihteluväli 1–88): heistä 4 oli lapsia, 25 miehiä ja 39:llä oli tiedossa perustauti.
Vastaa Viestiin