IhQdaa-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kai Nalo

Re: IhQdaa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Saatana noita sääennusteita. Nytkin joka toinen päivä luvataan kouvostoliittoon lauantaille -7 ja joka toinen päivä -13. Millä ihmeen vehkeillä FMI arpoo noita lukujansa?
Asie Payton

Re: IhQdaa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vesper kirjoitti:Krapula. Oon vanha.
Keskellä viikkoa! Oot nuori ;)

Mihin kannattaa mennä huomenna illalla tampestereella? Oisko joku hyvä keikka tarjolla jossain? SMG on siellä joo, mutta se ei nyt nappaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: IhQdaa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Paikallissäbä ois. Jengiä varmaan lähelle 2k.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Asie Payton

Re: IhQdaa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^Paikallissäbä ois. Jengiä varmaan lähelle 2k.
Ei pääse irtautumaan niin aikaisin :( Hyvä jytinä olis kyllä. Noksulla on tosin ollut vähän mollivoittosta pelaaminen viimeaikoina, mutta nää paikalliset on aina ihan oma juttunsa.
RP

Re: IhQdaa-Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Sikispiikistä aiheutunut flunssainen olo on iltaa myöden laantunut. Käsi on pistokohdasta kipeä, turvonnut ja isolta alueelta punainen. Ihmetystä herättää neliön! muotoiset kaksi punaista länttiä pistokohdan vieressä. Kainalo aka imusolmukkeet tai rauhaset kipeät.

Miehen synttäreitä juhlittiin jäätelökakulla kynttilän kera. Gourmet ruokana toimi ranskalaiset ja kanasuikaleet. Ah, tämä ihanuus kun ei pääse isoon kauppaan. Kunnon laatubileet. Onneksi löysin sentään erilaisia laatu oluita, joita sitten ostin muutaman helpottamaan työntekoa. Kynttilöitä en löytänyt kuin yhden "8v", tämä herätti toki hilpeyttä ja toi huumoria luxusjuhliimme <3
Vastaa Viestiin