Perseperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mun perse on...

liian iso.
2
13%
liian pieni.
1
6%
liian ... en tiedä mutta vingun kuitenkin.
2
13%
paras.
8
50%
parempi kuin kaverin perse.
3
19%
 
Ääniä yhteensä: 16

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti:Tarkoittiko tuo Elppa että haluaisit käydä kahvilla Malmilla? :)
Vaikka :) Tai itis, koton mä oon.

(Itiksestä pitäis käydä vaklaamassa pojalle rattaisiin muotoiltu lampaantalja)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Malmi melkein helpompi, tai jos metro on ainoo menopeli mihin voi luottaa tällä kelillä..Hmm..Käviskö kello kolme? No se itis käy sitten kans :)
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Melkonen soppa syntyi eilen kotona. Söin sitä vielä tänään lounaaksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti:Malmi melkein helpompi, tai jos metro on ainoo menopeli mihin voi luottaa tällä kelillä..Hmm..Käviskö kello kolme? No se itis käy sitten kans :)
Tämä good!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaivoin arkistosta..


Osuuteni persekeskusteluun kuvalla perseiden Ninnin ja Sipsin!
Kuva
Paina kuvaa saat! suurempana!
Viimeksi muokannut Niba, 29.01.2010 12:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Eräs onneton manageri saa kohta tietää mitä tapahtuu kun mulle ryttyillään. Luulen että hän on sen jälkeen vielä onnettomampi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Viime talvena panikoin ku sain kitkat alle ekaa kertaa ikinä, totuin niihin ja nyt en vaihda pois ehkä ikinä. Mahtavat!
Tarkalleen ottaen mistä kohtaa? TM ei löytänyt yhtäkään ominaisuutta, josta kitkarengas olisi suoriutunut yhtä hyvin/paremmin kuin nastarengas. Jopa kuivalla asvaltilla jämäkät nastat olivat muistaakseni paremmat ajaa. Kitkarengas on hyvä tasan ensimmäisen talven ajan. Sen jälkeen sen pito-ominaisuudet alkavat laskea hälyyttävää vauhtia, sillä toisin kuin nastarengas, kitkarengas joutuu turvautumaan liukkailla keleillä renkaan pinnan mikrolamelleihin jotka ensimmäisenä kuluvat pois/huonoiksi.

Hyvillä nastarenkailla ajaa viisikin talvea. Kitkarenkailla yhden, korkeintaan kaksi. Joten sulla on karkeasti ottaen kaksi vaihtoehtoa: Joko ostat uudet renkaat joka vuosi ja aiheutat sillä pienehkön katastrofin omaan ympäristötietoiseen ekologiseen jalanjälkeesi, tai sitten asetat itsesi ja perheesi tarpeettomaan vaaraan huonoilla renkailla ajellessa.

Eiks ookin fiksuu valita kitkarenkaat?
RP

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
RP kirjoitti:Kitkat on hullujen hommaa.
En käsitä. Onks niis eroja? Mulla ei meinaan ole ollut mitään ongelmia noilla nyt kahteen talveen ja hyvin on muistissa nastoilla pyörityt talvet. Ehkä ajovuosillakin on vaikutuksensa, jopa tällasella, joka ajaa alle 30t vuodessa...
Olen ennenkin maininnut, mutta olin exän mukana liukkaalla ajo testeissä vai miksi niitä sanotaan. Ja meidän auto (autoja 15-20) oli ainoa joka ei pysähtynyt vaan pyöri holtittomasti ympäriinsä. Uudet kitkat alla, muilla nastikset. Sitä koitettiin ihan jumalattoman monta kertaa, opettajienkin puolelta.

Ihan riittävä peruste olla koskaan hankkimatta niitä meidän koslan alle.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kuva
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hinta nyt 4000.00 € (Hintavaraus ylitetty) :oops:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Reilu viikon pärjännyt ilman suklaatia ja sit töihin tuotiin fasupaloja, sorruin jo ennenkuin aattelin kokoasiaa. Ei oo reiluu!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

http://www.anttikurhinen.fi/blogi/2010/01/29/56

:shock:

Ensin mä nauroin mut sit mä itkin ja nyt mä en enää tiedä mitä noi tyypit oikeesti on. Onko ne oikeita ihmisii siis?
Kai Nalo

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Suvinen kirjoitti:
Huomaa kyllä, että on tullut liikaa käytettyä naamakirjaa kun vähän väliä täällä alkaa etsimään sitä Like- nappulaa
Mä en ole vieläkään edes nähnyt koko halvatun "naamakirjaa". Olenko jäänyt jostain paitsi?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Dumis

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Suvinen kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Huomaa kyllä, että on tullut liikaa käytettyä naamakirjaa kun vähän väliä täällä alkaa etsimään sitä Like- nappulaa
Mä en ole vieläkään edes nähnyt koko halvatun "naamakirjaa". Olenko jäänyt jostain paitsi?
Et varmaankaan jos lähipiirisi ei ole ko. sivustolle vihkiytynyt. Itsellä esimerkiksi mesen ja sähköpostin käyttö on harventunut olemattomiin, ja pidän yhteyttä kavereihin lähinnä fb:ssa. Pelit sun muut sovelluksen olen karsinut lähes kaikki pois.
Mesessä 100 000 kertaa parempi tsätti, jos nyt pitää tsättäillä niin mielummin sillä kuin FB:llä ja sit sillä voi siirtää kamaa kaverille. Muttakun niiden piti päivittää se jokskin vitun härpäkkeeksi joka ei toimi enää mun masiinassa.
Kai Nalo

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Suvinen kirjoitti:Et varmaankaan jos lähipiirisi ei ole ko. sivustolle vihkiytynyt. Itsellä esimerkiksi mesen ja sähköpostin käyttö on harventunut olemattomiin, ja pidän yhteyttä kavereihin lähinnä fb:ssa. Pelit sun muut sovelluksen olen karsinut lähes kaikki pois.
Nääh. Me ollaan kalkkiksia ja käytettään vaan puhelinta tai mailia. Ei mulla ole edes meseä asennettuna.. :roll:
Dumis

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Suvinen kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Mesessä 100 000 kertaa parempi tsätti, jos nyt pitää tsättäillä niin mielummin sillä kuin FB:llä ja sit sillä voi siirtää kamaa kaverille. Muttakun niiden piti päivittää se jokskin vitun härpäkkeeksi joka ei toimi enää mun masiinassa.
Niin siis tarkennuksena korjaan, että en kamalasti pidä chattailusta, ja siksi chat onkin mun fb:ssa kytketty pois päältä. Mutta meseäkään ei tule pidettyä enää päällä, koska ei siellä yleensä ketään koskaan ole (paitsi pari kitinätyyppiä). Jos haluan joskun kanssa chatata niin silloin saatan meseen mennä ja katsoa onko haluamani tyyppi paikalla. Yleensä ei. Facebookin kautta sama tyyppi saa viestini kuitenkin nopeasti.
Hmm... oon tätä ihmetellyt jo pitkäänkin, että miksi jengi ei pidä kommunikaatiovälineitä päällä jos on kotona. Voihan joku tarttea apua jossain semmoisessa jutussa johon ei nyt tartteis puhelimella kuitenkaan soittaa. Tai sit jos haluaa jakaa jonkun hyvän biisin tjms... Joko minä olen ylisosiaalinen tai sitten muiden kavereiden (jotka ei pidä meseä päällä) kaverit ovat ylisosiaalisia, koska en tunne yhtään että olisin liikaa häiritty kun on meset ja FB:t päällä. Ja mullakin noita frendejä on vähintään keskivertokitinäläisen (tai enemmänkin) verran.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dumis kirjoitti: Mesessä 100 000 kertaa parempi tsätti, jos nyt pitää tsättäillä niin mielummin sillä kuin FB:llä ja sit sillä voi siirtää kamaa kaverille. Muttakun niiden piti päivittää se jokskin vitun härpäkkeeksi joka ei toimi enää mun masiinassa.
http://www.pidgin.im/ lienee yksi toimivimmista messenger-klooneista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bliss

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti: Hmm... oon tätä ihmetellyt jo pitkäänkin, että miksi jengi ei pidä kommunikaatiovälineitä päällä jos on kotona.
Mä oon lopettanu koska en kuitenkaan ole siinä koneen lähistöllä kuin satunnaisesti eikä mun mesessä enää oo juuri ketään. Samasta syystä mulla ei ole oikein koskaan fb:n chatti auki kun puuhaan enimmäkseen jotain ihan muuta ja käyn vain silloin tällöin tietsikan lähellä.
Pitää varmaan kokeilla taas kun kevätkin tulee ja kaikkee :P
NuoriD

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:http://www.anttikurhinen.fi/blogi/2010/01/29/56

:shock:

Ensin mä nauroin mut sit mä itkin ja nyt mä en enää tiedä mitä noi tyypit oikeesti on. Onko ne oikeita ihmisii siis?
:) Kai ne ihan oikeita ihmisiä on ja ilmeisesti naimisissa


Antti Kurhisen nimeen törmäsin ensimmäisen kerran tässä uutisessa.

Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos en aivan väärin muista Antti oli joku inkeriläinen eli täysi ryssä?

ND, kuva on kyllä nollajulkkisten aatelia.

Mulla on aina päällä fb, meseä en ole koskaan juuri käyttänyt..
Dumis

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Suvinen kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Hmm... oon tätä ihmetellyt jo pitkäänkin, että miksi jengi ei pidä kommunikaatiovälineitä päällä jos on kotona.
Mun mesekaverit on semmoisia että eivät paljoa kysele joudanko jutella, vaan tekstiä tulee koko ajan ja jos vastausta ei kuulu niin ihmetellään. Lisäksi saattaa olla että ei vaan jaksa jutella, ja sitten on noloa olla vastaamatta jos on kuitenkin online.
Niin, tätä vähän epäilinkin. Mun kaverit harvoin höpisee ihan ilman tarkoitusta. Toki ehkä kerran kuussa (lähinnä elppa) kysyy että miten menee? Yleensä on asiaa jostain keikasta/pelistä/tjms. Ja jos en kerkee jutella niin sanon että teen jotain, palaan jos kerkeen.
Samoin kuin kaverini eivät juorua kännykässä, joten voin pitää sitä lähes 24/7 päällä. Ne ketkä soittelee viikolla öisin mulle, saavat kyllä kuulla tulta ja tappuraa puhelimestaan.
Noin. Elämä ei ole vaikeaa jos on älykkäitä kavereita :D Tai ainakin samanhenkisiä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mesestä ja irkistä... Mulla ainakin se idea et sinne kirjottelee kun ehtii ja lukee kun ehtii. Sieltähän ne höpinät on luettavissa puolin ja toisin ja asiaan palattavissa jos siltä tuntuu, ei tarvi päivystää koko aika. Tosin oops, mese ei oo ollu auki ikuisuuksiin. Pieni ihme että muistin vielä salasanan (3. yrityksellä)! On vaan jotenki tullu tavaks (don't know why) et suljen sen heti vaik se tohon ruudulle pompsahtaa, ennen puolestaan oli simmottis tapa et kaikki aukes koneen käynnistyessä tohon itekseen (incl. lortto!!) ja automaagisesti niihin vaan tuli loggauduttua. Usein ihmettelin itekin että miks. =P Mut taidan ottaa sen taas käyttöön (lue: nolife).
Fb:n avaan vaan satunnaisesti, esim. sillon ku meili ilmottaa et fb on käskeny suwia sanoon mulle helou. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Kai Nalo

Re: Perseperjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti:
Kuva

Häämeikki tekee ihmeitä. Hennahan näyttää ihan pantavalta.

Ps. Se on toi vasemman puoleinen.
Vastaa Viestiin