Cheers! sunnunnustai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Cheers! sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Heräsin (eilen) kuudelta aamulla darrapizzalle ja -limulle, kesulitkin joutu kietaseen vastaillessaan öilllisiin txt, ja siitä sitten koko pvä hips vaan! Aika hyvin keuhkari- ja poskaripotilaalta! Itse asiassa juurkin siks ko eihän näi vammasena oikeen mitään voi tehä. Esmes ulkoiluu ja sensellaista kivaa. Mut ens viikol sit, aattelin olla suuupperterve. Kiva juttu tämä Uusi Elämä. Oli ältsin kiva päivä, suorastaan ihQ. =) <3

Äijis kuuluu tua yskivän keuhkonriekaleita pihalle, ja noi sen kuorsaukset/hengityskatkokset kuulostaa aika pelottavilta. Olen ihana tyttis hento valkoinen, menen viemään yskislääkettä ja paijaamaan. Tiä vaik tulis itellekin uni jo. Sen verran tasokas jurri et luulis kyl, rai rai!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Cheers! sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Otahan ämmä ittees niskasta kiinni ja ala elää ihmisiks. Ei se elämä nyt niin vittumainen rangaistus voi olla.

No okei, voi se, mutta ei se tarkota sitä ettei vois purra hammasta.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Cheers! sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Täh? =D
Siis mul on kaikki ihan fine. Vähä kipee vaan oon. Ihana tekosyy. =)

PS: Eläkä loppi ämmittele.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Cheers! sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Huuuuhh.
Olihan bileet. Nyt nuq. Päivemmällä pitäis lenkkeillä, mutta keli vaikuttaa sille et kääntynee saunotteluksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Cheers! sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nyt vois olla hyvä aika mennä sammumaan ->
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cheers! sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sorvimiehenä. Iltapäivällä ois pari futsalpeliä. Joku homo on tartuttanut muhun rotevan nuhan ja sekös pistää mietityttämään. Olo on muuten ihan ok....viil sii.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Cheers! sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tajus just että nythän tää pyykki ei kyl sit ainakaan lopu ikinä :D
Dumis

Re: Cheers! sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaaha, aika vähän tekemistä töissä. Oon seurannut marinetraficista kun laivat yrittää ajella tännepäin, kaikki ankarasti myöhässä puolesta työpäivästä puoleentoista päivään. Kohta voiskin syyä leipää ja yrittää arvoida lisää noiden alusten mahdollisia saapumisia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Cheers! sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:Jaaha, aika vähän tekemistä töissä. Oon seurannut marinetraficista kun laivat yrittää ajella tännepäin, kaikki ankarasti myöhässä puolesta työpäivästä puoleentoista päivään. Kohta voiskin syyä leipää ja yrittää arvoida lisää noiden alusten mahdollisia saapumisia.
Sulla on sentään järkevää tekemistä ahtojäitten puristuksessa!
Merivesi yllättävän alhaalla, laskekaas kuinka monta metriä jäätä pitää mennä päälletysten kun esim 80km matkalla Tallinnaan merivesi laskee metrin normaalista. Jos asiat menisi ihan sillä tavalla, ehkä ajatus vihreellinen mutta noin kokeeksi kun muistetaan maapallon ympärysmitan olevan n. 40000km? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Cheers! sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Hitto. Päivystä tässä nyt sitä että millon tuo Vulgan myyjä sopii ilmoittaa korjauksen ajan tälle päivää, ei voi olla niin hankalaa yhden puslan vaihto, prkle.

Ois pitänt jättää tää kämpää hankkimatta ja vuokrata vaan joku lämmin talli, kyllähän semmosessakin nyt asus...

Noh, onhan se päivälenkki tehtävä sitten, mutta reenit joutuu varmaan passaamaan tän päivystämisen takia, bittu.

Jotkut entiset kuskitkin ovat. en nyt mitenkään muista kuka mutta..
Ainiin avanto kutsuu taas tunnin päästä! Ei ihan pimeetä vielä tuu..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Cheers! sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Oonpa ollut hajamieli lähiaikoina, eilen unohdin futsal-matsin (johon tosin en olis päässyt) ja tänään tajusin etten huomenna kerkeä pajalle machine headin keikan takia, joten täytyy tänään mennä heittää pieni setti salilla.
Eikä vaihtokalsareita tai palautusjuomaa tietenkään mukana.
Manaaja

Re: Cheers! sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kolme tuntia lumitöitä. Kikkelis. Myöhemmin illalla vielä salille. Kokkelis.
Vastaa Viestiin