Lumentyöntö Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Eikös sulla ollut niitä rahankäytöllisiä ongelmia? Osta traktori!
Mönkijä on ihku!
Liian pappamaista jollain mönkijällä työnnellä lumia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Liian pappamaista jollain mönkijällä työnnellä lumia.
Mites linko? Tai ulkoistaminen?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Tai ihan treenin kannalta sitten kuitenkin sillä kolalla. Kyllä se kesäksi loppuu :wink:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:^Tai ihan treenin kannalta sitten kuitenkin sillä kolalla. Kyllä se kesäksi loppuu :wink:
Ei sen tartte treenata, sillä on jo vaimo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bhven

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NuoriD kirjoitti:No onhan se kiva ajella, mutta ei kolata niitä lumia.
Kotitalousvähennys?

Tuolta ettimään työntekijää: http://www.jobita.fi/frontpage
NuoriD

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Liian pappamaista jollain mönkijällä työnnellä lumia.
Mites linko? Tai ulkoistaminen?
Meidän tontille tulee tuollainen 5 metriä leveä tie, linko paiskaisi lumet naapurien tonteille.

Olisihan tuo ulkoistaminen tietty mahdollista, mutta kait tässäkin painaa joku sellainen "kyllä lumityöt pitää itse tehdä".

Ja onhan se kuntoilua. Jalka on tullut nopeasti parempaan kuntoon, kun lumia on kolannut.

Eli kiitos taivaan isä lumesta!
bliss

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Tai ihan treenin kannalta sitten kuitenkin sillä kolalla. Kyllä se kesäksi loppuu :wink:
Ei sen tartte treenata, sillä on jo vaimo.
Joo-o. Mulla ei oo koskaan ollu vaimoa, en tienny että silloin voi lopettaa kaiken treenaamisen. Pannaan hankintalistalle...
Asie Payton

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

NuoriD kirjoitti:Jalka on tullut nopeasti parempaan kuntoon, kun lumia on kolannut.
Ai silläkö se paranee? Mulle sanottiin, että pojasta se polvi paranee, mutta ei kukaan ole vielä ollut halukas aloittamaan sitä pojan työstämistä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Uusi viikko alkoi hedarilla ja flunssalla.

Sängyssä siis nyhvätään ja katsellaan Homicidea koneelta.
Dumis

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Tai ihan treenin kannalta sitten kuitenkin sillä kolalla. Kyllä se kesäksi loppuu :wink:
Ei sen tartte treenata, sillä on jo vaimo.
Joo-o. Mulla ei oo koskaan ollu vaimoa, en tienny että silloin voi lopettaa kaiken treenaamisen. Pannaan hankintalistalle...
Sit en ole kyllä ikuna hommamassa vaimoa :D
Pitää varmaan hommaa sellainen malli joka sietää treenaamista.
bliss

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä oon pelottavasti tykästynyt alpro soija"jugurtteihin".
Manaaja

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ai lisää lunta. Kiva. Vanhemmilla ihan kiitettävän kokoinen piha ja minä talvilomalaisten talonmiehenä. Lumilinko on paskana, yritin eilen vetää puoli tuntia sitä käyntiin. Ja työntöauralla varustetulla mönkijällä ei muuten tee mitään näiden lumimäärien kanssa, kun ei ne jaksa yhtään rikkoa valleja tai työntää niitä kauemmaksi pientareilta.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:Ai lisää lunta. Kiva. Vanhemmilla ihan kiitettävän kokoinen piha ja minä talvilomalaisten talonmiehenä. Lumilinko on paskana, yritin eilen vetää puoli tuntia sitä käyntiin. Ja työntöauralla varustetulla mönkijällä ei muuten tee mitään näiden lumimäärien kanssa, kun ei ne jaksa yhtään rikkoa valleja tai työntää niitä kauemmaksi pientareilta.
Joo, mulla ei mönkkäreistä paljoa kokemusta. Sen verran, että mökkinaapurista oli apua kun putsas pihamme. Lunta ei ollu niin ku nyt täällä.

Takapihalle hukkuu pieni poika!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Suurimman osan elämästäni omakotitalossa asuneena arvostan näitä tiettyjä kerrostaloasumisen hyviä puolia ihan kybällä. Tietty se okt rantatontilla ois kiva taas sitten joku päivä 8) Kuten helteisenä kesäpäivänä.

Illalla kummipojan äiti tulee kylään ja pidetään Sinkkis-maraton, jee! :) Nyt pitäis imuroitsea, toivotaan ettei hyökkää kimppuun!11

Eka päivä ns. normaali olo taas, muussa tapauksessa olisinkin mennyt lääkäriin. Huomenna taas sorvin ääreen.
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Oon aina tykännyt lumitöistä, mummin ja vaarin okt:ssa kun vierailin, niin aina tein lumityöt siellä.
Bhven

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:Lumilinko on paskana, yritin eilen vetää puoli tuntia sitä käyntiin.
Vaihda bensat ja suodatin.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mä arvostan tälleen omakotitaloasujana lumitöistä diggailevaa miestä. :]

Ja kyllä mun kroppa arvostaa aika paljon näitä lumia, ihan niin ku syksysin haravointia... Joku nyt arvaa jossain oikein eli en ole jaksanut käydä salilla, vaikka tosi lujaa piti. Ei oo mun juttu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Siinä on varmaan se ero, että jos itse olisit asunut siellä niin ne olis _pakko_ tehdä ennen kuin pääset autolla lähteen duuniin.. mutta varmaan kuntoilumuotona tehokas.
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Ja kyllä mun kroppa arvostaa aika paljon näitä lumia, ihan niin ku syksysin haravointia...
Harrastin viime syssynä ekaa kerta taloyhtiön porukan mukana haravointia. Tuntui vaan että oli kannettava vihdoin oma kortensa kekoon.
Nykyisessä taloyhtiössä taloyhtiötoimintaa näyttäis olevan reilusti enemmän, koskakohan uskallan mennä sinne messiin... ehkä ens syksynä :D
Jenny Daa-aah! ling

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Dumis kirjoitti:Nykyisessä taloyhtiössä taloyhtiötoimintaa näyttäis olevan reilusti enemmän, koskakohan uskallan mennä sinne messiin... ehkä ens syksynä :D
Ja jos ei siellä riitä haravoitavaa niin teepä megahyvätyö ja tarjoudu eläkeläisten isoille pihoille! Täällä ainakin arvostetaan. :]
milli

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Lumityöt on pop, kivaa liikuntaa kuten muutkin pihatyöt. Harmi vain kun ei ole omaa pihaa, vielä. Vanhempien luona saa tehdä lumitöitä niin paljon kuin haluaa, jos vaan nyt kroppa/selkä sen sallis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:Nykyisessä taloyhtiössä taloyhtiötoimintaa näyttäis olevan reilusti enemmän, koskakohan uskallan mennä sinne messiin... ehkä ens syksynä :D
Seuraavaksi huomaat olevasi taloyhtion hallituksessa, mikä tulevan lakimuutoksen jälkeen taitaa olla vittumaisin vakanssi maanpäällä. Joudut hyväksymään ja tarkistamaan osakkaiden tekemät rempat sekä olet vastuussa niistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä sanoin tänään aamulla pojalle, että äiti ostaa meille pienen suomenhevosen eteiseen joka vie meidät huomenaamulla reellä hoitopaikkaan. Oli taas sellasta p***uravia tuolla jo auratuillakin teillä, kun tieltä poispääsy vaati rattaiden kanssa metrin hypyn vallin yli.

Söin muuten lauantaina ihanaisen annoksen ribsejä ja olin vielä sunnuntaina täynnä :h: Ruoka on parasta ever!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Nykyisessä taloyhtiössä taloyhtiötoimintaa näyttäis olevan reilusti enemmän, koskakohan uskallan mennä sinne messiin... ehkä ens syksynä :D
Seuraavaksi huomaat olevasi taloyhtion hallituksessa, mikä tulevan lakimuutoksen jälkeen taitaa olla vittumaisin vakanssi maanpäällä. Joudut hyväksymään ja tarkistamaan osakkaiden tekemät rempat sekä olet vastuussa niistä.
Taitaa toistaseks hjallitukset jäärä kyl väliin, kun unohdin oman jengin futsal-matsinkin lauantaina :D (tosin en mä sinne olis päässytkään, kuhan unohin kertoa valkulle etten tule)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Nykyisessä taloyhtiössä taloyhtiötoimintaa näyttäis olevan reilusti enemmän, koskakohan uskallan mennä sinne messiin... ehkä ens syksynä :D
Seuraavaksi huomaat olevasi taloyhtion hallituksessa, mikä tulevan lakimuutoksen jälkeen taitaa olla vittumaisin vakanssi maanpäällä. Joudut hyväksymään ja tarkistamaan osakkaiden tekemät rempat sekä olet vastuussa niistä.
Taitaa toistaseks hjallitukset jäärä kyl väliin, kun unohdin oman jengin futsal-matsinkin lauantaina :D (tosin en mä sinne olis päässytkään, kuhan unohin kertoa valkulle etten tule)
Sohva-futis on hieno laji :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin