Lumentyöntö Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Taitaa toistaseks hjallitukset jäärä kyl väliin, kun unohdin oman jengin futsal-matsinkin lauantaina :D (tosin en mä sinne olis päässytkään, kuhan unohin kertoa valkulle etten tule)
Sohva-futis on hieno laji :D
Olise :) Mites sulla meni, oli pitkäänkin "radalla" ?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Taitaa toistaseks hjallitukset jäärä kyl väliin, kun unohdin oman jengin futsal-matsinkin lauantaina :D (tosin en mä sinne olis päässytkään, kuhan unohin kertoa valkulle etten tule)
Sohva-futis on hieno laji :D
Olise :) Mites sulla meni, oli pitkäänkin "radalla" ?
Kahdelta luovutettiin biliksessä ja seisoin 2,5h taksijonossa lumipyryssä. Reilu meininki!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti: Ja työntöauralla varustetulla mönkijällä ei muuten tee mitään näiden lumimäärien kanssa, kun ei ne jaksa yhtään rikkoa valleja tai työntää niitä kauemmaksi pientareilta.
Tekee toki, mutta niitä pitää tuunata tähän malliin.

Kuva


Kaveri oli tommosen setin laittanut mönkkäriinsä ja kyllä oli kähee peli. Tosin kustannuskin oli 3500 euroa..
Dumis

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Sohva-futis on hieno laji :D
Olise :) Mites sulla meni, oli pitkäänkin "radalla" ?
Kahdelta luovutettiin biliksessä ja seisoin 2,5h taksijonossa lumipyryssä. Reilu meininki!
Hyvinhän se meni sit. Vituttaa nyt taas nää työt, tahon vaan kotia naukkaamaan olusta ja valmistautumaan illan keikkaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Liian pappamaista jollain mönkijällä työnnellä lumia.
Mites linko? Tai ulkoistaminen?
Meidän tontille tulee tuollainen 5 metriä leveä tie, linko paiskaisi lumet naapurien tonteille.

Olisihan tuo ulkoistaminen tietty mahdollista, mutta kait tässäkin painaa joku sellainen "kyllä lumityöt pitää itse tehdä".

Ja onhan se kuntoilua. Jalka on tullut nopeasti parempaan kuntoon, kun lumia on kolannut.

Eli kiitos taivaan isä lumesta!
Haist jo! Ei pidä syyttää syytöntä!


Sieltä se lumi tuleee!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kai Nalo kirjoitti:Kaveri oli tommosen setin laittanut mönkkäriinsä ja kyllä oli kähee peli.
Kyllä tohon tarttee, paitsi auran niin myös lingon
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pakkaslumi on niin kevyttä että senhän voi puhallella vaikka lehtipuhaltimella naapurin tontille :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olen pahoillani, isken teille Nibat, nauratti vaan niin paljon :D

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei tuntunut että nyt olis mitään isompaa tarvetta hammashoitoon, mutta päätin varata ajan koska kuitenkin siinä menee puol vuotta tarkastukseen ja toinen puol että pääsee hoitoon. Onhan tässä jo reilu vuos-kaks edellisestä korjauksista.

Yllättäen ajanvarauksesta sanottiin että pitää soitella ens viikolla, kun ei kuulemma nyt varailla... allrightythen!
Diaccariin pitäs mennä labrat antamaan, silloin tulis olla 12h syömättä ja juomatta... OMG! Eihän sitä kasvava poikanen voi olla noin kauaa ilman safkaa.

Mitäs sit pitikään, niin sokeus pitäis virallistaa, varaanpa ajan instruuseen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Diaccariin pitäs mennä labrat antamaan, silloin tulis olla 12h syömättä ja juomatta... OMG! Eihän sitä kasvava poikanen voi olla noin kauaa ilman safkaa.

Mitäs sit pitikään, niin sokeus pitäis virallistaa, varaanpa ajan instruuseen.
Jätkä on selkeästi perushuollon tarpeessa! Mä olin just sen 12h syömättä. Piti ostaa sairaalan kahviosta mehu ja keksi, etten pökrännyt sen kuuden verituubin ottamisen jälkeen. Sit söin aamupalan ja sammuin kahdeksi tunniksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lisää apuja Bluntlyn remonttiin?



Elppaa! Sun syy!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VKZxlwJx ... re=related[/youtube]
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Diaccariin pitäs mennä labrat antamaan, silloin tulis olla 12h syömättä ja juomatta... OMG! Eihän sitä kasvava poikanen voi olla noin kauaa ilman safkaa.

Mitäs sit pitikään, niin sokeus pitäis virallistaa, varaanpa ajan instruuseen.
Jätkä on selkeästi perushuollon tarpeessa! Mä olin just sen 12h syömättä. Piti ostaa sairaalan kahviosta mehu ja keksi, etten pökrännyt sen kuuden verituubin ottamisen jälkeen. Sit söin aamupalan ja sammuin kahdeksi tunniksi.
No nyt sain aikaiseksi aloitettua tän perushuollon itelleni... mielummin ottaisin kyl jotain "hikijumppaa" kuin tämmöisiä huoltoja :P
Pakko mennä labraan joku aamu heti, koska mähän kuolen mahan mouruamiseen jossen syö heti aamusta. Enkä kyllä tiiä että kuinka sitä osaa nukahtaa vajaalla vattalla... paitsi jos kasilta syö ittensä palloksi ja kymmeneltä menee koisaa, niin sit kasilta vois mennä jo testeihin. This could work!
Dumis

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tulikin huomisesta vapaapäivä, ei haittaa, tänään voi vetää sit posket täyteen keikan jälkeen :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Iski ihan hirveä himo johonkin hyvään mässyyn, menisiköhän johonkin raflaan nappaamaan hiukan hiukopalaa vai ostaisiko kotiin ainekset mahtimäjäykseen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Poika haettu lopullisest kotiin ja sydämen sivuäänikin oli kadonnut. Oi tätä onnea ny...huomenna tulee jo het aamusta neuvolatäti kylään ja kämppä on ku pommin jäljiltä ja ja ja....juu no ehkä mä ny rauhotun ja nukun päiväunet ja siivoon vasta yöllä, tää väsymys tappaa miut muuten.

Kiva Elppa ku soitit ja vielkivempi nähä ylihuomenna :)
Jenny Daa-aah! ling

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Neuvolatätii varten ei kannata siivoo. :]

Kivaa ku poika kotona. Relatkaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Neuvolatätii varten ei kannata siivoo. :]
Kandeehan jos haluu tuschoonia (sen tädin).
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Kiva Elppa ku soitit ja vielkivempi nähä ylihuomenna :)
Lupaan vaikka imuroida, jos se jeesaa jaksamisessa :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joo, onhan ne lumityöt kivoja, jos se on vapaavalintainen satunnainen harraste lumikolaa työnnellen kohtuullisen pituisia rupeamia.

Kun se on jokavitunpäiväinen 2+ -tuntinen pakkopulla, ja lumentyöntöpaikat ovat sillä tavalla täysiä että lumet joutuu kolaamisen sijaan heittämään kolalapion kanssa puoltoistametristen vallien yli, niin se ei enää yllättäen olekaan ihan yhtä kivaa hommaa pidemmän päälle.

Ja masa, tuolla on ihan oikeatkin traktorit kusessa noiden lumimassojen kanssa. Ei noi telaketjut pidemmän päälle päivää tee, vaikka jonkin verran auttavatkin. Linkoa tuolla kaivataan.
ninnithequeen

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kiva Elppa ku soitit ja vielkivempi nähä ylihuomenna :)
Lupaan vaikka imuroida, jos se jeesaa jaksamisessa :)
Heh, no ei sentään.

NYT mä meen torkuille ja herään syöttää pojan just ku Täydelliset Naiset alkaa. Viimeks en oikeen ehtiny kattoo, ku oli Täydellinen Mies matkalla maailmaan :D
Siinä mä ilokaasu kädessä sanoin kätilöille et hei mun lempiohjelma tulee just. Onneks heil oli sentään huumorii, repesivät nauruun aika hyvin x)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ei vaan tuu tänään, prkl! Turhaan kaahasin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

No perkele!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaja kirjoitti:Joo, onhan ne lumityöt kivoja, jos se on vapaavalintainen satunnainen harraste lumikolaa työnnellen kohtuullisen pituisia rupeamia
Tosimies pistäisi strategisiin kohtiin lämmityskaapelit. Siinä sitten voisi tyrkätä pelit ja vehkeet hurisemaan ja korkata oluen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Voitettiin Kenossa, kerrankin. 0,50€. Historiallinen tapahtuma vaatisi kunnon bileet.

Bileet!
SikaMika

Re: Lumentyöntö Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vedän takaisin kaikki aiemmin lausutut kauniit sanani talven säihin liittyen; ulkonahan on valloillaan täysi helvetti! Miksei toi lumi voi tulla alas hieman pienemmissä erissä?

Huomenna leikkimään saksan-opea. Onpi hieman huonossa muistissa normikoulun ja lukion aikaiset kielikylvyt liittyen Paskan Maan kieleen, täytyy lukea Korkeajännitystä iltapuhteeksi. Mein Gott, wo sind meine Lederhosen?!
Vastaa Viestiin