T______

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ja nyt stoppia niille yv:lle. Mä tiiän et moni teistä haluu tulla hieromaan mun kroppaa mut mun tarvii kohta ottaa jonotusnumerot käyttöön 8)
Stinky

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Niinpä. Ei oo helppoo olla upee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Stinky kirjoitti:Ja nyt stoppia niille yv:lle. Mä tiiän et moni teistä haluu tulla hieromaan mun kroppaa mut mun tarvii kohta ottaa jonotusnumerot käyttöön 8)
Hiukan tuntuu että riittää tuo vaimonhankinta samalla tekniikalla, ei kestä enään hermo noita ryssiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mulle niskahierontaa, kiitos. On muuten himppasen pipi.
Bhven

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Yumalauta täällä Galliossa on lunta. Autopaikkoja on ehkä kolmasosa normaalista käytössä. Loput on pelkkää lumikasaa. Mihin snittuun ihmiset tunkevat autonsa? Varsinkin kun pysäköintitunnuksia on myyty enemmän kuin mitä kadunvarsipaikkoja löytyy?
Bhven

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Dumis kirjoitti:Mulle niskahierontaa, kiitos. On muuten himppasen pipi.
Pyörittele käsiä, silleen samalla tavalla ropellina, kun uimarit lähtökorokkeella ennen uintikilpailua. Sata kierrosta myötäpäivään ja toiset vastapäivään. Joka päivä, vaikka kipua ei olisikaan. Ei vaivaa mitkään selkä- ja hartiajumit, jos tota tekee säännöllisesti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: T______

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Väsytti kun piti kukkua Sinkkuelämät puolille öin ja herätys kuudelta. Varmaan oon toipilaskunnossa edelleen, ei nyt yleensä yks kuuden tunnin yö tunnu missään. Tänään aikasin nukkuun ja piikkimaton kautta. Meillä muuten muksukin on ihan rakastunut tuohon, tykkää nukahtaa sen päälle.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:*kurkkaa* Niba avaa yhä viikonpäiväketjut ja Manalalla on yhä MC hammer ava. *kääntää kylkeä* Nähdään taas joskus!
Crybaby. Itelläs on joku pedofiiliavatar.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kotiin. Lumityöt odottaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hitto et olin ahkera tänään. Tulin töistä, siivosin ja pyykkäsin. Söin, otin tirsat, tein pullataikinan, kävin salilla, söin ja paistoin pullat. Kiihteetä sinkkuelämää siis :]
Se hieronta tekis edelleen hyvää.
bliss

Re: T______

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti: söin ja paistoin pullat
Eiks tää ny menny väärässä järjestyksessä? :P
Dumis

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bhven kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Mulle niskahierontaa, kiitos. On muuten himppasen pipi.
Pyörittele käsiä, silleen samalla tavalla ropellina, kun uimarit lähtökorokkeella ennen uintikilpailua. Sata kierrosta myötäpäivään ja toiset vastapäivään. Joka päivä, vaikka kipua ei olisikaan. Ei vaivaa mitkään selkä- ja hartiajumit, jos tota tekee säännöllisesti.
Jees, teen kyllä noita joka kerta kun oon salilla reenaamassa. Tän kertainen nikakipu johtuu ihan siitä että tuli eilen keikalla mossattua kivasti.
Stinky

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Stinky »

bliss kirjoitti:
Stinky kirjoitti: söin ja paistoin pullat
Eiks tää ny menny väärässä järjestyksessä? :P
Eikäku salin jälkeen söin normiruokaa ja sit paistoin pullat jälkkäriks. Mä osaan näköjään taas ajatella ennenkun kirjotan :oops:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mätkyt, part II maksettu. Prkl! Jos jaksaisin vielä valvoa, olisin maksanut vasta minuuttia vaille. Oon kauhee kapinallinen! Zzzzzz....
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
tuulenpuiska

Re: T______

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti: Crybaby. Itelläs on joku pedofiiliavatar.
Onks japanilaisen tyylisuuntaisen mukaiset hahmot kaikki kategorisesti pedofiiliaan viittavia? Yuyukossa mitään vikaa oo...
Manaaja

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Crybaby. Itelläs on joku pedofiiliavatar.
Onks japanilaisen tyylisuuntaisen mukaiset hahmot kaikki kategorisesti pedofiiliaan viittavia? Yuyukossa mitään vikaa oo...
Eivät kaikki toki ole. 99% vain pilaavat kaikkien maineen.
tuulenpuiska

Re: T______

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Crybaby. Itelläs on joku pedofiiliavatar.
Onks japanilaisen tyylisuuntaisen mukaiset hahmot kaikki kategorisesti pedofiiliaan viittavia? Yuyukossa mitään vikaa oo...
Eivät kaikki toki ole. 99% vain pilaavat kaikkien maineen.
Taidat olla asiantuntija tai sitten et vaan tiedä mistään mitään.
Manaaja

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:Taidat olla asiantuntija tai sitten et vaan tiedä mistään mitään.
Taidat nyt vain valehdella itsellesi, etkä suostu myöntämään itsellesi kiihottuvasi animehahmoista jotka näyttävät 12-vuotiailta ja kuulostavat 6-vuotiailta.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin