T______

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

T______

Viesti Kirjoittaja Niba »

_iistai
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Huh, nyt alkaa jo raato palautua ylikierroksilta, jospa lähtis koittamaan unentuloa. Lumentuloa ei varmaan tarvitse.
Lumentuloa ei voi estää, katsotaan miten käyb unentulon kanssa? ;)
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: T______

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

*kurkkaa* Niba avaa yhä viikonpäiväketjut ja Manalalla on yhä MC hammer ava. *kääntää kylkeä* Nähdään taas joskus!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ No hei, kato jätkä vähän tota omaa avatartas! Yäk!

Kurssia pukkaa, motivaatio kateissa! Onneks sain eilen avauduttua henkilöstöjohtajalle saamattomasta pomosta, toivottavasti jotain tapahtuukin. Ja mitä mä laitan päälle, iik!
Viimeksi muokannut Vesper, 02.02.2010 7:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Hyvää nimipäivää, Lumi.

Huomaan että tiet alkavat uhkaavasti kaventumaan ja kehäykkösellä ei enää näe naapurikaistalla ajavia lainkaa, kun on niin korkea valli lunta edessä.

Kaunista.
bedlam

Re: T______

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kai Nalo kirjoitti:Hyvää nimipäivää, Lumi.
Tämäpä sattui. Sai kahlata melkoisesti hangessa tuossa työmatkalla. Hauskaa kuitenkin, kun pakkanen tippui miinus kahdeksaan, sai heittää pitkät kalsarit pois! Mahtavaa!
milli

Re: T______

Viesti Kirjoittaja milli »

ou nous, tulipa nukuttua vähän.

ulkona on edelleen NIIN kaunista :) pikkuinen nauttii tuolla lumessa peuhaamisesta paljon :h:
Stinky

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jei, eilen oli sairaan hyvä reeni pitkästä aikaa. Tänään tuottikin sitten tuskaa kahlata tuolla lumessa töihin. Ai stana et mun persiiseen ja reisiin sattuu.
Tänään yläkropan vuoro eli huomenna tuottaa vaikeuksia nostaa kahvikuppia :]
Äiree tuo mulle tänään oman piikkimaton. Mulla oli sen matto lainassa ja kyl se niin on että se rentouttaa ♥
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olipas reissu heti aamusta. Kilsa suuntaansa tarpomista, toinen puolisko vetäen pulkkaa perässä. Ei olis rattailla päässytkään. On se vaan hienoa että mulla on poika; kaikki aura-autot, rekka-autot, junat, traktorit ym. pitää osoittaa ja hihkua onnesta soikeana :h: Mitäköhän mä tekisin tytön kanssa? :o

** avautumisvaroitus **

Mun äiti on kyllä perseestä, edelleen. Systerillä 1,5vk ikäinen kersa kotona, äitille on paljon tärkeämpää olla sunnuntai miehensä kanssa "kun saavat olla niin vähän kahdestaan", kun lähteä siskoa moikkamaan. Äidin kanssa sovittiin jo viikko sitten, että tänään, vapaapäivänään, käydään jossain lounaalla ja nähdään pitkästä aikaa. Perui äsken; miehelle pitää tehdä ruokaa eikä viitsi lähteä ulos syömään kun kotonakin on ruokaa. MÄ olen kuulemma tervetullut hänen luokseen toiselle puolelle kaupunkia julkisilla, hänellä se auto on. )%(¤/#%= . En mene, piruuttanikaan, en vastaa edes puhelimeen. Ääliö ämmä joskus, unohtanut meidät ihan kokonaan *marttyyri*

En mä olis halunnutkaan kenkäostoksille. Surffaan sit ne kengät, prkle.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: T______

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kuva
bedlam

Re: T______

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tämäpä sattui. Sai kahlata melkoisesti hangessa tuossa työmatkalla. Hauskaa kuitenkin, kun pakkanen tippui miinus kahdeksaan, sai heittää pitkät kalsarit pois! Mahtavaa!
Toivottavasti et heittänyt niitä kuitenkaan kesken työmatkan... :)
Bussissa riisuin paljastaen massiivisen penikseni.
NuoriD

Re: T______

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

:9mm: Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ND löysi hymiösivuston :D
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: T______

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Minusta on kyl kiva että kerrankin tulee täälläkin lunta. Ens kuun jälkeen on kuiteskin jo huhtikuu!
milli

Re: T______

Viesti Kirjoittaja milli »

Hih, mulla on jalkakylpylaite täällä työpöydän alla.. aikas hauskaa :D Toivottavasti ei tule asiakkaita hetkeen :)
Jenny Daa-aah! ling

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Elpan mutsille pari virtuaalista raipaniskua. Omalleni suurensuurikaipaushalaus.

Ja ihan vähän on paha tuulahdus päällä kun onhan tuo lumenluonti lumisateessa aivan saatanan vittumaista puuhaa. Nyt totes jo 5v lumenrakastajalikkakin "miksi tää ei lopu, äiti lähetäänkö madeilalle?".

En tarjoo naapurin vanhuksille kolaus-apua. Ei vaan enää pysty ei.
milli

Re: T______

Viesti Kirjoittaja milli »

Kato joo, mäkin nyt vasta huomasin Elpan avautumisen. On kyllä omituista käytöstä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:ND löysi hymiösivuston :D
Pistäisit kuriin, menee ihan liian kauniiksi(homoksi) koko T______________________-ketju! :twisted:
Hyvä että ND Kuva pääsee tuuletteleen välillä kaappiaan?
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: T______

Viesti Kirjoittaja milli »

Hmm... mä voisin tänään kidnapata isän haalarin, pukea sen päälle ja sitten lähteä kierimään takapihalle lumihankeen :D Pitää ottaa sit tietty Mimi mukaan leikkimään. Juh, kuulostaa ihan suunnitelmalta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Niba »

ND tai Kain alo nähty lumilinkoa käyttämässä?


lumikki
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:Hih, mulla on jalkakylpylaite täällä työpöydän alla.. aikas hauskaa :D
Tarkoitatko "hieromalaite"?
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Haluisko joku tulla hieroo niskaa, tääl olis aika kovasti nyt tarvetta...
Eilisellä keikalla tuli toteltua käskyjä; "headbang m*********s!".
Jatkoista ei ihmekään etten muista, kun kuulemma simahdin kesken :D

Ja sit aamupalan tilaus karvakädeltä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lukaisin kunta-alan sopimusvaikeuksista ja tuli mieleen tarkistaa paljonko palkka onkaan noussut tänä aikana. Tehtäväkohtainen palkka 10/07 -> 1/10 +272€ ja senttejä päälle. Kiinnostaisi hieman muiden alojen palkkakehitys reilun kahden vuoden ajalta. Vielä enemmän kiinnostaa miten neuvotteluissa käy, kun nyt ankeina aikoina ei tällaisiin huimiin lisäyksiin johtavia megaprosentteja ole jaossa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Stinky

Re: T______

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elpalle ♥

Ja joku vois tulla hieromaan mun pohkeita, takareisiä ja pakaroita. Ja etureisiä kans. Nyt kiitos.
milli

Re: T______

Viesti Kirjoittaja milli »

Riemumieli kirjoitti:
milli kirjoitti:Hih, mulla on jalkakylpylaite täällä työpöydän alla.. aikas hauskaa :D
Tarkoitatko "hieromalaite"?
En :)

Ha, kävin väsyttämässä pikkuisen takapihalla. Itselläkin oli lunta melkein puoleen reiteen asti, joten voi kuvitella kuinka poikki Mimi oli hangessa telmimisen jälkeen :D Kauhea puuskutus.
Vastaa Viestiin