Keski viikko päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Voi viddu miten ihmisen jokaista lihasta voikin särkee näin paljon. Tein alkulämpät ja loppuvenyttelet ja silti satttttuuuuuuuuuuu :(
Tänään lepoa ja huomenna vois kokeilla taas juoksua.
Hyvä proteiini-, glutamiini-, leusiini- (tai BCAA) ja kreatiinipitoinen palautusjuoma jumppailun päälle ja seuraavaksi yöksi maitopohjainen kaseiinijuoma jossa jälleen glutamiinia, kreatiinia ja leusiinia seassa tekee ainakin mulla yhden maailman verran eroa oloon seuraavana päivänä.

Paitsi jos unohtaa venytellä.
Dumis

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti: :hail: *gulp* Anteeks :oops:
Jooh, varmaan voitte tahtoa jotain muitakin leffoja, kun teillä vissiin saattaa olla aikaa nyt enemmän kotona. Mutta mää sit vaikka soittelen kun olen lähdössä joku kerta sinnepäin...
Stinky

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti:Hyvä proteiini-, glutamiini-, leusiini- (tai BCAA) ja kreatiinipitoinen palautusjuoma jumppailun päälle ja seuraavaksi yöksi maitopohjainen kaseiinijuoma jossa jälleen glutamiinia, kreatiinia ja leusiinia seassa tekee ainakin mulla yhden maailman verran eroa oloon seuraavana päivänä.

Paitsi jos unohtaa venytellä.
Voisitko tämmöselle blondille vielä antaa ihan jonkun merkin kun en tajuu noista palautusjuomista mitään? Oisko niinku tuotesuosituksia? Ja kaseiinimikä?

Mä venyttelen kyllä mut ei nyt oo auttanut.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Molemmat vuoden parhaina pitämäni amerikkalaiset elokuvat saivat tänä vuonna Oscar-ehdokkuudet (Inglourious Basterds ja A Serious Man) - toisin kuin viime vuonna (jolloin ehdokkaat olivat huonoja tai keskinkertaisia ja suosikkini The Dark Knight ei saanut edes ehdokkuutta parhaasta elokuvasta), ja oli mukavaa, että myös vuoden suosikkeihini kuuluva An Education pääsi joukkoon, vaikka vain siksi, että nyt otettiin enemmän kuin aikaisemmin. Vuoden suosikkini ei-amerikkalaisista, Agnes Vardan biitsit (ja ehkä myös Visage, jota ei kovin moni nähnyt), jäi pois, ja muistaakseni Ystävät hämärän jälkeen olisi voinut jonkin päivämäärärajajutun vuoksi olla mukana tänä vuonna edellisen sijaan, mutta ei sitäkään näkynyt. Tämä on harmi.

Avatar lienee mukana teknisistä ansioistaan, joita itsekin kävin katsomassa teatterissa kahdesti. Ja on se sentään parempi elokuva kuin viimevuoden Slumdog Millionaire. Tai The Reader tai Benjamin Button.

Samoin kuin viime vuonna ja sitä edellisenä, suosikkini miessivuosasta on jälleen mukana, tällä kertaa Christoph Waltz. Ja on mukavaa nähdä Carey Mulligan An Educationista naispääosakategoriassa, vaikka hän ei pystiä tulekaan saamaan.

Ohjaajista suosikkini on Quentin Tarantino.

Olis muutakin, mutta tossa pääasiat.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tervehdys vaan kaikille! Oon seuraillut juttujanne viime aikoina ja on tullut vähän ikävä. Viime vuosi oli yksi kamalimmista ever enkä oo jaksanut tai halunnut kirjoitella tänne. Olin pitkällä sairaslomalla työuupumuksen ja masennuksen vuoksi ja terveys reistaili muutenkin (mikä lienee erittäin suuri tekijä edellä mainittuun), mutta toki sekaan mahtui valopilkkujakin. Kuten se, että sain sormuksen sormeeni.

Nyt olen piristymään päin ja energiaa ja innostusta tuntuu riittävän vaikka mihin. Jopa iltaopiskeluun kahden duunin päälle. Ja mikä tärkeintä, kitinöintiin... vaikka tuo tämänpäiväinen viikonpäiväketjun otsikko melkein aiheuttikin verisuonen katkeamisen päässä.
bliss

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja bliss »

swirl kirjoitti:Tervehdys vaan kaikille!
:h:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

^^^ Onnittelut sormuksesta!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Stinky

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Stinky »

swirl :h:
Manaaja

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Hyvä proteiini-, glutamiini-, leusiini- (tai BCAA) ja kreatiinipitoinen palautusjuoma jumppailun päälle ja seuraavaksi yöksi maitopohjainen kaseiinijuoma jossa jälleen glutamiinia, kreatiinia ja leusiinia seassa tekee ainakin mulla yhden maailman verran eroa oloon seuraavana päivänä.

Paitsi jos unohtaa venytellä.
Voisitko tämmöselle blondille vielä antaa ihan jonkun merkin kun en tajuu noista palautusjuomista mitään? Oisko niinku tuotesuosituksia? Ja kaseiinimikä?
No Fastin HT-R varmaan toimis valmiina tuotteena sullekin hyvin. Ei vaan tarvii ihan täysiä suositeltuja annoksia lapioida palkkariksi, vaan pienempikokoisempana naisena esim. puolet vois riittää hyvin.

Ja kaseiini on siis maitoproteiinia, joka imeytyy hitaasti, tasaisesti ja pitkään yön aikana verenkiertoon, kun sen ennen nukkumaanmenoa ottaa. Liikkuu yleensä nimellä yöproteiini tai kaseiiniproteiini kaupoissa. Niissä vaan harvoin on kreatiinia, glutamiinia ja leusiinia mukana, joten ne joutuu annostelemaan juomaansa erikseen tai sekoittamaan valmiin satsin johonkin isompaan purkkiin halutessaan.

Ite oon käyttänyt tota night pro:ta, mutta sen hinta oli aiemmin paljon houkuttelevampi. Alle 15 eurolla sai kilon tarjouksesta. Nyt pompsahtanut lähes kymppi lisää hintaan jos ostaa "listahinnalla". Siltikin, en aio tulevaisuudessakaan jättää tota pois vaikka vähän enemmän maksaisikin, sen verran huomattavan eron se on mulle tehnyt yön aikana tapahtuvaan palautumiseen.

Pahimmassa tapauksessa mulla ero on rankan pumpin jälkeen suunnilleen sellanen, ettei yöprotskun kanssa aamulla huomaa juuri mitään eilentehtyä paitsi pientä lihasarkuutta venytellessä vs. ettei ilman yöprotskua tunnu pääsevän aamulla sängystä ylös lainkaan.

Your mileage may vary.
Viimeksi muokannut Manaaja, 03.02.2010 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Uuh, olihan tässä päivässä jotain hyvääkin kun swööli palas palstalle! :)
Manaaja

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

swirl kirjoitti:... vaikka tuo tämänpäiväinen viikonpäiväketjun otsikko melkein aiheuttikin verisuonen katkeamisen päässä.
Crybaby!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ensin elco, sitten HB ja swirl, vieläpä samana päivänä? Mitä seuraavaksi, Crowbarin ja Tixin samanaikainen tuleminen? (homopun intended)

Onnea ja pitkää ikää kaikille paluumuuttajille.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Manaaja kirjoitti:Crybaby!
Pakko oli päästä heti nillittämään! Eiks tää palsta oo sitä varten?
elco

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja elco »

Frederik Krueger kirjoitti: Onnea ja pitkää ikää kaikille paluumuuttajille.
Montako nimimerkkiä sulla on täällä ollut? Riittääkö puoli tusinaa?
Dumis

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Millon vitussa mun Guitar Hero Metallica tulee, tahdon sen heti! (tilasin viikonloppuna)

Onx tosiaan että CDON.com:in paketteja ei pysty seuraamaan? En ainakaan ite löytänyt mitään...
RP

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

Clay kirjoitti:Tajusin vasta eilen kuka RP on, minäkö hidasälyinen?
Savo, savo. Ei hitaudessa ole mitään pahaa, yleensä se nopeus on ei-toivottavaa ;)
RP

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

Dumis kirjoitti:Millon vitussa mun Guitar Hero Metallica tulee, tahdon sen heti! (tilasin viikonloppuna)

Onx tosiaan että CDON.com:in paketteja ei pysty seuraamaan? En ainakaan ite löytänyt mitään...
Josko mun topiikki sais tämän johdosta tuulta alleen ;) Mene omalle sivulle, jos on lähetetty niin perjantaina viimeistään tulee postilappu luukusta. Lupaa lähettää 2-3 pvän sisällä varastotuotteet. Seurantakoodia ei mun mielestä ole.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

swirl kirjoitti:-- valopilkkujakin. Kuten se, että sain sormuksen sormeeni.
Onnittelut!

Niin kuin Vesper jo ehtikin, tänään on Valon nimpparit. Juhlistamme kotimme päivää pienillä pirskeillä kera koiranpentuhaaveiden. Ah, lumityötkin mallillaan, nyt ei kiitos enää valkoista tälle viikolle.
Dumis

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Millon vitussa mun Guitar Hero Metallica tulee, tahdon sen heti! (tilasin viikonloppuna)
Onx tosiaan että CDON.com:in paketteja ei pysty seuraamaan? En ainakaan ite löytänyt mitään...
Josko mun topiikki sais tämän johdosta tuulta alleen ;) Mene omalle sivulle, jos on lähetetty niin perjantaina viimeistään tulee postilappu luukusta. Lupaa lähettää 2-3 pvän sisällä varastotuotteet. Seurantakoodia ei mun mielestä ole.
Ei tässä nyt vielä mitään hätää, kunhan angstaan :wink:

Pääluottamusmies on poissa työpaikalta työehtosopparia hieromassa, hyvä se, ei vittujakaan kiinnosta lakkoilla ja olla koko kansan sylkykuppina.
RP

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

^Sun mieliksi voin näppäillä tänään meidän Metallica GH ja ajatella sua lämpimästi *puss*
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Onnea ja pitkää ikää kaikille paluumuuttajille.
Montako nimimerkkiä sulla on täällä ollut? Riittääkö puoli tusinaa?
Veikkaisin että varmaan melkein yhtä monta kuin esim. Jennyllä, masalla tai Tixillä. Mutta kosteasilmäisissä exiteissä ja paluussa taidan olla edelleen ihan poslarineitsyt.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:^Sun mieliksi voin näppäillä tänään meidän Metallica GH ja ajatella sua lämpimästi *puss*
Ensin Elppa vittuilee saamattomuudesta ja nyt tääkin vielä.
Ei oo helppoa taas mikään :D
Kai Nalo

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti: Veikkaisin että varmaan melkein yhtä monta kuin masalla
Onx täää jotenkin kiellettyä täällä?

Pitääkö ottaa exitit ja loggautua SingleMalt:ina sisään?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Veikkaisin että varmaan melkein yhtä monta kuin esim. Jennyllä, masalla tai Tixillä. Mutta kosteasilmäisissä exiteissä ja paluussa taidan olla edelleen ihan poslarineitsyt.
Juu, sinulta vaan vaihtuu nicki ja sitten on tietynmittainen pätkä "työkiireitä". :)
Anteeksi että olin muutaman päivän poissa. Tiedän että minua kaivataan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keski viikko päivä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kai Nalo kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Veikkaisin että varmaan melkein yhtä monta kuin masalla
Onx täää jotenkin kiellettyä täällä?
En mä vaan tiedä, gullible aka elco aka elcosmico osannee vastata. Kai se on, luulisin?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin