Sopiva Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ai kaamee mulla on jo ikävä mun kummityttöö! Vaikka asutaan aikas lähekkäin ni tuntuu et nään sitä ihan liian harvoin.
Hyvin menee aika ku muistelee sen ihania letkautuksia ja höpinöitä :h:
Rakastan niiiin paljon!

Reilut pari tuntia vie ja pääsee toisen mussun viereen päiväunille..
Nyt kahvia ja tupakkaa..
slam

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

jos yrittäisi vähän nukkua...

kun tulen kuihtenkin vasta Aamu yöstä takaisin hesan reissulta :P
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jee, enää viisi yötä jouluun! \o/ Woo-hoo!
(SOADin Hypnotizeen)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Edith

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla alkaa olla ajankäyttöongelma. Mutta mitäs käytin koko lukulomaviikon kaikkeen muuhun kuin kouluasioihin. Eilen huomasin, että Svenska Akademiens Grammatikia lukee sittenkin aika hitaasti ja nyt pitäisi taaskin mennä sukulaisten luokse.
ninnithequeen

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua himottaa tuo joulukoristelaatikko tuolla vaatehuoneessa :shock:
Ja nuo TOIMIVAT jouluvalot. Jos mä ihan vaan yhden koristeen laitan tuonne olohuoneeseen, ihan vaan yhden? Kun siellä on jo niin monta kynttilääkin?
Exsat

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Eilen oli ihana ilta, nyt on kovasti vannottu että otetaan joskus uusiksi. Toivottavasti. :h:

Täti soitteli tänään: "Käännetäänkö Ruotsissakin kelloja?"
Vastasin, että: "Juu, ihan samanlailla kuin Suomessakin."
Johon täti: "Niin, että nyt on sitten molemmat samassa ajassa."

:nuts:

Ja täti on sentään asununut itse Ruotsissa viisi vuotta. Käsittääkseni sain selitettyä lopulta, että jos molemmissa maissa käännetään kelloja tunnilla taaksepäin, niin aikaero pysyy silloin samana.
ninnithequeen

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
Mutta sitten sain perjantaina uutisia... :cry: Minut on hyllytetty yhdestä projektista, koska tilalleni on löytynyt nimekkäämpi tekijä, jonka avulla projekti saisi sitten rahoitusta. Ymmärrettävää, mutta kun tiedän olevani parempi hommaan. Työni jälki ON parempaa. Ja olen jo kolme vuotta asennoitunut siihen että tehdään tämä juttu. No jos haluavat huorata, niin menköön, mutta ei tarttisi viedä osaa elämästäni samalla.

Tuntuu. :cry:
Voi muru :paijaa:

Mistähän projektista oli kyse?
Kid

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vähän ihanaa. Enää 15min duunia ja sit kaupan kautta kotiin unille!
Hemmetin tylsä duunipäivä mut sainpahan luettua tenttiin, tuskin himassa oisin ees avannu tenttikirjaa.
Soon moro ja mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa kaikille!
millivanilli

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Opiskelu on rankkaa. Olen tunnin yrittänyt ymmärtää annettua kv konsernitilinpäätöksen tehtävää. Olis vissiin pitänyt kuunnella tunnilla eikä kikatella takarivissä. Onneksi tehtävän palautus on vasta tiistaina.
DeliriumTremens

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

nysse hemmetin lintuinfluenssa sitte iski kele!

silmiä turvottaa, nenä vuotaa ja kurkku on karhee... kiukuttaa :evil:
ei millään jaksais olla kipee...
ninnithequeen

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sanokaa mitä sanotte, nyt on kahdessa ikkunassa jouluvalot. Ei mitään törkeitä, tytön huoneessa pieni tähti ja tässä miun tietsikkahuoneessa pari palloa.

Se onkin sitten eri asia, kehtaako noita laittaa edes päälle :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Taitaa jäädä tänä(kin) vuonna kirjamessut väliin. Kävin vielä vanhalla asunnolla palauttamassa avaimet ja saamassa takuuvuokralapun takaisin (rahan tuloa ei voi estää!) ja raahasin törkeän määrän ruokaa tyhmänä Hesan keskustasta asti tänne Vantaan perämetsään. Nyt olen ihan poikki jä päiväunet tekisi terää. Päikkäreiden jälkeen voi sitten alkaa miettiä hevikaraokevaihtoehtoa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tänään ylösnousemus sujui tervehenkisemmin ja pahemmin lojumatta noin klo 9.18. Päivän urheilu- ja puhdistautumisosuus on suoritettu, vielä olisi kodinhoito- ja vaatteiden silitysosio.. yyäääh.

Ps. Vähänkö olen tykästynyt yhtäkkiä Green Dayhin :h:
ninnithequeen

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti: Ps. Vähänkö olen tykästynyt yhtäkkiä Green Dayhin :h:
Mä olen ollut jo vuosikaudet :h:

Konsertissakin kävin vuosia sitten.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Ps. Vähänkö olen tykästynyt yhtäkkiä Green Dayhin
Mä olen ollut jo vuosikaudet

Konsertissakin kävin vuosia sitten.
Tää ei oo oikein sen tyyppistä musiikkia, jota yleensä kuuntelen, mut American Idiot sytkää mut!!1


..niitten jouluvalojen kanssa miettisin vielä.. nyt on lokakuu :)
ninnithequeen

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti: ..niitten jouluvalojen kanssa miettisin vielä.. nyt on lokakuu :)
No mä oonki tämmönen höpsö. Mutta kun tuolla ajeltiin niin aika monen talon ikkunoissa näytti jo olevan. Ja kohta on marraskuu. (mutkumutkumutku...)

Sanotaan niitä nyt sitten talvivaloiksi 8)
Edith

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Harmillisen pikainen vanhempain morjenstus ja kummipenskan katsominen takana. Penskasta tulee vielä iso ja lihava lapsi todellakin.

Herraseurakin soitteli ja pyysi luokseen syömään (lihapullia, ei vain itseään silmillä), mutta kun ei ehdi, niin ei. Hevikaraokekin houkuttelisi juuri tällaisena päivänä niin odotetusti - pohjienottosiideritkin olisivat valmiina kaapissa - mutta, no, edellinen viestini pitää edelleenkin paikkansa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Home sweet home.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumari

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vähänkö mulla on kankkunen. Tuli juopoteltua 12h putkeen ja sit nukuin 12h putkeen. Olo on vieläkin semmoinen et voisin puhaltaa 4,7 promillea. Taksilla tulin himaan, mutta milloin? 06.08 olen soittanut veljelle, mutta miksi/mitä/hä? Myös nukuin kännykän päällä, ainakin känny oli lähellä.
Missä olen ollut 04-06? Onko pankkitilillä vielä jotain? Kenen kanssa pussailin illalla? Täytyy alkaa taas selvitteleen...
ninnithequeen

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi hitsi että on hiljasta, chatissä ja täällä. Tyttö nukkuu päikkäreitä ja mulla ei oo tekemistä :? Telkkarista tulee Muumio mutta mie kun katsoin sen juuri pari päivää sitten (taas) videolta.

Naputtelin jo taulut uusille paikoilleen, pyykki pyörii taukoamatta ja siivoillutkin olen. Ruokaa ei viitsi ihan vielä laittaa. Boring.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olipa hämmentävää ja outoa, kun kone ei mennyt kiinni äsken ollenkaan, vaikka kuinka sammuttelin ja painelin nappia :? Soneranpaskan elokuvapalvelu tempas vissiin aivan tukkoon koko paskan :evil: Varokaa.
killkill

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:Taitaa jäädä tänä(kin) vuonna kirjamessut väliin.
Hämmentävää sinänsä, että sekä X-vaimo että nykyinen asuinkumppani törmäsivät perjantaina tuossa samassa tilaisuudessa. Oli X kuulemma kovasti lihonut, johon minä toki myöntelin että "sillä on taipumusta siihen" ja vaihdoin helvetin nopeasti puheenaihetta :D
Dumari

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

OU-MAI-GAAD! Olinko mä eilen alessa myös? Nyt muistakin että taisin voittaa Bläkissä joku 70e siellä.... OU-MAI-GAAD!

Mitäs muuta sitten? Odotellaan liskojen yötä x10000000000 ja kelataan lisää että mitä sitä tuli tehtyä eilen.



ps. Hesan Alepub on pahemman luokan pissispaikka :wink:
DeliriumTremens

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

spärkkel, olo vaan pahenee... pää on ihan täynnä räkää hmph...

kirjamessuilla oli kuiteskii kivaa, tosin ukko törmäs johonki ex-hoitoon ja exän kaveriin, pöh! mitään en ostanu ku ei ollu rahaa... toivottavasti isovanhemmat osti jotain mulle tänään... :/

kauhee ku pitäis tää lääväki siivota, mutta kun ei vois vähempää kiinnostaa!!!
tuulenpuiska

Re: Sopiva Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Dumari kirjoitti:Vähänkö mulla on kankkunen. Tuli juopoteltua 12h putkeen ja sit nukuin 12h putkeen. Olo on vieläkin semmoinen et voisin puhaltaa 4,7 promillea. Taksilla tulin himaan, mutta milloin? 06.08 olen soittanut veljelle, mutta miksi/mitä/hä? Myös nukuin kännykän päällä, ainakin känny oli lähellä.
Missä olen ollut 04-06? Onko pankkitilillä vielä jotain? Kenen kanssa pussailin illalla? Täytyy alkaa taas selvitteleen...
:hail:
Vastaa Viestiin