Terve!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Riemumieli kirjoitti:alkoholismi-kiihkouskovaisuus
Mä tiedän yhden tällaisen tapauksen. Se on kyllä tyyppinä aika huhhu. Ja tosiaankin varsin messiaanisen omnipotenssiharhainen. Kaikki, jotka nyt ajattelevat että niinhän EWkin, ajatelkaa uudelleen.
NuoriD

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:alkoholismi-kiihkouskovaisuus
Mä tiedän yhden tällaisen tapauksen. Se on kyllä tyyppinä aika huhhu. Ja tosiaankin varsin messiaanisen omnipotenssiharhainen. Kaikki, jotka nyt ajattelevat että niinhän EWkin, ajatelkaa uudelleen.
Mihin sinä vaihdoit alkoholismin?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

En ole (vielä) päästänyt itseäni alkoholisoitumaan, mutta palstalla minua kuitenkin toisinaan luonnehditaan ylimieliseksi, kaikkivoipaisuusharhaiseksi ja messias-kompleksista kärsiväksi. Jos tämä tuntemani tyyppi tulisi paikalle, kävisi ilmeiseksi millaista on kun joku on oikeasti tuollainen.
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti:Jos tämä tuntemani tyyppi tulisi paikalle, kävisi ilmeiseksi millaista on kun joku on oikeasti tuollainen.
Mä kelasin sua ja sun kaveripiiriäsi: ensimmäinen päähän pälkähtänyt visio oli joku nimetön marvelin superpahisryhmittymä.
Zeb

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Helykkä! :h: Toivottavasti tuut enemmänkin takaisin kuin tän ketjun verran.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Clay »

EveryWoman kirjoitti:En ole (vielä) päästänyt itseäni alkoholisoitumaan..
Suosittelen!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

nastamuumio kirjoitti:Jaksatteks te oikeesti lukee noita vanhoja ketjuja? Mulla on noista hämärä muistikuva ajalta, jolloin ne oli tuoreita, enkä tod. jaksanut lukea niitä silloin.
Kyllä joskus.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

HellBell kirjoitti: Lolita. Minuun kohdistuneen hyökkäysketjun aikana naureskelit ja sanoit haluavasi popcornia. Muistan puolustaneeni sinua kun pilluasi haukuttiin väljäksi.
Minä en muita noista tapahtumista kumpaakaan, että anteeksi vaan lähtemättömästä vaikutuksesta. Asioiden unohtaminen ja niistä yli pääseminen on ihan tervettä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No niin!

Yllätyksiä oli täälläkin. Kuten Elco. Enpä olisi uskonut, mutta täytyy sanoa että on Miestä siellä sittenkin, rehellinen sisin sinulla kuitenkin ja tiedät miten asiat menneet.
Jos muuten Fawkesia joskus näkyy täällä, niin sano jotain lempeän miehistä sille, muistissa on kuinka sydäntäsärkevästi koetti kanssasi saada välejä ok:ksi palstalla mutta ivailit hälle.

Kreitsu kirjoitti:
HellBell kirjoitti:..Pyydän anteeksi, Kreitsu. .
Älä pyydä, honey. Olen yllättynyt ja iloinen "nähdessäni" sinut. Meillä jäi juttu kesken. Tiedän, että olet aito ja sinä tiedät, että tiedän. Halaus.


Kreitsu... :h: Tiedän, olet fiksu ja hieno ihminen. Iso Halaus, arvostan... tiedät.

Zeb... Sydämell.tervehdys myös sinne.

Ja mitä tulee Jenni Daa-ahlingiin ja hänen väittämäänsä anteeksipyyntöön, niin en ole sellaista nähnyt eikä sillä olisi juuri merkitystä. Tämä henkilö meni sairaiden rajojen ylitse tuhoamisvimmassaan, käytti kaikki keinot mitä ko. tilanteessa silloin kykeni ja hän tietää tämän. Väkivallalla uhkailua, raiskauksen kuvailua yms. Hän tietää ja jollei tiedä, on idiootti.
Jos Jenni Daa-ahling (mikä nimi!) haluaa tästä vertauksen, jolla asia aukeaa hänelle paremmin, se menee näin: olisi ollut aivan sama kuin minä olisin silloin vauvasi kuoltua mennyt käyttämään kaikki "aseet" tähän tilanteeseen liittyen kuvaillen kuinka vauvasi mätänee kohdussasi yms.
Sama kuin se että menit repimään siitä tilanteesta sen, mitä revit ja petit samalla Tixin luottamuksen. Äläkä enää pyydä anteeksi, oli anteeksiantamatonta ja olet velkaa minulle vain sen, että pidättäydyt jatkossa vastaavasta ja jollet pidättäydy, voit olla varma että saat samalla mitalla ja vähän enemälläkin takaisin, jotta sielunoppi alkaa mennä perille.

Ja mitä tulee Snapan tiivistelmäversioon, niin siinä on pahoja virheitä, jonka korjaan justiinsa NYT:

ND kehoitti Gattacaa hakeutumaan terapiaan
-Jotkut närkästyivät tästä ja pitivät asiattomana antaa julisia terapiakehoituksia
-HB sanoi, että kyllä asia on niin, että terapiaa Gattaca tarvisi, koska ahdistelee häntä eikä esim. noteerannut ollenkaan, että HB on sanonut olleensa kuolemankielissä ja koki HB:n sairauskohtauskuvauksen eroottisena.
-Geetzu sanoi, että kamoon HB, ei siitä Gattacasta kannata välittää Ehei, vaan Geetzu pyyhälsi paikalle kun näki saumaa leikkiä "empaattista" Gatia kohden ja samalla näpäyttää HellBelliä, taustalla sairas skene siitä, kuinka Geetzu luulee määräväänsä HellBellin itsemääräämisoikeutta ja että tämä tulisi vain sallia Gatin seksuaaliset ahdistelut ja suu kiinni.
Geetzu oli jo aiemmin osoittanut chatissa ja pariin kertaan palstalla yllättäin kateudesta nouseen antipatiansa HellBelliä kohden toivoen tälle mm. selkäsaunaa.
-Hb hermostui tästä Geetzulle ja aiheesta
-Geetzu sekosi HB:lle
-Crowbar pilkkasi HB:tä hermostumisesta Tässä idiootin tekoa, niin väärässä kuin ikinä voi olla
- Mylwin kertoi rakastavansa HB:tä kun se on My Little Pony eikä ikuna kuuna päivänä muailmassa ole mitään muuta kuin ihquherttanen ja varsinkin silloin kun se haukkuu nartuiksi ja ties miksi jengiä CB ei tajua vitun vertaa asioista eikä etenkään HB:sta eikä Geetzusta eikä mistään, hän on niin pahasti ulalla että edes paskantaminen ei auttanut tuossa vaiheessa
- CB epäili Mylwinin imppaavan tinneriä/ CB jauhaa paskaa eikä tajua mistään muusta kuin paskasta mitään
- Ann ei kestänyt tätä ja siirtyi suojelemaan HB:tä että Mylwiniä Ann on alusta lähtien tajunnut mistä koko hommassa on kyse
- Gattaca selittää ihan fiksusti mitä kävi x 3 Gattaca selittää samoja loruja mitä aina
- HB kertoo kuinka veitsiä käytetää netissä
- Ann piirtää kyrpiä ja koettaa saada CBia menemään itseensä
- HB sekoaa huolella ja hakka ignorenappia yön läpi ottaen huikkaa kuukautiskupista/ HB käyttäytyy kuin Mies eikä lähde samaan kuin hakkausjengi
- Geetzu kertoo olevansa Steven Seagal/ Geetzu kertoo olevansa hullu väkivaltainen ja sairas
- Mylwin paljastaa olevansa feministi/ Mylwin paljastaa olevansa selkärankainen mies
- Tarkentaa olevansa se perusfeministi, joka on naisten puolella silloin kun ne itkee Tarkentaa olevansa ainoa mies ketjussa jolla on selkärankaa ja tajua
- CB todetaan idiootiksi
:google:
Viimeksi muokannut HellBell, 17.02.2010 17:07. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Manaaja

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tästä tähän. Palaan Pasilaan, Ohranjyvän kautta.
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

Ollanx me nyt taas kamuja?

Kiva tietää, että on ystäviä, joihin voi luottaa. Ollapa enemmän moisia!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

elco kirjoitti:Ollanx me nyt taas kamuja?

Kiva tietää, että on ystäviä, joihin voi luottaa. Ollapa enemmän moisia!
Ollaan. Oliks toi loppuvirke vittuilua? En ole ihan hyvä tässä...
Manaaja

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä en tajua.
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

HellBell kirjoitti:Oliks toi loppuvirke vittuilua?
Ei ollut.

Kun tässä nyt on jo oltu kamuja melkein kolme varttia niin on ehkä aika todeta, että minua tässä meidän jutussa vähän korpeaa se, ettei ole pildeä vielä tullut. Suuri ajattelija ja merkittävä esikuvani MGandhikin aina sanoo, että Miehet ja naiset eivät voi olla vain ystäviä. Että jollei tilanne hetimiten parane niin joudun vastentahtoisesti irtisanomaan ystävyytemme ja ryhtymään ilkeämieliseksi mulkvistiksi.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

^
Hehe, olen muuten suht. samaa mieltä MGandhin kanssa, mutta kyllähän se ystävyys/kaveruus on joiltain naisilta ja miehiltä onnistunut. Itseä aina harmittanut ettei ole miehiä kavereina. Pikkuveljen kaverien kanssa kun vietettiin iltaa, oli niin hauskat jutut niillä ja läppä lensi meillä - pitäisi kuulemma mennä yhdessä ravinteliin joku kerta, hauskoja poikia. (8 vuotta tosin nuorempia, en kiinnostunut "siinä" mielessä, mutta mitä veitikoita..)

Sä tiedät mut ja sen ettei tipu seksiä, sun tarvitsee vaan miettiä että olen niinkuin mies vaikken olekaan ja silloinhan et mieheltä haluaisi seksiä... homostelua nääs.

Rikommeko MGandhin filosofian ytimen ja pystymme tähän... Kyllä Gandhi sitten puree hinduviittansa liepeitä...!
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

HellBell kirjoitti: Rikommeko MGandhin filosofian ytimen ja pystymme tähän... Kyllä Gandhi sitten puree hinduviittansa liepeitä...!
Hyvä on! Itsepähän tätä halusit! Minä en halunnut tätä.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

elco kirjoitti: ...
Hyvä on! Itsepähän tätä halusit! Minä en halunnut tätä.
Vähän halusit kuitenkin, kuti kuti... En tiedä uskaltaako siulle laittaa sydän-hymiötä, voi mennä homosteluksi.
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

HellBell kirjoitti: Elco. Sinussa ei ole mitään munaa, olet halveksittava naisia nuorempana saamaton hörökorva, jolle naisensaannista jopa parisuhteeseen on tullut "status". No, jos siitä on sinulle iloa.
RP

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja RP »

HellBell kirjoitti:Tämä henkilö meni sairaiden rajojen ylitse tuhoamisvimmassaan, käytti kaikki keinot mitä ko. tilanteessa silloin kykeni ja hän tietää tämän. Väkivallalla uhkailua, raiskauksen kuvailua yms. Hän tietää ja jollei tiedä, on idiootti.
Jos Jenni Daa-ahling (mikä nimi!) haluaa tästä vertauksen, jolla asia aukeaa hänelle paremmin, se menee näin: olisi ollut aivan sama kuin minä olisin silloin vauvasi kuoltua mennyt käyttämään kaikki "aseet" tähän tilanteeseen liittyen kuvaillen kuinka vauvasi mätänee kohdussasi yms.
Sama kuin se että menit repimään siitä tilanteesta sen, mitä revit ja petit samalla Tixin luottamuksen. Äläkä enää pyydä anteeksi, oli anteeksiantamatonta ja olet velkaa minulle vain sen, että pidättäydyt jatkossa vastaavasta ja jollet pidättäydy, voit olla varma että saat samalla mitalla ja vähän enemälläkin takaisin, jotta sielunoppi alkaa mennä perille.
Eiköhän tuo tullut hoidettu tällä viestillä.
RP

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Elco. Sinussa ei ole mitään munaa, olet halveksittava naisia nuorempana saamaton hörökorva, jolle naisensaannista jopa parisuhteeseen on tullut "status". No, jos siitä on sinulle iloa.
Jahans, eikä mua olla herutettu. Menen möksimään.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No Elco, haluat siis selvyyden tuohon.

Tulee tässä: sinussa on munaa, et ole halveksittava ja sinulla on rehellinen sisin. Aiempi lause oli kirjoitettu aiempien asianlaitojen hengessä. Voit unohtaa sen. Minullakin on sitä paitsi oikea korva hörökorva ja se on ihan söpöä.

Sanon uudestaan, Elco olet ihan jees Mies. Kavereita?

RP, näin voi olla. Kuka muuten olet, siis ns. vanhoissa nikeissä?
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

HellBell kirjoitti:
Sanon uudestaan, Elco olet ihan jees Mies. Kavereita?
Sanoinhan, että sinuun voi luottaa: kerta toisensa jälkeen pukkaa ulos yhtä seinähullua tekstiä!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

elco kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Sanon uudestaan, Elco olet ihan jees Mies. Kavereita?
Sanoinhan, että sinuun voi luottaa: kerta toisensa jälkeen pukkaa ulos yhtä seinähullua tekstiä!
Eli samaa vittuilua taas näemmä. Mitäs muuten, haluatko sanoa jotain kivaa tänne päin, muistaen miten aina halveerasit tekstejäni ja olit kannoillani joka ketjussa? Kutsuit myös säälittäväksi ja mitäköhän muuta.

No, olin ja olen ihan rehellisessä hengessä, harmi ettei sinusta löydy sitä samaa. Hetken jo nostin hattua aika korkealle. Mutta kait se niin on, että meistä se mies on sitten Minä.
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

HellBell kirjoitti: Eli samaa vittuilua taas näemmä. Mitäs muuten, haluatko sanoa jotain kivaa tänne päin, muistaen miten aina halveerasit tekstejäni ja olit kannoillani joka ketjussa? Kutsuit myös säälittäväksi ja mitäköhän muuta.
Ööö, siis lue vaikka ajatuksella tämä ketju ja kelaa, että kuka täällä oikein halveeraa ja ketä. Siis että pitäisi jotain kivaa sanoa tuon mm. minuun kohdistetun avauksesi jälkeen?

Tee meille kaikille palvelus ja katoa piehtaroimaan katkeruudessasi vaikka seuraavaksi kolmeksi vuodeksi. Tule sitten kertomaan miltä tuntuu, jooko?
Manaaja

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Luin että elcolla on rehellinen siitin.

Ei muita uutisia.
Vastaa Viestiin