Terve!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:En täysin tajua, miksi moisia väitteitä esitetään.
No koska ne ovat ilmeisesti niitä harvoja asioita, joilla pystyy jonkun reaktion aiheuttamaan - oli niiden pohjalla mikä tahansa uskomus suuntaan tai toiseen. Harmittavaa noissa heitoissa ja pilkkakirveissä on se, että joku vielä oikeasti luulee niiden takana oikeasti olevan jotakin.

On ihan eri asia heittää Tixin pukeutumisesta naisten alusvaatteisiin tai Kruegerin nakkikioskiväittelyistä, koska ne eivät muuttaisi palstahahmon virtuaalimielikuvaa kenenkään mielessä - tahi mielikuvaa henkilöstä palstahahmon takana.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kai Nalo kirjoitti: Jos kyseessä olisi vaikkapa numba tai Quarterdot, olisitko samaa mieltä? Epäilen.
En tiedä, keitä Numba tai Quarterdot ovat. Jokin hämärä muistikuva on nimistä, muttei tule mitään mieleeni. Joten en voi vastata kysymykseesi.

Mutta noin yleisesti ottaen minusta ei ole kummallista ollenkaan halu sanoa asiat ulos. Olkoon sitä aikaa kulunut kuinka kauan tahansa. Se on vain inhimillistä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Manaaja kirjoitti: Pointti on siinä, että mä en edes muista jos joku on mulle sanonut viiltävän ikävästi 3 vuotta sitten. Ja jos muistankin, käsittelen asian tyylillä "no se oli semmosta sillon sen kanssa".
H taisikin jo kirjoittaa tuossa alussa, että tätä ei ehkä voi käsittää, jos ei tiedä, mistä on kyse. Hän myös vihjaisi, että jos ei tiedä mistä on kyse, voipi olla vaikka hiljaa. Sehän on toki utopistinen toive tietenkin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriD kirjoitti:Mä en oikein ymmärrä, mitä munaton homo tekisi naisella? Laittaisi siivoamaan?
Mistä toi homo tähän tuli? En löytänyt siitä mainintaa mistään muualta paitsi Elcon omista teksteistä. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kreitsu kirjoitti:Mutta noin yleisesti ottaen minusta ei ole kummallista ollenkaan halu sanoa asiat ulos. Olkoon sitä aikaa kulunut kuinka kauan tahansa. Se on vain inhimillistä.
Inhimillistä, itsekästä, inhottavaa, loukkaavaa, vittumaista, satuttavaa, pahaa. Siis pistää paska olo eteenpäin kun sen on itse "oikein hyvin jo käsitellyt", päässyt kaikesta hienosti yli.

En käsitä miksi kukaan haluaisi toimia näin.
Kai Nalo

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kreitsu kirjoitti: Mutta noin yleisesti ottaen minusta ei ole kummallista ollenkaan halu sanoa asiat ulos. Olkoon sitä aikaa kulunut kuinka kauan tahansa. Se on vain inhimillistä.
Jaa. Minusta taas on erityisen sekopäistä ja kummallista päästellä tällaista ulos. Etenkin kun kyseinen herra ei ole palstalla vaikuttanut enää yli vuoteen.
KillKill. Munaton uikuttaja ja takinkääntäjä, joka tekee paluita 50 kertaa vuodessa ja luulee olevansa Äijä. Haukkunut kaunista ystävääni chatissa ja tämä tullut kuin salama kirkkaalta taivaalta, yhtäkkiä päättänyt avautua tästä.
Puukkopilluista puhumattakaan..
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 03.02.2010 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Inhimillistä, itsekästä, inhottavaa, loukkaavaa, vittumaista, satuttavaa, pahaa. Siis pistää paska olo eteenpäin kun sen on itse "oikein hyvin jo käsitellyt", päässyt kaikesta hienosti yli.

En käsitä miksi kukaan haluaisi toimia näin.
Kuvailit juuri itseäsi vai? :D

Mikä tuossa viestialoituksessa oli niin kamalaa? Kai jokainen saa kertoa mielipiteensä - tämähän on keskustelupalsta!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kai Nalo kirjoitti:
Jaa. Minusta taas on erityisen sekopäistä ja kummallista päästellä tällaista ulos. Etenkin kun kyseinen herra ei ole palstalla vaikuttanut enää yli vuoteen.
So what? Onhan täällä ennenkin puhuttu "edesmenneistä" palstapersoonista. Not so big deal.

Päätän omalta osaltani kommentoinnin tähän, koska oikeastaan tämä asia ei edes minulle kuulu. Mutta enpähän vain malttanut olla hiljaa. Pahoittelen (en siis pahoittele sanojani, vaan sitä etten ollut hiljaa) :D

Edit: Korjasin typot
Viimeksi muokannut Kreitsu, 03.02.2010 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Täytyy sanoa, että hämmennyin kovasti HB:n postauksesta. Ja huolestuin. Tämä ei poissulje ymmärrystä päästä purkamaan patoutumansa, kun siihen on valmis. Ehkä kyse on siitä, että itse ei toimisi noin, vaan oikeastaan aika lailla päinvastoin. Jotenkin tämä on ylidramaattista ja siksi postaukseen on hankala suhtautua. Nimittäin kuvittelisin, että kolmessa vuodessa pääsisi jollain tapaa rakentavampaan ja järkevämpään metodiin purkaa möykkyänsä. Minulle ainakin syntyi kuva erittäin katkerasta ja kaunaisesta ihmisestä, joka on päästänyt kaltoinkohtelunsa, mitä en tässä halua vähätellä, hallitsemaan elämäänsä aivan liikaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kreitsu kirjoitti:Mikä tuossa viestialoituksessa oli niin kamalaa? Kai jokainen saa kertoa mielipiteensä - tämähän on keskustelupalsta!
Mä en vaan kai ymmärrä sitä vihan määrää... En ymmärrä ihmistä, joka haluaa tehdä tällaista julkisesti.

Mut toki tuon saa tehdä. Otanpa kuvat pois jos tänne vaikka eksyy joku tärkeäkin asiakas jollain kumman hakusanalla... Räiskykää vaan. Eiköhän tähän iltaan mennessä tule jo semmoista tekstiä, etten ilman päihtymistä uskalla lukea.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kreitsu kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Pointti on siinä, että mä en edes muista jos joku on mulle sanonut viiltävän ikävästi 3 vuotta sitten. Ja jos muistankin, käsittelen asian tyylillä "no se oli semmosta sillon sen kanssa".
H taisikin jo kirjoittaa tuossa alussa, että tätä ei ehkä voi käsittää, jos ei tiedä, mistä on kyse. Hän myös vihjaisi, että jos ei tiedä mistä on kyse, voipi olla vaikka hiljaa. Sehän on toki utopistinen toive tietenkin.
Tarkoittaako tämä, että homma on ehkä levinnyt keskustelupalstan ulkopuolelle, ehkä lakisaliin asti, jos ja kun Tixikin oli mukana? Onko nämä palstan ulkopuoliset tapahtumat ehkä syynä siihen, ettei Snapaa ole täällä enää näkynyt? Onko Snapa ehkä kesselin kämppiksenä valtion virkistys- ja lomaosakkeessa?
Nyt penikseni on fantastinen!
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

Kreitsu kirjoitti: Mistä toi homo tähän tuli? En löytänyt siitä mainintaa mistään muualta paitsi Elcon omista teksteistä. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Oho, sori, vääristelin alkuperäistä postausta. Pointti meni varmaan ihan täysin hukkaan.
Kai Nalo

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti: Mistä toi homo tähän tuli? En löytänyt siitä mainintaa mistään muualta paitsi Elcon omista teksteistä. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Oho, sori, vääristelin alkuperäistä postausta. Pointti meni varmaan ihan täysin hukkaan.
Freudilainen!

Vai oliko se frediläinen..
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Otanpa kuvat pois jos tänne vaikka eksyy joku tärkeäkin asiakas jollain kumman hakusanalla...
Tää on just tätä. Fredikruugereiden takia olen alkanut kaipaamaan suurempaa anonymiteettia ja se oli syy miksi tein edellisen exitin: koin, että viestihistoria pitää nollata ja saada oma pärstä pois täältä.

Periaatteessa pitäisi tästä syystä vissiin lopettaa facebookissa kaverisuhteet kaikkiin, joilla on kahjoja kitinäkavereita. Ja niitähän jengillä näyttää riittävän.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jaaha, heti kun on pari päivää poissa palstalta, kaikenlaiset möröt alkavat hyppiä pöydillä ja seinillä, ja tällaisiakin keskusteluja alkaa.
elco kirjoitti:Munattoman homouden myönnän ja totta tosiaan elin pitkälle kolmatta kymmenettä ennen kuin kaatolaskuri eteni toiselle kymmenelle. Ja höröt on korvatkin vielä. Että totta toinen puoli.

Sitten mitä tulee näihin kiihtyvällä tahdilla yleistyviin vihjailuihin siitä, että ostan seksiä thaimaassa ja että muuten petän naisystävääni niin pidän moisia väitteitä toki epäasiallisina. En täysin tajua, miksi moisia väitteitä esitetään.
Tämä on ihan arvaus, mutta voisiko johtua sitä edeltävistä alati kiihtyvistä vihjailuista että joku taho kaveeraisi rikollisten ainesten kanssa, ja hyväksyisi rikolliset teot? Kauhean epäasiallista. Jos metsä vastaa kuten sinne huutaa, ei vika välttämättä ole metsässä, sanoi huima mitä tahansa.

Pitääpä etsiä kyseinen keskustelu, ellei aasi ole jo moderoinut sitä pois. Mutta nyt takaisin töiden pariin, lomanalusstressiä pukkaa. ( <= hui, ei kai tuo ollut KSE???)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Manaaja

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Pointti on siinä, että mä en edes muista jos joku on mulle sanonut viiltävän ikävästi 3 vuotta sitten. Ja jos muistankin, käsittelen asian tyylillä "no se oli semmosta sillon sen kanssa".
H taisikin jo kirjoittaa tuossa alussa, että tätä ei ehkä voi käsittää, jos ei tiedä, mistä on kyse. Hän myös vihjaisi, että jos ei tiedä mistä on kyse, voipi olla vaikka hiljaa. Sehän on toki utopistinen toive tietenkin.
Siinä tapauksessa - kaikella ystävyydellä - "keskustelua" ei tule aloittaa julkisena lainkaan.

En minäkään odota että voin haistatella sinulle vittua päin naamaa vaikka "kavereitteni puolesta" ja kuvitella sitten ettei sinulla tai kellään ystävälläsi/tutullasi saa olla minkäänlaista osallistumisoikeutta aiheeseen vain sillä perusteella ettette kuitenkaan voi ymmärtää mun vihaa/mistä on kyse.

Mä tiedän mistä on kyse: siitä että virtuaalikaverileikit ovat lähteneet täysin suhteettomasti lapasesta, ja että internetissä on ensi kertaa ihmiskunnan historiassa loukattu herkkää ihmistä.
Yönmustaritari

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

HellBell kirjoitti: SnapaHead
Nii eihän tätä hemmoa ole kait kirjoittelemassa vähään aikaan näkynyt. Onko toi nyt reilua alkaa jeesus-vanhoja juttuja kaivamaan. Melko pimeetä.

Kai nyt vähän kuitenkin pelkäät, että sut heitetään kohta takaisin sinne arkkuun ristien ja valkosipulin kera.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Gat »

En kirjoittele Kitinään syystä, että Asia- ja Yleiskeskusteluihin (viime aikojen työttömyys- ase- ja eläinkeskustelut) vastaaminen veisi ihan liikaa aikaa, vaivaa ja kaljaa, ja olisi sitäpaitsi turhaa.

Luen silti joskus.
Ensin ilahduin, että HellBell on palannut, mutta tämä oli aika järkyttävä tapa. Suurin osa näkyy kohdistuvan jo poistuneeseen SnapaHeadiin. En tiedä, mikä viha-rakkaussuhde siinä on.

Nyt minusta näyttää, että HellBell on vuosia joutunut työstämään Kitinän ulkopuolista, siis ulkopuolista traumaattista kokemustaan. Ja osana työtä ampuu nyt Kitinään. Koska silloin yliherkistyi kitinäjuttuihinkin liittyen IRL-tapahtumaan. Josta Kitinäläiset eivät edes tienneet, siis myöskään tienneet varoa miten puhutella.

"Dogville" on elokuvista kakkossuosikkini heti "12 Apinaa" jälkeen. Kuitenkaan Helykkää ei pidetty täällä orjana, ei täällä raiskattu eikä estetty lähtemästä kuten Gracea. Eikä HellBell oikeasti ammu meitä nyt.

Minun mainitsemisesta en vedä hernettä nenään. Vaikka osin pidän Helykän vihaa ylimitoitettuna. Seksuaalinen ahdistelu? Sitähän heitän kaikille enkä silloin edes ottanut Helykkään ahdistelevaa YV-yhteyttä, kuten moneen muuhun Kitinämisuun vaihtelevin (aavistuksen lupaaviin mutta lopulta saamattomin :D ) tuloksin.

Tässä on muuten ketju, johon HellBell taitaa viitata.
Siinä myös minä yritin selostaa omalta kannaltani, mutta Hellbell ei kuunnellut koska norasi minut melkein heti alkuun. Jospas nyt alentuisi lukemaan? Muille sossupokea ja Gattacan inhoajille lisää noitavainofiilistä.

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5423
Kai Nalo

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Gat kirjoitti: Tässä on muuten ketju, johon HellBell taitaa viitata.
Siinä myös minä yritin selostaa omalta kannaltani, mutta Hellbell ei kuunnellut koska norasi minut melkein heti alkuun. Jospas nyt alentuisi lukemaan? Muille sossupokea ja Gattacan inhoajille lisää noitavainofiilistä.

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5423
Ja tässä yhteenveto:
Crowbar kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Onko joku lukenut tämän ja lukitun ketjun jokaisen viestin? Jos on, niin hänellä on suuri velvollisuus tehdä tapahtumista yhteenveto ja tuoda se julki. Sitten aasi vois lukita ketjun, eikö? Eihän tässä ole pitkään aikaan ollut edes rehellistä vittuilua, pelkkää marginaalista kosmetiikkaa.
Miksi lukita? Tätähän varten kity on olemassa.

Ulkomuistista yhteenveto:

-ND kehoitti Gattacaa hakeutumaan terapiaan
-Jotkut närkästyivät tästä ja pitivät asiattomana antaa julisia terapiakehoituksia
-HB sanoi, että kyllä asia on niin, että terapiaa Gattaca tarvisi, koska ahdistelee häntä eikä esim. noteerannut ollenkaan, että HB on sanonut olleensa kuolemankielissä ja koki HB:n sairauskohtauskuvauksen eroottisena.
-Geetzu sanoi, että kamoon HB, ei siitä Gattacasta kannata välittää
-Hb hermostui tästä Geetzulle ja sekosi
-Geetzu hermostui HB:lle
-Crowbar pilkkasi HB:tä hermostumisesta
- Mylwin kertoi rakastavansa HB:tä kun se on My Little Pony eikä ikuna kuuna päivänä muailmassa ole mitään muuta kuin ihquherttanen ja varsinkin silloin kun se haukkuu nartuiksi ja ties miksi jengiä
- CB epäili Mylwinin imppaavan tinneriä
- Ann ei kestänyt tätä ja siirtyi suojelemaan HB:tä että Mylwiniä
- Gattaca selittää ihan fiksusti mitä kävi x 3
- HB kertoo kuinka veitsiä käytetää netissä
- Ann piirtää kyrpiä ja sekoaa hänkin
- HB sekoaa huolella ja hakka ignorenappia yön läpi ottaen huikkaa kuukautiskupista
- Geetzu kertoo olevansa Steven Seagal
- Mylwin paljastaa olevansa feministi
- Tarkentaa olevansa se perusfeministi, joka on naisten puolella silloin kun ne itkee
- CB todetaan taas parhaaksi jätkäksi planeetalla

Jokaiseen väliin sitten yksityisviestejä.
Mä vähän korjasin
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä pahoin pelkään että tästä tulee historian ensimmäinen palsta-ammuskelu :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kai Nalo kirjoitti:Ulkomuistista yhteenveto:

-ND kehoitti Gattacaa hakeutumaan terapiaan
-Jotkut närkästyivät tästä ja pitivät asiattomana antaa julisia terapiakehoituksia
-HB sanoi, että kyllä asia on niin, että terapiaa Gattaca tarvisi, koska ahdistelee häntä eikä esim. noteerannut ollenkaan, että HB on sanonut olleensa kuolemankielissä ja koki HB:n sairauskohtauskuvauksen eroottisena.
-Geetzu sanoi, että kamoon HB, ei siitä Gattacasta kannata välittää
-Hb hermostui tästä Geetzulle ja sekosi
-Geetzu hermostui HB:lle
-Crowbar pilkkasi HB:tä hermostumisesta
- Mylwin kertoi rakastavansa HB:tä kun se on My Little Pony eikä ikuna kuuna päivänä muailmassa ole mitään muuta kuin ihquherttanen ja varsinkin silloin kun se haukkuu nartuiksi ja ties miksi jengiä
- CB epäili Mylwinin imppaavan tinneriä
- Ann ei kestänyt tätä ja siirtyi suojelemaan HB:tä että Mylwiniä
- Gattaca selittää ihan fiksusti mitä kävi x 3
- HB kertoo kuinka veitsiä käytetää netissä
- Ann piirtää kyrpiä ja sekoaa hänkin
- HB sekoaa huolella ja hakka ignorenappia yön läpi ottaen huikkaa kuukautiskupista
- Geetzu kertoo olevansa Steven Seagal
- Mylwin paljastaa olevansa feministi
- Tarkentaa olevansa se perusfeministi, joka on naisten puolella silloin kun ne itkee
- CB todetaan taas parhaaksi jätkäksi planeetalla
Ei vittu. Luin ja remahdin :lol:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tässä vielä ketju, josta kaikki alun perin lähti liikkeelle

http://kitina.net/viewtopic.php?p=264021

:dream:
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Loistavaa kamaa kuten nuo edellisetkin - en muistanutkaan.

Tuon ketjun mukaan mun ja hellbellin välit ovat kuulemma kunnossa. Kolmen vuoden tuumaustaon aikana mieli on näemmä muuttunut.

Taas yksi ystävä vähemmän. Meillä molemmilla.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Missähän minä olin, kun tämä kaikki maailmaa mullistava tapahtui? En muista mitään enkä kyllä välitäkään. Mutta aika skitsoa silti.

Lisähuomautuksena todettakoon, että vihanpito on turhaa, rakastakaa toisianne!!11!!1
Paras päivä ikinä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja huima »

Oliko 2007 vesijohtovedessä enemmän fluoria tai muita lisättyjä aineita?

Eihän tota keskustelua enää tunnista samaksi vauva-palstaksi.
Vastaa Viestiin