Terve!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:Oliko 2007 vesijohtovedessä enemmän fluoria tai muita lisättyjä aineita?

Eihän tota keskustelua enää tunnista samaksi vauva-palstaksi.

Byääääh!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Alku on aina hankalaa ja siihen liittyy päiden lyömistä yhteen ennen kuin solidaarisuus löytyy. Aikansa rähinöityään ihmiset oppivat arvostamaan rauhaa ja laittavat nettiin kuvia jälkikasvustaan. Kun todellinen maailma on mielenkiintoisempi kuin keinotodellisuus, niin kuka jaksaa vaahdota netissä?
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:Alku on aina hankalaa ja siihen liittyy päiden lyömistä yhteen ennen kuin solidaarisuus löytyy. Aikansa rähinöityään ihmiset oppivat arvostamaan rauhaa ja laittavat nettiin kuvia jälkikasvustaan. Kun todellinen maailma on mielenkiintoisempi kuin keinotodellisuus, niin kuka jaksaa vaahdota netissä?
Mä oon vaan sitä mieltä että 2007 oli flirttiä, 2008 nussittiin ja nyt on niitä lapsia. HB on vaan jäänyt raukka ilman munaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:HB on vaan jäänyt raukka ilman munaa.
Päättelen hänen poissaolostaan, että on hänellä ainakin jossakin vaiheessa ollut munaa tarjolla. Se on ainut looginen selitys. Tosin logiikka on aika haudattua ollut muutenkin tässä ketjussa.
Runkkaus(a.k.a. kirjoitus-)käsi on krampannut?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ketjun otsikko on kyllä harvinaisen virheellinen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

Mitenköhän tämä tästä etenee?

Meneekö niin, että HB liittyy joukkoon tuimaan nyt ja hengailee aikansa kunnes kriisiytyy? Vaiko niin, että noin vuonna 2013 saamme taas tuta Totuuden ja pillut? Vaiko molemmat yllämainitut?

Ihmismieli on kyllä jännä laite.
NuoriD

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Onko tuo vuoden 2007 CandyMan vuoden 2010 FK? Vai Chap?
Dumis

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:Onko tuo vuoden 2007 CandyMan vuoden 2010 FK? Vai Chap?
Ootko hävittänyt kirjasi?
NuoriD

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Onko tuo vuoden 2007 CandyMan vuoden 2010 FK? Vai Chap?
Ootko hävittänyt kirjasi?
Mä olen laittanut sen silppuriin todisteiden hävittämittämiseksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tuli tuossa mieleen, että olisikohan ketjun aloittaja jonkinlaisella 12 askeleen ohjelmalla tjsp.? Käy läpi menneitä tapahtumia tarkoituksena saada asioille tyydyttävä päätös matkalla kohti parempaa elämää.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Ketjun otsikko on kyllä harvinaisen virheellinen.
Olisiko

Теиӓн мнекӓӓ зајебавати с!
parempi

Etc. ?
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

Riemumieli kirjoitti:Tuli tuossa mieleen, että olisikohan ketjun aloittaja jonkinlaisella 12 askeleen ohjelmalla tjsp.? Käy läpi menneitä tapahtumia tarkoituksena saada asioille tyydyttävä päätös matkalla kohti parempaa elämää.
Jotenkin tuntuu siltä, että heti ekalla askeleella tuli takapakkia.

Mutta siis olen tietenkin kannustaen mukana.
RP

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja RP »

Täh. Ihan järjetöntä touhua molemmat ketjut. Ei päätä eikä häntää.
Dumis

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:Täh. Ihan järjetöntä touhua molemmat ketjut. Ei päätä eikä häntää.
Jooeiolekaan, mutta välistähän tuolla on hauskojakin juttuja. Tosin siinä välissä ehtii unohtumaan että herkimmät ehtii loukkaantuakin.
nastamuumio

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Jaksatteks te oikeesti lukee noita vanhoja ketjuja? Mulla on noista hämärä muistikuva ajalta, jolloin ne oli tuoreita, enkä tod. jaksanut lukea niitä silloin.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Tämä HellBell vaikuttaakin itse erittäin tasapainoiselta yksilöltä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Riemumieli kirjoitti:Tuli tuossa mieleen, että olisikohan ketjun aloittaja jonkinlaisella 12 askeleen ohjelmalla tjsp.? Käy läpi menneitä tapahtumia tarkoituksena saada asioille tyydyttävä päätös matkalla kohti parempaa elämää.
Mulle tuli mieleen ihan sama homma... Tosin ei tule mieleen, että mikä noista askeleista tämä purkaus voisi olla.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ehkä HB on tukihenkilö, joka ohjeistaa synnintekijöitä aloittamaan ohjelman.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja RP »

nastamuumio kirjoitti:Jaksatteks te oikeesti lukee noita vanhoja ketjuja? Mulla on noista hämärä muistikuva ajalta, jolloin ne oli tuoreita, enkä tod. jaksanut lukea niitä silloin.
Pitää tutkia ennen kuin hutkii. Muuten voi tuntea itsensä idiootiksi kommentoidessaan. Nyky-yhteiskunnassa ei pahemmin itse tutkita vaan hutkitaan kuulopuheiden tai luulojen perusteella.
nastamuumio

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

RP kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Jaksatteks te oikeesti lukee noita vanhoja ketjuja? Mulla on noista hämärä muistikuva ajalta, jolloin ne oli tuoreita, enkä tod. jaksanut lukea niitä silloin.
Pitää tutkia ennen kuin hutkii. Muuten voi tuntea itsensä idiootiksi kommentoidessaan. Nyky-yhteiskunnassa ei pahemmin itse tutkita vaan hutkitaan kuulopuheiden tai luulojen perusteella.
Ok, mulle vaan koko juttu aikas evvk, etten jaksa tämän enempää edes hutkia.
NuoriD

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

swirl kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Tuli tuossa mieleen, että olisikohan ketjun aloittaja jonkinlaisella 12 askeleen ohjelmalla tjsp.? Käy läpi menneitä tapahtumia tarkoituksena saada asioille tyydyttävä päätös matkalla kohti parempaa elämää.
Mulle tuli mieleen ihan sama homma... Tosin ei tule mieleen, että mikä noista askeleista tämä purkaus voisi olla.
Moni on juuttunut askeleeseen 4.
NuoriD

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
RP kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Jaksatteks te oikeesti lukee noita vanhoja ketjuja? Mulla on noista hämärä muistikuva ajalta, jolloin ne oli tuoreita, enkä tod. jaksanut lukea niitä silloin.
Pitää tutkia ennen kuin hutkii. Muuten voi tuntea itsensä idiootiksi kommentoidessaan. Nyky-yhteiskunnassa ei pahemmin itse tutkita vaan hutkitaan kuulopuheiden tai luulojen perusteella.
Ok, mulle vaan koko juttu aikas evvk, etten jaksa tämän enempää edes hutkia.
Hutki nyt vähän kuiteski! Pliis!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Ehkä HB on tukihenkilö, joka ohjeistaa synnintekijöitä aloittamaan ohjelman.
Älä palstajeesustele.
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Moni on juuttunut askeleeseen 4.
Sitten on Piru Irti, kun ne etenevät kohtaan viisi: tilinteko.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos jollakin on kokemusta (omakohtaista tai ei), niin voisi kertoa, ovatko ohjelmaa suorittavat vittumaisen kaikkivoipaisia tai jotain muuta. Luulisi, että suorittava henkilö kuvittelisi olevansa joku watun jeesus, joka osoittaa samalla kaikille muillekin totuuden. Voin olla toki aivan väärässä, vaikka olenkin ymmärtänyt, että yleensä riippuvuus vaihdetaan parantuessa johonkin toiseen (alkoholismi-kiihkouskovaisuus, tupakka-syöminen yms.).
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin